Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πιο σφιχτη η αριστερη δαγκανα απο την δεξια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πιο σφιχτη η αριστερη δαγκανα απο την δεξια
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    25
    1005
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tasosp1 last edited by

      Γεια σε όλους, είμαι καινούργιο μέλος και θα ήθελα να σας αναφέρω ένα θέμα που παρατήρησα να συμβαίνει στο αυτοκίνητο μου. Διαθέτω ένα hyundai i10 και το λέω αυτό διότι το συγκεκριμένο έχει δισκόφρενα εκτός από μπροστά και πίσω. Λοιπόν πριν λίγο καιρό πήγα στον μηχανικό μου και αλλάξαμε τα πίσω τακάκια μιας και απο αριστερά είχε καεί (είχε μαυρίσει κυριολεκτικά). Αφου μου τα άλλαξε ο άνθρωπος μου είπε πως η δαγκάνα η αριστερή είναι πιο σφιχτή από την δεξιά και γι αυτό δυσκλέυτηκε μάλιστα να μου τα αλλάξει από την αριστερή πλευρά τα τακάκια. Αυτό μου είπε ότι δεν είναι ανησυχητικό και ότι δεν επηρεάζει την απόδοση του αυτοκινήτου απλά λογικά τα αριστερά θα φαγωθούν πιο γρήγορα ( τα τακάκια). Επιπλέον μου είπε πως αυτό μπορεί να διορθωθεί με τον καιρό όσο περπατάει το αμάξι. Χθές το βράδυ όμως αφού διήνυσα μια απόσταση 4 χιλιομέτρων και αφού κατέβηκα απο το αμάξι τυχαία έβαλα το χέρι μου στην αριστερη ροδα και υπηρχε μια θερμότητα κάτι που δεν παρατηρησα στους υπολοιπους τροχους. Να ανησυχω;

      Περιμένω τις αποψεις σας φιλοι αυτοκινητόφιλοι. Καλο σας βραδυ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tasosp1 last edited by

        Γεια σε όλους, είμαι καινούργιο μέλος και θα ήθελα να σας αναφέρω ένα θέμα που παρατήρησα να συμβαίνει στο αυτοκίνητο μου. Διαθέτω ένα hyundai i10 και το λέω αυτό διότι το συγκεκριμένο έχει δισκόφρενα εκτός από μπροστά και πίσω. Λοιπόν πριν λίγο καιρό πήγα στον μηχανικό μου και αλλάξαμε τα πίσω τακάκια μιας και απο αριστερά είχε καεί (είχε μαυρίσει κυριολεκτικά). Αφου μου τα άλλαξε ο άνθρωπος μου είπε πως η δαγκάνα η αριστερή είναι πιο σφιχτή από την δεξιά και γι αυτό δυσκλέυτηκε μάλιστα να μου τα αλλάξει από την αριστερή πλευρά τα τακάκια. Αυτό μου είπε ότι δεν είναι ανησυχητικό και ότι δεν επηρεάζει την απόδοση του αυτοκινήτου απλά λογικά τα αριστερά θα φαγωθούν πιο γρήγορα ( τα τακάκια). Επιπλέον μου είπε πως αυτό μπορεί να διορθωθεί με τον καιρό όσο περπατάει το αμάξι. Χθές το βράδυ όμως αφού διήνυσα μια απόσταση 4 χιλιομέτρων και αφού κατέβηκα απο το αμάξι τυχαία έβαλα το χέρι μου στην αριστερη ροδα και υπηρχε μια θερμότητα κάτι που δεν παρατηρησα στους υπολοιπους τροχους. Να ανησυχω;

        Περιμένω τις αποψεις σας φιλοι αυτοκινητόφιλοι. Καλο σας βραδυ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 last edited by

          Εγώ θα πρότεινα να πας σε κάποιον καλό φρενά να το δει. Δεν είναι κάτι που δεν μπορεί να φτιαχτεί ούτε κάτι που πρέπει να το αφήσεις μπας και αυτορυθμιστεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 18
          • 2
            21-quadra last edited by

            Πρέπει να βγουν οι δαγκάνες και να καθαριστούν οι οδηγοί ολίσθησης, ή να γίνει έλεγχος μήπως κολλάει το έμβολο και δεν επιστρέφει, μάλλον οι γλύστρες είναι, service σε καλό φρενά άμεσα

            1 Reply Last reply Reply Quote 13
            • T
              tasosp1 last edited by

              Σας ευχαριστώ πολυ για τις ταχύτατες απαντήσεις σας το εκτιμώ

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • H
                harisma23 last edited by

                Αυτό με τους μάστορες που όταν δεν μπορούν ή δεν θέλουν να λύσουν ένα πρόβλημα, σου λένε πάρτο και μπορεί ή θα φτιάξει μόνο του, με ξεπερνάει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 15
                • T
                  tasosp1 last edited by

                  Εφόσον όλοι οι άλλοι τροχοί μου λειτουργούν φυσιολογικά όπως έδειξε και το μηχάνημα στο οποίο υποβλήθηκε το αμάξι για έλεγχο των συστημάτων (Ρόδες φρένα κλπ). Να προχωρήσω σε αλλαγή της συγκεκριμένη προβληματικής δαγκάνας (έτσι μου πρότεινε ο μαστορας)Τι λέτε παιδιά ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • 2
                    21-quadra @tasosp1 last edited by

                    Εφόσον όλοι οι άλλοι τροχοί μου λειτουργούν φυσιολογικά όπως έδειξε και το μηχάνημα στο οποίο υποβλήθηκε το αμάξι για έλεγχο των συστημάτων (Ρόδες φρένα κλπ). Να προχωρήσω σε αλλαγή της συγκεκριμένη προβληματικής δαγκάνας (έτσι μου πρότεινε ο μαστορας)Τι λέτε παιδιά ;

                    Δεν χρειάζεται αλλαγή η δαγκάνα, καθάρισμα θέλει ή service αν είναι το έμβολο της, αν κολλάει το έμβολο θέλει καθάρισμα αυτό και αλλαγή τα O;Ring στεγανοποίησης, αλλιώς καθάρισμα και γρασάρισμα με γράσο σιλικόνης οι γλύστρες.

                    Εννοείται ί πρέπει να γίνουν οι ίδιες εργασίες και στις δύο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 13
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      Παναγιωτη αρκετες εταιρειες δεν δινουν πλεον σετ επισκευης δαγκανας, οποτε ή σε αφτερ ανταλλακτικα πας ή σε καινουρια.

                      Τασο σε καθε περιπτωση το να φρεναρει μια δαγκανα ειναι προβλημα που χρειαζεταο λυση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                      • T
                        tasosp1 last edited by

                        Καλησπερα Ηλια, για να ειμαι ειλικρινεις δεν εχω παρατηρησει φρεναρισμα στο αμαξι. Επισης δεν παραγεται καποιος περιεργος ηχος απο τις ροδες και δεν μυριζει και καμμενο μετα απο φρεναρισμα. Απλα παρατηρησα στον αριστερα πισω τροχο αυξηση θερμοτητας στην δισκοπλακα πολυ πιο πολυ απο τις υπολοιπες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Καντε μια φρενομετρηση, ολα θα τα δειξει εκει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                          • 2
                            21-quadra @tasosp1 last edited by

                            Καλησπερα Ηλια, για να ειμαι ειλικρινεις δεν εχω παρατηρησει φρεναρισμα στο αμαξι. Επισης δεν παραγεται καποιος περιεργος ηχος απο τις ροδες και δεν μυριζει και καμμενο μετα απο φρεναρισμα. Απλα παρατηρησα στον αριστερα πισω τροχο αυξηση θερμοτητας στην δισκοπλακα πολυ πιο πολυ απο τις υπολοιπες.

                            Αφού ζεσταίνεται ο τροχός δεν χρειάζεται ειδική εξερεύνηση, πας σε ένα φρενά και σου λύνει το πρόβλημα,.Απλή δουλειά είναι, δεν μετράμε κανένα στρόφαλο.

                            Ηλία τα aftermarket κίτ επισκευής είναι αξιόπιστα, απλά λάστιχα από viton είναι, και φτηνά,

                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              Δεν αντιλεγω για την αξιοπιστια τους τοσα χρονια δοκιμασμενα τα εχουμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • C
                                cson last edited by

                                Άμεσα σε καλό φρενά.

                                Μη κάνεις εργασίες στο μηχανικό σου στα φρένα , ο οποίος σου απάντησε ότι άστο και θα στρώσει μόνο του αντί να συντηρήσει τη δαγκάνα και να δουλεύει ελεύθερη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                • T
                                  tasosp1 last edited by

                                  Καλησπέρα παιδιά ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιερώσατε στο θέμα που αντιμετωπίζω . Στην πόλη μου δεν έχει φρεναδες που μου προτείνατε . Φρεναδες είδα μόνο σε Θεσσαλονίκη αθηνα. Η λύση της καινούργιας δαγκάνας είναι ακριβή πολύ πάνω από διακοσια. Το σέρβις δαγκάνας που έχει προαναφερθεί σε σχόλια δικα σας τι περιλαμβανει;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                  • 2
                                    21-quadra @tasosp1 last edited by

                                    Καλησπέρα παιδιά ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιερώσατε στο θέμα που αντιμετωπίζω . Στην πόλη μου δεν έχει φρεναδες που μου προτείνατε . Φρεναδες είδα μόνο σε Θεσσαλονίκη αθηνα. Η λύση της καινούργιας δαγκάνας είναι ακριβή πολύ πάνω από διακοσια. Το σέρβις δαγκάνας που έχει προαναφερθεί σε σχόλια δικα σας τι περιλαμβανει;

                                    Θεωρώ βάση της εμπειρίας μου στις δαγκάνες, ότι το πιθανότερο είναι να κολλάει η επιστροφή της από τις γλύστρες της, έτσι, πρέπει να βγεί η δαγκάνα και να καθαριστούν οι γλύστρες της πχ με ένα σπρέϋ καθαρισμού φρένων και στη συνέχεια να γρασαριστούν με γράσο σιλικόνης.

                                    Αν συνεχίσει το πρόβλημα,(  θα το δείς πιάνοντας τον τροχό που ζεσταινόταν ) τότε σημαίνει ότι κολλάει το έμβολο της και θα πρέπει να βγεί από την δαγκάνα να επιθεωρηθεί μήπως έχει κάνει pitting, κοινώς θα έχει ψωριάσει και θα κολλάει, τότε αλλάζεις το έμβολο και τα δύο λαστιχάκια, ( το O; Ring και το προστατευτικό σκόνης ), ενδέχεται σε περίπτωση που έχει ψωριάσει το έμβολο, τότε θα έχει ζημιά και η δαγκάνα γιατί είναι από σιδερένια και σκουριάζει,  υπάρχουν ανταλλακτικά για το αυτοκίνητο σου σε aftermarket, πχ έχει ο Τζούρδας αλλά και άλλοι στο net, επίσης υπάρχουν και δαγκάνες aftermarket αρκετά φτηνότερες από της αντιπροσωπείας, αρκεί να ξέρεις να ψάχνεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • T
                                      tasosp1 last edited by

                                      Ήσουν πάρα πολύ κατατοπιστικός ευχαριστώ πάρα πολύ για τα φώτα σου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                      • T
                                        tasosp1 last edited by

                                        Καλησπέρα μετά από δύο εβδομάδες περίπου φίλοι μου. Για όσους δεν θυμούνται το πρόβλημα είναι ότι η αριστερή πίσω δαγκάνα ήταν πολύ πιο σφιχτή από την δεξιά πίσω και ως αποτέλεσμα αυτού ήταν να ψήνεται η αριστερή δισκοπλακα από τα πρώτα δύο χιλιομετρα. Έχω hyundai i10 crdi 2008 και πίσω έχω δισκόφρενα αντί για ταμπούρα. Λοιπόν πήγα πριν δύο εβδομάδες στον μηχανικό και μου είπε χαρακτηριστικά θα κάνω μια προσπαθεια μπας και αποφύγουμε την καινούργια. Μετά από δύο ώρες που την δούλεψε μου λέει επιτελους κουρδισε γιατί όπως μου είπε δεν είναι απλή δαγκάνα μόνο με έμβολο αλλά.διαθετει και μηχανισμό. Τελος πάντων το πήρα βόλτα το αμάξι να δούμε όντως τι έγινε και πράγματι όταν γυρισα στο συνεργείο δεν έκαιγε και ήταν ίδια με την δεξιά πίσω δισκοπλακα από άποψη θερμοκρασίας. Χθες όμως που είπα να δω τι γίνεται μην αλλάξε κάτι συνειδητοποίησα ότι η αριστερή ήταν πιο ζεστή από την δεξιά αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι εκείνο το πράγμα που συνέβαινε πριν την επίσκεψη μου στο συνεργείο . Τι μπορεί να συμβαίνει ρε παιδιά ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • G
                                          gnikas last edited by

                                          Το καλύτερο από όλα (όπως υπέδειξε και ο 21 quadra) είναι δει το όχημα κάποιος ειδικός στα φρένα (όχι ένας γενικός μηχανικός). Ιδεατά να μπει πάνω και σε φρενόμετρο.....δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο. Η πείρα που έχουν οι συγκεριμένοι ειδικοί (ο 21Quadra είναι ένας από αυτούς - το έχω δει με τα μάτια μου) είναι καθοριστική για την σωστή επίλυση. Αν δεν γίνει σωστά σε βάθος χρόνου ενδέχεται να προκαλέσει και άλλα θέματα (ESP-ABS) καθώς έχεις ανομοιόμορφη πέδηση. Λίγο προσοχή θέλει δεν είναι κάτι τραγικό που να σε αφήνει χωρίς όχημα, αλλά δεν πρέπει και να το αγνοήσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                          • T
                                            tasosp1 last edited by

                                            Φίλε μου το κακό είναι πως στην πόλη μου δεν έχουμε ειδικό φρενα δυστυχώς έχω ψαξει. Έχει ελάχιστη διαφορα θερμοκρασίας η μία δισκοπλακα από την αλλη. Παρόλα αυτά έχει μια διαφορά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr