Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοματο Yaris σε ανηφορα με κλιση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αυτοματο Yaris σε ανηφορα με κλιση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    16
    373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lenaki0 last edited by

      Καλησπέρα σας, έχω πρόσφατα αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοματο γιάρις αλλά σήμερα σε μια προσπάθεια να ανέβω δρόμο με πολύ απότομη ανηφόρα στην οποία υπήρχε κ φανάρι ζορίστηκε πάαααρα πολύ δεν τραβούσε καθόλου. Το αυτοκίνητο σχεδόν ακινητοποιήθηκε στα μισά της ανηφόρας και παίζοντας το γκάζι κάπως κατάφερα να περάσω την μεγάλη κλιση.. Θα ήταν σωστό να θέσω τη λειτουργία του σειριακού τοποθετώντας στην θέση 1 για να την ανέβω η υπήρχε κάποιο άλλο πρόβλημα; (να αναφέρω πως τα ελαστικά μου θέλουν άλλαγμα και δεν ξέρω αν έφταιγε ενδεχομένως κ αυτό)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lenaki0 last edited by

        Καλησπέρα σας, έχω πρόσφατα αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοματο γιάρις αλλά σήμερα σε μια προσπάθεια να ανέβω δρόμο με πολύ απότομη ανηφόρα στην οποία υπήρχε κ φανάρι ζορίστηκε πάαααρα πολύ δεν τραβούσε καθόλου. Το αυτοκίνητο σχεδόν ακινητοποιήθηκε στα μισά της ανηφόρας και παίζοντας το γκάζι κάπως κατάφερα να περάσω την μεγάλη κλιση.. Θα ήταν σωστό να θέσω τη λειτουργία του σειριακού τοποθετώντας στην θέση 1 για να την ανέβω η υπήρχε κάποιο άλλο πρόβλημα; (να αναφέρω πως τα ελαστικά μου θέλουν άλλαγμα και δεν ξέρω αν έφταιγε ενδεχομένως κ αυτό)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Καλησπέρα σας, έχω πρόσφατα αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοματο γιάρις αλλά σήμερα σε μια προσπάθεια να ανέβω δρόμο με πολύ απότομη ανηφόρα στην οποία υπήρχε κ φανάρι ζορίστηκε πάαααρα πολύ δεν τραβούσε καθόλου. Το αυτοκίνητο σχεδόν ακινητοποιήθηκε στα μισά της ανηφόρας και παίζοντας το γκάζι κάπως κατάφερα να περάσω την μεγάλη κλιση.. Θα ήταν σωστό να θέσω τη λειτουργία του σειριακού τοποθετώντας στην θέση 1 για να την ανέβω η υπήρχε κάποιο άλλο πρόβλημα; (να αναφέρω πως τα ελαστικά μου θέλουν άλλαγμα και δεν ξέρω αν έφταιγε ενδεχομένως κ αυτό)

          Ποια χρονια ειναι το αμαξι και τι ειδους κιβωτιο εχει? Αν ειναι κανενα αυτοματοποιημενο μηχανικο μηπως ειχε θεμα με συμπλεκτη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • I
            ilias-a last edited by

            Τι απο ολα εκανε, σπινιαριζε, πατιναριζε, δεν ανεβαζε στροφες ο κινητηρας? Σωστα αναφερεις οτι σε αποτομες ανηφοριες καλο θα ειναι να εχεις επιλεξει χειροκινητα την 1η ταχυτητα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              lap last edited by

              Φθαρμενος συμπλέκτη σε σειριακό. Ναι να βάζεις 1η σχέση και μόλις την ανέβεις να ξαναγυρίσεις σε 'e' σχεση.

              Αυτό οταν είσαι με λίγα χιλιόμετρα ταχύτητας. Όχι οπότε βλέπεις ανηφόρες να βάζεις 1η σχέση.

              Γενικα πανε σε συνεργειο να δουν τον συμπλέκτη

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lenaki0 last edited by

                Είναι του 2009 και δεν έχει συμπλέκτη. Έχει φρένο γκάζι μόνο όποτε δεν καταλαβαίνω ακριβώς. Το αυτοκίνητο έχει περάσει από έλεγχο μηχανικού πριν το πάρω (πριν δυο μήνες δηλαδή).

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lenaki0 @ilias-a last edited by

                  Ανέβασε στροφές, Ακουγόταν ο κινητήρας αρκετά αλλά μόλις έφτασε στην κορυφή της ανηφόρας σταμάτησε να ανεβαίνει ενώ ήταν στις 3500+ στροφεσ κ ζοριζόταν πολυ. Σπινιαριζε ναι κ μύρισε λίγο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Λενα καλυτερα να το δει καποιος μηχανικος.

                    Λαστιχα να αλλαξεις αμεσα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • L
                      lap last edited by

                      Λένα έχει συμπλέκτη απλά εσυ δεν τον βλέπεις. Ειναι ημι-αυτόματο

                      Δηλαδή είναι όπως τα αλλά μηχανικά κιβώτια απλά αντί να πατας εσυ συμπλέκτη, ένα ρομποτικός μηχανισμός το παταει για εσένα ανάλογα τις συνθήκες και το γκάζι που πατας. Αυτός λοιπόν ο συμπλέκτης μοιάζει να έχει φαγωθεί.

                      Αν τα ελαστικά ειναι πολυ φθαρμένα αποτελείς δημόσιο κίνδυνο και χωρίς να το θελεις. Οποτε όπως λένε πιο πανω αλλαγή των ελαστικων ... Χθες

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • L
                        lenaki0 @lap last edited by

                        Τα λάστιχα δεν το συζητώ θα αλλαχθούν την Τρίτη, μέχρι τότε δεν θα κινηθεί το αυτοκίνητο απλά ήθελα να μάθω από σας που είστε πιο έμπειροι αν κανονικά θα έπρεπε να ανεβει την ανηφόρα αυτή το αμάξι απροβλημάτιστα η αν είναι λογικό να ζορίζεται σ αυτή την κλίση. Επίσης αν κ μετά τον έλεγχο κ την αλλαγή ελαστικών πρέπει να βάζω στο σειριακό την πρώτη γι να ανέβω την συγκεκριμένη ανηφόρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cson last edited by

                          Σπινιαρε η πατιναριζε? Μεγαλη διαφορα και μαλλον δεν καταλαβες τι απο τα δυο συνεβει. Αλλαξε πρωτα λαστιχα και ξαναδοκιμασε, γιατι βλεπω να κανει καποιος μηχανικος πασχα απο τωρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • L
                            lap last edited by

                            Καλό είναι να βάζεις πρώτη αν βλέπεις ότι το αυτοκίνητο ζορίζεται. Γενικ ως αρχή να έχεις ότι όταν ένα μηχάνημα ζορίζεται κάτι πάει είτε στραβά στο μηχάνημα είτε αυτό που του ζητάς είναι ανώτερο των δυνατοτήτων του.

                            Οπότε αν ζορίζεται τοτε πιεζονται και τα χιλιάδες εξαρτήματα που έχει μέσα του σε σημείο που μπορεί να σπάσουν. Δηλαδή με το να επιμένεις μόνο φθορά θα φέρεις.

                            Άρα, ναι αν ζορίζεται, το βοηθάς με το να κατεβάσεις χειροκίνητα σε πρώτη σχέση για να μην ζορίζεται.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • nickthetrib
                              nickthetrib @cson last edited by

                              Σπινιαρε η πατιναριζε? Μεγαλη διαφορα και μαλλον δεν καταλαβες τι απο τα δυο συνεβει. Αλλαξε πρωτα λαστιχα και ξαναδοκιμασε, γιατι βλεπω να κανει καποιος μηχανικος πασχα απο τωρα.

                              Και τα 2 μάλλον έγιναν με βάση τα δεδομένα που έχουμε (παλιά λάστιχα και τύπο κιβωτίου που μάλλον δεν έχει αλλαχτεί ποτέ ο συμπλέκτης του).

                              Λένα, ξεκίνα με αλλαγή λάστιχα , κανε καμιά 100αρια χιλιόμετρα και δοκίμασε την ανηφόρα με 1η, αν σου κάνει τα ίδια πας και για συμπλέκτη.

                              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lenaki0 last edited by

                                Λοιπόν τα νέα δεδομένα είναι τα εξης​:

                                ο μηχανικός το είδε και πήγαμε μαζί σε ανηφορα ώστε να δει μόνος του αυτό που έλεγα. Μηχανικά λέει δεν έχει τίποτα και το πρόβλημα είναι τα λάστιχα σε συνδιασμό με το γεγονός πως ανεβαζοντας στροφες αλλάζει ταχύτητα και ζορίζεται να την ανέβει με δευτέρα. η πρόταση του είναι να βάζω απο το σειριακό την πρώτη. επίσης θεωρεί πως επειδή είμαι νέα οδηγός δεν έμαθα καλά το αμάξι κ είναι θέμα εξάσκησης καθως στο συγκεκριμένο σημείο δυσκολεύονται οι περισσότεροι λέει. αν είχε καμένο δίσκο συμπλέκτη κλπ θα μας το έδειχνε κ σε απλή πορεία η ανηφόρα κατηφόρα. αγχώθηκα πολύ μακάρι να μην έχει τίποτα άλλο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • M
                                  manolis67 last edited by

                                  βρέ παιδιά  (ασχετο με το πρόβλημα τής κοπέλας στην ανηφόρα) ,αυτό δεν ειναι το yaris  που εχει πρόβλημα στο μοτέρ που καίει full  λάδια ?? 2009 yaris 1.33 με τα 95 η 101 αλογα ??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lenaki0 @manolis67 last edited by

                                    βρέ παιδιά  (ασχετο με το πρόβλημα τής κοπέλας στην ανηφόρα) ,αυτό δεν ειναι το yaris  που εχει πρόβλημα στο μοτέρ που καίει full  λάδια ?? 2009 yaris 1.33 με τα 95 η 101 αλογα ??

                                    Αυτό ακριβώς που λες μου το πε ο μηχανικός για ενα δεύτερο μοντέλο που κοιτούσα και ήμουν ανάμεσα. ήταν 2009 αλλά 1000άρι και μου πε πως απο το 2009 κ έπειτα έχει βγάλει πρόβλημα και καίνε λάδια. το δικό μου είναι 2008 με 87 άλογα και είπε έχει μηχανή 'διάμαντι' συγκεκριμένα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      manolis67 last edited by

                                      το μοτέρ με τά 99 η 101  αλογα ηθελα να γράψω  ,οντως το μοτέρ με τα 87 αλογα ειναι πολύ καλό ΔΕΝ καίει καθόλου λάδι (το εχει φίλος κ δεν το αλλάζει με τίποτα  κ το εχει πάρει μετ/νο κ ηταν κ νοικιάρικο )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr