Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περίεργο Πρόβλημα σε Toyota Yaris D4D 2007
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περίεργο Πρόβλημα σε Toyota Yaris D4D 2007
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    248
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      foxoulhs last edited by

      Καλησπέρα σας φίλοι..

      πρσοφατα καθώς έφταναν τα χιλιόμετρα του σερβις μου έκανε κάτι πολύ περίεργο στα ξαφνικά στον δρόμο.. μου έκοψε το γκάζι όσο και να πατούσα δεν είχα ωθήσει και πίσω έβγαζε μαυρίλα πολύ.. μετά από 1-2 χιλιόμετρα έφτιαχνε πάλι ή αν το σβήσω και το ανάψω πάλι φτιάχνει ..  το πήγα λοιπόν στον μάστορα μου για σερβις και μου είπε να το πάμε αίγα σιγά να δούμε τι έχει.. όπως βγάλαμε το φίλτρο πετρελαίου είδαμε μέσα χώμα.. να σημειώσω ότι δεν είχε ανάψει τσεκ στο αυτοκίνητο ούτε έβγαζε βλάβες στο διαγνωστικό.. υποψιαστήκαμε ότι μπορεί να ήταν από τα πετρέλαια και να είχε κάποιο θέμα στην τρόμπα.. κάναμε το σερβις κανονικά το αφήσαμε λίγο μήπως στρώσει αλλά τίποτα.. μετά από λίγο ψάξιμο καταλήξαμε στο ότι πρέπει να αλλαχτεί η βαλβίδα που είναι στην τρόμπα η οποία ρυθμίζει την πίεση του καυσίμου.. σήμερα την αλλάξαμε αυτή αλλά μετά από κάποια χιλιόμετρα έκανε πάλι το ίδιο.. να σημειώσω ότι ακόμα δεν ανάβει τσεκ και δεν βγάζει κάποια βλάβη στο διαγνωστικό.. παρακαλω χρειάζομαι την βοήθεια σας οποίος γνωρίζει κάτι ή του έρχεται κάτι στο μυαλό !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        foxoulhs last edited by

        Καλησπέρα σας φίλοι..

        πρσοφατα καθώς έφταναν τα χιλιόμετρα του σερβις μου έκανε κάτι πολύ περίεργο στα ξαφνικά στον δρόμο.. μου έκοψε το γκάζι όσο και να πατούσα δεν είχα ωθήσει και πίσω έβγαζε μαυρίλα πολύ.. μετά από 1-2 χιλιόμετρα έφτιαχνε πάλι ή αν το σβήσω και το ανάψω πάλι φτιάχνει ..  το πήγα λοιπόν στον μάστορα μου για σερβις και μου είπε να το πάμε αίγα σιγά να δούμε τι έχει.. όπως βγάλαμε το φίλτρο πετρελαίου είδαμε μέσα χώμα.. να σημειώσω ότι δεν είχε ανάψει τσεκ στο αυτοκίνητο ούτε έβγαζε βλάβες στο διαγνωστικό.. υποψιαστήκαμε ότι μπορεί να ήταν από τα πετρέλαια και να είχε κάποιο θέμα στην τρόμπα.. κάναμε το σερβις κανονικά το αφήσαμε λίγο μήπως στρώσει αλλά τίποτα.. μετά από λίγο ψάξιμο καταλήξαμε στο ότι πρέπει να αλλαχτεί η βαλβίδα που είναι στην τρόμπα η οποία ρυθμίζει την πίεση του καυσίμου.. σήμερα την αλλάξαμε αυτή αλλά μετά από κάποια χιλιόμετρα έκανε πάλι το ίδιο.. να σημειώσω ότι ακόμα δεν ανάβει τσεκ και δεν βγάζει κάποια βλάβη στο διαγνωστικό.. παρακαλω χρειάζομαι την βοήθεια σας οποίος γνωρίζει κάτι ή του έρχεται κάτι στο μυαλό !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          To φίλτρο πετρελαίου βγάλατε ή το DPF ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            foxoulhs @21-quadra last edited by

            To φίλτρο πετρελαίου βγάλατε ή το DPF ?

            το μοντέλο του 2007 δεν έχει dpf το φίλτρο πετρελαίου βγάλαμε και αντικαταστήσαμε όταν έγινε σερβις

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              doykas last edited by

              Παρόμοια απώλεια ισχύος είχα κ γω σε ένα Κορσα 1.3 ντηζελ παλαιότερα, κ τελικά έπρεπε να αλλαχθούν οι προθερμαντηρες

              Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr