-
Όλες τις προηγούμενες μέρες διάβασα διάφορα.
Θα ήθελα να αναφέρω τα εξής:
- Ο Τάσος αγόρασε ένα αυτοκίνητο που το επέλεξε για συγκεκριμένους λόγους. Προτεραιότητα του ήταν η οικονομία καυσίμου, η ευκολία χρήσης, η αξιοπιστία.
- Έχει αναφέρει, όπως και άλλοι κάτοχοι του αυτοκινήτου, αρνητικά σημεία.
Ποιότητα εσωτερικού, επιλογές εκδόσεων, κοπανημα 17αρων ζαντών, αεροδυναμικους θορύβους. Μπορεί να υπάρχουν κι άλλα που ξεχνάω. - Το θέμα της εμφάνισης είναι υποκειμενικό, αν και το chr αρέσει σε όλους μας . Θέλει όμως παραχωρήσεις.
Από την άλλη όμως έχουμε διαβάσει για σιτροεν και πεζό:
- Τα πιο άνετα από όλα. Τους χωράει όλους ενώ αλλού δεν μπορούν ούτε να μπούνε.
- Τα πιο οικονομικά παντού. Πόλη ταξίδια.
- Τα πιο γρήγορα από όλα . 170 χλμ με το 1/3του γκαζιού.
- Σούπερ αξιόπιστα, δεν έχουν πάθει τίποτα και σε κανέναν. Αλλά και να πάθουν έχουν εγγύηση.
- Το ντίζελ δεν ακούγεται. Ούτε που καταλαβαίνεις ότι είναι πετρέλαιο.
- Τα πιο άνετα σε αναρτήσεις. Περνάς με 70 σιδηροδρομικές γραμμές και δεν νιώθεις.Σε αντίθεση με κάτι xceed που θα σπάσεις την μέση σου.
- Τα πιο όμορφα. Το i cockpit έγινε με μελέτη και βολεύει σε όλους. Δεν είναι αρνητικό όπως στο chr.
Με βάση τα παραπάνω, τζάμπα τα δίνουν. Άρα είναι και τα πιο φθηνά.
Ένα αρνητικό δεν έχω διαβάσει.
-
Τα αρνητικά τα αφήνουμε να τα λένε οι μη κάτοχοι, όπως και οι εφτάψυχοι χέητερς που τους πίνουν το αίμα...
-
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
Τα αρνητικά τα αφήνουμε να τα λένε οι μη κάτοχοι, όπως και οι εφτάψυχοι χέητερς που τους πίνουν το αίμα...
Δεν είναι δίκαιο.
Μας διαβάζουν και άλλοι που σκέφτονται να αγοράσουν. Αν δεν μάθουν τα αρνητικά από τους κατόχους, από ποιους θα τα μάθουν; -
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Εγώ C3 Aircross ήθελα, αλλά ούτε να δει, μου είπε ότι είναι πολύ άσχημο.Παρότι το θέμα της σχεδίασης είναι υποκειμενικό, πράγματι κι εγώ το θεωρώ πανάσχημο.
Το πριν την ανανέωση, ή το ανανεωμένο ?
Η και τα δύο ?
Και τα δύο.
-
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
Αφού το είχες στήσει βρε Φάνη, γιατί ήξερες ότι όταν το δει θα πάθει πλάκα και δεν θα θέλει άλλο.
Tίποτα δεν έστησα....αλλά όταν άκουσε €30.000 σταμάτησε κάθε κουβέντα, ειδικά όταν της είπε ο πωλητής ότι δεν είναι υβριδικό και και κάτι παραπάνω. Εγώ Πούμα ήθελα, για να το "κλέβω" και να χαίρομαι.
-
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
Όλες τις προηγούμενες μέρες διάβασα διάφορα.
Θα ήθελα να αναφέρω τα εξής:
- Ο Τάσος αγόρασε ένα αυτοκίνητο που το επέλεξε για συγκεκριμένους λόγους. Προτεραιότητα του ήταν η οικονομία καυσίμου, η ευκολία χρήσης, η αξιοπιστία.
- Έχει αναφέρει, όπως και άλλοι κάτοχοι του αυτοκινήτου, αρνητικά σημεία του αυτοκινήτου.
Ποιότητα εσωτερικού, επιλογές εκδόσεων, κοπανημα 17αρων ζαντών, αεροδυναμικους θορύβους. Μπορεί να υπάρχουν κι άλλα που ξεχνάω. - Το θέμα της εμφάνισης είναι υποκειμενικό, αν και το chr αρέσει σε όλους μας . Θέλει όμως παραχωρήσεις.
Από την άλλη όμως έχουμε διαβάσει για σιτροεν και πεζό:
- Τα πιο άνετα από όλα. Τους χωράει όλους ενώ αλλού δεν μπορούν ούτε να μπούνε.
- Τα πιο οικονομικά παντού. Πόλη ταξίδια.
- Τα πιο γρήγορα από όλα . 170 χλμ με το 1/3του γκαζιού.
- Σούπερ αξιόπιστα, δεν έχουν πάθει τίποτα και σε κανέναν. Αλλά και να πάθουν έχουν εγγύηση.
- Το ντίζελ δεν ακούγεται. Ούτε που καταλαβαίνεις ότι είναι πετρέλαιο.
- Τα πιο άνετα σε αναρτήσεις. Περνάς με 70 σιδηροδρομικές γραμμές και δεν νιώθεις.Σε αντίθεση με κάτι xceed που θα σπάσεις την μέση σου.
- Τα πιο όμορφα. Το i cockpit έγινε με μελέτη και βολεύει σε όλους. Δεν είναι αρνητικό όπως στο chr.
Με βάση τα παραπάνω, τζάμπα τα δίνουν. Άρα είναι και τα πιο φθηνά.
Ένα αρνητικό δεν έχω διαβάσει.
τα αρνητικά είναι βαθειά χωμένα κάτω από το Kryptos, μαζί με τα κομμένα καρέ από το Ζαμπρουντερ φιλμ και τις γυμνές σκηνές της Jackie.
κοινώς είναι ένα μυστήριο, τυλιγμένο με ένα αίνιγμα, μέσα σε ένα γρίφο.
-
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
Όλες τις προηγούμενες μέρες διάβασα διαφορά.
Θα ήθελα να αναφέρω τα εξής:
- Ο Τάσος αγόρασε ένα αυτοκίνητο που το επέλεξε για συγκεκριμένους λόγους. Προτεραιότητα του ήταν η οικονομία καυσίμου, η ευκολία χρήσης, η αξιοπιστία.
- Έχει αναφέρει, όπως και άλλοι κάτοχοι του αυτοκινήτου, αρνητικά σημεία του αυτοκινήτου.
Ποιότητα εσωτερικού, επιλογές εκδόσεων, κοπανημα 17αρων ζαντών, αεροδυναμικους θορύβους. Μπορεί να υπάρχουν κι άλλα που ξεχνάω. - Το θέμα της εμφάνισης είναι υποκειμενικό, αν και το chr αρέσει σε όλους μας . Θέλει όμως παραχωρήσεις.
Από την άλλη όμως έχουμε διαβάσει για σιτροεν και πεζό:
- Τα πιο άνετα από όλα. Τους χωράει όλους ενώ αλλού δεν μπορούν ούτε να μπούνε.
- Τα πιο οικονομικά παντού. Πόλη ταξίδια.
- Τα πιο γρήγορα από όλα . 170 χλμ με το 1/3του γκαζιού.
- Σούπερ αξιόπιστα, δεν έχουν πάθει τίποτα και σε κανέναν. Αλλά και να πάθουν έχουν εγγύηση.
- Το ντίζελ δεν ακούγεται. Ούτε που καταλαβαίνεις ότι είναι πετρέλαιο.
- Τα πιο άνετα σε αναρτήσεις. Περνάς με 70 σιδηροδρομικές γραμμές και δεν νιώθεις.Σε αντίθεση με κάτι xceed που θα σπάσεις την μέση σου.
- Τα πιο όμορφα. Το i cockpit έγινε με μελέτη και βολεύει σε όλους. Δεν είναι αρνητικό όπως στο chr.
Με βάση τα παραπάνω, τζάμπα τα δίνουν. Άρα είναι και τα πιο φθηνά.
Ένα αρνητικό δεν έχω διαβάσει.
-
Του είπαμε με γεια και πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα. Και του το ξαναλέω εννοείται, να είμαστε καλά και με υγεία.
-
Όταν πήρα το 2008 ανέφερα αρνητικά. Δεν έχει πρίζα στο χώρο αποσκευών και θα ήθελαν να έχει ειδική μεταβαλλόμενη στήριξη μέσης (στο Ford το έχω αυτό ας πούμε και μου αρέσει). Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, σε όλα τα reviews βγαίνει κοντά στην κορυφή στα περισσότερα και για να καταλήξω, δεν είναι και διαστημόπλοιο, αλλά μέσα με το 3D icockpit φέρνει πολύ περισσότερο από το Yaris που κυκλοφόρησε και αργότερα!
18 μήνες περίπου έψαχνα σε καινούργια και μεταχειρισμένα Β/C suv.. προφανώς για μένα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο το 2008..δεν ήταν καν το φθηνότερο στην λίστα μου, ούτε το μεγαλύτερο, φάνηκε όμως να βγάζει τον καλύτερο μέσον όρο.
- Εδώ μιλάμε για Yaris Cross, έχεις μπερδέψει τα νήματα. το CHR το έχω εκθειάσει πολλάκις, όταν ήρθε η ώρα να αγοράσω όμως, εκτός ότι diesel ταίριαζε καλύτερα στο προφίλ χρήσης μου, είχε χειρότερη απτή ποιότητα, χειρότερη σχεδιασμό, εργονομικά θέματα, κλειστοφοβικο και γενικά λιγότερο από ότι περίμενες στα περισσότερα μετρήσιμα.
Στα άλλα
-
Το 2008 έχει από τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία και αγγίζει όρια παλιάς C. Τα Crossland/Aircross επίσης στην κατηγορία τους είναι από τα πλέον πρακτικά. Με μετρήσεις αυτά τα βρίσκεις. Έχουμε πει ότι υπάρχουν και άλλα πρακτικά, χωρίς σχόλιο (έχω κάνει στα νήματά τους) όπως Kamiq, Renault Captur, T Roc, τα κορυφαία κατά τη γνώμη μου.
-
κανείς δεν το είπε αυτό. Φάουλ είσαι. Απλώς κάτι 650μ με αρνητική κατανάλωση και κάτι ταξίδια με μεγαλύτερη τελικά κατανάλωση από αντίστοιχο diesel σχολιασαμε, και ότι δεν μετράνε όλοι με το καυσικο υποδεκαμετρο.. κάλλιστα έπαιρνες ένα Stonic με λιγότερα και τα έτρωγες σιγά σιγά, ή κρατάς το μεταχειρισμένο σου που το έχεις κάνει ήδη απόσβεση, ή παίρνεις ένα diesel της κατηγορίας και είσαι μέσες άκρες στα ίδια ανά μήνα, με φθηνότερο πετρέλαιο μην ξεχνάμε..και άλλη φορά είχα γράψει τόσες χρήσεις που δεν ενδιαφέρεται κάποιος για υβριδικό ή απόλυτη οικονομία.
Στους τελευταίους μήνες είδαμε υβριδικά 25% περίπου, και diesel 20%.. αναρωτήθηκα τότε (βαριόμουν να ψάξω) αν στα υβριδικά βάζουν και τα mild και τα mild diesel των Κορεατών, αν ναι, τα πετρέλαια πέρασαν κατά πολύ αυτήν τη στιγμή που μιλάμε τις πωλήσεις full hybrid!
-
δεν ξέρω για πιο γρήγορα, πάνε όσο και τα άλλα, σε παρόμοιους κινητήρες όταν έψαχνα για αγορά συνήθως ήταν ελαφρώς καλύτεροι σε επιδόσεις, οικονομικότεροι και με καλό Co2, τώρα δεν τα παρακολουθώ τόσο διεξοδικά (άλλο να σκας το κασέρι, το μετράς καλύτερα το μοντέλο!) αλλά αν κρίνω από κάτι 1.0 εισαγωγικά στις περισσότερες εταιρείες ή κάτι ατμόσφαιρες τάφους, καλά τα πάει ακόμη, και φυσικά έρχονται τα mild ενώ προσφέρει από diesel μέχρι full EV τώρα στην Β κατηγορία που εξετάζουμε. Σε C κατηγορία έχει όλους τους κινητήρες, αλλά PHEV στην κορυφή (όχι ακόμη EV), που πάλι για πόλη και πήγαινε - έλα, είναι αμιγώς ηλεκτρικό (δηλαδή 0 καύσιμο και 0 ρύποι) ενώ σε επιδόσεις συνολικά είναι καταιγιστικά όταν θα κάψει και καύσιμο..
-
έχω 4, και ένα Ford με diesel PSA (συνεργασία), το ότι έχω μείνει ευχαριστημένος φαίνεται μάλλον από μακριά..και η συνεργασία μου με όλες τις Citroen (ειδικά Citroen δε Μπεστ!) Και Peugeot είναι άψογες.. μιλάμε για 24-25 χρόνια τώρα σχέσεις..
-
σίγουρα ο πιο πολιτισμένος diesel της εποχής του..και μάλλον και τελευταίος! Bonus ότι θα είναι συλλεκτικός!
Σε όλα τα reviews αναφέρουν τον πολιτισμένο χαρακτήρα του και τα λοιπά. μην μας πιστεύεις εμάς..
Άσε που τελικά και τα καλύτερα σε ηχομόνωση από Toyota e-power περνάνε πολύ περισσότερο θόρυβο όταν ανεβάζουν σε σχέση με ένα diesel.. άσε, είδα - και άκουσα - και τα καινούργια, hoover, και μάλιστα παλιά μες την καμπίνα ακούγεται..
-
ξέρω εγώ.. Γαλλικές αναρτήσεις.. κάτι θα έχεις ακούσει..αν σου είναι πολύ μαλακά τα Citroen οδηγα Peugeot, και διάβασε και κάνα review, δεν νομίζω να λέει κανείς κάτι άσχημο!
-
πάλι είμαστε στο νήμα του Yaris Cross, αυτά είναι γούστα. Ξεκάθαρα έχουν πάρει πολλά βραβεία design τελευταία, και το Γαλλικό design είναι ξακουστό σε όλον τον κόσμο μαζί με το Ιταλικό. Νομίζω και η Toyota Γαλλία (έχει και εργοστάσιο!) κάνουν κάποια σχέδια; Δεν είναι σίγουρος. Εσωτερικό δεν το συζητάμε, ακόμη και η Lexus αντιγράφει i-cockpit, μάλιστα το δίνει έξτρα! Κάτι που - σε απλούστερη φυσικά έκδοση, but still..- η Peugeot το δίνει στο εισαγωγικό της μοντέλο!
Το i-cockpit ποτέ κανείς δεν είπε ότι βολεύει τους πάντες. Εγώ προσωπικά λέω να πάνε να το δούνε, όπως λέω φυσικά για όλα τα αυτοκίνητα. Μόνο Toyota πήραν από το ίντερνετ και Tesla! (Για κακό το λέω.. αγοραστής 25-30-40.000€ δεν βλέπει και δοκιμάζει τι θα πάρει καν..)
Εγώ κατάλαβα ότι υπάρχει θέμα με το i-cockpit εδώ μέσα. Και εγώ και φίλοι μου δεν είχαμε πάρει χαμπάρι, και όλοι είχαν βρει θέση το. Προσωπικά το θεωρώ πλεονέκτημα. Τι να κάνουμε, η - χρυσή - μετριότητα κάποιες φορές βολεύει, ας πούμε σε αεροπορικές θέσεις, να χωράς σε πόρτες κάστρων και πολύ παλιών σπιτιών, να οδηγείς scooter, και να βολεύεσαι στο i-cockpit!
Προφανώς έχουν πιάσει το μέσο όρο και έχουν γίνει μελέτες, και η εμπορική επιτυχία και η προώθηση σαν selling point που κάνει η PEUGEOT προφανώς δείχνει ότι υπάρχει μια τάση... συμπάθειας, να το πω κομψά..
Με βάση τα παραπάνω, τα δίνουν σε πολύ λογικές τιμές πιστεύω, γι' αυτό κάνουν πολύ καλές πωλήσεις. Να θυμίσουμε εδώ ότι Ευρώπη το 208 ήταν 1ο σε πωλήσεις συνολικά για το 2022.. οπότε και άλλοι πολλοί είχαν την ίδια άποψη.
-
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
Τα αρνητικά τα αφήνουμε να τα λένε οι μη κάτοχοι, όπως και οι εφτάψυχοι χέητερς που τους πίνουν το αίμα...
Δεν είναι δίκαιο.
Μας διαβάζουν και άλλοι που σκέφτονται να αγοράσουν. Αν δεν μάθουν τα αρνητικά από τους κατόχους, από ποιους θα τα μάθουν;Τα αρνητικά τα έχουμε πει.
Θα τα ξαναγράψω.`
Θα μιλήσω για το 3 αιρκρος, ισχύουν και για το αδελφάκι του το Κρόσλαντ και το 2008 που το είδα αναλυτικά.
Στο 3 αιρκρος αρνητικά είναι τα σκληρά πλαστικά του εσωτερικού, που όμως δεν τρίζουν ούτε τίποτα άλλο, άσχημο. Επίσης το τιμόνι είναι ελαφρύ, βολικό στην πόλη και ασαφές στις στροφές, δηλωμένο όμως αφού το αμάξι είναι προσανατολισμένο στην άνεση.
Για μένα δεν έχει άλλα αρνητικά.
Το 2008 δεν έχει τόσο άνετους χώρους για το μέγεθος του. Επίσης η ποιότητα μέσα φαίνεται καλύτερη από αυτή την φτηνιάρικη του αιρκρος, αλλά ίσως να μην είναι τόσο σε βάθος χρόνου.
Τώρα για το ντίζελ, όντως άμα ζεσταθεί ο κινητήρας δεν ακούγεται.
Τους χώρους του αιρκρος/κρόσλαντ τους έχει μόνο το κάμικ, αλλά δεν μοιάζει με σουβ.
Την άνεση του αιρκρος στο ταξίδι, κανένα.
Για την αξιοπιστία, ο καθένας μας έχει τα βιώματα του.
Για μένα είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα γερμανικά.
Για την ομορφιά είναι υποκειμενικό.
Εδώ βλέπουμε να μην αρέσει ούτε το γλυκούλι αιρκρος προ φέις λίφτ, ούτε το σκληρό μετά.
-
Πέρα από τους τόνους diesel που έχει εισπνεύσει στη ζωή του και του έχουν αφήσει μόνιμες παρενέργειες στον τρόπο σκέψης του (φήμες λένε πως στα μακαρόνια δεν βάζει σάλτσα ή κέτσαπ, αλλά ντίζελ), καθώς και τον έκδηλο φανατισμό του στην psa, δεν τα λέει και άσχημα ο ντουμπλινος σε αυτό το ποστ.
Το θέτει καλά το θέμα αν και πριν κάπου είχε χάσει τη μπάλα με τα παπάκια και τα τρίκυκλα. Βέβαια είδε που τον κράζουν όλοι και άρχισε να μαζεύεται, και αυτό είναι φανερό. Ναι μεν αλλά είναι, αλλά οκ καλά τα λέει.
Το 2008 είναι μια εξαίρεση στα γενικά μέτρια αυτοκίνητα του ομίλου μέχρι τα 25Κ Δεν μου αρέσει εμένα το εσωτερικό του φάρδος. Για τ χρήματα που δίνεις το c segment προσφέρεις πιο καλό φαρδος. Σε οοοολα τα αλλά όμως όντως είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο. Απλώς για οικονομία προσφέρει Diesel κινητήρα, που για την πόλη δεν κάνει αλλά για καθημερινά ταξίδια σε εθνικές είναι λουκουμακι.
Εάν έβγαινε το 2008 με το υβριδικό σύστημα της Toyota, θα μιλούσαμε για το υπέρτατο αυτοκίνητο.
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Εάν έβγαινε το 2008 με το υβριδικό σύστημα της Toyota, θα μιλούσαμε για το υπέρτατο αυτοκίνητο.
Τότε θα είχε το σήμα της Lexus, με τις αντίστοιχες τιμές... Αλλά ναι, θα ήταν το υπέρτατο!
-
Το πρόβλημα με τα Peugeot, Opel, Citroen δεν είναι η εργονομια τους, η ανάρτηση, η ομορφιά τους ή το I-cockpit...
To θέμα είναι η αξιοπιστία τους... κυρίως στα ηλεκτρομηχανολογικα... -
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
Για την αξιοπιστία, ο καθένας μας έχει τα βιώματα του.
Για μένα είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα γερμανικά.Ή ο καθένας τρώει αμάσητο ότι διαβάζει σε φόρουμς ή κοινωνικά δίκτυα και φτιάχνει άποψη.
Εμένα θα με πιστέψει κανείς αν γράψω ότι έχω σπρώξει Corolla G6 με 45000χλμ για να την βγάλουμε από γκαράζ; Έκαψε πλακέτα εγκεφάλου λόγω υγρασίας και πλήρωσε μία περιουσία για να αντικαταστήσει την πλακέτα.
Ο ιδιοκτήτης της αγόρασε την G6 λόγω της φήμης της και μετά το περιστατικό δεν ήθελε να ξανακούσει για toyota.Είναι αναξιόπιστη η toyota; Προφανώς και όχι.
Αν πάρω σβάρνα όμως τα φόρουμς και γράφω αδυσώπητα για το περιστατικό μπορεί και να καταφέρω να πείσω κάποιους ότι η μάρκα είναι για τα μπάζα.Υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν να σπαταλούν άπλετο χρόνο από την ζωή τους για να πείσουν άλλους. Γυροφέρνουν σε φόρουμς και κοινωνικά δίκτυα και γράφουν, γράφουν, γράφουν τα ίδια και τα ίδια... Το ξύσιμο που λέγαμε... Ανελέητο.
-
Για τα "γαλλικά" βεβαίως και έχουμε γράψει τα αρνητικά τους, τουλάχιστον εγώ για το Σιτροέν που έχω:
-
περίεργη έως ελλιπής εργονομία χειριστηρίων και μενού
(πως είναι τα γιαρις και λοιπά υβριδικά σε αυτόν τον τομέα;
βάζεις λαμπάκια απ τον Αλή και γίνονται τέλεια; σίγουρα έχουν πιο λογικά χειριστήρια, αλλά έφτασε 2022 για Android) -
ξερός ημιάκαμπτος στα εγκάρσια "αυλάκια" του οδοστρώματος
(πρέπει να τα περνάει αέρα το γιαρις, δεν έχει αναφέρει ούτε ένας τίποτα ποτέ για τον ημιάκαμπτο). -
ανάκληση για τα θέματα ιμάντα - εκκεντροφόρων. Έχω ακούσει για κανα-δυο ταξί φθηνά σεντάν ντίζελ των 15.000€ που χτύπησαν εκκεντροφόρους
(στην ΤΟΥΟΤΑ δεν έχει τέτοια, αν ξεχάσουν κάποια πόντα στο εργοστάσιο, ή φύγει καμιά λωρίδα απ την οροφή, πας 3-4 φορές και στη φτιάχνουν) -
ανοίγουν οι πόρτες σχεδόν 90⁰ με κίνδυνο για τα διερχόμενα μηχανάκια (ενώ στις 60⁰ των ΤΟΥΟΤΑ, αυτό δεν συμβαίνει, σφηνώνεις στο εσωτερικό με ασφάλεια)
-
κρύο τα χειμωνιάτικα πρωινά στα πρώτα χλμ με φανάρια, καίει αρκετά παραπάνω απ τα υβριδικά, μόνο αν βγεις λίγο πιο έξω και κάνεις μερικές προσπεράσεις με τη διπλάσια απ το υβριδικο ταχύτητα, βελτιώνεται η κατανάλωση.
-
κάθεσαι μακριά απ τον συνεπιβάτη αλλά ευτυχώς έχει ησυχία και τον ακούς ακόμη κι αν μιλάει χαμηλόφωνα στο γαλλικό, στο γιάρις που είσαι ώμο με ώμο δεν έχεις ανάγκη την ηχομόνωση.
Αυτά τα βασικά σημεία στα οποία υστερεί το γαλλικό... Α, ξέχασα και την εμφάνιση, γιατί άλλο να έχεις ένα πρησμένο μπαουλάκι όπως το ερκρος ή μια δηθενια όπως το 2008 κι άλλο ένα κουκλάκι ζωγραφιστό όπως το γιάρις (που εγώ το ψιλογουστάρω) που το αγοράζει κάποιος με 18αρες ζάντες και βαζει υπότιτλο της φωτογραφίας "ο Μάγκας" (δεν ξέρω βέβαια αν εννοούσε τον Γιώργο)...
Πάντως για να λέμε και του στραβού (που αναφέρω παραπάνω) το δίκιο, όταν αγόρασα το Σιτροέν, ήταν επειδή σχεδόν φθηνότερα απ τη βασική έκδοση του γιαρις κρος, βρήκα αμάξι ετοιμοπαραδοτο φουλ εξοπλισμένο με επέκταση εγγύησης, με τη διπλάσια ροπή και το καλύτερο αυτόματο της αγοράς, που έκαιγε 25% φθηνότερο καύσιμο και περίπου ίδια κατανάλωση.
Όπως διαμορφωθηκαν σήμερα οι τιμές αγοράς και καυσίμων, μάλλον θα προτιμούσα κι εγώ να περιμένω ενάμιση χρόνο να παραλάβω το υβριδικο γιαρις με τον μισό εξοπλισμό, είναι καλύτερη πρόταση αγοράς σήμερα. -
-
@christostsp said in Toyota Yaris Cross:
Το πρόβλημα με τα Peugeot, Opel, Citroen δεν είναι η εργονομια τους, η ανάρτηση, η ομορφιά τους ή το I-cockpit...
To θέμα είναι η αξιοπιστία τους... κυρίως στα ηλεκτρομηχανολογικα...Ετσι είπαν αυτοί που ΔΕΝ έχουν γαλλικά...
Γιατί εμείς που έχουμε, λέμε άλλα...
-
Το ότι σήμερα το γιάρις κρος είναι η καλύτερη πρόταση της αγοράς στα Β σουβ, δεν το αμφισβητεί κανείς, λόγω υβριδικότητας και αυτόματου κιβωτίου.
Αλλά η αναμονή τόσων μηνών είναι πρόβλημα.
Και όσο περνάει ο καιρός, θα έρχονται και άλλοι με καινούργια μοντέλα, ενώ το γιάρις κρος ταυτόχρονα ακριβαίνει και οι ελλείψεις του γίνονται ενοχλητικές...
-
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
Και όσο περνάει ο καιρός, θα έρχονται και άλλοι με καινούργια μοντέλα, ενώ το γιάρις κρος ταυτόχρονα ακριβαίνει και οι ελλείψεις του γίνονται ενοχλητικές...
Συμφωνώ, αλλά ταυτόχρονα ακριβαίνουν και οι υπόλοιποι (και ακριβαίνουν δυσανάλογα σε σχέση με τους κινητήρες και την τεχνολογία που κουβαλούν). Τι εννοώ.. στην ίδια τιμή, το -3 λιτρα στην κατανάλωση με κερασάκι το αυτόματο κιβώτιο είναι σημαντικό δέλεαρ.
-
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
Και όσο περνάει ο καιρός, θα έρχονται και άλλοι με καινούργια μοντέλα, ενώ το γιάρις κρος ταυτόχρονα ακριβαίνει και οι ελλείψεις του γίνονται ενοχλητικές...
ΟΛΑ ακριβαίνουν, οπότε το YC παραμένει ακόμα φτηνό συγκριτικά. Ελλείψεις δεν έχει, μάλιστα είναι ένα από τα ελάχιστα που έχουν και 4κίνητη έκδοση.
-
Γενικά ο καθένας παίρνει ότι τον βολεύει. Άλλος θέλει να πηγαίνει μόνο Αττική οδό και θέλει diesel-ακι (ξέρετε πόσο κόσμο ξέρω που κάνει τέτοιες διαδρομές; Βασικά μόνο μία φίλη δικηγόρο έχω που δουλεύει κέντρο και μία σε μία υπηρεσία του δημοσίου, και πάνε με το μετρό, όλοι οι άλλοι είναι κυρίως σε περιαστικές διαδρομές, είμαστε και εμείς που τρέχουμε παντού βέβαια αλλά γι' αυτό έχουμε πολλά οχήματα και δίκυκλα.. σημείωση: κανείς από την ευρύτερη οικογένεια/παρέα δεν έχει Yaris/Corolla! Προσπαθώ να σκεφτώ.. θα επανέλθω..) άλλος θέλει να πηγαίνει Αμπελόκηπους - Εξάρχεια και θέλει Ami..
Όλες οι επιλογές σεβαστές κατά τη γνώμη μου, άλλωστε κανείς μας δεν ξέρει ακριβώς το προφίλ του άλλου.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
Και όσο περνάει ο καιρός, θα έρχονται και άλλοι με καινούργια μοντέλα, ενώ το γιάρις κρος ταυτόχρονα ακριβαίνει και οι ελλείψεις του γίνονται ενοχλητικές...
ΟΛΑ ακριβαίνουν, οπότε το YC παραμένει ακόμα φτηνό συγκριτικά. Ελλείψεις δεν έχει, μάλιστα είναι ένα από τα ελάχιστα που έχουν και 4κίνητη έκδοση.
χαχαχαχαχα
και ειχα δυσκολο πρωινο
αχαχαχαχαχα
γτπ εντελως η 4κινητια, για τα μαρκετια μονο
τσαμπα λεφτα
καλυτερα δικουνα να μην κοροιδευεις και τον εαυτο σου οτι εχεις τετρακουνα -
Διαβάζω οτι το CHR αρέσει σε όλους. Για εμένα πρόκειται για οπτική ρύπανση, από τα πιο άσχημα, κακοσχεδιασμένα αυτοκίνητα που υπάρχουν. Δεν πιάνω καν το αντικειμενικό θέμα της εργονομίας με το κακό ταμπλό και το μπουντρούμι πίσω παράθυρο αλλά ρε παιδιά, δε βλέπεται το αμάξι ειδικά από β κολώνα και πίσω. Ούτε 12χρονο να το σχεδίαζε.
Το YC μπορεί να είναι καλό, χρυσό και αξιόπιστο αλλά βγάζει μια βαρεμάρα, λες και σχεδιάστηκε από επιτροπή απλά για να καλύψει ανάγκες. Εγώ καρφωτός θα πήγαινα Puma αν ήθελα B-SUV αλλά κοντά στα 30 που έχει πάει το Ford καλοεξοπλισμένο...ε πάρε ένα χαμηλό C-hatch, σιγά τη μεγάλη διαφορά στο ύψος και θα έχεις καλύτερο αυτοκίνητο σε όλα.
Toyota Yaris Cross