-
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να εκθέσω τις απορίες μου σχετικά με την επισκευή-κυκλοφορία του αυτοκινήτου του πατέρα μου. Πρόκειται για ένα bmw 2002 με άδεια κυκλοφορίας του 1970, το οποίο βγήκε από την κυκλοφορία το έτος 2000. Οι πινακίδες υπουργείου έχουν παραδοθεί προσωρινά (δεν είναι διαγραμμένο). Ο σκοπός μου είναι να λειτουργήσει ξανά το αυτοκίνητο, ως ιστορικό ή κλασικό (δεν γνωρίζω πιά λέξη είναι η καταλληλότερη, αν υπάρχει κάτι τέτοιο).
Διάβασα πολλά άρθρα στο φόρουμ, ψάχνοντας για παραπλήσιες περιπτώσεις, αλλά δεν κατέστη δυνατό να βρώ κάτι που να μοιάζει με την κατάστασή μου. Ο σκοπός μου είναι να μάθω πόσο κοντά στην πραγματικότητα βρίσκεται η απόκτηση ιστορικών πινακίδων, καθώς αν αυτό δεν είναι εφικτό, θα είναι δύσκολο να αποφασίσω να ξοδέψω ότι χρειαστεί για να κυκλοφορήσει ξανά το αυτοκίνητο. θα ήθελα λοιπόν αν μπορείτε να με βοηθήσετε να αποκτήσω μια ιδέα για το αν γίνεται να εκδοθούν ιστορικές πινακίδες, δεδομένων των μετατροπών οι οποίες έχουν γίνει στο αυτοκίνητο κατά τα χρόνια κυκλοφορίας του:
-
Πρόκειται για 1602 το οποίο έχει νόμιμη αλλαγή κινητήρα σε δίλιτρο (Μ10 ξανά). Κιβώτιο 4 σχέσεων.
-
Το σύστημα τροφοδοσίας του είναι το K-jetronic. Τοποθετήθηκε μαζί με την αλλαγή κινητήρα.
-
Κάποια άγνωστη σε εμένα στιγμή (πριν το αγοράσει ο πατέρας μου) το αυτοκίνητο φόρεσε διπλά φανάρια εμπρός κ τετράγωνα πίσω.
-
Τα μπροστινά καθίσματα είναι από ε21.
-
Μετά από βλάβη των μοχλών τιμονιού, έγινε αλλαγή με σύστημα από επόμενο μοντέλο (ο μοχλός των φλας πήγε αριστερά).
-
Ζάντες ελαφρού κράματος 13’’.
Δεν ξέρω ποιες αλλαγές από αυτές είναι κριτικές για την αδειοδότησή του…
Κάθε βοήθεια εκτιμάται εκ των προτέρων..
-
-
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να εκθέσω τις απορίες μου σχετικά με την επισκευή-κυκλοφορία του αυτοκινήτου του πατέρα μου. Πρόκειται για ένα bmw 2002 με άδεια κυκλοφορίας του 1970, το οποίο βγήκε από την κυκλοφορία το έτος 2000. Οι πινακίδες υπουργείου έχουν παραδοθεί προσωρινά (δεν είναι διαγραμμένο). Ο σκοπός μου είναι να λειτουργήσει ξανά το αυτοκίνητο, ως ιστορικό ή κλασικό (δεν γνωρίζω πιά λέξη είναι η καταλληλότερη, αν υπάρχει κάτι τέτοιο).
Διάβασα πολλά άρθρα στο φόρουμ, ψάχνοντας για παραπλήσιες περιπτώσεις, αλλά δεν κατέστη δυνατό να βρώ κάτι που να μοιάζει με την κατάστασή μου. Ο σκοπός μου είναι να μάθω πόσο κοντά στην πραγματικότητα βρίσκεται η απόκτηση ιστορικών πινακίδων, καθώς αν αυτό δεν είναι εφικτό, θα είναι δύσκολο να αποφασίσω να ξοδέψω ότι χρειαστεί για να κυκλοφορήσει ξανά το αυτοκίνητο. θα ήθελα λοιπόν αν μπορείτε να με βοηθήσετε να αποκτήσω μια ιδέα για το αν γίνεται να εκδοθούν ιστορικές πινακίδες, δεδομένων των μετατροπών οι οποίες έχουν γίνει στο αυτοκίνητο κατά τα χρόνια κυκλοφορίας του:
-
Πρόκειται για 1602 το οποίο έχει νόμιμη αλλαγή κινητήρα σε δίλιτρο (Μ10 ξανά). Κιβώτιο 4 σχέσεων.
-
Το σύστημα τροφοδοσίας του είναι το K-jetronic. Τοποθετήθηκε μαζί με την αλλαγή κινητήρα.
-
Κάποια άγνωστη σε εμένα στιγμή (πριν το αγοράσει ο πατέρας μου) το αυτοκίνητο φόρεσε διπλά φανάρια εμπρός κ τετράγωνα πίσω.
-
Τα μπροστινά καθίσματα είναι από ε21.
-
Μετά από βλάβη των μοχλών τιμονιού, έγινε αλλαγή με σύστημα από επόμενο μοντέλο (ο μοχλός των φλας πήγε αριστερά).
-
Ζάντες ελαφρού κράματος 13’’.
Δεν ξέρω ποιες αλλαγές από αυτές είναι κριτικές για την αδειοδότησή του…
Κάθε βοήθεια εκτιμάται εκ των προτέρων..
-
BMW 2002 προς άγραν γνώσεων.