-
Επειδή αφήνω το αυτοκίνητο μου για πολλές μέρες χωρίς χρήση και αδειάζει η μπαταρία, ενώ παράλληλα η μπαταρία δεν είναι εύκολα προσβάσιμη για να βάζω φορτιστή ψάχνω εναλλακτική.
Υπάρχουν 2 λύσεις για το φορτιστή που έχω:
-
Να τραβήξω καλώδιο με βύσμα από την μπαταρία και να κουμπώνω το φορτιστή όποτε θέλω
-
Να φορτίζω μέσω του αναπτήρα του αυτοκινήτου με adaptor της εταιρίας του φορτιστή
Η ερώτηση μου είναι, υπάρχει πιθανότητα μέσω του αναπτήρα να καεί κάτι μέσα στο αυτοκίνητο (πχ να γίνει βραχυκύκλωμα στα καλώδια κλπ) !?!
-
-
Επειδή αφήνω το αυτοκίνητο μου για πολλές μέρες χωρίς χρήση και αδειάζει η μπαταρία, ενώ παράλληλα η μπαταρία δεν είναι εύκολα προσβάσιμη για να βάζω φορτιστή ψάχνω εναλλακτική.
Υπάρχουν 2 λύσεις για το φορτιστή που έχω:
-
Να τραβήξω καλώδιο με βύσμα από την μπαταρία και να κουμπώνω το φορτιστή όποτε θέλω
-
Να φορτίζω μέσω του αναπτήρα του αυτοκινήτου με adaptor της εταιρίας του φορτιστή
Η ερώτηση μου είναι, υπάρχει πιθανότητα μέσω του αναπτήρα να καεί κάτι μέσα στο αυτοκίνητο (πχ να γίνει βραχυκύκλωμα στα καλώδια κλπ) !?!
-
-
Θα χρειαστεις διοδο,ωστε να πηγαινει ρευμα μονο προς την μπαταρια,και οχι απο αυτην προς τον φορτιστη....
Οι καλοι οι φορτιστες παντως,τυπου ctek,εχουν καλωδια με ακροδεκτες για τους πολους,για μονιμη εγκατασταση,ωστε να μπριζωνεις τον φορτιστη πανευκολα,χωρις κροκοδειλακια....
Εναλλακτικα,μπορεις να παρεις ενα παμφθηνο φωτοβολταικακι των 5-10w,που βεντουζαρει στο παρμπριζ,και να κανεις την δουλεια σου,εξισου αποτελεσματικα.
-
Θα χρειαστεις διοδο,ωστε να πηγαινει ρευμα μονο προς την μπαταρια,και οχι απο αυτην προς τον φορτιστη....
Οι καλοι οι φορτιστες παντως,τυπου ctek,εχουν καλωδια με ακροδεκτες για τους πολους,για μονιμη εγκατασταση,ωστε να μπριζωνεις τον φορτιστη πανευκολα,χωρις κροκοδειλακια....
Εναλλακτικα,μπορεις να παρεις ενα παμφθηνο φωτοβολταικακι των 5-10w,που βεντουζαρει στο παρμπριζ,και να κανεις την δουλεια σου,εξισου αποτελεσματικα.
Και οι 2 εναλλακτικές που αναφέρω, γίνονται με επίσημο αξεσουάρ της εταιρίας. Δεν γίνονται μέσω δική μου πατέντας.
Σχετικά με τη δίοδο που λές ώστε να πηγαίνει προς μια κατέυθυνση το ρευμα, υποθέτω θα έχει το επίσημο αξεσουάρ:
https://www.skroutz.gr/s/19255545/Noco-Αντάπτορας-με-Ένδειξη-Επιπέδου-Φόρτισης-GC015.html
https://www.skroutz.gr/s/19301768/Noco-Αρσενικός-Αντάπτορας-Διπλού-Μεγέθους-GC003.html
-
O ενδυκνειομενος τροπος παντως,ειναι να συνδεθει στην μπαταρια.
-
Επειδή έχω έναν ctek να πω ότι στις οδηγίες λέει πως ΔΕΝ συνδέεις πάνω στην μπαταρία, βάζεις μόνο στον θετικό πόλο το κροκοδειλακι και το αρνητικό το συνδέεις όσο πιο μακρυά γίνεται από την μπαταρία πάνω σε κάποιο μέταλλο .
Είναι πάντως τόσο μαζεμένος που το καπό έκλεινε άνετα, τον άφηνα όλη νύχτα επάνω χωρίς φόβο να φορτίζει απλά έκρυβα την μπαλαντεζα κάτω από το αυτοκίνητο.
-
Επειδή αφήνω το αυτοκίνητο μου για πολλές μέρες χωρίς χρήση και αδειάζει η μπαταρία, ενώ παράλληλα η μπαταρία δεν είναι εύκολα προσβάσιμη για να βάζω φορτιστή ψάχνω εναλλακτική.
Υπάρχουν 2 λύσεις για το φορτιστή που έχω:
- Να τραβήξω καλώδιο με βύσμα από την μπαταρία και να κουμπώνω το φορτιστή όποτε θέλω
- Να φορτίζω μέσω του αναπτήρα του αυτοκινήτου με adaptor της εταιρίας του φορτιστή
Η ερώτηση μου είναι, υπάρχει πιθανότητα μέσω του αναπτήρα να καεί κάτι μέσα στο αυτοκίνητο (πχ να γίνει βραχυκύκλωμα στα καλώδια κλπ) !?!
Η λύση 1 μου φαίνεται η ιδανικότερη, πρακτικότερη και πιο σωστή.
Φόρτιση μπαταρίας αυτοκινήτου, από την καμπίνα επιβατών