-
Καλησπέρα, χρειάζομαι μια βοήθεια για επιλογή αυτ/του.
Προηγούμενο αμαξι ενα opel astra H το οποίο με ταλαιπώρησε παρα πολύ απο μηχανικές βλάβες. Πλεόν αφού έβγαλε ακόμα μια μεγάλη βλάβη αποφάσισα να αλλάξω. Αυτή τη στιγμή είμαι ανάμεσα σε ενα Toyota Avensis 1600cc μοντελο του 2010 βενζίνη 132 hp και σε ενα nissan pulsar 2016 diesel 1500cc 115hp. H χρηση μου είναι αρκετά απλή και έχω αρκετα χιλιομετρα. Μου αρέσει το pulsar και ως diesel εχει καλύτερη οικονομία, το σκέφτομαι απο άποψη βλαβων, εχω ακουσει πως λόγω των ελληνικων πετρελαίων που είναι κακής ποιοτητας τα diesel χαλάνε αρκετά εύκολα και με βαριές ζημιές. Ωστόσο δε ξέρω αν ισχύει. Χρειάζομαι βοήθεια δεν έχω καθόλου όρεξη να μαι καθε τόσο σε συνεργεία.
Ευχαριστώ προκαταβολικα
-
Καλησπέρα, χρειάζομαι μια βοήθεια για επιλογή αυτ/του.
Προηγούμενο αμαξι ενα opel astra H το οποίο με ταλαιπώρησε παρα πολύ απο μηχανικές βλάβες. Πλεόν αφού έβγαλε ακόμα μια μεγάλη βλάβη αποφάσισα να αλλάξω. Αυτή τη στιγμή είμαι ανάμεσα σε ενα Toyota Avensis 1600cc μοντελο του 2010 βενζίνη 132 hp και σε ενα nissan pulsar 2016 diesel 1500cc 115hp. H χρηση μου είναι αρκετά απλή και έχω αρκετα χιλιομετρα. Μου αρέσει το pulsar και ως diesel εχει καλύτερη οικονομία, το σκέφτομαι απο άποψη βλαβων, εχω ακουσει πως λόγω των ελληνικων πετρελαίων που είναι κακής ποιοτητας τα diesel χαλάνε αρκετά εύκολα και με βαριές ζημιές. Ωστόσο δε ξέρω αν ισχύει. Χρειάζομαι βοήθεια δεν έχω καθόλου όρεξη να μαι καθε τόσο σε συνεργεία.
Ευχαριστώ προκαταβολικα
-
To Πάλσαρ
-
Pulsar εύκολα! 6 χρόνια νεώτερο αυτοκίνητο και με καύσιμο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου (αρκετά χιλιόμετρα κάθε χρόνο).
-
6 χρόνια διαφορά και το συζητάς ακόμα;
-
Το κομματι των μηχανικων βλαβων φοβαμαι, αλλιως δε θα το συζητουσα, πανω σε αυτο ξέρετε κατι?
-
Ο 1.5 που φοράει το Pulsar είναι στην ουσία ο 1.5 dci της Renault, ο οποίος γενικά θεωρείται από τους πλέον αξιόπιστους ντίζελ. Από εκεί και πέρα, λογάριασε ότι σε σχέση με το Avensis θα έχεις τόσο σημαντική διαφορά στην κατανάλωση που θα υπερκαλύψει πρακτικά και οποιαδήποτε πιθανή μελλοντική βλάβη...
-
Έχω & εγώ Nissan με το μοτέρ αυτό.
Βάζω μόνο shell πετρέλαιο απλό. Κανένα πρόβλημα & κατανάλωση 5,5/100.
Το pulsar diesel είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. Στη θέση σου θα έβγαζα από τη λίστα το avensis λόγω κατανάλωσης.
Αν είναι & euro 6 με κλειστά μάτια.
-
Πραγματικα δεν ξερω που προκυπτουν ολες αυτες οι φημες οτι 'χαλανε' τα πετρέλαια.
Μεχρι στιγμής μονο 2-3 περιστατικα ξερω απο τον ευρύτερο κυκλο μου και αυτα ηταν βενζίνης (τυχαία μαλλον, τα 2 περιστατικα που θυμαμαι σιγουρα την επαθαν απο Shell).
Pulsar απο εμενα.
-
Καλημέρα!
Μια διευκρίνιση: Όταν λέμε shell μόνο εταιρικά. Γιατί έχω πάει σε μη εταιρικό, γεμισα & έβγαλα 120 χιλιόμετρα λιγότερα. & σε άλλο έβαλαν παραπάνω λίτρα από αυτά που χωράει το ρεζερβουάρ.
Γι'αυτό μόνο εταιρικά.
Αν θέλετε μπορώ να σας πω που είναι αυτά για να τα αποφεύγετε. Αθήνα.
-
Καλημέρα!
Μια διευκρίνιση: Όταν λέμε shell μόνο εταιρικά. Γιατί έχω πάει σε μη εταιρικό, γεμισα & έβγαλα 120 χιλιόμετρα λιγότερα. & σε άλλο έβαλαν παραπάνω λίτρα από αυτά που χωράει το ρεζερβουάρ.
Γι'αυτό μόνο εταιρικά.
Αν θέλετε μπορώ να σας πω που είναι αυτά για να τα αποφεύγετε. Αθήνα.
Πως μπορούμε να ξερουμε τα καλα βενζιναδικα;
-
Μόνο εμπειρικά και με διαίσθηση. Πολλές επισκέψεις σε ένα πρατήριο σε βοηθούν να σχηματίσεις άποψη. Συνεχείς μετρήσεις κατανάλωσης στο αμάξι σου (στην αντλία και όχι στο τριπ) σε βοηθούν επίσης.
Προφανώς κάποιο με σημαντικά μειωμένη τιμή από το Μ.Ο της περιοχής είναι ύποπτο.
Τα εταιρικά για μένα είναι μύθος, το κίνητρο για κλεψιά παραμένει το ίδιο.
-
Τα εταιρικά για μένα είναι μύθος, το κίνητρο για κλεψιά παραμένει το ίδιο.
Θα ήθελες να το εξηγήσεις λίγο παραπάνω αυτό;
Πιστεύεις ότι η Shell π.χ. μπορεί να έχει πρόθεση να 'κλέψει' τον πελάτη στη λιανική; Ή πιστεύεις ότι οι διαχειριστές των εταιρικών πρατηρίων, που είναι υπάλληλοι της εταιρίας, έχουν την πρόθεση ή και τη δυνατότητα να 'κλέψουν' τον πελάτη;
Ταυτόχρονα, για να απαντήσουμε και στην προηγούμενη ερώτηση, το να ξεχωρίζεις τα εταιρικά πρατήρια δεν θέλει καμία εμπειρία ή διαίσθηση. Όλα τα εταιρικά Shell είναι ΜΥΡΤΕΑ Α.Ε. ή ΕΡΜΗΣ και το βλέπεις να αναγράφεται στην απόδειξη. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τις υπόλοιπες εταιρίες.
-
Βεβαίως μπορεί η μυρτέα να έχει πρόθεση να κλέψει τον πελάτη.
Την ίδια πρόθεση είχε στο παρελθόν π.χ και το vag group, δε βλέπω για ποιο λόγο να μην την έχει ο κάθε Ερμής.
-
Βεβαίως μπορεί η μυρτέα να έχει πρόθεση να κλέψει τον πελάτη.
Την ίδια πρόθεση είχε στο παρελθόν π.χ και το vag group, δε βλέπω για ποιο λόγο να μην την έχει ο κάθε Ερμής.
Απλώς φαντάζεσαι πράγματα, χωρίς στην ουσία κανένα επιχείρημα (το περί VAG δεν μετράει)... Η Shell έχει ως κύριο αντικείμενο της τη χοντρική πώληση. Δευτερευόντως ελέγχει τη λιανική αγορά μέσω των πρατηρίων της. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι ιδιώτης πρατηριούχος απατεωνίσκος που κοιτάει να κλέψει κανά τάλαρο από τον πελάτη...
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι μόνο ο απατεωνίσκος ιδιώτης έχει πρόθεση να κλέψει τάλαρα αλλά όχι τα εταιρικά.
Επιπλέον, στη λίστα με τα πρατήρια που πιάστηκαν να κλέβουν (έστω αυτή την παμπάλαιη που κυκλοφορεί) φιγουράρουν και Μυρτέα και Ερμής και Καλυψώ, γεγονός που σημαίνει ότι δεν φαντάζομαι πράγματα, αλλά αντίθετα αποδεικνύει ότι το κίνητρο υπάρχει και το επιχείρημα περί vag ίσως και να μετράει...
-
Τα εταιρικά πρατήρια έχουν διαχειριστές και επόπτες. Οι διαχειριστές προσλαμβάνονται για να λειτουργούν το πρατήριο (και να φέρνουν τα αναμενόμενα έσοδα) και οι επόπτες τους ελέγχουν. Δεν λέει κανείς οτι οι διαχειριστές δεν παίρνουν πρωτοβουλίες που ζημιώνουν εταιρεία και πελάτες με σκοπό να έχουν προσωπικά οφέλη αλλά επειδή υπάρχει τακτικός έλεγχος από τους επόπτες της εταιρείας αυτό είναι συνήθως πιο δύσκολο. Στα πρατήρια ιδιωτών ο έλεγχος από τις εταιρείες είναι σπάνιος και συνήθως μόνο αν υπάρχουν καταγγελίες οπότε θεωρητικά είναι πιο εύκολο για κάποιον ιδιώτη να αυτοσχεδιάσει...
ΥΓ. Pulsar...ακόμα και αν είσαι Toyota lover!
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι μόνο ο απατεωνίσκος ιδιώτης έχει πρόθεση να κλέψει τάλαρα αλλά όχι τα εταιρικά.
Επιπλέον, στη λίστα με τα πρατήρια που πιάστηκαν να κλέβουν (έστω αυτή την παμπάλαιη που κυκλοφορεί) φιγουράρουν και Μυρτέα και Ερμής και Καλυψώ, γεγονός που σημαίνει ότι δεν φαντάζομαι πράγματα, αλλά αντίθετα αποδεικνύει ότι το κίνητρο υπάρχει και το επιχείρημα περί vag ίσως και να μετράει...
Στο πρώτο σου ερώτημα θα σου πω ότι ένας ιδιώτης χώνει τα τάλαρα στην τσέπη και εξαφανίζονται. Μια εταιρία δεν μπορεί να το κάνει αυτό ούτε τόσο εύκολα ούτε χωρίς πολύ πιο σοβαρές συνέπειες...
Στη δε πανάρχαια λίστα που ανέφερες ( http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=BvgXHHr5u0I%3D&tabid=479&language=el-GR ) από τα 233 τα 5 μόνο είναι εταιρικά ΚΑΛΥΨΩ, ΕΡΜΗΣ, ΜΥΡΤΕΑ. Αναλογία δηλαδή γύρω στο 2%. Κάποια από τα παραπτώματα μάλιστα μπορεί να οφείλονται και σε ανθρώπινο λάθος (ανάμειξη καυσίμων). Και σίγουρα οι αβαρίες δεν οφείλονται σε εταιρική πολιτική εξαπάτησης του πελάτη. Στην πράξη, όπου και να οφείλονται είσαι σίγουρα ΠΟΛΥ πιο σίγουρος στα εταιρικά πρατήρια, αν όχι 100% ασφαλής.
-
Καλησπέρα!
Ο κανόνας είναι να έχεις σταθερό πρατήριο.
Έβαζα στην αρχή όπου έβρισκα πιο φτηνό πετρέλαιο.
Όταν πήγα για αλλαγή φίλτρου πετρελαίου φρικάρανε τα μαστόρια & μου είπαν ότι ήταν πολύ βρώμικο.
Από τότε μόνο shell απλό. Έχω περίπου 60000 χιλιόμετρα & δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Εμένα με εξυπηρετεί το shell στην οδό Παλαμηδίου στον Πειραιά.
Εγγύηση.
& για το φίλο είπαμε...Pulsar!
-
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω όσους έχουν το pulsar 1.2. Αν στα τόσο χρόνια που τό έχουν τούς έχει βγάλει ζημιά εμένα μου αρέσει πολύ σάν αυτοκίνητο αλλά με προβληματίζει το τούρμπο πού έχει θέλει κάποιο ξεχωριστό service; κάποια ειδική μεταχείριση;. Η είναι όπως όλα .
Nissan pulsar ή Toyota avensis