-
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@yan5573 said in Toyota Yaris Cross:
Οταν κινειται ηλεκτρικα, ακουγεται καποιος ηχος (απο ηχειο στη μηχανη ή με αλλο μεσο);
Κάτι ακούγεται δεν είναι εντελώς αθόρυβο, αυτό μόνο από test drive θα το δεις ή από άμα μπεις σε κάποιου άλλου το YC
Δεν το διατυπωσα σωστα, εννοω σαν πεζος απο εξω αν ακους κατι οταν κινεται με χαμηλη ταχυτητα και ηλεκτρικα, περασε ενα chr σημερα κι ειχε εναν χαρακτηριστικο μεταλικο ηχο, κανει το ιδιο;
-
@yan5573 said in Toyota Yaris Cross:
Δεν το διατυπωσα σωστα, εννοω σαν πεζος απο εξω αν ακους κατι οταν κινεται με χαμηλη ταχυτητα και ηλεκτρικα, περασε ενα chr σημερα κι ειχε εναν χαρακτηριστικο μεταλικο ηχο, κανει το ιδιο;
Ναι ακους, αυτο τον ηχο που λες (εμενα μου κανει σαν εξωγηινος ηχος).
-
@yan5573 said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@yan5573 said in Toyota Yaris Cross:
Οταν κινειται ηλεκτρικα, ακουγεται καποιος ηχος (απο ηχειο στη μηχανη ή με αλλο μεσο);
Κάτι ακούγεται δεν είναι εντελώς αθόρυβο, αυτό μόνο από test drive θα το δεις ή από άμα μπεις σε κάποιου άλλου το YC
Δεν το διατυπωσα σωστα, εννοω σαν πεζος απο εξω αν ακους κατι οταν κινεται με χαμηλη ταχυτητα και ηλεκτρικα, περασε ενα chr σημερα κι ειχε εναν χαρακτηριστικο μεταλικο ηχο, κανει το ιδιο;
AVAS (Acoustic Vehicle Alert System) ονομάζεται το σύστημα, εκπέμπει, μέσω ηχείου στον χώρο του κινητηρα, τον μεταλλικό ηχο που περιγραφεις, οταν το αυτοκίνητο κινείται πλήρως ηλεκτρικά με ταχύτητα μέχρι 25 χλμ/ώρα.
-
Ευχαριστω bil και fanis για τις απαντησεις!
-
Αφού είναι από άλλο πλανήτη....!!!!!
-
Το ακούς από μακρυά, σαν ήχος από θρίλερ είναι.
Που να δεις όταν συναντιούνται. Σαν πάρτι με φαντάσματα ειναι η φάση
-
@pgp737ng said in Toyota Yaris Cross:
Απενεργοποιείται?
Κάποιοι στην Αμερική έχουν μονώσει απευθείας το ηχείο ώστε να ακούγεται λιγότερο, κάποιοι άλλοι εχουν φτιάξει κύκλωμα με αντίσταση στην καλωδίωση που καταλήγει στο ηχείο.
Αν βγει η φίσα που τροφοδοτεί με ρεύμα το ηχείο, βγάζει σφάλμα στον πίνακα οργάνων.
Πάντως δεν είναι κάτι τρομερό, απο μέσα και με κλειστά παράθυρα δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου. -
Θα ήταν τέλειο κάποιος να άλλαζε το ηχείο και να έβαζε ένα άλλο που να επαιζε μουσική σαν αυτήν που έχουν τα φορτηγάκια με τα παγωτά που βλέπουμε στις ταινίες.
-
@pgp737ng said in Toyota Yaris Cross:
Απενεργοποιείται?
Όχι. Αλλά γιατι να το απενεργοποιήσεις? Εϊναι για να σε ακούνε οι πεζοί, αλλιώς είναι επικίνδυνο.
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Θα ήταν τέλειο κάποιος να άλλαζε το ηχείο και να έβαζε ένα άλλο που να επαιζε μουσική σαν αυτήν που έχουν τα φορτηγάκια με τα παγωτά που βλέπουμε στις ταινίες.
Στην ελληνική έκδοση θα έπρεπε να παίζει κάτι από λατέρνα....
-
Σωστά, λατέρνα φτώχεια και φιλότιμο. Άλλωστε τα Τογιότα λαϊκά αυτοκίνητα είναι.
-
Φαντάζομαι ότι έχει απαντηθεί εκτενώς το παρακάτω ερώτημα κάπου στις εκατοντάδες σελίδες του νήματος, αλλά θα εκτιμούσα μια σύντομη απάντηση: Σε σχέση με το yaris hybrid, το αντίστοιχο cross πώς είναι από θέμα άνεσης ανάρτησης, οδικής συμπεριφοράς, θορύβου και κατανάλωσης σε ένα ταξίδι με υψηλές (140-150) ταχύτητες; Αισθητή/μεγάλη διαφορά ή μικρή/αμελητέα;
-
@pgp737ng said in Toyota Yaris Cross:
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@pgp737ng said in Toyota Yaris Cross:
Απενεργοποιείται?
Όχι. Αλλά γιατι να το απενεργοποιήσεις? Εϊναι για να σε ακούνε οι πεζοί, αλλιώς είναι επικίνδυνο.
Αν δεις BMW, tesla κλπ κλπ κανένα δεν κανει σαν κλιμπιτσιμπανο όταν κινείται ηλεκτρικά.
Σαν τα πρόβατα στην στάνη που τους έχουν κρεμάσει ένα κουδούνι για να τα ακούει ο τσοπανος!!!Και πάλι όμως είναι εξαιρετικά επικίνδυνο να το ακυρώσεις! Σκέψου ότι ο πεζός μπορεί να ήταν ο γιος σου, ή ο ηλικιωμένος πατέρας σου...
-
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Φαντάζομαι ότι έχει απαντηθεί εκτενώς το παρακάτω ερώτημα κάπου στις εκατοντάδες σελίδες του νήματος, αλλά θα εκτιμούσα μια σύντομη απάντηση: Σε σχέση με το yaris hybrid, το αντίστοιχο cross πώς είναι από θέμα άνεσης ανάρτησης, οδικής συμπεριφοράς, θορύβου και κατανάλωσης σε ένα ταξίδι με υψηλές (140-150) ταχύτητες; Αισθητή/μεγάλη διαφορά ή μικρή/αμελητέα;
Επειδή είχα κάνει test drive το hatchback και αμέσως μετα το cross θα σου πω
Καλλίτερη κύλιση το cross παρόλο που το συγκεκριμένο φόραγε 18άρες έναντι του hatchback με τις 16άρες
Περισσότερο αεροδυναμικό θόρυβο το cross αλλα είχε μπάρες οροφής .
Ενα λίτρο κάτω μέση κατανάλωση το μικρό hatchbackΑν θες ήσυχο ταξίδι μεχρι τα 150 χλμ /ώρα θα πάρεις cross έκδοση με 16άρες ζάντες και χωρίς τις μπάρες οροφής , η διαφορά είναι άμεσα αντιληπτή και το επιβεβαιώνει και το πρόσφατο ταξίδι που έκανα με το active cross , είχε αρκετό αέρα εξω και μου έκανε θετική εντύπωση γιατί θυμόμουν τις "πλούσιες " εκδόσεις στα test drive.
Πιστεύω επίσης οτι σίγουρα αμβλύνεται και η διαφορά στην κατανάλωση λόγω μικρότερου πέλματος τροχών και καλλίτερης αεροδυναμικής. -
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Φαντάζομαι ότι έχει απαντηθεί εκτενώς το παρακάτω ερώτημα κάπου στις εκατοντάδες σελίδες του νήματος, αλλά θα εκτιμούσα μια σύντομη απάντηση: Σε σχέση με το yaris hybrid, το αντίστοιχο cross πώς είναι από θέμα άνεσης ανάρτησης, οδικής συμπεριφοράς, θορύβου και κατανάλωσης σε ένα ταξίδι με υψηλές (140-150) ταχύτητες; Αισθητή/μεγάλη διαφορά ή μικρή/αμελητέα;
Επειδή είχα κάνει test drive το hatchback και αμέσως μετα το cross θα σου πω
Καλλίτερη κύλιση το cross παρόλο που το συγκεκριμένο φόραγε 18άρες έναντι του hatchback με τις 16άρες
Περισσότερο αεροδυναμικό θόρυβο το cross αλλα είχε μπάρες οροφής .
Ενα λίτρο κάτω μέση κατανάλωση το μικρό hatchbackΑν θες ήσυχο ταξίδι μεχρι τα 150 χλμ /ώρα θα πάρεις cross έκδοση με 16άρες ζάντες και χωρίς τις μπάρες οροφής , η διαφορά είναι άμεσα αντιληπτή και το επιβεβαιώνει και το πρόσφατο ταξίδι που έκανα με το active cross , είχε και αρκετό αέρα εξω και μου έκανε θετική εντύπωση γιατί θυμόμουν τις "πλούσιες " εκδόσεις που έκανα τα test drive.
Πιστεύω επίσης οτι σίγουρα αμβλύνεται και η διαφορά στην κατανάλωση λόγω μικρότερου πέλματος τροχών και καλλίτερης αεροδυναμικής.Ευχαριστώ θερμά για την απάντηση! Εντυπωσιακό, πώς εξηγείται η καλύτερη κύλιση στο ψηλότερο cross, έχει διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτηση; Σε αίσθηση στιβαρότητας και ασφάλειας στις στροφές με υψηλή ταχύτητα υπάρχει διαφορά υπέρ κάποιου; (είμαι κάτοχος focus1, 21 ετών αυτοκίνητο, το οποίο με έχει ψιλο"κακομάθει" στο συγκεκριμένο θέμα )
-
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Φαντάζομαι ότι έχει απαντηθεί εκτενώς το παρακάτω ερώτημα κάπου στις εκατοντάδες σελίδες του νήματος, αλλά θα εκτιμούσα μια σύντομη απάντηση: Σε σχέση με το yaris hybrid, το αντίστοιχο cross πώς είναι από θέμα άνεσης ανάρτησης, οδικής συμπεριφοράς, θορύβου και κατανάλωσης σε ένα ταξίδι με υψηλές (140-150) ταχύτητες; Αισθητή/μεγάλη διαφορά ή μικρή/αμελητέα;
Επειδή είχα κάνει test drive το hatchback και αμέσως μετα το cross θα σου πω
Καλλίτερη κύλιση το cross παρόλο που το συγκεκριμένο φόραγε 18άρες έναντι του hatchback με τις 16άρες
Περισσότερο αεροδυναμικό θόρυβο το cross αλλα είχε μπάρες οροφής .
Ενα λίτρο κάτω μέση κατανάλωση το μικρό hatchbackΑν θες ήσυχο ταξίδι μεχρι τα 150 χλμ /ώρα θα πάρεις cross έκδοση με 16άρες ζάντες και χωρίς τις μπάρες οροφής , η διαφορά είναι άμεσα αντιληπτή και το επιβεβαιώνει και το πρόσφατο ταξίδι που έκανα με το active cross , είχε και αρκετό αέρα εξω και μου έκανε θετική εντύπωση γιατί θυμόμουν τις "πλούσιες " εκδόσεις που έκανα τα test drive.
Πιστεύω επίσης οτι σίγουρα αμβλύνεται και η διαφορά στην κατανάλωση λόγω μικρότερου πέλματος τροχών και καλλίτερης αεροδυναμικής.Ευχαριστώ θερμά για την απάντηση! Εντυπωσιακό, πώς εξηγείται η καλύτερη κύλιση στο ψηλότερο cross, έχει διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτηση; Σε αίσθηση στιβαρότητας και ασφάλειας στις στροφές με υψηλή ταχύτητα υπάρχει διαφορά υπέρ κάποιου; (είμαι κάτοχος focus1, 21 ετών αυτοκίνητο, το οποίο με έχει ψιλο"κακομάθει" στο συγκεκριμένο θέμα )
Για την καλή κύλιση ευθύνονται τα 205/65/16 ελαστικά και το 65 παίζει τον μεγάλο ρόλο .
Θα πω κάτι που θα ζορίσει κάποιους το Citroën C4 C-Cross με τα 195 /60/18 έτριξε με 100 χλμ /ώρα στους αρμούς της γέφυρας του Αξιού , ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions , τα τούρκικα αμορτισέρ sachs και ελαστικά falken του YC πέρασαν εξίσου άνετα με 120 και χωρίς τριγμούς ...οδική συμπεριφορά τώρα δεν γέρνει στις στροφές δοκιμασμένο και εχω μάρτυρες ...αλλα αν επιμείνεις φεύγει ο κώλος πρώτα πριν το μαζέψει το esp , σε αυτό δεν εχω μάρτυρες ....
ΥΓ να ξέρεις θα σε παραξενέψει το τιμόνι αλλά θα το συνηθίσεις και τελικά εχει ακρίβεια απλά είναι ελαφρύ, υδραυλικό ford είναι τελείως άλλος κόσμος
-
Αν θέλει κάποιος ήσυχο και με καλή ποιότητα κύλισης ταξίδι, γενικά παίρνει Ευρωπαϊκό κατ' ευθείαν..true story...
-
@dublin said in Toyota Yaris Cross:
Αν θέλει κάποιος ήσυχο και με καλή ποιότητα κύλισης ταξίδι, γενικά παίρνει Ευρωπαϊκό κατ' ευθείαν..true story...
ή Lexus, που είναι απλά κορυφή!
Εκεί όμως όπου πραγματικά βγάζει το καπέλο στους μηχανικούς της εταιρείας είναι αυτή η βελούδινη ποιότητα κύλισης, που συνθέτει το υβριδικό σύνολο, η ηχομόνωση, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση και πάνω από όλα οι εξαιρετικά καλοδουλεμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/lexus-nx-450h-dokimazoyme-to-proto-phev-tis-lexus/
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@dublin said in Toyota Yaris Cross:
Αν θέλει κάποιος ήσυχο και με καλή ποιότητα κύλισης ταξίδι, γενικά παίρνει Ευρωπαϊκό κατ' ευθείαν..true story...
ή Lexus, που είναι απλά κορυφή!
Εκεί όμως όπου πραγματικά βγάζει το καπέλο στους μηχανικούς της εταιρείας είναι αυτή η βελούδινη ποιότητα κύλισης, που συνθέτει το υβριδικό σύνολο, η ηχομόνωση, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση και πάνω από όλα οι εξαιρετικά καλοδουλεμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/lexus-nx-450h-dokimazoyme-to-proto-phev-tis-lexus/
Για φθηνό B suv μίλαγα φυσικά!
Ακόμη και το Kamiq..
-
Αυτό τα ηχεία στα ηλεκτρικά είναι απολύτως σημαντικό στοιχείο ασφαλείας, πραγματικά θα μου έκανε τρομερή εντύπωση αν μπορείς να το απενεργοποιήσεις.
Ακόμη και να μην μιλάς στο τηλέφωνο ως πεζός υπάρχουν πάρα πολλά σενάρια στα οποία ο εγκέφαλος πρώτα ακούει τον ήχο και βγάζει ουσιαστικά ένα σχέδιο για το τι βρίσκεται γύρω του και μετά έρχονται τα οπτικά ερεθίσματα.
Ειδικά στα στενά πεζοδρόμια σε μικρούς δρόμους που μπορεί να είναι και μη προσβάσιμα από κάποιο εμπόδιο - ένα παρκαρισμένο μηχανάκι, ένα δέντρο, μια πινακίδα σήμανσης κλπ. - πριν κοιτάξεις για να πατήσεις στον δρόμο ο εγκέφαλος σου έχει ήδη χαρτογραφήσει υποσυνείδητα τι βρίσκεται δίπλα του και πίσω.
Αν εκείνη την στιγμή κάτσουν οι πιθανότητες να περνά αθόρυβο ηλεκτρικό το ατύχημα είναι σίγουρο.Και γενικότερα έμπειροι οδηγοί μηχανών θα σας πουν αν τύχει , πως οι θορυβώδεις εξατμίσεις δεν είναι μόνο για την ...ακουστική απόλαυση αλλά σημαντικότατο χαρακτηριστικό ασφάλειας και προστασίας στην ζούγκλα των πόλεων και όχι μόνο.
Μαζί με τα αναμμένα φώτα οι δυνατές εξατμίσεις σε μεγάλες λεωφόρους ακόμη και στην Αττική οδό που σε κάποια σημεία έχει μια ιδιαίτερη ακουστική, κάνουν την διαφορά για όσους κινούνται με πολύ υψηλές ταχύτητες.
Το ίδιο ισχύει και με κάποια πολύ δυνατά αυτοκίνητα, ακόμη και supercars.
Θυμηθείτε πόσες φορές έχετε πρώτα ακούσει κάποιον και μετά σε κλάσματα δευτερολέπτου τον βλέπετε να περνά με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Ειδικά σε τούνελ είναι πιο χαρακτηριστικό, αλλά ισχύει σε πολλές περιπτώσεις.
Φυσικά δεν εξετάζεται αν αυτό είναι σωστό , απλά το αναφέρω για να δείξω πόσο σημαντικός είναι ο ήχος για την αντίληψη του χώρου στην οδήγηση.
Toyota Yaris Cross