-
Απ' όσο ξέρω, όταν στο ΚΤΕΟ τα ελαστικά βρίσκονται οριακά ασφαλή, καταγράφονται ως δευτερεύουσα έλλειψη έτσι ώστε να ενημερωθεί ο κάτοχος ότι πρέπει να τα αντικαταστήσει σύντομα. Σε περίπτωση που κριθούν ακατάλληλα και επικίνδυνα, το αυτοκίνητο κόβεται και πρέπει να ξαναπεράσει, αφού πρώτα αντικατασταθούν τα ελαστικά. Γνώμη μου είναι, πως οδηγοί που κυκλοφορούν με τόσο πολύ πεπαλαιωμένα και φθαρμένα λάστιχα, σιγά μην έχουν περάσει από ΚΤΕΟ. Εμείς οι υπόλοιποι, απλά θα πρέπει να είμαστε τυχεροί, ώστε να μην βρεθούμε στον δρόμο τους, αφού οι συγκεκριμένοι είναι εν δυνάμει δολοφόνοι.
Νομίζω ότι περνάνε κτεο, απλά δεν υπάρχουν ξεκάθαρα κριτήρια για το πότε ένα λάστιχο είναι ασφαλές, οπότε βασίζεται στην κρίση του μηχανικού.
-
Όχι, τα κριτήρια είναι σαφή σχετικά με το πάχος του πέλματος κλπ. Απλά κάνουν τα στραβά μάτια. Ή μπορεί το λάστιχο να περνάει τον έλεγχο για τη φθορά, αλλά να είναι κούτσουρο από την παλαιότητα.
Πριν μερικά χρόνια, μεσούσης της κρίσης πέρασα το τουτού από ΚΤΕΟ και μου λένε 'ωραία λάστιχα'. Σιγά, απαντάω, Barum έχω βάλει. Ναι, μου λένε, αλλά είναι καινούργια, σπάνια βλέπουμε καινούργιο λάστιχο!
-
Έχω κι εγώ αντίστοιχο φετίχ πάω βόλτα το σκύλο και παρατηρώ ελαστικά.... πραγματικά κυκλοφορούν πολλοί επικίνδυνοι εκεί έξω ακόμα και σε ακριβά και σχετικά καινούργια αυτοκίνητα
-
Έχω κι εγώ αντίστοιχο φετίχ πάω βόλτα το σκύλο και παρατηρώ ελαστικά.... πραγματικά κυκλοφορούν πολλοί επικίνδυνοι εκεί έξω ακόμα και σε ακριβά και σχετικά καινούργια αυτοκίνητα
Τις προάλλες είδα ένα λάστιχο μιας τελείως άγνωστης κινέζικης μαρκας. Ακόμα και η γραμματοσειρά της φίρμας ηταν στα κινέζικα.
Μαλλον μερικοί οδηγοί πρέπει να δουν κανένα από τα αφιερώματα για το σκανδαλο firestone-ford για να καταλάβουν ότι το λάστιχο είναι σημαντικό.
Και για να πούμε την αλήθεια. Όλο το αυτοκίνητο είναι σημαντικό. Αν τσιγκουνευτεί κανείς χρήματα στην μπαταρία, μπορεί να του χαλάσουν τα ηλεκτρικά. Αν τα τσιγκουνευτεί σε καμία φλάντζα ακόμα, μπορεί να έχει άλλα τρεχάματα. Όταν πας σε κάτι φθηνότερο ριψοκινδυνεύεις. Είναι λίγες οι περιπτώσεις που τα φθηνότερα είναι εφάμιλλα των ακριβότερων.
-
αν θελω λαστιχα καλυτερα απο τα bighorn 764 που εχω πρεπει να τα παραγγειλω τωρα για να ερθουν οκτωβριο που θα ξαναβγω στα βουνα.
η ερωτησις λοιπον.
εχουμε 16αρα ζαντα, εως 30' και εως 235. m+s προφανως και αν εχει και τη νιφαδα, καλυτερα.
μαντολαστιχο που να αντεχει και σε ταξιδι με 120 και καποια ανεβασματα εως 140-150. αλλα να ειναι εξαιρετικο σαν μαντολαστιχο, να διωχνει γρηγορα λασπη. δεν μας ενδιαφερει η μακροχρονια αντοχη. το μπιγκχορν ειναι καλη λυση για ταξιδι και καλοκαιρι ακομη, αλλα μετριο σε ζορικα λασπωμενο τερρεν, εχω λιωσει τον εργατη.
σκεφτομαι και για αναγομωση αλλα θα προτιμουσα πρωτογενες, δεν ξερω αν φτανει βεβαια την αναγομωση στα αγρια.
ας πουμε οτι πρωτο υποψηφιο εχω τα cobra nt - malatesta που ειναι αναγομωση και θα ηθελα κατι καλυτερο σε κυλιση σε ασφαλτο. ιδεες κανεις? εμπειρια?
-
Τα Malatesta είναι πολύ hardcore και επειδή είναι αναγόμωσης, δεν τα εμπιστεύομαι. Για μένα τα καλύτερα είναι τα BF Goodrich και τα Goodyear Wrangler. Τα Wrangler τα φοράω συνέχεια στο Disco.
-
Καλημέρα παιδιά ! Για fiat 500x 1.6 diesel με διάσταση 215/55r17 εκτός από Michelin primacy 4 τι άλλο θα προτείνατε ;
-
tnx δια αλλα αυτα ειναι αλφα ταφ - δεν ειναι μαντ. μεγαλη η διαφορα σε τερεν ζορικο, με τα a/t δεν θα περασεις καν εκει που με τα μαντ δεν θα εχεις προβλημα
-
tnx δια αλλα αυτα ειναι αλφα ταφ - δεν ειναι μαντ. μεγαλη η διαφορα σε τερεν ζορικο, με τα a/t δεν θα περασεις καν εκει που με τα μαντ δεν θα εχεις προβλημα
Υπάρχουν διάφορα Wrangler, δες αυτά Γατούλη μου και νομίζω θα σου αρέσουν:
https://www.goodyear.eu/el_gr/consumer/tires/wrangler_mt_r.WRLMTR.html
Εγώ φοράω τα λίγο πιο δρομίσια, τα οποία όμως παραμένουν πολύ χωμάτινα:
https://www.goodyear.eu/el_gr/consumer/tires/wrangler_duratrac.WRLDTRAC.html
Γενικοί κανόνες καλό είναι να μην υπάρχουν, αλλά υπάρχουν κάποιες οδηγίες:
- Σε supersport πας σε Pirelli P Zero 4 (το καλύτερο σπορ λάστιχο) ή εναλλακτικά σε Michelin PS4 ή σε Bridgestone S007.
- Σε sport touring πας σε Pirelli P7 Blue ή σε Michelin Primacy 4 ή σε Bridgestone T005 ή σε Goodyear Eagle Sport 3 ή σε Dunlop Sport Maxx.
- Off Roading: Goodyear ή BF Goodrich. Εκτός αν θέλουμε να μπλέξουμε με τους Ρώσους που έχουν άλλα κόλπα, λόγω στρατιωτικής γνώσης...
Έχει φυσικά και πολά καλά λάστιχα άλλων κατασκευαστών, απλά αυτά είναι τα top!!!
-
Καλημέρα.
Ποιό από τα δύο να προτιμήσω σε διάσταση 205 55 16;
Goodyear efficientgrip performance 2
Michelin primacy 4
Τελικά έβαλα michelin primacy 4
Ευχαριστώ πολύ.
-
gatoz wrote:
tnx δια αλλα αυτα ειναι αλφα ταφ - δεν ειναι μαντ. μεγαλη η διαφορα σε τερεν ζορικο, με τα a/t δεν θα περασεις καν εκει που με τα μαντ δεν θα εχεις προβλημα
Υπάρχουν διάφορα Wrangler, δες αυτά Γατούλη μου και νομίζω θα σου αρέσουν:
https://www.goodyear.eu/el_gr/consumer/tires/wrangler_mt_r.WRLMTR.html
Εγώ φοράω τα λίγο πιο δρομίσια, τα οποία όμως παραμένουν πολύ χωμάτινα:
https://www.goodyear.eu/el_gr/consumer/tires/wrangler_duratrac.WRLDTRAC.html
Γενικοί κανόνες καλό είναι να μην υπάρχουν, αλλά υπάρχουν κάποιες οδηγίες:
- Σε supersport πας σε Pirelli P Zero 4 (το καλύτερο σπορ λάστιχο) ή εναλλακτικά σε Michelin PS4 ή σε Bridgestone S007.
- Σε sport touring πας σε Pirelli P7 Blue ή σε Michelin Primacy 4 ή σε Bridgestone T005 ή σε Goodyear Eagle Sport 3 ή σε Dunlop Sport Maxx.
- Off Roading: Goodyear ή BF Goodrich. Εκτός αν θέλουμε να μπλέξουμε με τους Ρώσους που έχουν άλλα κόλπα, λόγω στρατιωτικής γνώσης...
Έχει φυσικά και πολά καλά λάστιχα άλλων κατασκευαστών, απλά αυτά είναι τα top!!!
Για τη 1 κατηγορία συμφωνώ για την 3 δεν έχω άποψη για 2 διαφωνώ εκτός αν έκανες λάθος και εννοούσες σκέτο p7 που είναι στην κατηγορια sport touring για το άλλο δεν σχολιάζω καν. Κανά Hankook θα ήταν ότι πρέπει για την κατηγορία. Τα άλλα που αναφέρεις είναι καθαρά λάστιχα οικονομίας χαμηλής τριβής.
-
To Blue δεν είναι οικονομίας, κανονικό touring ειναι. Μόλις βγήκε όμως νέα γενιά Ρ7 (σκέτο) που λογικά είναι ακόμα καλύτερη.
-
Προσωπικά συνεχίζω να μην συμπαθώ τα Pirelli και εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων πατώνουν και στα τεστ.
-
Το διατυμπανίζει η pirelli ότι είναι χαμηλής τριβής με μαλακό πλαϊνό. Το απλό p7 είναι κορυφαίο. Τώρα για τα τεστ ελαστικών που αναφέρει ο φίλος, αν δεις τις μετρήσεις που γίνονται θα δεις ότι φωτογραφίζουν 2 η 3 σημεία μόνο και όχι την ολοκληρωμένη συμετοχικοτητα του ελαστικού οσον αφορά αυτό που λέγεται πρόσφυση. Προσωπικά έχω βρει άθλια ελαστικά όταν διαφορα τεστ τα αξιολογούσαν θετικά. Όλως περιέργως πάντα αφορούσαν τα επώνυμα.
-
εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων πατώνουν και στα τεστ.
Το αντίθετο θα έλεγα.
-
Fanis75 wrote:
εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων πατώνουν και στα τεστ.
Το αντίθετο θα έλεγα.
Μερικά πρόσφατα τεστ, όπου τα Pireli είναι χειρότερα από Goodyear, Michelin & Continental (γενικά, σε διάφορα ελαστικά όχι μόνο Ρ7).
httpshttps://www.tyrereviews.co.uk/Article/2020-Auto-Zeitung-Summer-Tyre-Test.htm (σχεδόν τελευταίο και μόνο κάτι no-name είναι χειρότερα)
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2020-AMS-18-Inch-Summer-Tyre-Test.htm
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2020-Teknikens-17-Inch-Summer-Tyre-Test.htm
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2020-Tyre-Market-Overview-Braking-Test.htm (25ο στα 50)
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2014-Auto-Review-Max-Performance-Tyre-Test.htm
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Gute-Fahrt-Summer-18-Inch-Tyre-Test.htm
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Auto-Bild-Summer-Tyre-Test.htm
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Auto-Zeitung-Summer-Tyre-Test.htm
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-ACE-Summer-Tyre-Test.htm (τελευταία)
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-ADAC-Summer-Tyre-Test-185-65-R15.htm (προτελευταίο, μόνο τα Petlas είναι χειρότερα)
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-AMS-Summer-UHP-Tyre-Test.htm (εδώ πήγαν αρκετά καλά)
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Auto-Express-Summer-Tyre-Test.htm (και εδώ καλά αλλά σταθερά κάτω από την 3αδα)
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Auto-Review-225-45-R17-Tyre-Test.htm (μέτρια, κάτω από την μέση)
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Test-World-Summer-Tyre-Test.htm (μέτρια)
Δεν τα λέω όλα αυτά για να σε 'κοντράρω', απλά το είχα ψάξει όταν όσες φορές είχα οδηγήσει BMW με Pireli ήταν άθλια και μου έκανε εντύπωση. Κάποια P Zero ήταν καλά (δεν θυμάμαι ποιά) και τα είχε βάλει και ο πατέρας μου στην 330 με προτροπή μου, αλλά και πάλι δεν ήταν σαν τα Goodyear ούτε τα Conti.
-
Ποιο pirelli zero ποιο conti ποιο goodyear για να υπάρχει μέτρο στη συζήτηση. Γιατί μπορεί να συγκρίνεις ανόμοιες κατηγορίες ελαστικών. Τώρα με τα τεστ που αναφέρεις δεν βγαίνει άκρη και εξήγησα και τους λόγους παραπάνω.
-
Έχω κι εγώ αντίστοιχο φετίχ πάω βόλτα το σκύλο και παρατηρώ ελαστικά.... πραγματικά κυκλοφορούν πολλοί επικίνδυνοι εκεί έξω ακόμα και σε ακριβά και σχετικά καινούργια αυτοκίνητα
OFF-TOPIC
Ελπιζω να εισαι ο μοναδικος που σεβεται το αμαξι του αλλου και δεν αφηνεις τον σκυλο να κατουραει καθε ζαντα που βρισκει.
-
Ποιο pirelli zero ποιο conti ποιο goodyear για να υπάρχει μέτρο στη συζήτηση. Γιατί μπορεί να συγκρίνεις ανόμοιες κατηγορίες ελαστικών. Τώρα με τα τεστ που αναφέρεις δεν βγαίνει άκρη και εξήγησα και τους λόγους παραπάνω.
Προφανώς μιλάω για αντίστοιχη κατηγορία (P Zero έγραψα ότι δεν θυμάμαι ποιό, Conti SportContact3, Goodyear F1 Assymetric 3) και τα τεστ συγκρίνουν ελαστικά αντίστοιχης κατηγορίας,
-
Ένας υπεύθυνος κηδεμόνας ζώου δε νομίζω στις μέρες μας να επικροτουσε τέτοιες τακτικές εμένα τουλάχιστον μου φαίνετσι αυτονόητο όπως και το να μαζέψεις τις κενώσεις ...Για να μένουμε on topic θεωρώ ότι τα pirelli ταιριάζουν αρκετά στο ελληνικό κλίμα από την άλλη στο μικρό που φοράω τα p1 verde δε θα τα ξαναεβαζα από τη στιγμή που υπάρχουν πιο σύγχρονες και πολλές φορές φθηνότερες επιλογές
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]