Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή αυτοκινήτου για ρυμούλκηση σκάφους
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή αυτοκινήτου για ρυμούλκηση σκάφους
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    16
    2091
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimespresso last edited by

      Καλησπέρα,

      η ερώτηση είναι σχετικά απλή.

      Τι θα προτιμούσατε σε ένα κινητήρα αυτοκινήτου που κάποιες φορές θα τραβάει και ένα τρέιλερ με μικρό σκάφος?

      Μπόλικη ροπή ή μπόλικη ιπποδύναμη?

      Για να βοηθήσω λίγο για την ώρα έχω ένα 1,2 8V με 60ps και 93Nm του 2005. Στις ευθείες όλα όκ. Αν υπάρχει ανηφόρα έκει αρχίζουν τα δύσκολα και τα κατεβάσματα. (βλέπε εθνικη Κόρινθος-Καλαμάτα)

      Αν και δεν είναι το πρώτο μου κριτήριο για την αγορά αυτοκινήτου θα ήθελα να γνωρίζω αν ανάμεσα σε πχ ενα 1,0 turbo με 100ps και 160Νm   και ένα 1,5diesel με 85ps και 220Νm ύπαρχει αισθητή διαφορά στην οδήγηση με ρυμουλκούμενο.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimespresso last edited by

        Καλησπέρα,

        η ερώτηση είναι σχετικά απλή.

        Τι θα προτιμούσατε σε ένα κινητήρα αυτοκινήτου που κάποιες φορές θα τραβάει και ένα τρέιλερ με μικρό σκάφος?

        Μπόλικη ροπή ή μπόλικη ιπποδύναμη?

        Για να βοηθήσω λίγο για την ώρα έχω ένα 1,2 8V με 60ps και 93Nm του 2005. Στις ευθείες όλα όκ. Αν υπάρχει ανηφόρα έκει αρχίζουν τα δύσκολα και τα κατεβάσματα. (βλέπε εθνικη Κόρινθος-Καλαμάτα)

        Αν και δεν είναι το πρώτο μου κριτήριο για την αγορά αυτοκινήτου θα ήθελα να γνωρίζω αν ανάμεσα σε πχ ενα 1,0 turbo με 100ps και 160Νm   και ένα 1,5diesel με 85ps και 220Νm ύπαρχει αισθητή διαφορά στην οδήγηση με ρυμουλκούμενο.

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          accentwizard last edited by

          Για τι σκαφος μιλαμε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • 2
            21-quadra last edited by

            Ροπή και Diesel

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • G
              gnikas last edited by

              Τα καλύτερα αυτοκίνητα γι' αυτή τη δουλειά είναι κυρίως τετρακίνητα αγροτικά, πετρέλαιο χωρίς απαραίτητα μεγάλη ιπποδύναμη αρκεί να έχει κιβώτιο υποδιπλασιασμού ή αλλιώς 'αργά'. Αυτό κυρίως για να μπορεί να βγάζει τη ρυμούλκα με το σκάφος από την θάλασσα ιδίως εάν δεν υπάρχει γλίστρα. Επίσης έχουν χαμηλό (σχετικά πάντα με ένα σύγχρονο τζιπ) κόστος επισκευών ενώ  φορολογικά δεν είναι κάτι που να προβληματίζει. Απλά πρέπει να προσέξεις το θέμα βάρος - ρυμούλκα - συνθήκες ρυμούλκησης και κόστος επισκευών (συμπλέκτης)

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • W
                w202-amg last edited by

                Αυτοματο με μετατροπεα ειναι στα συν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  dimespresso last edited by

                  Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

                  Το τρείλερ-σκαφος δεν είναι ιδιαίτερα βαρύ- περίπου 300κιλα. Όπως έγραψα το κινώ σχετικά ικανοποιητικά με το φτωχό 1,2 που έχω.

                  Απ ότι κατάλαβα (το περίμενα βασικά) ενας από τη φύση του ροπάτος πετρελαιοκινητήρας υπερτερεί για τέτοιου είδους χρήση. Ξέρει κανείς αν η διαφορά θα είναι αισθητή σε σχέση με ένα υπετροφοδοτούμενο μικρό βενζινοκίνητο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • G
                    gnikas last edited by

                    όλα είναι θέμα ροπής....καλύτερα ο πετρελαιοκινητήρας αλλά απευθύνεται σε αυτούς που κάνουν αρκετά - πολλά χιλιόμετρα (>20000/ έτος). Γι' αυτή την εργασία εγώ προσωπικά θα κοίταγα κάποιο μεταχειρισμένο dacia duster 4χ4 το οποίο θα με καλύπτει και σε σχετικά μη ομαλά - σαθρά εδάφη παραλίες ενώ έχει χαμηλό κόστος χρήσης. Κάνεις συμβιβασμούς αλλά δεν πολυσκέφτεσαι το πως είναι η ακτή για το που θα 'ρίξεις μέσα' το σκάφος. Στα (+) η πολύ κοντή 1η και το Lock - κλείδωμα του διαφορικού....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                    • A
                      accentwizard last edited by

                      300 κιλα,μιλαμε δηλαδη για βαρκακι γυρω στα 3.5-4.0 μετρα;

                      Με κανενα απο τα δυο δεν θα εχεις προβλημα,αρκει να βοηθαει και η γλυστρα που ριχνεις-βγαζεις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • D
                        dimespresso last edited by

                        Ναι accentwizzard μεσα έπεσες 3,60 φουσκωτάκι με γάστρα κ δίχρονη μηχανή... ~280-300κ μαζί με το τρείλερ..

                        Δεν είχα ποτέ πρόβλημα στο ρίξε-βγάλε

                        Περισσότερο με ενδιαφέρει η 'άνετη' οδήγηση... να το τραβάει σχετικά άνετα σε καμιά ανηφόρα σε κανα ταξιδάκι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • A
                          accentwizard last edited by

                          Το τραβηγμα δεν ειναι ειναι τοσο προβλημα,οσο το φρεναρισμα.Δηλαδη να επιβαλεται το αμαξι στο ρυμουλκουμενο και οχι το αντιθετο.Να μη χρειαζεσαι 100 μετρα για φρεναρισμα 20 μετρων πχ..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • nickthetrib
                            nickthetrib @accentwizard last edited by

                            Το τραβηγμα δεν ειναι ειναι τοσο προβλημα, οσο το φρεναρισμα.Δηλαδη να επιβαλεται το αμαξι στο ρυμουλκουμενο και οχι το αντιθετο. Να μη χρειαζεσαι 100 μετρα για φρεναρισμα 20 μετρων πχ..

                            Απίστευτο πόσο δίκιο έχεις

                            Όλοι μας (και εγώ μαζί) μιλάμε για τράβηγμα και επιδόσεις με φορτωμένο αμάξι ή όταν ρυμουλκεί τρέιλερ κλπ

                            Το φρένο περνάει στο φλου. Άντε να πηγαίνεις με 120 τίγκα φορτωμένος ή τραβώντας τρέιλερ βάρκα κλπ και να πρέπει να πλακωθείς στα φρένα. Θα μπορέσεις να σταματήσεις άραγε???

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • D
                              dimespresso last edited by

                              Σωστός nick! Απο προσωπική εμπειρία τα πράγματα στο φρενάρισμα είναι ανάλογα με το τράβηγμα.. Σε κατηφόρα το αυτοκίνητο με ρυμουλκούμενο φρενάρει αρκετά πιο δύσκολα απ ότι σε ευθίο δρόμο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • R
                                r200 last edited by

                                μόνο πετρέλαιο για ρυμούλκηση σκάφους

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Πλέον οι τιμές αγοράς ντίζελ έχουν σχεδόν εξισωθεί με τους τούρμπο βενζίνης, ή έχουν τόσο μικρή διαφορά που που αποσβένεται σε 2 χρόνια, καμιά σχέση με το παρελθόν, τα 20Κ χιλιόμετρα δεν νομίζω πως υφίστανται ακόμη σαν κανόνας. Ένα τούρμπο βενζίνης έχει πλέον ροπή που μπορεί να κάνει τη δουλειά, αλλά θα καίει στην κυριολεξία τουλάχιστον τα διπλά λεφτά όταν ταξιδεύει ρυμουλκώντας. Ενώ και πάλι, για τα ζόρια, +50% περισσότερη ροπή θα έχει το ντίζελ. Γι' αυτό έχουν δίκιο όσοι το συνιστούν.

                                  Απ την άλλη, ο δίσκος του αυτοκινήτου θα υποφέρει. Αν υπάρχει δυνατότητα αυτόματου με μετατροπέα ροπής (όχι διπλού συμπλέκτη κλπ) είναι ακόμη ένα +.

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Υπάρχουν και τρέιλερ με φρένα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • nickthetrib
                                      nickthetrib @21-quadra last edited by

                                      Υπάρχουν και τρέιλερ με φρένα.

                                      Ναι ρε το ξέρω, αλλά πόσοι έχουν τρέιλερ με φρένα και τι φρένα έχουν? (από ότι έχω δει, τα περισσότερα τάμπουρα σε χάλια κατάσταση).

                                      Τεσπα, το σχόλιό μου ήταν ότι τα φρένα περνάνε πολλές φορές στο ντουκου όταν μιλάμε για κίνηση φορτωμένου οχήματος ή οχήματος που ρυμουλκεί, ακόμα και αν το ρυμουλκούμενο έχει φρένα.

                                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr