Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα σύγχρονα αυτοκίνητα με την καλύτερη ποιότητα κύλησης στους Ελληνικούς δρόμους
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα με την καλύτερη ποιότητα κύλησης στους Ελληνικούς δρόμους
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    73
    1233
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      masterauto last edited by

      Νομίζω ότι θα είναι πολύ χρήσιμο να συλλέξουμε εμπειρίες συνδρομητών ,όσον αφορά την ποιότητα κύλησης , την ηχομόνωση , την αντίδραση στις εγκάρσιες ανωμαλίες και γενικότερα ότι αφορά την άνεση στην κύληση , των σύγχρονων αυτοκινήτων ,ανεξαρτήτου κατηγορίας και τιμής . Καλό θα ήταν να είμαστε συγκεκριμένοι όταν αναφέρουμε κάποιο αυτοκίνητο , όσον αφορά το μοντέλο αλλά και τα specs (όπως ζάντες) , ώστε να αποκτήσει και κάποιο χρηστικό χαρακτήρα για όλους τους συνδρομητές , το συγκεκριμένο thread.

      Masterauto

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        masterauto last edited by

        Νομίζω ότι θα είναι πολύ χρήσιμο να συλλέξουμε εμπειρίες συνδρομητών ,όσον αφορά την ποιότητα κύλησης , την ηχομόνωση , την αντίδραση στις εγκάρσιες ανωμαλίες και γενικότερα ότι αφορά την άνεση στην κύληση , των σύγχρονων αυτοκινήτων ,ανεξαρτήτου κατηγορίας και τιμής . Καλό θα ήταν να είμαστε συγκεκριμένοι όταν αναφέρουμε κάποιο αυτοκίνητο , όσον αφορά το μοντέλο αλλά και τα specs (όπως ζάντες) , ώστε να αποκτήσει και κάποιο χρηστικό χαρακτήρα για όλους τους συνδρομητές , το συγκεκριμένο thread.

        Masterauto

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Οδηγώ Citroen C5 exclusive με υδροπνευματική ανάρτηση 3+ γενιάς και λάστιχα 245/45/18. Η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου αυτού είναι ανυπέρβλητη . Και κυρίως από τους φίλους μου που δεν συμπαθούν την εταιρεία αυτή .

          Πλήρης απομόνωση και είναι εύκολο αν είσαι επιβάτης και ο οδηγός δεν κάνει ταρζανιές να κοιμηθείς για μεγάλο διάστημα .

          Σε αυτοκινητόδρομο με το κρουζ κοντρόλ το αμάξι πηγαίνει σαν να είσαι σε στον αέρα .

          Εχεις κάποιες κλίσεις στις στροφές των επαρχιακών άμα μπαίνεις γρήγορα , αλλά η ΧΑΝΤΙΑ ΑΚΤΙΒΑ που είχε λύσει και εκεί το πρόβλημα ήταν τόσο μπροστά από την εποχή της και πολύ ακριβή λύση , που κρατήθηκε ελάχιστα στην παραγωγή .

          Ισα - ίσα για να πάρει το ρεκόρ του 'ταράνδου' , το οποίο το κρατάει μέχρι σήμερα 20 χρόνια μετά .

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • M
            masterauto @criuser last edited by

            Οδηγώ Citroen C5 exclusive με υδροπνευματική ανάρτηση 3+ γενιάς και λάστιχα 245/45/18. Η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου αυτού είναι ανυπέρβλητη . Και κυρίως από τους φίλους μου που δεν συμπαθούν την εταιρεία αυτή .

            Πλήρης απομόνωση και είναι εύκολο αν είσαι επιβάτης και ο οδηγός δεν κάνει ταρζανιές να κοιμηθείς για μεγάλο διάστημα .

            Σε αυτοκινητόδρομο με το κρουζ κοντρόλ το αμάξι πηγαίνει σαν να είσαι σε στον αέρα .

            Εχεις κάποιες κλίσεις στις στροφές των επαρχιακών άμα μπαίνεις γρήγορα , αλλά η ΧΑΝΤΙΑ ΑΚΤΙΒΑ που είχε λύσει και εκεί το πρόβλημα ήταν τόσο μπροστά από την εποχή της και πολύ ακριβή λύση , που κρατήθηκε ελάχιστα στην παραγωγή .

            Ισα - ίσα για να πάρει το ρεκόρ του 'ταράνδου' , το οποίο το κρατάει μέχρι σήμερα 20 χρόνια μετά .

            Σε αστικούς  δρόμους με σπασίματα ,λακούβες , ασυνέχειες , πως αντιδρά ?

            Masterauto

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • C
              criuser last edited by

              Είναι γνωστό αυτό το βιντεάκι....

              Youtube Video

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • L
                lap last edited by

                Καλα τι σιγουρατζα θεμα για τον ταξιδευτη ειναι αυτό;;;;

                ΦΥΣΙΚΑ η citroen ειναι σε αλλη κλαση.

                Οσο για την ACTIVA  ...για εμενα ηταν το καλυτερο αυτοκινητο που πουληθηκε ποτε στην Ελλαδα και δεν ηταν supercar ή limo.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kkostask last edited by

                  Ο Criu τον έβαλε....χαχαχαχαχαχα

                  Ακόμα και έγω που έχω Σιτροέν αλλά όχι υδροπνευματικό είμαι απλά εντυπωσιασμένος από την ποιότητα κύλισης και την ησυχία...μάλλον το καλύτερο σε αυτόν τον τομέα από τα 15 αυτοκίνητα που είχα μέχρι τώρα. Δεν θέλεις να τελειώσει ο δρόμος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • H
                    harisma23 last edited by

                    Κόψε κάτι βρε γύρε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • L
                      lap last edited by

                      Εχω δικαωμα στην αποψη....και αυτη ειναι.

                      Θεωρω πως περα απο ειδικες κατασκευες....ειναι το καλυτερο αυτοκινητο που ειδαν οι ελληνες να κυκλοφορει.

                      Συνδιαζοντας δηλαδη μεταβλητες οπως ικανοτητα ανεσης, κρατηματος, χωρων, εξοπλισμος, κινητηρων (turbo), τιμη κτλ

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • storm
                        storm last edited by

                        Νομίζω ότι θα είναι πολύ χρήσιμο να συλλέξουμε εμπειρίες συνδρομητών ,όσον αφορά την ποιότητα κύλησης , την ηχομόνωση , την αντίδραση στις εγκάρσιες ανωμαλίες και γενικότερα ότι αφορά την άνεση στην κύληση , των σύγχρονων αυτοκινήτων ,ανεξαρτήτου κατηγορίας και τιμής .

                        Μάλλον θα έπρεπε να συμπεριλάβεις και την ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης. Γιατί μπορεί ένα αυτοκίνητο να είναι το 'μαγικό χαλί' στο δρόμο, αν όμως μέρος της αντίδρασης καταλήγει σε σημεία του αυτοκινήτου που δεν είναι και τόσο ποιοτικά τότε θα προκύψουν άλλα θεματάκια.

                        Για παράδειγμα. Ένα καινούριο αυτοκίνητο είναι σούπερ άνετο και δεν κουράζει καθόλου τους επιβάτες.  Και ξαφνικά αρχίζεις και ακούς την πόρτα του πορτμπαγκάζ να κοπανά ή τα παράθυρα να τρίζουν ή τις πόρτες να στρεβλώνουν ή τριγμούς από το ταμπλό κλπ...κλπ... Που σημαίνει ότι θα σου σπάει τα νεύρα.

                        Κατά την άποψή μου αυτά παίζουν ποιο σημαντικό ρόλο σε ένα καινούριο αυτοκίνητο. Φυσικά ένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι τέλειο σε όλα, κάπου στη μέση είναι η χρυσή τομή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • N
                          nontaskatsaras last edited by

                          Μόνο xantia.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • C
                            criuser last edited by

                            Οπως βλέπω δεν υπήρξε καν διεκδίκηση για τον τίτλο , από άλλη μάρκα....

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • H
                              harisma23 @lap last edited by

                              Εχω δικαωμα στην αποψη....και αυτη ειναι.

                              Θεωρω πως περα απο ειδικες κατασκευες....ειναι το καλυτερο αυτοκινητο που ειδαν οι ελληνες να κυκλοφορει.

                              Το ότι η Citroen Activa είναι το καλύτερο αυτοκίνητο (πλην supercars κτλ) που κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα, πιστεύω ότι για το 99,9% αυτών που θα το διαβάσουν είναι υπερβολική (στα όρια της γραφικότητας) άποψη. Γι' αυτό σου είπα 'κόψε κάτι'. Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου για ένα πολύ αξιόλογο για την εποχή του αυτοκίνητο, αλλά δεν τη συμμερίζομαι (και μάλλον και κανείς άλλος).

                              Αυτά που έγραψες εκ των υστέρων περί μεταβλητών (στις οποίες εισέρχεται και η τιμή) δείχνουν βέβαια ότι μάλλον καταλαβαίνεις κι εσύ το μέγεθος της υπερβολής και αρχίζεις να βάζεις νερό στο κρασί σου (VFM κτλ)...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • N
                                nontaskatsaras last edited by

                                1. Ειρήνη.

                                2. Η ακτιβα προφανώς κ είναι ότι καλύτερο πλην σούπερκαρ έχει παραχθεί, αν σε ενδιαφέρει η οδηγική συμπεριφορά. Δεν τίθεται θέμα άποψης. Αρκεί να ξέρεις γιατί πράγμα μιλάς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • L
                                  lap last edited by

                                  το ΞΑΝΑ λεω διοτι πατροναρισμα του τι θα λεω δεν ανεχομαι απο κανεναν.

                                  Διαφωνηστε οσο θελετε, θεμιτο.

                                  Αλλα το τι θα λεω και πως θα το λεω δεν ειναι δουλεια κανενος και δεν του πεφτει λογος.

                                  Δεν με ενδιαφερει τι πιστευει ο καθεις (να ηξερες Χαρη μου ποσους θεωρω και εγω ασχετους και γραφικους με τα αυτοκινητα), ή που εμαθε και τι γνωριζει ο καθεις για τα αυτοκινητα ή απο που κατεβηκε και τι εμπειριες εχει.

                                  Αυτο που λεω ΔΕΝ με ενδιαφερει αν το συμμεριζεται ο οποιοσδηποτε ή οχι...

                                  Λοιπον περα απο τις limo και supercars για εμενα....

                                  Η ACTIVA ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΠΩΛΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

                                  Τιποτα δεν ειναι τελειο σε κανενα αυτοκινητο, αλλα η Αctiva ως προιον ηταν σε αλλη κλαση, αλλη τεχνολογια δεκαετιων μπροστα, που ακομα και σημερα ειναι εξαιρετικό προϊον.

                                  Youtube Video

                                  Youtube Video

                                  Δειτε οσοι δεν γνωριζετε για ποιο θεμα ποσταρουμε....οικογενειακο, ανεση μεγαλων χωρων και αποσκευων, (απιστευτο, μοναδικο) κρατημα, εξαιρετικες επιδοσεις, χωρους, γαλλικη πολυτελεια, καθισματα απο αλλο πλανητη, ανεση ανωτερη ολων των αντιπαλων (πιο σκληρουτσικο απο απλη xantia) και τιμη.

                                  Δειτε εδω

                                  Youtube Video

                                  (φυσικα ρε χαρη θα εχει καποιες μεταβλητες που θα εξεταζεις....ετσι το λεω;;;; απο τη μυγα ξυγκι βγαζεις)

                                  Μεχρι σημερα αναλογικα δεν ειδα τετοιο αυτοκινητο που να τα εχει ολα αυτα μαζεμενα και να μπορει ο ελληνας να τα αγορασει.

                                  Youtube Video

                                  Εδω, ενας που την λατρεψε αλλα του ...εφυγε.

                                  Youtube Video

                                  (Και crossover παρακαλω πολυ, που με μια αλυσίδα στα ελαστικα παει πολυ βαθια)

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Σημερα βγαίνει κάτι ανάλογο γενικά?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • monman2
                                      monman2 @masterauto last edited by

                                      Σε αστικούς  δρόμους με σπασίματα ,λακούβες , ασυνέχειες , πως αντιδρά ?

                                      Η εμπειρία μου από υδροπνευματική σε citroen xantia  με αλλαγμένες μπουκάλες (και ότι άλλο απαιτείται) είναι ότι δεν έχει μεγάλη διαφορά από τα απλά αυτοκίνητα 'κρασάρουν ' και αυτά μια χαρά στις αστικές τρύπες και χαντάκια .

                                      Σε αυτές τις περιπτώσεις μετράει περισσότερο το προφίλ του ελαστικού και η καλή συναρμολόγηση  -ηχομόνωση.

                                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Οσο διαβαζω βεβαιωνομαι οτι η suzuki εχει βαλει λαθος προφιλ στα ελαστικα.

                                        Ερωτηση: μεταξυ 185/50/16 και 185/55/16 ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα ατην ανεση;;;;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • H
                                          harisma23 @nontaskatsaras last edited by

                                          Η ακτιβα προφανώς κ είναι ότι καλύτερο πλην σούπερκαρ έχει παραχθεί, αν σε ενδιαφέρει η οδηγική συμπεριφορά. Δεν τίθεται θέμα άποψης. Αρκεί να ξέρεις γιατί πράγμα μιλάς.

                                          Ρε συ Νώντα, κόψε κάτι από το 'προφανώς'... Δηλαδή η Activa είναι καλύτερο αυτοκίνητο από π.χ.μια 335i; Για να μην αναφερθώ σε όλες τις ειδικές σειρές (RS, M, AMG) που δεν είναι σούπερκαρ. Άντε να το κάνω πιο εύκολο: είναι καλύτερο αυτοκίνητο από οποιοδήποτε δίλιτρο GTi της τελευταίας δεκαετίας;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Δεν εχω μπει στο εν λογω σιτροεν.Εγω δηλωνω εντυπωσιασμενος απο τα Ε της μερκ.Ειδικα 1 ταξι (πειραγμενο)που μπηκα κυπρο ηταν αλλου,τοσο απο γκαζι,οσο και απο στριψιμο και ανεση.Η w202 με σπορ αναρτηση χωρις ιχνος κοπανηματος και εξαφανισης καθε αισθησης περιττων κιλων,τετοια αισθηση ειχε.

                                            Βεβαια....μιλαμε για θεσεις αλλου επιπεδου.....

                                            Υ.Γ. Οι διαστασεις ελαστικων,το ειδος τους και οι πιεσεις μεταμορφωνουν ενα αυτοκινητο .

                                            Το τεστ ταρανδου το θεωρω αχρηστο,μονο views δινει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr