Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    sx4 s-cross 4x2 1.6 ddis tuning
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. sx4 s-cross 4x2 1.6 ddis tuning
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    11
    246
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      luckies last edited by

      Τις τελευταίες ημέρες (και 6 μήνες πριν από τη λήξη της εγγύησης του αυτοκινήτου) μου ξαναήρθε η λόξα και χαζεύοντας κατέληξα ότι αυτά τα τρία προέρχονται από τις μάλλον πιο αξιόπιστες εταιρίες.

      https://tdi-tuning.com/car/suzuki/sx4/16-ddis-118-bhp-120-ps-88-kw-320-nm-236-lbft/crtd4-twin-channel-diesel-tuning-box-chip

      https://www.chiptuning.com/en/suzuki/sx4-s-cross-2013/1-6-ddis-120ps-88kw-1598ccm/powercontrol.html

      https://www.diesel-performance.co.uk/tuning/car/suzuki/sx4-s-cross/1-6-ddis-akk-416d-120ps88kw-1598-ccm/#go

      Τα 2 τελευταία πρέπει να είναι ακριβώς τα ίδια (ο dtuk λέει δούλευε 12 χρόνια στην Dte), πιο 'προσγειωμένα' αλλά με 100 ευρώ διαφορά μεταξύ τους.

      Σε κάθε περίπτωση το κόστος είναι συγκρίσιμο με αυτό ενός remap του οποίου ως βασικό πλεονέκτημα αντιλαμβάνομαι ότι είναι το γεγονός ότι δεν προσθέτεις ακόμη μία συσκευή, με πιθανότητα αστοχίας, στον κινητήρα. Από την άλλη η (ψευδ)αίσθηση της εύκολα αναστρέψιμης διαδικασίας αποτελεί το βασικό κίνητρο για box.

      Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε σχετικά και θέλει να βοηθήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        luckies last edited by

        Τις τελευταίες ημέρες (και 6 μήνες πριν από τη λήξη της εγγύησης του αυτοκινήτου) μου ξαναήρθε η λόξα και χαζεύοντας κατέληξα ότι αυτά τα τρία προέρχονται από τις μάλλον πιο αξιόπιστες εταιρίες.

        https://tdi-tuning.com/car/suzuki/sx4/16-ddis-118-bhp-120-ps-88-kw-320-nm-236-lbft/crtd4-twin-channel-diesel-tuning-box-chip

        https://www.chiptuning.com/en/suzuki/sx4-s-cross-2013/1-6-ddis-120ps-88kw-1598ccm/powercontrol.html

        https://www.diesel-performance.co.uk/tuning/car/suzuki/sx4-s-cross/1-6-ddis-akk-416d-120ps88kw-1598-ccm/#go

        Τα 2 τελευταία πρέπει να είναι ακριβώς τα ίδια (ο dtuk λέει δούλευε 12 χρόνια στην Dte), πιο 'προσγειωμένα' αλλά με 100 ευρώ διαφορά μεταξύ τους.

        Σε κάθε περίπτωση το κόστος είναι συγκρίσιμο με αυτό ενός remap του οποίου ως βασικό πλεονέκτημα αντιλαμβάνομαι ότι είναι το γεγονός ότι δεν προσθέτεις ακόμη μία συσκευή, με πιθανότητα αστοχίας, στον κινητήρα. Από την άλλη η (ψευδ)αίσθηση της εύκολα αναστρέψιμης διαδικασίας αποτελεί το βασικό κίνητρο για box.

        Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε σχετικά και θέλει να βοηθήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Γιατι το πηρες το ντιζελ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            luckies last edited by

            Για τα προφανή. Δεν θα το χαμηλώσω. Δεν θα παίξω άδειες.

            10-15 άτια όμως πάνω από τα 120 δεν τα ήταν άσχημα, ούτε μία αύξηση του εύρους της σήμερα επαρκέστατης διαθέσιμης ροπής, ειδικά εάν αυτα έρχονταν με 0.2-0.3 λίτρα λιγότερα ανά 100.

            Το θέμα είναι ένα εκ των προφανών να μην χαθεί με τίποτα, η αξιοπιστία..

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • W
              w202-amg @luckies last edited by

              Για τα προφανή. Δεν θα το χαμηλώσω. Δεν θα παίξω άδειες.

              10-15 άτια όμως πάνω από τα 120 δεν τα ήταν άσχημα, ούτε μία αύξηση του εύρους της σήμερα επαρκέστατης διαθέσιμης ροπής, ειδικά εάν αυτα έρχονταν με 0.2-0.3 λίτρα λιγότερα ανά 100.

              Το θέμα είναι ένα εκ των προφανών να μην χαθεί με τίποτα, η αξιοπιστία..

              Το 1ο μιλα για 40 αλογα πανω.Αξιοπιστια σιγουρα θα χαθει και η καταναλωση θα αυξηθει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • W
                w202-amg @luckies last edited by

                Το 1ο είναι η τελευταία μου επιλογή. Εκτός πραγματικότητας όταν (a) ο επίσημος βελτιωτικός οίκος της Fiat δίνει +21 για τον ίδια πρακτικά κινητήρα αλλά με διαφορετική ecu και (β) το κιβώτιο σηκώνει έως 350ΝΜ

                http://www.novitec-sportiva.com/en/30-Novitec-Powerrail-5?c=169

                Giulietta

                1.6 with 88 KW/120 bhp > 21 KW/29 bhp - 48 Nm

                Απλά την προσέθεσα ως επιλογή γιατί βρήκα στο δίκτυο αρκετές αναφορές από ευχαριστημένους πελάτες

                Για πες για αξιοπιστία όμως, έχεις ίδια ή φιλική εμπειρία; Κάποιοι, ανώνυμοι, μιλάνε για 80-100.000χλμ χωρίς προβλήματα.

                Δεν εχω εμπειρια αλλα τα 80-100.000κμ δεν ειναι κανενα σπουδαιο νουμερο.Απο πετρελαιο περιμενεις τουλαχιστον 500.000κμ ,οτιδηποτε αλλο ειναι αποτυχια.Αν δεν κανεις χιλιομετρα τοτε δεν σε απασχολει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • L
                  luckies last edited by

                  Το 1ο είναι η τελευταία μου επιλογή. Εκτός πραγματικότητας όταν (a) ο επίσημος βελτιωτικός οίκος της Fiat δίνει +21 για τον ίδια πρακτικά κινητήρα αλλά με διαφορετική ecu και (β) το κιβώτιο σηκώνει έως 350ΝΜ. Μόλις είδα ότι και το διάγραμμα ισχύος-ροπής που δίνουν είναι λάθος.

                  http://www.novitec-sportiva.com/en/30-Novitec-Powerrail-5?c=169

                  Giulietta

                  1.6 with 88 KW/120 bhp > 21 KW/29 bhp - 48 Nm

                  Απλά την προσέθεσα ως επιλογή γιατί βρήκα στο δίκτυο αρκετές αναφορές από ευχαριστημένους πελάτες

                  Για πες για αξιοπιστία όμως, έχεις ίδια ή φιλική εμπειρία; Κάποιοι, ανώνυμοι, μιλάνε για 80-100.000χλμ χωρίς προβλήματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    cson last edited by

                    Γιατι ψαχνεις απο το εξωτερικο και ειδικα κονσερβες? Υπαρχουν πολυ αξιολογοι προγραμματιστες στην ελλαδα που θα πετυχεις αυτο που θες σε custom ρυθμιση του αυτοκινητου σου . Εχεις κανει αναζητηση?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • L
                      luckies @cson last edited by

                      Γιατι ψαχνεις απο το εξωτερικο και ειδικα κονσερβες? Υπαρχουν πολυ αξιολογοι προγραμματιστες στην ελλαδα που θα πετυχεις αυτο που θες σε custom ρυθμιση του αυτοκινητου σου . Εχεις κανει αναζητηση?

                      Συμφορουμίτες μου έχουν ήδη προτείνει 2 Έλληνες και επισκέφθηκα τον 1 ενώ υπάρχει και η εναλλακτική του tuner του κουνιάδου μου που μετάλλαξε τον 1.8 tfsi του σε ένα κτήνος 300+ αλόγων (με πολλές αλλαγές βέβαια και σε μέρη του κινητήρα). Απλά νομίζω ότι προτιμώ box αντί για remap. Και, θεωρητικά τουλάχιστον, οι δύο που προκρίνω δεν δίνουν κονσέρβες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        cson last edited by

                        Εχεις θεσει κακη βαση και επιθυμεις Boχ (κονσερβα ειναι ) χωρις να υπαρχει λογος. 
                        Η σωστη ρυθμιση γινεται με remap σε δυναμομετρο με λεπτομερεια ξανα και ξανα. Δεν ειναι παιξε γελασε αυτα να ριχνεις πανω εναν παραλληλο και ολα οκ. Το πλεονεκτημα του remap δεν ειναι οτι δεν προσθετεις συσκευη αλλα οτι ρυθμιζεται σωστα το αμαξι. Η επιλογη δικη σου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • L
                          luckies last edited by

                          Μπορεί να έχεις δίκιο. Απλά από τις πληροφορίες που έχω συλλέξει τελευταία φαίνεται ότι τα κουτάκια γίνονται ολοένα και πιο έξυπνα, ασφαλή και αποτελεσματικά με πολλαπλές επαφές στον κινητήρα (common rail, turbo, στρόφαλο κοκ). Ως σχετικά παραδείγματα βρήκα την jb κάτι για bmw και την brabus για mercedes. Το πρόβλημά μου για την ώρα είναι ότι η Dtuk λέει ξεκάθαρα ότι το κουτί της συνδέεται σε ένα μόνο σημείο του συγκεκριμένου κινητήρα ενώ και η 'αδελφή' της εταιρία (Dte) μου έστειλε τον οδηγό εγκατάστασης του δικού της κουτιού στον οποίο φαίνεται ότι η σύνδεση γίνεται μόνο στο common rail. Κοινώς, λόγω της ηλικίας του κινητήρα καμία από τις 2 εταιρίες δεν επένδυσαν σε καλύτερα κουτιά και προσφέρουν μόνο τον παρωχημένο πλέον τρόπο βελτίωσης.

                          Θα συνεχίσω λίγο ακόμα την αναζήτηση και θα δω..

                          Παρεμπιπτόντως, δικάναλο είναι το πρώτο κουτί που έλεγα ότι είναι η τελευταία μου επιλογή..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • L
                            lemouz75 last edited by

                            Αν θες την γνώμη μου μην το πειράξεις  καθόλου το αμάξι.... Εκτός αν θέλεις να το σκίσεις και μετά δρόμο....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr