Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρές γραντζουνιές (θολωμα) από κακής ποιότητας υαλοκαθαριστήρα, πως μειώνεται;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μικρές γραντζουνιές (θολωμα) από κακής ποιότητας υαλοκαθαριστήρα, πως μειώνεται;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    12
    1615
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ares_ last edited by

      Καλησπέρα,

      από κακής ποιότητας υαλοκαθαριστήρα παρατήρησα ότι δημιουργήθηκαν κάποια 'τόξα' στο παρμπριζ τα οποία είναι τραχιά, σαν πολύ μικρές και ρηχές γραντζουνιές (ξυσιμο γάτας). Είναι ενοχλητικά την ώρα της οδήγησης (ευτυχώς όχι πολύ) και ψάχνω τρόπο να τα αφαιρέσω ώστε να μην φαίνονται τόσο πολύ. Έχετε κάποια ιδέα; Προς το παρόν αποκλείω την ολική αλλαγή παρπριζ.

      Εχω ακούσει για κρέμες, σόδες, οδοντόκρεμες...δουλεύουν η θα κάνω μεγαλύτερη ζημιά;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ares_ last edited by

        Καλησπέρα,

        από κακής ποιότητας υαλοκαθαριστήρα παρατήρησα ότι δημιουργήθηκαν κάποια 'τόξα' στο παρμπριζ τα οποία είναι τραχιά, σαν πολύ μικρές και ρηχές γραντζουνιές (ξυσιμο γάτας). Είναι ενοχλητικά την ώρα της οδήγησης (ευτυχώς όχι πολύ) και ψάχνω τρόπο να τα αφαιρέσω ώστε να μην φαίνονται τόσο πολύ. Έχετε κάποια ιδέα; Προς το παρόν αποκλείω την ολική αλλαγή παρπριζ.

        Εχω ακούσει για κρέμες, σόδες, οδοντόκρεμες...δουλεύουν η θα κάνω μεγαλύτερη ζημιά;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lemouz75 last edited by

          Πρόσφατα ρώτησα στην autoglass αν υπάρχει κάτι ώστε να φύγουν οι γρατσουνιές από το παρμπρίζ και μου είπαν ότι δεν υπάρχει κάτι αξιόπιστο....

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • A
            antonn last edited by

            υπαρχει τροπος με ειδικες αλοιφες για παμπριζ και ροταρι αλοιαφαδορο δυνατο, αλλα κανεις εδω στην Ελλαδα δε το εχει κανει κανεις. Στο εξωτερικο στο detailing world forum το εχουν κανει. Αλλιως αν εχεις θραυση κρυσταλων καποτε θα σου ραγισει παμπριζ, απο καμια πετρα απο προπορευομενο φορτηγο

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lazarefa last edited by

              Δυστυχώς κι εγώ έχω μια σχετικά έντονη γρατζουνιά στο παρμπρίζ από υαλοκαθαριστήρα (μάλλον άρπαξε το μάκτρο κάποιο σκουπίδι) όπου έχει σχηματιστεί ένα τόξο μεγάλου μήκους στην πλευρά οδηγού. Το κακό είναι ότι το παρμπρίζ αλλάχθηκε το Μάιο του 2017 μετά από θραύση του αρχικής τοποθέτησης και μάλιστα έκανα ολόκληρη μανούρα για να δεχτεί η ασφαλιστική να μπει γνήσιο, οπότε η εκ νέου αντικατάσταση δεν είναι για μένα πιθανή επιλογή.

              Είχα βρει στο διαδίκτυο τη σελίδα κάποιου από Ελλάδα που με αλοιφαδόρο και αλοιφές έλεγε ότι λειαίνει τις γρατζουνιές αλλά δεν ξέρω επιτυχία της διαδικασίας αυτής και αν υπάρχουν παρενέργειες στο παρμπρίζ (πχ διαφοροποίηση φωτεινότητας λειασμένης περιοχής σε σχέση με γειτονικές).

              Αν κάποιος έχει εμπειρία από τέτοιες μεθόδους ας μας πει εντυπώσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • L
                lazarefa last edited by

                Η σελίδα που ανέφερα πριν είναια αυτή:

                https://glasscarehellas.gr/

                Την παραθέτω απλά για ενημέρωση των ενδιαφερομένων χωρίς να έχω καμία σχετική εμπειρία από τον συγκεκριμένο τεχνικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • C
                  cson @lazarefa last edited by

                  Δυστυχώς κι εγώ έχω μια σχετικά έντονη γρατζουνιά στο παρμπρίζ από υαλοκαθαριστήρα (μάλλον άρπαξε το μάκτρο κάποιο σκουπίδι) όπου έχει σχηματιστεί ένα τόξο μεγάλου μήκους στην πλευρά οδηγού. Το κακό είναι ότι το παρμπρίζ αλλάχθηκε το Μάιο του 2017 μετά από θραύση του αρχικής τοποθέτησης και μάλιστα έκανα ολόκληρη μανούρα για να δεχτεί η ασφαλιστική να μπει γνήσιο, οπότε η εκ νέου αντικατάσταση δεν είναι για μένα πιθανή επιλογή.

                  Είχα βρει στο διαδίκτυο τη σελίδα κάποιου από Ελλάδα που με αλοιφαδόρο και αλοιφές έλεγε ότι λειαίνει τις γρατζουνιές αλλά δεν ξέρω επιτυχία της διαδικασίας αυτής και αν υπάρχουν παρενέργειες στο παρμπρίζ (πχ διαφοροποίηση φωτεινότητας λειασμένης περιοχής σε σχέση με γειτονικές).

                  Αν κάποιος έχει εμπειρία από τέτοιες μεθόδους ας μας πει εντυπώσεις.

                  Ποια η διαφορά του γνήσιου με το oem πρακτικά?

                  Σε κάθε δουλεμενο αμάξι το παρμπρίζ θολώνει από αραχνατες γρατζουνιες λόγο τριβής.Ισως το προλαβαίνεις αν το επλενες συχνά με καλό σαμπουαν με κερί ώστε οι υαλοκαθαριστηρες να γλιστράνε καλύτερα πάνω στο τζάμι.

                  Όταν επέλθει η φθορά η καλύτερη λύση είναι η αλλαγή με την ασφαλιστική.Σε όσα αμάξια το έχω κάνει η διαφορά είναι πολύ μεγάλη στην ποιότητα θέασης προς τα έξω.

                  Σε κάποια αμάξια μάλιστα βγάζοντας το γνήσιο και βάζοντας ΟΕΜ άλλης μάρκας είχα και μείωση θορύβου από τη βροχή. Καμιά σχέση το πώς κοπανουσαν οι σταγόνες της βροχής πριν και μετά, με το μετά σαφώς πιο αθόρυβο. Σε πιο θορυβώδες δεν έχει τύχει να πάω....το ίδιο παραμένει κατά κανόνα .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Εγω παλι  στο μερκ εχω θεμα στον ηλιο ειδικα απο τις χιλιαδες πετρουλες που εχουν εκτοξευθει απο ταξιδια σε εθνικη με μεγαλες ταχυτητες.Ολο λεω να το αλλαξω.....Ενα παμπριζ με θεματα ορατοτητας ειναι σημαντικο προβλημα.Πρωτα πρωτα κουραζει το ματι......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • X
                      xeno last edited by

                      Προσοχή χρειάζεται στην περίπτωση που το παρμπρίζ δεν είναι πιστοποιημένο και έχει ανισομορφίες στην κατασκευή του, με αποτέλεσμα να προκαλεί αλλοιώσεις στην αντίληψη των αντικειμένων (παραμορφώσεις, halos, κλπ). Αν η εταιρία που τα κατασκευάζει είναι καλή και ταιριάζει η χρωματική του χροιά με το μαμά, τότε κατά τη γνώμη μου δεν είναι να το ψειρίζεις. Όπως ανέφερε κι ο w202 στο πρώτο ταξίδι είναι πιθανό να το φας το πετραδάκι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • L
                        lazarefa last edited by

                        Γενικά υπάρχει η πεποίθηση ότι τοποθετώντας ΟΕΜ κι όχι 'γνήσιο' παρμπρίζ υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να μην έχεις μετά την ίδια φωτεινότητα, παραμορφώσεις κλπ σε σχέση με το γνήσιο. Έχω ακούσει (και διαβάσει κι εδώ παλιότερα και σε άλλα φόρα αυτοκινήτου) για ανάλογες περιπτώσεις όπου κάποιοι που τοποθέτησαν ΟΕΜ σε εταιρείες τύπου carglass (άσχετα αν πχ σε μένα το γνήσιο είναι Pilkington και βάλω ΟΕΜ επίσης Pilkington) είχαν τέτοια θεματάκια.

                        Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι σε όσες περιπτώσεις υπήρξαν τέτοια θέματα οφείλονταν σε υποδεέστερο ποιοτικό έλεγχο σε σχέση με τα γνήσια. Τι θέλω να πω: εικάζω ότι όταν πχ η Opel αγοράζει από την Pilkington παρμπρίζ για το Αstra, ζητάει ένα ποσοστό σκάρτων (όπου σκάρτα νοούνται όσα έχουν τέτοια, μικρά ίσως αλλά υπαρκτά θέματα) πχ κάτω από 0,5% σε όσα θα πάρει και θα μπει πάνω η στάμπα της, ενώ μπορεί η ίδια η Pilkington να θεωρεί αποδεκτό για τη δική της παραγωγή (ΟΕΜ) ανάλογο ποσοστό 1%.

                        Η διαφορά (στατιστικά) είναι 5 παρμπρίζ στα 1000. Με λίγα λόγια πιστεύω ότι στα ΟΕΜ έχεις απλά μεγαλύτερη στατιστικά πιθανότητα να πέσεις σε παρμπρίζ με θεματάκια, εξ ου και η διαφορά τιμής (περίπου 50% πιο ακριβό το γνήσιο στη δική μου περίπτωση).

                        Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, ο καθένας πράττει ότι νομίζει κι ότι αντέχει η τσέπη του (ή έστω η ανοχή του απέναντι στην ασφαλιστική εταιρεία). Το θέμα είναι άπαξ και γίνουν οι γρατζουνιές, αν υπάρχει αξιόπιστος τρόπος αφαίρεσης χωρίς να καταφύγει κάποιος στην αντικατάσταση του παρμπρίζ.

                        Αν μιλούσαμε για ρωγμές ή θραύση να το καταλάβω για αντικατάσταση. Για γρατζουνιές ωστόσο προσωπικά θεωρώ την αντικατάσταση την τελευταία λύση που θα πρέπει να έχει κάποιος όταν εξαντλήσει τις υπόλοιπες επιλογές.

                        Έχει λοιπόν κάποιος φίλος δοκιμάσει αφαίρεση γρατζουνιών από παρμπρίζ είτε ο ίδιος είτε μέσω συνεργείου/τεχνικού να μας πει εντυπώσεις;

                        Το να πει κάποια εταιρεία που τοποθετεί η ίδια παρμπρίζ (τύπου Carglass) ότι απλά δεν υπάρχει τεχνική/δυνατότητα αφαίρεσης γρατζουνιών πέρα από την αντικατάσταση όλου του παρμπρίζ εμένα προσωπικά δεν μου λέει κάτι, δεδομένου ότι μια τέτοια εταιρεία εφόσον η δουλειά της είναι να αντικαθιστά παρμπρίζ, αυτό και προτείνει.

                        Από την άλλη πλευρά βέβαια, μια άλλη εταιρεία αντικατάστασης παρμπρίζ, η Φίλης Glass ισχυρίζεται ότι επισκευάζει γρατζουνιές σε παρμπρίζ:

                        https://www.filisglass.com/αποκατάσταση-γρατζουνιών/

                        Το θέμα είναι κατά πόσο το πετυχαίνουν και αν τυχόν προκύπτουν άλλες παρενέργειες μετά το γυάλισμα (πχ η επιφάνεια που γυαλίστηκε για την αποκατάσταση των γρατζουνιών να διαφέρει από τις γειτονικές σε φωτεινότητα).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • A
                          ares_ last edited by

                          Το εψαξα αυτο για τη Φιλης Glass και σκέφτομαι να το δοκιμάσω όταν βρω χρόνο. Το κόστος είναι από 30 μέχρι 80 ευρώ μου είπαν, ανάλογα τη γρατζουνια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • L
                            lazarefa last edited by

                            Μάλιστα. Ενδιαφέρον. Εφόσον τελικά προχωρήσεις σε επισκευή γράψε αν θέλεις εντυπώσεις και σε ποιο κατάστημα της αλυσίδας έγινε η δουλειά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                            • A
                              alf last edited by

                              Φίλε μου αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα και μάλιστα σε καινούριο αυτοκίνητο. Η γρατσουνιά προκλήθηκε σε πλυντήριο αυτοκινήτων και ήταν ακριβώς μπροστά στο οπτικό μου πεδίο με αποτέλεσμα αρκετές διαθλασεις ειδικά το βράδυ. Πήγα σε detailers και προσπαθήσαμε με αλοιφές και αλοιφαδορους να διορθώσουμε το πρόβλημα. Δυστυχώς λύση δεν βρέθηκε καμία και το πρόβλημα παρέμενε.

                              Η λύση ήταν ένα πετραδάκι στον αυτοκινητόδρομο...

                              Έβαλα το γνήσιο παρμπρίζ λόγω της ασφαλιστικής μου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr