-
Καλησπέρα και καλή χρονιά....
Ήρθε η ώρα της αλλαγής στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου. Να πω γράψω πως μέχρι τώρα με ακολούθησε σε όλες τις 'βλακείες' που αγόρασα, οπότε προτεραιότητα έχει κάτι που να αρέσει σε γυναίκα. Εδώ και σχεδόν 20 χρόνια οδηγάει ότι μου αρέσει εμένα και 'περισεύει'. Τώρα έχει ένα 2.0FSI passat του 2006. Το οποίο αγοράστηκε σαν μεταβατικό αυτοκίνητο, από μια γρήγορη πώληση του G.Cherokee που είχαμε. Και για να μην μείνουμε από αυτοκίνητο πήρα του αδερφού μου(passat). Λίγους μήνες μετά πήρα για εμένα το ford ranger, και της ξέμεινε το passat....
Λόγοι αλλαγής.... Το passat είναι χειροκίνητο, καίει τον πάτο του, πληρώνει 630€ τέλη και είναι πλέον 'άχρηστα' μεγάλο γιατί ταξίδια κάνουμε με το ντάτσουν.
Ανάγκες.... Καθημερινή μεταφορά των διδύμων στο σχολείο τους πρωί-απόγευμα για 8 χρόνια(στο σχολείο που θα πάνε δεν έχει σχολικό για νήπια-δημοτικό). Απόσταση 7χλμ= 28 χλμ καθημερινά σε αστικό κύκλο τις ημέρες σχολείου. Περίπου 50 φορές το χρόνο Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική. Και τις καθημερινές της μετακινήσεις(3-4κ χλμ το χρόνο με βάση τα περσινά).
budget... Εδώ το ξεφτιλίσαμε.... Ξεκίνησα να λέω μέχρι 12.... Εφτασα στα 15.... Ανέβηκα στα 19 και κάπου εκεί είδα για καινούριο. Γιατί σε αυτά τα λεφτά αυτόματα αξιοπρεπή δεν υπάρχουν. Βέβαια το μόνο καινούριο σε αυτά τα χρήματα είναι το 500X.
Αδιαπραγμάτευτα...
-
ΑΥΤΟΜΑΤΟ
-
ΑΥΤΟΜΑΤΟ
-
Λογική κατανάλωση
Τι έχουμε αποκλείσει....
Όλον τον όμιλο vag. Δε θα μπλέξω με dsg.
Οπότε υπάρχει το εξής ερώτημα..... Να δώσουμε 18-20 για κάποιο μεταχειρισμένο 3 ετίας;; Τύπου bmw 1, mercedes A class;
Ή πάμε σε καινούριο 500Χ που είναι υπερπλήρες σε εξοπλισμό, καινούριο, με εγγύηση 5 χρόνια.
Ή υπάρχει κάτι άλλο που δεν σκεφτήκαμε;;;
Όλες οι προτάσεις ευπρόσδεκτες.
-
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά....
Ήρθε η ώρα της αλλαγής στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου. Να πω γράψω πως μέχρι τώρα με ακολούθησε σε όλες τις 'βλακείες' που αγόρασα, οπότε προτεραιότητα έχει κάτι που να αρέσει σε γυναίκα. Εδώ και σχεδόν 20 χρόνια οδηγάει ότι μου αρέσει εμένα και 'περισεύει'. Τώρα έχει ένα 2.0FSI passat του 2006. Το οποίο αγοράστηκε σαν μεταβατικό αυτοκίνητο, από μια γρήγορη πώληση του G.Cherokee που είχαμε. Και για να μην μείνουμε από αυτοκίνητο πήρα του αδερφού μου(passat). Λίγους μήνες μετά πήρα για εμένα το ford ranger, και της ξέμεινε το passat....
Λόγοι αλλαγής.... Το passat είναι χειροκίνητο, καίει τον πάτο του, πληρώνει 630€ τέλη και είναι πλέον 'άχρηστα' μεγάλο γιατί ταξίδια κάνουμε με το ντάτσουν.
Ανάγκες.... Καθημερινή μεταφορά των διδύμων στο σχολείο τους πρωί-απόγευμα για 8 χρόνια(στο σχολείο που θα πάνε δεν έχει σχολικό για νήπια-δημοτικό). Απόσταση 7χλμ= 28 χλμ καθημερινά σε αστικό κύκλο τις ημέρες σχολείου. Περίπου 50 φορές το χρόνο Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική. Και τις καθημερινές της μετακινήσεις(3-4κ χλμ το χρόνο με βάση τα περσινά).
budget... Εδώ το ξεφτιλίσαμε.... Ξεκίνησα να λέω μέχρι 12.... Εφτασα στα 15.... Ανέβηκα στα 19 και κάπου εκεί είδα για καινούριο. Γιατί σε αυτά τα λεφτά αυτόματα αξιοπρεπή δεν υπάρχουν. Βέβαια το μόνο καινούριο σε αυτά τα χρήματα είναι το 500X.
Αδιαπραγμάτευτα...
-
ΑΥΤΟΜΑΤΟ
-
ΑΥΤΟΜΑΤΟ
-
Λογική κατανάλωση
Τι έχουμε αποκλείσει....
Όλον τον όμιλο vag. Δε θα μπλέξω με dsg.
Οπότε υπάρχει το εξής ερώτημα..... Να δώσουμε 18-20 για κάποιο μεταχειρισμένο 3 ετίας;; Τύπου bmw 1, mercedes A class;
Ή πάμε σε καινούριο 500Χ που είναι υπερπλήρες σε εξοπλισμό, καινούριο, με εγγύηση 5 χρόνια.
Ή υπάρχει κάτι άλλο που δεν σκεφτήκαμε;;;
Όλες οι προτάσεις ευπρόσδεκτες.
-
-
Καλησπέρα!
διαβαζω πως είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο το 500Χ,
στην κατηγορία παίζει το νέο 2008 (δεν έχω δει τιμοκατάλογο) το οποίο φαίνεται πολύ ωραίο σχεδιαστικά...
Το C3 aircross επίσης δείχνει ενδιαφέρον αλλα δεν ξέρω σε ποιες εκδόσεις βγαίνει με αυτόματο.
Υπαρχει και το Opel Crossland αλλα φαίνεται αδιάφορο σχεδιαστικά.
-
Ωραίο το 500X. To έφεραν όμως με το κεντρικό τούνελ που έχει και το υποβραχιόνιο ή ακόμη το έχουν με την απλή κονσόλα;
Ήταν ο λόγος που δεν πήγα καν να το δω.
-
Το 500Χ είναι χαριτωμένο αυτοκίνητο, είναι απ' τα πιο οικονομικά αλλά το θεωρώ ακριβό για αυτά που προσφέρει.
Θα πρότεινα τα αυτοκίνητα που έχουν αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και όχι διπλού συμπλέκτη ή ρομποτιζέ χειροκίνητο, για τη χρήση που θέλετε. Τα γαλλικά που έχουν το ΕΑΤ6 ή το πιο καινούριο 8τάχυτο, επίσης τα Opel με peugeot κινητήρες είχαν μέχρι τώρα αυτό το κιβώτιο (δεν ξέρω για το καινούριο corsa, και όχι τα παλιά easytronic) και το suzuki vitara (δεν είμαι σίγουρος ποια ακόμη suzuki εχουν αυτό το κιβώτιο γιατί μερικά έχουν CVT), νομίζω επίσης και τα Mazda όπως και τα Ford διατίθενται με αυτόματο μετατροπέα ροπής.
Για να μείνει χαμηλά το κόστος, αν σας καλύπτει και αισθητικά και πάτε σε διπλού συμπλέκτη, πρόσφατα είδα να διατίθενται Hyundai i20 αυτόματα από Leasing με 3-4 χιλιάδες χιλιόμετρα σε τιμές γύρω στα 13000€.
-
Διευκρινήσεις:
Το 8αρι λεγεται και αυτο eat8
Στα suzuki μονο το swft 1.2 εχει cvt της jatco
Το κορσα εχει και αυτο το eat8
-
Η επιλογή ενός 'premium' μεταχειρισμένου βλέπω, πως δεν συγκινεί κανένα.
Θα πάω να δω και opel.
-
Εγώ αγόρασα premium μεταχειρισμένο, αλλά δεν θα έπαιρνα ούτε Α ούτε 1.
Για αστικές μετακινήσεις θα σκεφόμουν το Twingo:
-
Το 3 αιρκρος έχει μέχρι τώρα το 110 αυτόματο και από τώρα το 130 αυτόματο μόνο στην πλούσια έκδοση .
Υπάρχουν και 2 μτχ
https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&make=105&model=7413&gearbox_type=automatic
Το κροσλαντ έχει κάποιο επιπλέον αυτόματο να κοιτάξεις
https://www.car.gr/classifieds/cars/?sort=dm&make=208&model=7177&gearbox_type=automatic
Προσωπικά το 500 Χ με ενοχλεί σχεδιαστικά . Δεν μου αρέσει να παίρνεις ένα σχήμα να το βάζεις στο φώτοσοπ και να το δείχνεις σαν πρησμένο .
Αντίθετα θεωρώ πολύ πιο τίμιο και ανάμεσα στα δύο μου αρέσει περισσότερο το 500 L που έχει κλασσικές γραμμές . Επειδή δεν είναι τρέντυ έχει και προσφορές , αν θυμάμαι καλά ...
-
Ήμουν για test-drive του 500Χ... Μέτριο στον ανοιχτό δρόμο. Όλος ο θόρυβος περνάει στην καμπίνα. Ευχάριστο εσωτερικό με μειονέκτημα την απουσία κεντρικής κονσόλας. Όλα τα μπλιμπλίκια δουλεύουν ευχάριστα.
Αλλά μάλλον τρώει άκυρο, γιατί τα μισά του χλμ θα γίνουν σε ανοιχτό δρόμο.
Ξέχασα να αναφέρω ότι και το πετρέλαιο είναι ψιλοπροϋποθεση(για φορολογικούς λόγους). Πήγα είδα και τα opel.Astra και crossland. Άρεσε περισσότερο το astra. Θα το κάνω test-drive και θα επανέλθω....
-
Όποτε είσαι και εσυ στην ίδια θέση με εμένα... αυτοί οι περιορισμοί αυτόματο-πετρέλαιο(για φορολογικούς λόγους) περιορίζουν πολύ τις διαθέσιμες επιλογές.
Προτιμω βενζίνη είναι η αλήθεια αλλα λίγο η σύζυγος που είπε αμέσως Diesel πια και λίγο το φορολογικό, με ωθούν στο να μπει δεύτερη προϋπόθεση μαζί με το αυτόματο.
-
Όποτε είσαι και εσυ στην ίδια θέση με εμένα... αυτοί οι περιορισμοί αυτόματο-πετρέλαιο(για φορολογικούς λόγους) περιορίζουν πολύ τις διαθέσιμες επιλογές.
Προτιμω βενζίνη είναι η αλήθεια αλλα λίγο η σύζυγος που είπε αμέσως Diesel πια και λίγο το φορολογικό, με ωθούν στο να μπει δεύτερη προϋπόθεση μαζί με το αυτόματο.
Το πετρέλαιο το θέλω για να περνάω το καύσιμο στα έξοδά μου. Η βενζίνη θα πηγάινει 'χαμένη'. Δηλαδή 600λίτρα το χρόνο βενζίνη τουλάχιστον. Δηλαδή 230€ μόνο από ΦΠΑ και κανένα 350€ εφορία και ΕΦΚΑ. Περίπου 600€ το χρόνο μας κάνει 5400€ στα ελάχιστα χρόνια που θα το κρατήσω, χωρίς να υπολογίσω τη χαμηλότερη κατανάλωση του πετρελαίου. Οπότε τα 1500-2000€ που είναι ακριβότερο το αντίστοιχο diesel σε σχέση με βενζίνη υπερκαλύπτονται. Μοναδική εξαίρεση το hybrid που λόγο μηδενικών τελών, αλλά και υπερχαμηλής κατανάλωσης θα έκανα παραχώρηση.
Βασικά στα 22-23 χιλιάρικα δεν υπάρχει αυτό που ζητάω. Αλλάζει μετά φορολογική κλίμακα και πάμε 27+. Τα δε bmw-merc πάνω από 35. Και εξηγώ μετά τη σημερινή βόλτα και συζήτηση με τη σύζυγο, ξεκαθάρισε λίγο το τοπίο στο τι θέλει, αλλά καταλήγω ή ότι τα περιμένω ή ότι θα ξηλωθώ(ελπίζω να μη διαβάζει....)
Το passat αν και του 2006 είναι η έκδοση highline.... Με δερμάτινα θερμαινόμενα, διζωνικό κλίμα, αυτόματο χειρόφρενο, φώτα ομίχλης κλπ. Έχω βάλει και 8άρα οθόνη με κάμερα οπισθοπορίας και έχει και 150 αλογάκια. Οπότε πρέπει να έχει τουλάχιστον αυτά(εκτός από την ιπποδύναμη). Το astra που είδα σήμερα στα 22.000€ έχει μηχανικό air condition, απλούς καθρέπτες(μη ηλεκτροχρωμικούς), οθόνη μια σταλιά και πολλές άλλες ελλείψεις. Οπότε δε θέλω να αντικαταστήσω ένα αυτοκίνητο 15 ετίας με ένα καινούριο που να έχει λιγότερο εξοπλισμό. Της άρεσαν πολύ στο φίατ όλα τα νέα μπλιμπλίκια. Τύπου adaptive cruise control, προστασία σύγκρουσης, διατήρηση λωρίδας κλπ. Και προσωπικά τα θεωρώ και σημαντικά για την ασφάλεια της οικογένειάς μας. Οπότε βασικές εκδόσεις γιοκ.....
To ceed πλησιάζει τα 27....
Αύριο πάω να δω και το corolla ξανά... Το είχα δει το καλοκαίρι πριν παραγγείλω το chr. Αλλά τότε ήταν άλλες οι ανάγκες που έπρεπε να καλύψω. Και το chr δεν είναι για να βάλω τα δίδυμα πίσω.
-
Με όλα αυτά που θες, δεν πρόκειται να βρεις κάτι που να σε καλύψει στον προϋπολογισμό σου. Ακόμα και σε μεταχειρισμένο πρέπει να δεις κάτι τέτοιο:
https://www.car.gr/23976774-bmw-216-active-tourer
Ναι είπα νωρίτερα όχι Α ή 1, αλλά Β ή 2 είναι καλύτερη οικογενειακή πρόταση για τα δίδυμα!
-
Το έχω καταλάβει. ότι δε θα βρω.... Σήμερα ήμουν στο παρα ένα να κλείσω το corolla. Μου άρεσε πάρα πολύ στο test-drive.
Παίρνεις πολύ αυτοκίνητο για τα λεφτά του. Είναι καλύτερο στο δρόμο από το chr....
Αλλά μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος εκέι στην τουότα, πως γίνεται να πουλάτε ντεμέκ τεχνολογία, και να μην μπορεί να συνδεθεί το τηλέφωνο με το αυτοκίνητο;;; Εμ δεν έχει navi, εμ δε συνδέεται με τηλέφωνο για να δω στην οθόνη το google maps....
Αναμονή......
-
Εγώ ευτυχώς σε ότι και να επιλέξω θα έχω αναβάθμιση. Το μόνο που χάνω είναι τα δερματικά θερμαινόμενα κτίσματα. Έχω συνηθίσει όμως με το μικρό και την ευελιξία του όποτε η μετάβαση θα με δυσκολέψει στην καθημερινότητα.
Το email σου ισχύει;
-
limited_one wrote:
Όποτε είσαι και εσυ στην ίδια θέση με εμένα... αυτοί οι περιορισμοί αυτόματο-πετρέλαιο(για φορολογικούς λόγους) περιορίζουν πολύ τις διαθέσιμες επιλογές.
Προτιμω βενζίνη είναι η αλήθεια αλλα λίγο η σύζυγος που είπε αμέσως Diesel πια και λίγο το φορολογικό, με ωθούν στο να μπει δεύτερη προϋπόθεση μαζί με το αυτόματο.
Το πετρέλαιο το θέλω για να περνάω το καύσιμο στα έξοδά μου. Η βενζίνη θα πηγάινει 'χαμένη'. Δηλαδή 600λίτρα το χρόνο βενζίνη τουλάχιστον. Δηλαδή 230€ μόνο από ΦΠΑ και κανένα 350€ εφορία και ΕΦΚΑ. Περίπου 600€ το χρόνο μας κάνει 5400€ στα ελάχιστα χρόνια που θα το κρατήσω, χωρίς να υπολογίσω τη χαμηλότερη κατανάλωση του πετρελαίου. Οπότε τα 1500-2000€ που είναι ακριβότερο το αντίστοιχο diesel σε σχέση με βενζίνη υπερκαλύπτονται. Μοναδική εξαίρεση το hybrid που λόγο μηδενικών τελών, αλλά και υπερχαμηλής κατανάλωσης θα έκανα παραχώρηση.
Βασικά στα 22-23 χιλιάρικα δεν υπάρχει αυτό που ζητάω. Αλλάζει μετά φορολογική κλίμακα και πάμε 27+. Τα δε bmw-merc πάνω από 35. Και εξηγώ μετά τη σημερινή βόλτα και συζήτηση με τη σύζυγο, ξεκαθάρισε λίγο το τοπίο στο τι θέλει, αλλά καταλήγω ή ότι τα περιμένω ή ότι θα ξηλωθώ(ελπίζω να μη διαβάζει....)
Το passat αν και του 2006 είναι η έκδοση highline.... Με δερμάτινα θερμαινόμενα, διζωνικό κλίμα, αυτόματο χειρόφρενο, φώτα ομίχλης κλπ. Έχω βάλει και 8άρα οθόνη με κάμερα οπισθοπορίας και έχει και 150 αλογάκια. Οπότε πρέπει να έχει τουλάχιστον αυτά(εκτός από την ιπποδύναμη). Το astra που είδα σήμερα στα 22.000€ έχει μηχανικό air condition, απλούς καθρέπτες(μη ηλεκτροχρωμικούς), οθόνη μια σταλιά και πολλές άλλες ελλείψεις. Οπότε δε θέλω να αντικαταστήσω ένα αυτοκίνητο 15 ετίας με ένα καινούριο που να έχει λιγότερο εξοπλισμό. Της άρεσαν πολύ στο φίατ όλα τα νέα μπλιμπλίκια. Τύπου adaptive cruise control, προστασία σύγκρουσης, διατήρηση λωρίδας κλπ. Και προσωπικά τα θεωρώ και σημαντικά για την ασφάλεια της οικογένειάς μας. Οπότε βασικές εκδόσεις γιοκ.....
To ceed πλησιάζει τα 27....
Αύριο πάω να δω και το corolla ξανά... Το είχα δει το καλοκαίρι πριν παραγγείλω το chr. Αλλά τότε ήταν άλλες οι ανάγκες που έπρεπε να καλύψω. Και το chr δεν είναι για να βάλω τα δίδυμα πίσω.
Υπο ποια έννοια θα πάει χαμένη φορολογικά η βενζίνη; Δεν σε καταλαβαινω; Με leasing δεν ψαχνεσαι να αγοράσεις;
-
ρε συ άις, με επαγγελματικη αδεια εχει μονο με πετρελαιο στην επιχειρηση του. το ειχ, ειναι δεν ειναι ληζινγκ, δεν εκπιπτει τα εξοδα σαν φπα κλπ, οποτε θα πηγαινει πρατηριο θα βαζει πετρελαιο και θα ζηταει τιμολογιο με πινακιδα απο το ντατσουν
-
Αλλά μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος εκέι στην τουότα, πως γίνεται να πουλάτε ντεμέκ τεχνολογία, και να μην μπορεί να συνδεθεί το τηλέφωνο με το αυτοκίνητο;;; Εμ δεν έχει navi, εμ δε συνδέεται με τηλέφωνο για να δω στην οθόνη το google maps...
Γιατί το bluetooth επιτρέπει μεταφορά ήχου, ενώ για να μεεταφερθεί εικόνα χρειάζεται εγκατάσταση WiFi. Σχεδον κανένας δεν το προσφέρει αυτό χωρίς σημαντικό κόστος.
Αλλά γιατί Google Maps; Εγκατέστησε το Here Maps και όσες χώρες επιθυμείς με αναβάθμιση σχεδόν κάθε μήνα. Και χωρίς να πληρώνεις σύνδεση στο ίντερνετ. Είναι η παλιά εφαρμογή της Nokia και οι χάρτες που μοιράζουν στα ενσωματωμένα navi οι γερμανοί κατασκεαυαστές.
-
kyr80 wrote:
limited_one wrote:
Όποτε είσαι και εσυ στην ίδια θέση με εμένα... αυτοί οι περιορισμοί αυτόματο-πετρέλαιο(για φορολογικούς λόγους) περιορίζουν πολύ τις διαθέσιμες επιλογές.
Προτιμω βενζίνη είναι η αλήθεια αλλα λίγο η σύζυγος που είπε αμέσως Diesel πια και λίγο το φορολογικό, με ωθούν στο να μπει δεύτερη προϋπόθεση μαζί με το αυτόματο.
Το πετρέλαιο το θέλω για να περνάω το καύσιμο στα έξοδά μου. Η βενζίνη θα πηγάινει 'χαμένη'. Δηλαδή 600λίτρα το χρόνο βενζίνη τουλάχιστον. Δηλαδή 230€ μόνο από ΦΠΑ και κανένα 350€ εφορία και ΕΦΚΑ. Περίπου 600€ το χρόνο μας κάνει 5400€ στα ελάχιστα χρόνια που θα το κρατήσω, χωρίς να υπολογίσω τη χαμηλότερη κατανάλωση του πετρελαίου. Οπότε τα 1500-2000€ που είναι ακριβότερο το αντίστοιχο diesel σε σχέση με βενζίνη υπερκαλύπτονται. Μοναδική εξαίρεση το hybrid που λόγο μηδενικών τελών, αλλά και υπερχαμηλής κατανάλωσης θα έκανα παραχώρηση.
Βασικά στα 22-23 χιλιάρικα δεν υπάρχει αυτό που ζητάω. Αλλάζει μετά φορολογική κλίμακα και πάμε 27+. Τα δε bmw-merc πάνω από 35. Και εξηγώ μετά τη σημερινή βόλτα και συζήτηση με τη σύζυγο, ξεκαθάρισε λίγο το τοπίο στο τι θέλει, αλλά καταλήγω ή ότι τα περιμένω ή ότι θα ξηλωθώ(ελπίζω να μη διαβάζει....)
Το passat αν και του 2006 είναι η έκδοση highline.... Με δερμάτινα θερμαινόμενα, διζωνικό κλίμα, αυτόματο χειρόφρενο, φώτα ομίχλης κλπ. Έχω βάλει και 8άρα οθόνη με κάμερα οπισθοπορίας και έχει και 150 αλογάκια. Οπότε πρέπει να έχει τουλάχιστον αυτά(εκτός από την ιπποδύναμη). Το astra που είδα σήμερα στα 22.000€ έχει μηχανικό air condition, απλούς καθρέπτες(μη ηλεκτροχρωμικούς), οθόνη μια σταλιά και πολλές άλλες ελλείψεις. Οπότε δε θέλω να αντικαταστήσω ένα αυτοκίνητο 15 ετίας με ένα καινούριο που να έχει λιγότερο εξοπλισμό. Της άρεσαν πολύ στο φίατ όλα τα νέα μπλιμπλίκια. Τύπου adaptive cruise control, προστασία σύγκρουσης, διατήρηση λωρίδας κλπ. Και προσωπικά τα θεωρώ και σημαντικά για την ασφάλεια της οικογένειάς μας. Οπότε βασικές εκδόσεις γιοκ.....
To ceed πλησιάζει τα 27....
Αύριο πάω να δω και το corolla ξανά... Το είχα δει το καλοκαίρι πριν παραγγείλω το chr. Αλλά τότε ήταν άλλες οι ανάγκες που έπρεπε να καλύψω. Και το chr δεν είναι για να βάλω τα δίδυμα πίσω.
Υπο ποια έννοια θα πάει χαμένη φορολογικά η βενζίνη; Δεν σε καταλαβαινω; Με leasing δεν ψαχνεσαι να αγοράσεις;
Στα ΙΧ δεν εκπίπτει ο ΦΠΑ. Ο λογιστής θα βάλει όλο το ποσόν στα έξοδα. Προφανώς ο KYR80 όπως και εγώ θελουμε να εκπίπτει και ο ΦΠΑ.
-
ΟΚ κατανοητό αυτό για το ΦΠΑ, δεν είχα καταλάβει οτι είχατε τέτοια ευχέρεια ο Kyr80 και εσύ!
Fiat 500X ή κάτι άλλο;;;