Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θόρυβος απο σασμαν (?) Στο ρελαντι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θόρυβος απο σασμαν (?) Στο ρελαντι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    16
    17135
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tasos_kar last edited by

      Καλημερα σε όλους! Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω σε οπελ αστρα μοντέλο του 08' hatchback είναι το εξής.

      Στο ρελαντί χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο και με συμπλέκτη σηκωμένο,ακούγεται ένας θορυβος σαν κροταλισμα , σα να βρίσκουν μεταξύ τους γρανάζια .  Το έχω πάει σε 2 μηχανικούς.  Ο ένας μου είπε για θέμα στο σασμαν και ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί αντικατάσταση, ο άλλος μου ανέφερε για δίσκο πλατώ ρουλεμάν ..

      Χθες του άλλαξα βαλβολινες και έβαλα και ενισχύτικο σασμαν και ο θόρυβος μειώθηκε αλλά όχι πολύ .  Σημειωτέον ότι οι ταχύτητες κουμπωνουν εύκολα και όλες κανονικά, δεν έχω θέμα πχ να μην παίρνει κάποια ταχύτητα.  Ουσιαστικά είναι μόνο ο ήχος.  Επίσης ακούω και ένα θόρυβο σα βουητο από 110χλμ και άνω που επίσης ο μηχανικός μου είπε ότι το προκαλεί το σασμαν . Το έκανε βόλτα ο ίδιος και το άκουσε ..

      Ο γνώμη σας πάντα ευπρόσδεκτη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tasos_kar last edited by

        Καλημερα σε όλους! Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω σε οπελ αστρα μοντέλο του 08' hatchback είναι το εξής.

        Στο ρελαντί χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο και με συμπλέκτη σηκωμένο,ακούγεται ένας θορυβος σαν κροταλισμα , σα να βρίσκουν μεταξύ τους γρανάζια .  Το έχω πάει σε 2 μηχανικούς.  Ο ένας μου είπε για θέμα στο σασμαν και ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί αντικατάσταση, ο άλλος μου ανέφερε για δίσκο πλατώ ρουλεμάν ..

        Χθες του άλλαξα βαλβολινες και έβαλα και ενισχύτικο σασμαν και ο θόρυβος μειώθηκε αλλά όχι πολύ .  Σημειωτέον ότι οι ταχύτητες κουμπωνουν εύκολα και όλες κανονικά, δεν έχω θέμα πχ να μην παίρνει κάποια ταχύτητα.  Ουσιαστικά είναι μόνο ο ήχος.  Επίσης ακούω και ένα θόρυβο σα βουητο από 110χλμ και άνω που επίσης ο μηχανικός μου είπε ότι το προκαλεί το σασμαν . Το έκανε βόλτα ο ίδιος και το άκουσε ..

        Ο γνώμη σας πάντα ευπρόσδεκτη!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Λογικά θα είναι κάποιο ρουλαμεν εντός. Συνήθως του πρωτεύοντα αξονα. Το αφήνεις ως έχει μέχρι να έρθει η ώρα να αλλάξεις δίσκο πλατό από φυσιολογική φθορά. Τότε θα στείλεις το σασμάν για επισκευή και θα γίνει καινούριο με ενα λογικό κόστος . Πριν κανένα χρόνο έκανα και γω επισκευή σασμάν. Όχι σε άστρα .

          1 Reply Last reply Reply Quote 19
          • T
            tasos_kar last edited by

            Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

            Περίπου πόσο θα κοστίσει η επισκευή του σασμαν ; πάντως επειδή ρώτησα και για αντικατασταση με μεταχειρισμένο σασμαν 6 ταχυτο,μου είπαν γύρω στα 500 με 600 ..

            1 Reply Last reply Reply Quote 23
            • K
              kkostask last edited by

              Απορία....όταν με νεκρά πατάς συμπλέκτη εξαφανίζεται ή μειώνεται ο θόρυβος?

              1 Reply Last reply Reply Quote 19
              • T
                tasos_kar last edited by

                Όταν πατάω το συμπλέκτη δεν ακούγεται καθόλου.. σταδιακά όταν ανεβάζω και φτάνει στη μέση αρχίζει να ακούγεται

                1 Reply Last reply Reply Quote 18
                • T
                  tasos_kar last edited by

                  Επίσης να προσθέσω πως όταν έχω 1η ταχύτητα και 5η  όταν αφήνω το γκάζι κουνιέται ο λεβιες κάνει ένα μπρος πίσω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 21
                  • K
                    kkostask last edited by

                    Προσωπική άποψη,χωρίς να είμαι μηχανικός......μην ασχοληθείς καθόλου! Επειδή είχα παρόμοιο θέμα απευθύνθηκα σε μηχανικό εμπιστοσύνης και μου εξήγησε γιατί το κάνει το δικό μου αλλά δεν θυμάμαι τι μου είπε. Θυμάμαι όμως σίγουρα ότι μου είπε να το ξεχάσω....και αυτό πριν από 50.000χλμ...εφόσον δεν έχεις θέμα με τις αλλαγές ταχυτήτων ούτε κάποιο πατινάρισμα,μην σε απασχολεί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 35
                    • T
                      tasos_kar last edited by

                      Σας ευχαριστώ παιδιά, το αφήνω προς το παρόν ως έχει και βλέπουμε μελλοντικά .. πιστεύω με Καλή χρήση θα αντέξει αρκετά χιλιόμετρα ακόμα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 21
                      • C
                        cson last edited by

                        Το κοστος παει γυρω στα 400 ευρω πανω κατω. Αναλογα ποσα ρουλεμαν εχει μεσα και ποσες τσιμουχες. Στα αλλαζει ολα(ρουλεμαν τσιμουχες).  Θα κοιταξει και τους αξονες γραναζιων και κατι εχει φθορα που χρηζει αλλαγης θα στο πει.Το κανει καινουριο κυριολεκτικα μεσα εξω. Απεξω το κτυπαει με υαλοβολη και το αποτελεσμα ειναι εκθαμβωτικο. Ουτε κατα διανοια μην ασχοληθεις με μεταχειρισμενο.

                        Προσωπικα πηγα σε αυτον εδω https://www.gearbox.gr/el/arxiki/ και θα τον συστηνω παντου.

                        Αν ο θορυβος ειναι ακομη εκτος καμπινας εισαι οκ. Οταν δυναμωσει και τον ακους σε ταξιδι τα πραγματα δυσκολευουν, οπως επαθα και γω με το γουργουρητο να γινεται ενοχλητικο και μετα απο λιγο καιρο φοβηστικο μη μου διαλυσει σε κανενα ταξιδι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 16
                        • X
                          xeno @cson last edited by

                          Το κοστος παει γυρω στα 400 ευρω πανω κατω. Αναλογα ποσα ρουλεμαν εχει μεσα και ποσες τσιμουχες. Στα αλλαζει ολα(ρουλεμαν τσιμουχες).  Θα κοιταξει και τους αξονες γραναζιων και κατι εχει φθορα που χρηζει αλλαγης θα στο πει.Το κανει καινουριο κυριολεκτικα μεσα εξω. Απεξω το κτυπαει με υαλοβολη και το αποτελεσμα ειναι εκθαμβωτικο. Ουτε κατα διανοια μην ασχοληθεις με μεταχειρισμενο.

                          Προσωπικα πηγα σε αυτον εδω https://www.gearbox.gr/el/arxiki/ και θα τον συστηνω παντου.

                          ...

                          Κι εγώ έφτιαξα σ' αυτόν το διαφορικό της w211 που βούιζε λόγω ρουλεμάν. Έκανε εξαιρετική δουλειά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • M
                            margm last edited by

                            Καλημερα σε όλους! Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω σε οπελ αστρα μοντέλο του 08' hatchback είναι το εξής.

                            Στο ρελαντί χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο και με συμπλέκτη σηκωμένο,ακούγεται ένας θορυβος σαν κροταλισμα , σα να βρίσκουν μεταξύ τους γρανάζια .  Το έχω πάει σε 2 μηχανικούς.  Ο ένας μου είπε για θέμα στο σασμαν και ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί αντικατάσταση, ο άλλος μου ανέφερε για δίσκο πλατώ ρουλεμάν ..

                            Χθες του άλλαξα βαλβολινες και έβαλα και ενισχύτικο σασμαν και ο θόρυβος μειώθηκε αλλά όχι πολύ .  Σημειωτέον ότι οι ταχύτητες κουμπωνουν εύκολα και όλες κανονικά, δεν έχω θέμα πχ να μην παίρνει κάποια ταχύτητα.  Ουσιαστικά είναι μόνο ο ήχος.  Επίσης ακούω και ένα θόρυβο σα βουητο από 110χλμ και άνω που επίσης ο μηχανικός μου είπε ότι το προκαλεί το σασμαν . Το έκανε βόλτα ο ίδιος και το άκουσε ..

                            Ο γνώμη σας πάντα ευπρόσδεκτη!

                            Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίσα σε Honda Accord του 2003 . Βέβαια είχα και 400.000 χιλιόμετρα +

                            Έγραψες οτι σταματάει οταν πατάς συμπλέκτη.

                            Το ίδιο ακριβώς θέμα είχα. Είναι ρουλεμάν μπρισιτικέρ (νομίζω λέγεται)

                            Εάν έχεις σκοπό να αλλάξεις συμπλέκτη φτιάξε και αυτό,

                            Εγω με το που άρχισε ο θόρυβος , του άλλαξα λάδια κιβωτίου και έβαλα και πρόσθετο.

                            Έβγαλα χωρίς πρόβλημα 60.000. Μου είπε και το συνεργείο , δεν αξίζει να πληρωσεις για κατεβασμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                            • T
                              tasos_kar last edited by

                              Καλημέρα σε όλους.  Επαναφέρω το θέμα καθώς μετά από καιρό βρήκα την οικονομική δυνατότητα να βάλω άλλο σασμαν στο αυτοκίνητο . Θυμίζω τα συμπτώματα.  Έντονο κροταλισμα στο ρελαντι, έντονη κίνηση του λεβιέ στο πατα  - άσε του γκαζιού, σφυριγμα στην 1η και τη 2η από ρουλεμαν. Σήμερα λοιπόν μπήκε το νέο σασμαν , μεταχειρισμένο μεν , πλην όμως δειχνει σε καλή κατάσταση, καθώς θεραπεύτηκαν όλα τα προβλήματα πλην ενός. Έμεινε ένα ανεπαίσθητο κροταλισμα στο ρελαντι όταν δε πατάω συμπλεκτη . Όταν λοιπόν βγάλαμε το σασμαν είδα ότι φοράει το αυτοκίνητο βολαν μονης μαζας και όχι διπλης . Εκεί λοιπόν ψαχτηκα και 2 3 μηχανικοί μου είπαν ότι λόγω του βολαν μονης θα έχω ένα κραδασμό, ένα τέτοιο κροταλισμα δηλαδή και ότι είναι ' φυσιολογικό ' υπό την έννοια ότι δεν αποτελεί βλαβη αυτός ο ηχος . Ερωτώ, έχετε κάποια γνώμη πάνω σε αυτό; το επιβεβαιώνετε; το βολαν μονης βγάζει κροταλισμα ; και αν ναι , είναι επικίνδυνο για το αυτοκίνητο; Ευχαριστώ παιδιά, παρακαλώ τις γνώσεις σας .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • L
                                lap last edited by

                                Οτι περιγράφεις είναι πολύ φυσιολογικό.

                                Ναι τα μονής μπορούν να περάσουν  κραδασμο αν το αυτοκίνητο δεν είναι τετρακιλυνδρο από την άλλη ρα παίζουν συχνά και έχουν Μεγάλο κόστος αλλαγής.

                                Μια χαρά είναι το αμαξάκι σου.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • T
                                  tasos_kar last edited by

                                  Σ ευχαριστώ πολύ αδερφέ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • H
                                    harisma23 @lap last edited by

                                    Ναι τα μονής μπορούν να περάσουν  κραδασμο αν το αυτοκίνητο δεν είναι τετρακιλυνδρο από την άλλη ρα παίζουν συχνά και έχουν Μεγάλο κόστος αλλαγής.

                                    Νομίζω ότι τα έχεις μπερδέψει, γύρε.

                                    Τα βολάν διπλής μάζας τα παίζουν πιο συχνά από τα μονής και κοστίζουν και πιο ακριβά. Γι' αυτό και πολλοί ταρίφες με το που τα παίξει το εργοστασιακό διπλής μάζας, το αλλάζουν με μονής.

                                    Κατά τ' άλλα έχεις δίκιο. Ως ποιότητα λειτουργίας και απόσβεση κραδασμών, τα διπλής μάζας είναι ανώτερα. Αν ήταν και πιο αξιόπιστα και φθηνότερα, ποιος θα ήταν ο λόγος ύπαρξης των μονής μάζας;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Δεν νομιζω να διαφωνούμε, ξαναδιάβασε τι γράφω.

                                      Τα μονής σε τετρακιλυνδρο δεν κάνουν μεγάλη διαφορά, σε τρικιλινδρος όμως περνούν κραδασμους

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr