-
Καλησπερα.
βρισκομα σε αναζήτησή Καινούργιου η ελαφρώς μτχ μέχρι ενός χρόνου και το πολύ 10.000 χιλιόμετρα μέχρι 14.000 ευρώ.
Οι επιλογές μου στα χρηματα αυτά είναι περιορισμενες
Μεταχειρισμένο Peugeot 2008 μοντέλο 2019 με 14,200 ευρώ
Καινούριο Kia stonic η βασική έκδοση με 14,200 ευρω
Μια άλλη επιλογή που έχω αν και δεν είναι SUV θα ήταν καινουριο Hyundai i20 με τιμή μέχρι 14.500 ευρω
καμια γνώμη;
-
Καλησπερα.
βρισκομα σε αναζήτησή Καινούργιου η ελαφρώς μτχ μέχρι ενός χρόνου και το πολύ 10.000 χιλιόμετρα μέχρι 14.000 ευρώ.
Οι επιλογές μου στα χρηματα αυτά είναι περιορισμενες
Μεταχειρισμένο Peugeot 2008 μοντέλο 2019 με 14,200 ευρώ
Καινούριο Kia stonic η βασική έκδοση με 14,200 ευρω
Μια άλλη επιλογή που έχω αν και δεν είναι SUV θα ήταν καινουριο Hyundai i20 με τιμή μέχρι 14.500 ευρω
καμια γνώμη;
-
Για το νεο ί20 δεν ξερουμε τιποτα....οντως ερχεται ως μοντελο.
Η λογικη λεει πως θα ναι ωραιο και καλο διοτι γενικα η hyundai θελει να γινει παγκοσμιος κατασκευαστης με πωλησεις σε ολες τις κατηγοριες....οποτε θα προσπαθησουν αρκετα.
Αν δεν βιαζεσε πολυ.... περιμενε τοτε το νεο i20.
-
Έχω βρει να πουλήσω το αμάξι μου και δεν μπορώ να μείνω χωρίς για περισσότερο από 15 μέρες.
πιο πολύ με απασχολεί αν αξίζει να δωσω 14 για μτχ έστω και αν είναι ενός χρόνου η θα ήταν καλύτερα να πάρω του κουτιού αλλά πιο γυμνό δηλαδή χωρίς τα έξτρα ζάντες κλπ...
επισης θα ήταν σοφή επιλογή στα ίδια χρηματα ενώ θα μπορούσα να πάω έστω και σε μικρό suv να πάω σε μικρομεσαίο i20 με λιγότερους χώρους κλπ αλλά περισσότερη αξιοπιστια
-
Η αξιοπιστια ειναι κατι το σχετικο....απο τον τροπο που οδηγεις, που μενεις, πως το χρησιμοποιεις το αυτοκινητκοως μηχανημα.
Υπαρχουν ανθρωποι που διαμαρτυρονται για την αξιοπιστια και οταν τους δεις πως οδηγουν δεν εχεις απορια για το πως διαλυουν τα αυτοκινητα τους, αλλα απο την αλλη οντως υπαρχουν και εργοαστασιακςς ατελειες.
Γενικα τα peugeot εχουν κανει αλματα στην αξιοπιστια τα τελευταια ετη. Πραγματικα εντυπωσιακη.
Τωρα, στο συγκεκριμενο ερωτημα σου...επειδη το αυτοκινητο ειναι μονο ενος ετους αν εχει και λιγα χιλιομετρα...και δεν το ξεσκιζαν στα 0-100 με κρυο κινητηρα κτλ...πιστευω θα ταν καλη αγορα.
-
Εγω ειμαι υπερ του καινουριου.
-
το peugeot 2008 , 6-7 μηνών στα ίδια χρηματα το αποκλείετε εντελώς σαν επιλογή; Το εσωτερικό του τουλάχιστον είναι αρκετά πιο ποιοτικό από το stonic
-
Και εγώ είμαι του καινούργιου.
Θα σου πω ακόμη ότι με τα ίδια λεφτά εάν πας σε χαμηλό θα πάρεις περισσότερο αμάξι σε σχέση με ένα ψηλωμένο. Και όταν λέω περισσότερο εννοώ πλουσιότερο εξοπλισμό και/ή καλύτερο κινητήρα.
-
το peugeot 2008 , 6-7 μηνών στα ίδια χρηματα το αποκλείετε εντελώς σαν επιλογή; Το εσωτερικό του τουλάχιστον είναι αρκετά πιο ποιοτικό από το stonic
Το 2008 είναι από ιδιώτη; Εκθεσιακό; Test drive; Πόσα χιλιόμετρα έχει; Ποια έκδοση είναι; Πόσο έκανε καινούριο;
Αυτά αν απαντηθούν τότε ίσως φανεί αν αξίζει.
-
Το 2008 ειναι η βασικη εκδοση , 5/19 , 8,500 χιλιομετρα και μου ειπαν οτι ειναι απο τα αυτοκινητα που δινουν στα στελεχη της peugeot
-
Συμφωνω με sargus! Καλυτερα ειναι hatchback.παιρνεις με τα ιδια λεφτα περισσοτερο αμαξι!
-
Το 2008 ειναι η βασικη εκδοση , 5/19 , 8,500 χιλιομετρα και μου ειπαν οτι ειναι απο τα αυτοκινητα που δινουν στα στελεχη της peugeot
Υποθέτω ότι το βρήκες σε εξουσιοδοτημένη εμπορία, οπότε μάλλον θα προσπαθούν να το πουλήσουν σαν 'καινούριο'.
Στην θέση σου θα το έπαιρνα μόνο αν:
-
ήμουν 'ερωτευμένος' με το αυτοκίνητο οπότε θα το θεωρούσα ευκαιρία να το πάρω σε καλή τιμή.
-
αν με άφηναν να το ελέγξει κάποιος ειδικός π.χ. spotmechanic, οπότε θα το έκαναν και test drive για να το δούνε στο δρόμο.
Θα το απέρριπτα αν δεν μου επέτρεπαν να το κάνω test drive. Ο έλεγχος σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι μπερδεμένη ιστορία. Συνήθως δεν έχουν κάτι, είναι καινούρια. Πάντως αν θέλεις να εξακριβώσεις αν πράγματι ήταν από στέλεχος της εταιρείας ζήτα το χαρτί πληρωμής τελών κυκλοφορίας του 2019. Αν δεν έχει το ΑΦΜ της επιχείρησης τότε το αυτοκίνητο δεν έχει σχέση με την εταιρεία.
-
-
Ασχετα αν ειναι απο στελεχος η οχι, αν οντως ειναι 6-7 μηνων αμαξι και εχω και την εργοστασιακη 5ετη εγγυηση της peugeot γιατι πρεπει να ανησυχώ τοσο πολυ? απλα ερωτηση κανω για να εξετασουμε ολα τα ενδεχομενα που μπορει να μην εχω σκεφτει.
Στα ιδια λεφτα πανω κατω παίρνω καινουριο και το stonic παλι βασικη εκδοση γυμνο , χωρισ 17αρες ζαντες και δερματινο τιμονι και το huyndai i20 , δεν λεω με περισσότερα εξτρα απο stonic και 2008 αλλα νιωθω οτι πεφτω κατηγορια και οχι τοσο οτι περνω περισσοτερο αυτοκινητο.
βεβαια ολα ayta ta montela (stonic και 2008) ακομα και στην βασικη εκδοση εχουν οθονη , ηλεκτρικα παραθυρα μπρος πισω και aircodition κλπ
-
Εφόσον για το stonic λες ότι δεν έχει 17' τότε αναφέρεσαι στις 15' ζάντες του 1.2 κινητήρα.
Νομίζω τα 84hp είναι οριακά για τα 1000+ κιλά του. Το έχεις οδηγήσει;
-
Επειδη γνωριζω απο εσωτερικα στην εταιρια, πιστευω οτι ισχυει αυτο που σου ειπαν κ θα το επαιρνα.
Παραλιγο κ εγω να επαιρνα ενα τετοιο περισυ, απλα ηθελα να περιμενω τα καινουργια μοντελα κ οριακα για τις αναγκες μου ειναι λιγο μικρο.
Ηξερα μαλιστα κ την κοπελα που το οδηγούσε. Κυριολεκτικα 8 μηνες το ειχε.
Σαν αυτοκινητο το Stonic μου αρεσει καλυτερα. Μου φαινεται ποιο μοντερνο.
Παιζουν στην Omega 2 C3 Aircross πετρελαίου 22.000χλμ στα 15.000 επισης.
-
Ασχετα αν ειναι απο στελεχος η οχι, αν οντως ειναι 6-7 μηνων αμαξι και εχω και την εργοστασιακη 5ετη εγγυηση της peugeot γιατι πρεπει να ανησυχώ τοσο πολυ? απλα ερωτηση κανω για να εξετασουμε ολα τα ενδεχομενα που μπορει να μην εχω σκεφτει.
Γιατί π.χ. ένα τρακαρισμένο αυτοκίνητο που 'φτιάχνεται' από την αντιπροσωπεία δεν χάνει την εγγύησή του.
Εγώ δεν θα ήθελα καν να αγοράσω ένα 'καινούριο' αυτοκίνητο που έχει έστω και απλές φαναρτζοδουλειές σε κάποια σημεία του. Θέλω να πω ότι μπορεί να φαίνεται καινούριο αλλά τελικά στην ουσία δεν είναι...
Οπότε για μένα ο έλεγχος είναι επιβεβλημένος, για να μην βρεθείς προ απροόπτου κάποια άλλη στιγμή και χαλαστείς ψυχολογικά.
Είχα πάρει ένα Hyundai Coupe το 1999 από την Hyundai Μητρόπουλος με 7800χλμ. To αυτοκίνητο 7 μηνών, από πελάτη που το επέστρεψε γιατί προέκυψε πρόβλημα με το δάνειο του. Το αυτοκίνητο με τα πλαστικά του μέσα, ολοκαίνουριο. Το πήρα με ένα τυπικό έλεγχο και ένα test drive.
Στο 1ο service στην autopoint εκείνη την περίοδο μου είπαν ότι είχε αλλάξει μπροστινό δεξί φτερό. Είχε χτυπήσει κάπου και το άλλαξαν. Έπρεπε να το υποψιαστώ γιατί ο Μητρόπουλος μου άλλαξε το μπροστινό δεξί λάστιχο 'δωρεάν' γιατί είχε βγάλει μικρό καρούμπαλο και φαινόταν.
Φυσικά δεν με χάλασε γιατί ήμουν κολλημένος με το αυτοκίνητο και το πήρα σε απίστευτη τιμή.
-
Κατά την άποψη μου, σαφώς και συμφέρει να αγοράσεις ένα καλύτερο αυτοκίνητο, με καλύτερο εξοπλισμό ή/και καλύτερα μηχανικά μέρη λίγων μηνών με ελάχιστα χιλιόμετρα έναντι ενός υποδεέστερου καινούριου. Ειδικά μάλιστα εφόσον είναι αγορά χωρίς στην ουσία το ρίσκο του μεταχειρισμένου, όντας εταιρικό αυτοκίνητο κάποιου στελέχους.
Το έχω κάνει αρκετές φορές στη ζωή μου. Χάνεις τη (μικρή) χαρά του να σκίσεις τα νάυλον στο σαλόνι, αλλά έχεις τη (σαφώς μεγαλύτερη) χαρά της έξυπνης αγοράς σε συνδυασμό με την αίσθηση του καινούριου αυτοκινήτου που δεν έχει φύγει ακόμη.
Και το βασικότερο όλων: η χαρά του καινούριου κρατάει λίγες μέρες. Σε 6 μήνες, όποια επιλογή και να κάνεις, ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο θα οδηγείς! Μόνο που ενώ θα έχεις δαπανήσει τα ίδια λεφτά, το εξαρχής μεταχειρισμένο θα είναι καλύτερο αυτοκίνητο σε σχέση με το αρχικώς καινούριο...
-
Εχω βρει και opel crossland X 120 edition 1 χρονου στα 14.500
Οπως επισης με 400 ευρω παραπανω υπαρχει καινουριο το ΚΙΑ stonic uptown , αλλα με φοβιζει η οχι καλη ηχομόνωση που διαβαζω οτι δεν εχει στην καμπινα των επιβατων
-
Crossland X εύκολα, σε αυτά τα λεφτά!
-
Τελικα κατεληξα στο opel xrosland X
Ειμαι σε ενα δίλημμα ομως και θα ηθελα την βοηθεια σας. Εχω βρει δυο μοντελα ενα crosland X το X-CITE το οποιο εχει μολις 500 χιλιομετρα (ειναι απο τεστ drive) στα 14.000
Και το 120 edition το οποιο ειναι (εταιρικο) στα 16.000 χιλιομετρα παλι στα ιδια χρηματα
οι διαφορες στις δυο εκδοσεις ειναι αρκετες υπερ του 120 edition αλλα το x-cite ειναι σχεδον καινουριο. καμια γνωμη?
Αγορά αυτοκινητου μικρού SUV με 14.000