Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK6 vs Alfa Giulιeta vs Ford Focus MK3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK6 vs Alfa Giulιeta vs Ford Focus MK3
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    27
    447
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zen83 last edited by

      Γεια σας παιδια.

      Ενδιαφερομαι για την αγορα ενας hatchback οικογενειακου.

      Στην Οικογενεια υπαρχει ηδη μια Delta 1400 150 που ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με μικρη ενσταση για το ποσο καιει αλλα χαλαλι.

      Απλα λογω υποχρεωσεων αλλαγης δουλειας της γυναικας μου θα χρειαστουμε ενα 2ο με πανω κατω τα ιδια χαρακτηριστικα δεν θελω να παω σε μικροτερο για αρκετους λογους οποτε ας περιοριστουμε σε αυτη την κατηγορια

      Υπαρχουν 2 παιδια ενα 6 χρονων και ενα 2.Οποτε θα μπει και καθισμα

      Επειδη εχω καλομαθει σε τουρμπο κινητηρα δεν θελω να τον αλλαξω.Επισης κοιταω κυριως βενζινη.Το αυτοκινητο καθε μερα θα κανει 20 χιλιομετρα πηγαινε και 20 ελα στην δουλεια εξοδα τα οποια πληρωνει η εταιρια οποτε γιαυτο και δεν σκεφτομαι το πετρελαιο.

      Διαβασα αρκετα οι αληθεια ειναι για τα μοντελα αυτα και οπως φενεται εκτος απο το φοκους τα αλλα δεν ειναι και απο τα πλεον αξιοπιστα.
      Προβληματα στο multiair Και τριγμους για την giulieta ,καδενα, τρομπα νερου ακομη και πιστονια για το ΜΚ6 αλλα λενε κυριως για παρτιδες του 2009 και του 2010?για το φοκους η αληθεια ειναι οτι δεν διαβασα για πολλα προβληματα αλλα ειναι και το πιο δυσευρετο απο τα 3 και δεν μου αρεσει και καθολου εμφανισιακα αλλα μπαινει στην λιστα λογω των προβληματων των αλλων 2

      Υπαρχει και η σιγουρη λυση του Bravo με τα 150 αλλα δεν θελω το ιδιο αυτοκινητο με χειροτερο περιτυλιγμα.

      Υπαρχει καποια χρονια και μετα που εφτιαξε η giulieta το προβλημα με το multiair?καπου πηρε το ματι μου για μετα το 2012 αλλα μετα αναβαινουμε αρκετα και σε τιμη.
      Ειχα μπει σε golf φιλου και εντυπωση που εκανε το ποσο ησυχο ηταν και ο κινητηρας και οι 0 τριγμοι του.Η giullieta να φανταστω το εσωτερικο της δεν ειναι τοσο αποκομενο απο εξωτερικους θορυβους ?τα πλαστικα της απο τριξιμο πως πανε?

      Σαν χωροι το Focus εχει περισσοτερους αλλα δεν με απασχολει και τοσο πολυ μιας και τα 3 εχουν αρκετους χωρους γιαυτο που θελω.Επισης για το focus ισχυει οτι στις αρχες του το MK3 ηταν πολυ κακο οδηγηκα και μετα το f/l εφτιαξε?ποτε εγινε f/l?

      Τα χρηματα καπου στα 11000 με τιποτα παραπανω.

      GOLF MK6 160 αλογα(αν και θα ηθελα dsg υπαρχουν παντου προβληματα οποτε δεν θα παρω επιπλεον ρισκο)

      Giulieta Multiair 170 αλογα

      Ford focus Ecoboost 150

      Συγγνωμη για το σεντονι και για το καπως κακο συντακτικο το θεματος απλα εχω τοσα στο μυαλο μου και δεν ειμαι και μαθημενος απο forums και αναρτησεις.

      Αλεξανδρος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zen83 last edited by

        Γεια σας παιδια.

        Ενδιαφερομαι για την αγορα ενας hatchback οικογενειακου.

        Στην Οικογενεια υπαρχει ηδη μια Delta 1400 150 που ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με μικρη ενσταση για το ποσο καιει αλλα χαλαλι.

        Απλα λογω υποχρεωσεων αλλαγης δουλειας της γυναικας μου θα χρειαστουμε ενα 2ο με πανω κατω τα ιδια χαρακτηριστικα δεν θελω να παω σε μικροτερο για αρκετους λογους οποτε ας περιοριστουμε σε αυτη την κατηγορια

        Υπαρχουν 2 παιδια ενα 6 χρονων και ενα 2.Οποτε θα μπει και καθισμα

        Επειδη εχω καλομαθει σε τουρμπο κινητηρα δεν θελω να τον αλλαξω.Επισης κοιταω κυριως βενζινη.Το αυτοκινητο καθε μερα θα κανει 20 χιλιομετρα πηγαινε και 20 ελα στην δουλεια εξοδα τα οποια πληρωνει η εταιρια οποτε γιαυτο και δεν σκεφτομαι το πετρελαιο.

        Διαβασα αρκετα οι αληθεια ειναι για τα μοντελα αυτα και οπως φενεται εκτος απο το φοκους τα αλλα δεν ειναι και απο τα πλεον αξιοπιστα.
        Προβληματα στο multiair Και τριγμους για την giulieta ,καδενα, τρομπα νερου ακομη και πιστονια για το ΜΚ6 αλλα λενε κυριως για παρτιδες του 2009 και του 2010?για το φοκους η αληθεια ειναι οτι δεν διαβασα για πολλα προβληματα αλλα ειναι και το πιο δυσευρετο απο τα 3 και δεν μου αρεσει και καθολου εμφανισιακα αλλα μπαινει στην λιστα λογω των προβληματων των αλλων 2

        Υπαρχει και η σιγουρη λυση του Bravo με τα 150 αλλα δεν θελω το ιδιο αυτοκινητο με χειροτερο περιτυλιγμα.

        Υπαρχει καποια χρονια και μετα που εφτιαξε η giulieta το προβλημα με το multiair?καπου πηρε το ματι μου για μετα το 2012 αλλα μετα αναβαινουμε αρκετα και σε τιμη.
        Ειχα μπει σε golf φιλου και εντυπωση που εκανε το ποσο ησυχο ηταν και ο κινητηρας και οι 0 τριγμοι του.Η giullieta να φανταστω το εσωτερικο της δεν ειναι τοσο αποκομενο απο εξωτερικους θορυβους ?τα πλαστικα της απο τριξιμο πως πανε?

        Σαν χωροι το Focus εχει περισσοτερους αλλα δεν με απασχολει και τοσο πολυ μιας και τα 3 εχουν αρκετους χωρους γιαυτο που θελω.Επισης για το focus ισχυει οτι στις αρχες του το MK3 ηταν πολυ κακο οδηγηκα και μετα το f/l εφτιαξε?ποτε εγινε f/l?

        Τα χρηματα καπου στα 11000 με τιποτα παραπανω.

        GOLF MK6 160 αλογα(αν και θα ηθελα dsg υπαρχουν παντου προβληματα οποτε δεν θα παρω επιπλεον ρισκο)

        Giulieta Multiair 170 αλογα

        Ford focus Ecoboost 150

        Συγγνωμη για το σεντονι και για το καπως κακο συντακτικο το θεματος απλα εχω τοσα στο μυαλο μου και δεν ειμαι και μαθημενος απο forums και αναρτησεις.

        Αλεξανδρος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • georgemit
          georgemit last edited by

          Ψηφίζω focus 3,5 το οποίο δεν ξέρω αν θα το βρεις σε αυτά τα χρήματα.

          Από τα 3 που έχεις στο μυαλό σου μάλλον giulieta.

          i30 160 N line!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • alexandros-k
            alexandros-k last edited by

            Αν μιλαμε για focus 1.6 ecoboost νομιζω ειχε κι αυτος καποια θεματα . Δεν ειμαι σιγουρος

            Απο μενα giulietta, δαγκωτο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zen83 last edited by

              Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις σας.

              Δεν ειχα ιδεα οτι ειχε βγαλει θεμα και ο ecoboost.το 3.5 focus ειναι να υποθεσω μετα το 2015 και ανεβαινουμε πολυ σε τιμη.

              Επειδη δεν εχω οδηγησει Ιουλιετα απο τριγμους και θορυβους πως παει?Η αναρτηση της ειναι υσηχη ή ειναι σπορ και κοπαναει?

              Eπισης οσο το ψαχνω μηπως ειναι να παω καλυτερα στον tjet 120 αντι του Multiair?Επειδη ειναι λιγοτερο προβληματικος απο οτι διαβαζω.Αν και φοβαμαι μηπως ο 120 ειναι λιγος.γιατι ηδη στην delta χωρις το sport Βυtton εχει μια δυσκολια.Οποτε τα 120 μηπως ειναι λιγα?γνωριζει καποιος αν περνει καποιο προγραμμα αν και δεν εχω ασχοληθει με το αθλημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                harisma23 last edited by

                Όλα τα αυτοκίνητα που κοιτάς είναι καλά, αν και με διαφορετικούς προσανατολισμούς. Το Golf είναι το πιο ραφιναρισμένο από όλα με την καλύτερη απτή ποιότητα κατασκευής. Η Giulietta είναι η πιο σπορτίφ σε αίσθηση και η πιο όμορφη (υποκειμενικό αυτό) και το Focus είναι κάπου ανάμεσα. Επίσης Focus με κακή ή έστω μέτρια οδική συμπεριφορά δεν υπάρχει! Απλώς το mk3.5, δηλαδή το facelift του mk3, είναι ακόμη καλύτερο σε οδική συμπεριφορά και ομορφότερο μέσα-έξω.

                Επειδή σε βλέπω ότι άρχισες να κοιτάς και κινητήρες με μικρότερη ιπποδύναμη, τότε μπορείς να βρεις εντός προϋπολογισμού σου και το Focus mk3.5 1.0 Ecoboost με τα 125 άλογα. Είναι ένας πολύ ευχάριστος κινητήρας με καλή απόδοση και γενικά αξιόπιστος, Σε σχέση με τις πρώτες επιλογές σου χάνεις σε ιπποδύναμη και κερδίζεις ένα σημαντικά νεώτερο αυτοκίνητο.

                Γενικά το θέμα της αξιοπιστίας είναι πάντα και λαχείο, αλλά σίγουρα έχεις καλύτερες πιθανότητες με ένα αυτοκίνητο του 2015 από ένα του 2010.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • Z
                  zen83 last edited by

                  Καλημερα παιδια

                  Φιλε μου σε ευχαριστώ για την προταση σου αλλα επειδη καλοκαιρια ανεβοκατεβαίνω σε βουνο λογω χωριου και πολλες φορες φορτωμένος με πράγματα δεν θα ηθελα να πεσω σε τοσο πολυ σε κυβικά.

                  ο ecoboost αυτος με τα 150 αλογα γνωριζεις αν εχει βγαλει πολλα θέματα ?

                  Απλα για τα 120 της Giulieta ελεγα μπας και αποφυγω τον multiair για τα προβληματα που λενε οτι βγαζει.Ο Τ-jet τοσα χρονια που εχω την delta ειναι υποδειγμα,αρα και το μικρο αδερφακι του τουλαχιστον σε αξιοπιστια λογικα θα παει καλα.

                  Οσο διαβαζω ομως για την giulietta αποθαρρύνομαι ειναι η αλήθεια αφού περα της εμφάνισης και της πολυ καλης οδηγικής συμπεριφοράς μάλλον αρχίζουν μόνο προβλήματα.

                  Πλαστικα που τριζουν,χερουλια που σπανε,μεγαλος θορυβος κυλησης με κακη ηχομόνωση εσωτερικού , ταμπλο μου σκανε

                  Νομιζω αν βρω golf με αλλαγμενη καδενα και τρομπα νερου ηδη θα παω σε κατι τετοιο.μιας και εχω εμπειρία απο πρώτο χερι το ποσό ποιοτικο ειναι το εσωτερικο του και η καλη ηχομόνωση του.Λογικα απο επιδόσεις δεν θα με απογοητεύσει αν και εχω εμπειρία μονο απο το 122αρη που ηταν απλα οκ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • H
                    harisma23 last edited by

                    Αυτό με τα κυβικά είναι πλέον ένα ξεπερασμένο κριτήριο. Το μόνο που θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει είναι οι καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής. Και ο συγκεκριμένος χιλιάρης Ecoboost είναι καλύτερος κινητήρας από τον 1.4 με τα 120 άλογα της Delta που σου αρέσει. Χώρια που παίρνεις ένα πολύ νεώτερο αυτοκίνητο από τα άλλα που κοιτάς, Και αυτό δεν πρέπει να το προσπερνάς...

                    Όσο για τον Ecoboost με τα 150 άλογα, υπάρχουν τρεις διαφορετικοί κινητήρες με αυτή την απόδοση. Ο τετρακύλινδρος1.6 του Focus mk3, o επίσης τετρακύλινδρος 1.5 του mk3.5 και ο τρικύλινδρος 1.5 του mk4. Εξαιρουμένου του τελευταίου, που είναι πολύ νέος για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη για την αξιοπιστίας του, οι δύο άλλοι είναι γενικά αξιόπιστοι, ευχάριστοι και αρκετά δυνατοί κινητήρες με δυνατότητες βελτίωσης μάλιστα (με ένα πρόγραμμα πάνε κοντά στα 200 άλογα). Αν πας στον 1.6, απλώς βεβαιώσου ότι έχει γίνει η δωρεάν καμπάνια που αφορά την ψύξη του κινητήρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • Z
                      zen83 last edited by

                      γεια σου φιλε μου ξανα μολις ειδα την απαντηση σου αν και εγραψα και στο θεμα με το focus 4.

                      Λογικα στις τιμες που κοιταω ειναι ο τετρακυλινδρος του ΜΚ3 αν και απο οτι βλεπω στις αγγελιες δεν παιζει κατι σε ΜΚ3.5 με 150 γενικα λιγες οι αγγελιες για focus turbo.

                      Oταν λες ψυξη κινητηρα ηταν καποιο update κινητήρα για τις ανακλυσεις που ειχε? αυτο θα το γραφει στο βιβλιο σερβις?

                      Απλα προς διευκρινηση την delta 150 την εχω και να σου πω την αληθεια απο κινητηρα ειδικα σε sport mode ειναι παρα παρα πολυ καλος ειναι αδικημένος λογω της τρελας  της μαζας με τους tsi.

                      Ειδα κατι αγγελιες τωρα για 1000αρια εχουν μερικοι και με 120 αλογα λογικα απλα ειναι τυπογραφικο ετσι?Αλλα και παλι κυριως ΜΚ3 ειναι τα περισσοτερα στις τιμες που κοιταω τα 3.5*(απο οτι εχω καταλαβει απο το 2015 και  μετα) ειναι πολυ λιγα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        Αν μπορείς να πας σε mk3.5, να το προτιμήσεις ανεξαρτήτως κινητήρα. Έχει και πολύ πιο ωραίο εσωτερικό (τιμόνι και κονσόλα κυρίως) από το mk3.

                        Όσο για την ανάκληση, με τον αριθμό πλαισίου σε μια Ford, θα δεις αν αφορά το συγεκριμένο αυτοκίνητο και αν έχει γίνει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • alexandros-k
                          alexandros-k last edited by

                          https://www.autoblog.gr/2018/10/02/h-ford-apozhmiwnei-idiokthtes-montelwn-ths-me-ecoboost-kinhthres/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Εγω γι αυτο σου ειπα εξ αρχης να πας για Giuletta ....Το multiair μονο μπορει να χαλασει , κατι αλλο δεν βγαζει

                            Κι αυτο δεν ειναι σιγουρο. Εχω φιλο με την 170αρα μοντελο του 2010 με 130,000χλμ και το multiair δεν επαθε τιποτα (ακομα τουλαχιστον) . Ουτε τριγμους εχει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Είναι η καμπάνια που σου έγραψα. Θεωρητικά το θέμα έχει λυθεί αν το αυτοκίνητο την έχει κάνει, εφόσον είναι των συγκεκριμένων χρονολογιών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • Z
                                zen83 last edited by

                                Ωραία μου έκανες την καρδιά περιβόλι φίλε μου τώρα γιατί βάζει και στο καζάνι τους 1000αριδες του Mk3.

                                Το γίνεται ρε παιδιά καταραμένα ηταν αμάξια εκείνης της φουρνιάς;

                                1002 προβλήματα το MK6 160  καδένες τρομπες νερού πιστόνια πολλαπλασιαστές

                                Giuletta απο την αρχη τριγμοί πρόβλημα στο multiair χερούλια που σπάνε

                                Στα  eco boost τώρα μέχρι και φωτιές τι να πω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • Z
                                  zen83 last edited by

                                  που ξερω μπηκα λιγο στο Αλφιστι να διαβασω και ολο προβληματα διαβαζω και εκει για την Ιουλιετα ειδικα με τους τρυγμους και τον Μultiair.Και αντε να παω στην 120αρα εκδοση με τον Tjet ωστε να γλυτωσω τον Multiair να εχω μια κουδouνιστρα στο κεφαλι μου ολη την ωρα δεν θελω εχει γινει το σπρευ σιλικονης μονiμο στα παιδια με giulietta. να κοιταξω κατι σε megane το 1400 με τα 1300 tce ?εβγαζε και ενα αυτοματο το c4 τοτε με 156 αλογα νομιζω.

                                  Εκτος αν παω στο 122 αρη το golf που ηταν λιγοτερο προβληματικο απο οτι φενεται.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k last edited by

                                    Αν ακουγονται τριγμοι , θα το διαπιστωσεις με ενα test drive που λογικα θα την κανεις, πριν την παρεις

                                    Αν σκεφτεσαι την 120αρα, μηπως να σκεφτεις και για καινουρια? Την δινουν ατοκα νομιζω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Κατ' αρχάς μην τρελαίνεσαι από αυτά που διαβάζεις! Έχε υπόψιν σου ότι ένας δυσαρεστημένος πελάτης ακούγεται περισσότερο από 10 ευχαριστημένους. Και αυτό ισχύει για όλους τους κατασκευαστές, πολύ δε περισσότερο στα φόρουμ που μπαίνεις και πας να διαβάσεις τα θέματα με τα προβλήματα.

                                      Εφόσον δίνεις τόσο μεγάλη σημασία στην αξιοπιστία, μην περιορίζεσαι σε ένα μοντέλο, αλλά ψάξε στα 2-3 που θα καταλήξεις για να βρεις το νεώτερο δυνατό, με τα λιγότερα χιλιόμετρα και την πιο επιμελή συντήρηση. Λαχείο θα είναι πάντα, αλλά έτσι αυξάνεις τις πιθανότητες σου...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • P
                                        panormus772 @harisma23 last edited by

                                        Κατ' αρχάς μην τρελαίνεσαι από αυτά που διαβάζεις! Έχε υπόψιν σου ότι ένας δυσαρεστημένος πελάτης ακούγεται περισσότερο από 10 ευχαριστημένους. Και αυτό ισχύει για όλους τους κατασκευαστές, πολύ δε περισσότερο στα φόρουμ που μπαίνεις και πας να διαβάσεις τα θέματα με τα προβλήματα.

                                        Εφόσον δίνεις τόσο μεγάλη σημασία στην αξιοπιστία, μην περιορίζεσαι σε ένα μοντέλο, αλλά ψάξε στα 2-3 που θα καταλήξεις για να βρεις το νεώτερο δυνατό, με τα λιγότερα χιλιόμετρα και την πιο επιμελή συντήρηση. Λαχείο θα είναι πάντα, αλλά έτσι αυξάνεις τις πιθανότητες σου...

                                        +1

                                        Zen83, αν μπορεί να βοηθήσει -κι ότι άλλο θες ρωτάς- είχα γράψει στο forum πριν ~2χρόνια (πως περνάνε τα άτιμα...) ως πρώην κάτοχος Ιουλιέττας (την είχα ως το 2017):

                                        geo76':9ebpo7qf wrote:
                                        panormus772':9ebpo7qf wrote:

                                        Ως πρώην κάτοχος Giulietta Μultiair 170hp, η διαφορά με τον t-jet στην κατανάλωση είναι ~1lt (8-8,5lt/100km) πιο κάτω.Με αρκετό κόπο και προσοχή στο γκάζι είχα δει 7,4-7,6lt/100km.

                                        Ευχαριστω για την απαντηση ..αν θελεις να μου δωσεις ακομα μερικες πληροφορίες γενικα την να προσέξω(πριν ειναι αργα) και αν εχει γενικα καποια θεματα που πρεπει να εστιασω την προσοχη μου.

                                        <em>geo76,την είχα μεν 6μησι χρόνια,αλλά με λίγα χλμ. (

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • Z
                                          zen83 last edited by

                                          Χαιρετω ξανα την παρεα.

                                          Πηγα το Σάββατο οδήγησα ενα golf και μια Αλφα.Φοκους δεν βρηκα.

                                          Λοιπον ανάμικτες οι εμπειρίες θα ελεγα.Οπως τα περίμενα πανω κατω ,το καλυτερο θα ηταν ενας συνδυασμός των δυο.Που μαλλον ειναι το φοκους?
                                          Δηλαδη θα ηθελα την ησυχία και το πως διαβάζουν οι αναρτησεις του golf τον δρομο και το τιμονι και την εμφανιση της αλφα.

                                          Αυτο στο tsi πως το έχουν καταφέρει και δεν ακουγεται καθόλου η μηχανή?ειναι δυνατον?ενω ο multiair καταλαβαίνεις οταν στροφαρει στον tsi πρεπει να δεις το ταμπλο να δεις με ποσο πηγαίνεις .Μεγαλη διαφορα.ενα μεγαλο μειων της giullietas ειναι το πισω κάθισμα που καθοταν η γυναικα μου.ισως ειμαστε συνηθισμένοι απο τις υπερυψομενς πολυθρονες που εχει το delta μεσα αλλα ειναι ενα μειων για την Ιταλιδα. Καλα και το golf δεν μας τρελανε πισω απλα ανεκτο ηταν.

                                          Η Αλφα ειχε στο ταμπλο στην μερια του συνοδηγου μια σαν φουσκα απο μεσα το εψαξα λιγο το θεμα και ειδα οτι ειναι παρα πολυ κοινο θεμα ειδικα σε ζεστα κλιματα αλλα μου ειπε το παλικαρι οτι δεν υπαρχει κινδυνος να μην ανοιξει ο αεροσακος οταν χρειαστει ή να ανοιξει οταν δεν το θες ξαφνικα.Απλα ειναι αισθητικο το θεμα.Ισχυει αυτο ?εχετε ακουσει κατι?

                                          Τελος χάζευα λιγο τις επιλογές μου και ειδα ενα Astra πετρέλαιο 1600 136 αλογα.Εχει καποιος αποψη για το συγκεκριμένο?

                                          κυριως του 2014 μοντελο δηλαδη πριν βγει το 2015 το καινουργιο και πιο ελαφρυ astra.Που ειναι καλυτερο παντου απο οσο διαβασα αλλα ξεφευγει.
                                          οποτε για το Αstra J στα τελειωματα του δηλαδη 14 αρχες του 15 εχει κανεις αποψη?

                                          Διαβαζω καλα λογια για τον συγκεκριμένο πετρελαιοκινητηρα .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Το μεγάλο μειονέκτημα της Giulietta είναι το εσωτερικό της. Τόσο τα υλικά όσο και η προχειρότητα στη συναρμογή την κάνουν να φαίνεται παλαιότερη απ' ότι είναι. Όποιος μπορεί να συμβιώσει με αυτό τότε μπορεί να πάρει ένα αυτοκίνητο φοβερά ευχάριστο στην οδήγηση και με χαρακτηριστικά που σπανίζουν πλέον. Τιμόνι, στήσιμο, φρένα κτλ είναι στην κορυφή της κατηγορίας. Αντίστοιχα στην κορυφή είναι και η αξιοπιστία της με το multiair να έχει μεν αναφορές για αστοχίες αλλά δε μιλάμε για κάτι γενικευμένο όπως πχ οι παλαιότεροι tfsi και τα dsg.

                                            To Astra με τον ντίζελ των 136hp δεν έχει καμία σχέση. Είναι ένας ανθρωπομεταφορέας και δεν κάνει καμία προσπάθεια για κάτι παραπάνω. Καλό μοτέρ, καλούτσικο μέσα και αρκετά καλός εξοπλισμός αλλά έχει ένα πανάλαφρο τιμόνι που δεν εμπνέει και γενικά συμπεριφορά αδιάφορη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr