-
Καλησπέρα σας, έχω πρόσφατα αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοματο γιάρις αλλά σήμερα σε μια προσπάθεια να ανέβω δρόμο με πολύ απότομη ανηφόρα στην οποία υπήρχε κ φανάρι ζορίστηκε πάαααρα πολύ δεν τραβούσε καθόλου. Το αυτοκίνητο σχεδόν ακινητοποιήθηκε στα μισά της ανηφόρας και παίζοντας το γκάζι κάπως κατάφερα να περάσω την μεγάλη κλιση.. Θα ήταν σωστό να θέσω τη λειτουργία του σειριακού τοποθετώντας στην θέση 1 για να την ανέβω η υπήρχε κάποιο άλλο πρόβλημα; (να αναφέρω πως τα ελαστικά μου θέλουν άλλαγμα και δεν ξέρω αν έφταιγε ενδεχομένως κ αυτό)
-
Καλησπέρα σας, έχω πρόσφατα αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοματο γιάρις αλλά σήμερα σε μια προσπάθεια να ανέβω δρόμο με πολύ απότομη ανηφόρα στην οποία υπήρχε κ φανάρι ζορίστηκε πάαααρα πολύ δεν τραβούσε καθόλου. Το αυτοκίνητο σχεδόν ακινητοποιήθηκε στα μισά της ανηφόρας και παίζοντας το γκάζι κάπως κατάφερα να περάσω την μεγάλη κλιση.. Θα ήταν σωστό να θέσω τη λειτουργία του σειριακού τοποθετώντας στην θέση 1 για να την ανέβω η υπήρχε κάποιο άλλο πρόβλημα; (να αναφέρω πως τα ελαστικά μου θέλουν άλλαγμα και δεν ξέρω αν έφταιγε ενδεχομένως κ αυτό)
-
Καλησπέρα σας, έχω πρόσφατα αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοματο γιάρις αλλά σήμερα σε μια προσπάθεια να ανέβω δρόμο με πολύ απότομη ανηφόρα στην οποία υπήρχε κ φανάρι ζορίστηκε πάαααρα πολύ δεν τραβούσε καθόλου. Το αυτοκίνητο σχεδόν ακινητοποιήθηκε στα μισά της ανηφόρας και παίζοντας το γκάζι κάπως κατάφερα να περάσω την μεγάλη κλιση.. Θα ήταν σωστό να θέσω τη λειτουργία του σειριακού τοποθετώντας στην θέση 1 για να την ανέβω η υπήρχε κάποιο άλλο πρόβλημα; (να αναφέρω πως τα ελαστικά μου θέλουν άλλαγμα και δεν ξέρω αν έφταιγε ενδεχομένως κ αυτό)
Ποια χρονια ειναι το αμαξι και τι ειδους κιβωτιο εχει? Αν ειναι κανενα αυτοματοποιημενο μηχανικο μηπως ειχε θεμα με συμπλεκτη?
-
Τι απο ολα εκανε, σπινιαριζε, πατιναριζε, δεν ανεβαζε στροφες ο κινητηρας? Σωστα αναφερεις οτι σε αποτομες ανηφοριες καλο θα ειναι να εχεις επιλεξει χειροκινητα την 1η ταχυτητα.
-
Φθαρμενος συμπλέκτη σε σειριακό. Ναι να βάζεις 1η σχέση και μόλις την ανέβεις να ξαναγυρίσεις σε 'e' σχεση.
Αυτό οταν είσαι με λίγα χιλιόμετρα ταχύτητας. Όχι οπότε βλέπεις ανηφόρες να βάζεις 1η σχέση.
Γενικα πανε σε συνεργειο να δουν τον συμπλέκτη
-
Είναι του 2009 και δεν έχει συμπλέκτη. Έχει φρένο γκάζι μόνο όποτε δεν καταλαβαίνω ακριβώς. Το αυτοκίνητο έχει περάσει από έλεγχο μηχανικού πριν το πάρω (πριν δυο μήνες δηλαδή).
-
Ανέβασε στροφές, Ακουγόταν ο κινητήρας αρκετά αλλά μόλις έφτασε στην κορυφή της ανηφόρας σταμάτησε να ανεβαίνει ενώ ήταν στις 3500+ στροφεσ κ ζοριζόταν πολυ. Σπινιαριζε ναι κ μύρισε λίγο
-
Λενα καλυτερα να το δει καποιος μηχανικος.
Λαστιχα να αλλαξεις αμεσα.
-
Λένα έχει συμπλέκτη απλά εσυ δεν τον βλέπεις. Ειναι ημι-αυτόματο
Δηλαδή είναι όπως τα αλλά μηχανικά κιβώτια απλά αντί να πατας εσυ συμπλέκτη, ένα ρομποτικός μηχανισμός το παταει για εσένα ανάλογα τις συνθήκες και το γκάζι που πατας. Αυτός λοιπόν ο συμπλέκτης μοιάζει να έχει φαγωθεί.
Αν τα ελαστικά ειναι πολυ φθαρμένα αποτελείς δημόσιο κίνδυνο και χωρίς να το θελεις. Οποτε όπως λένε πιο πανω αλλαγή των ελαστικων ... Χθες
-
Τα λάστιχα δεν το συζητώ θα αλλαχθούν την Τρίτη, μέχρι τότε δεν θα κινηθεί το αυτοκίνητο απλά ήθελα να μάθω από σας που είστε πιο έμπειροι αν κανονικά θα έπρεπε να ανεβει την ανηφόρα αυτή το αμάξι απροβλημάτιστα η αν είναι λογικό να ζορίζεται σ αυτή την κλίση. Επίσης αν κ μετά τον έλεγχο κ την αλλαγή ελαστικών πρέπει να βάζω στο σειριακό την πρώτη γι να ανέβω την συγκεκριμένη ανηφόρα.
-
Σπινιαρε η πατιναριζε? Μεγαλη διαφορα και μαλλον δεν καταλαβες τι απο τα δυο συνεβει. Αλλαξε πρωτα λαστιχα και ξαναδοκιμασε, γιατι βλεπω να κανει καποιος μηχανικος πασχα απο τωρα.
-
Καλό είναι να βάζεις πρώτη αν βλέπεις ότι το αυτοκίνητο ζορίζεται. Γενικ ως αρχή να έχεις ότι όταν ένα μηχάνημα ζορίζεται κάτι πάει είτε στραβά στο μηχάνημα είτε αυτό που του ζητάς είναι ανώτερο των δυνατοτήτων του.
Οπότε αν ζορίζεται τοτε πιεζονται και τα χιλιάδες εξαρτήματα που έχει μέσα του σε σημείο που μπορεί να σπάσουν. Δηλαδή με το να επιμένεις μόνο φθορά θα φέρεις.
Άρα, ναι αν ζορίζεται, το βοηθάς με το να κατεβάσεις χειροκίνητα σε πρώτη σχέση για να μην ζορίζεται.
-
Σπινιαρε η πατιναριζε? Μεγαλη διαφορα και μαλλον δεν καταλαβες τι απο τα δυο συνεβει. Αλλαξε πρωτα λαστιχα και ξαναδοκιμασε, γιατι βλεπω να κανει καποιος μηχανικος πασχα απο τωρα.
Και τα 2 μάλλον έγιναν με βάση τα δεδομένα που έχουμε (παλιά λάστιχα και τύπο κιβωτίου που μάλλον δεν έχει αλλαχτεί ποτέ ο συμπλέκτης του).
Λένα, ξεκίνα με αλλαγή λάστιχα , κανε καμιά 100αρια χιλιόμετρα και δοκίμασε την ανηφόρα με 1η, αν σου κάνει τα ίδια πας και για συμπλέκτη.
-
Λοιπόν τα νέα δεδομένα είναι τα εξης:
ο μηχανικός το είδε και πήγαμε μαζί σε ανηφορα ώστε να δει μόνος του αυτό που έλεγα. Μηχανικά λέει δεν έχει τίποτα και το πρόβλημα είναι τα λάστιχα σε συνδιασμό με το γεγονός πως ανεβαζοντας στροφες αλλάζει ταχύτητα και ζορίζεται να την ανέβει με δευτέρα. η πρόταση του είναι να βάζω απο το σειριακό την πρώτη. επίσης θεωρεί πως επειδή είμαι νέα οδηγός δεν έμαθα καλά το αμάξι κ είναι θέμα εξάσκησης καθως στο συγκεκριμένο σημείο δυσκολεύονται οι περισσότεροι λέει. αν είχε καμένο δίσκο συμπλέκτη κλπ θα μας το έδειχνε κ σε απλή πορεία η ανηφόρα κατηφόρα. αγχώθηκα πολύ μακάρι να μην έχει τίποτα άλλο...
-
βρέ παιδιά (ασχετο με το πρόβλημα τής κοπέλας στην ανηφόρα) ,αυτό δεν ειναι το yaris που εχει πρόβλημα στο μοτέρ που καίει full λάδια ?? 2009 yaris 1.33 με τα 95 η 101 αλογα ??
-
βρέ παιδιά (ασχετο με το πρόβλημα τής κοπέλας στην ανηφόρα) ,αυτό δεν ειναι το yaris που εχει πρόβλημα στο μοτέρ που καίει full λάδια ?? 2009 yaris 1.33 με τα 95 η 101 αλογα ??
Αυτό ακριβώς που λες μου το πε ο μηχανικός για ενα δεύτερο μοντέλο που κοιτούσα και ήμουν ανάμεσα. ήταν 2009 αλλά 1000άρι και μου πε πως απο το 2009 κ έπειτα έχει βγάλει πρόβλημα και καίνε λάδια. το δικό μου είναι 2008 με 87 άλογα και είπε έχει μηχανή 'διάμαντι' συγκεκριμένα.
-
το μοτέρ με τά 99 η 101 αλογα ηθελα να γράψω ,οντως το μοτέρ με τα 87 αλογα ειναι πολύ καλό ΔΕΝ καίει καθόλου λάδι (το εχει φίλος κ δεν το αλλάζει με τίποτα κ το εχει πάρει μετ/νο κ ηταν κ νοικιάρικο )
Αυτοματο Yaris σε ανηφορα με κλιση