Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    1.0 TSI vs 1.0 Ecoboost
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 1.0 TSI vs 1.0 Ecoboost
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    13
    5648
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouladi last edited by

      Έχεις κανείς εμπειρία και από τους 2 κινητήρες να μας πει εντυπώσεις και πως συγκρίνονται; Εγώ έχω οδηγήσει μόνο τον TSI και μου φάνηκε πολύ καλός αλλά δεν έχω εμπειρία με τον Ford.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouladi last edited by

        Έχεις κανείς εμπειρία και από τους 2 κινητήρες να μας πει εντυπώσεις και πως συγκρίνονται; Εγώ έχω οδηγήσει μόνο τον TSI και μου φάνηκε πολύ καλός αλλά δεν έχω εμπειρία με τον Ford.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Καταρχάς, προφανώς και έχει σημασία σε ποιο αυτοκίνητο το έχει οδηγήσει ο καθένας, γιατί αλλιώς είναι π.χ. σε Fiesta / Polo και διαφορετικά σε Golf / Focus, γιατί έχει διαφορά σε βάρος, αεροδυναμική κλπ.

          Εγώ έχω οδηγήσει τον 125αρι Ecoboost σε Fiesta και τον 1.0 Tsi (115αρι) σε Polo, Kamik & Arona. Για εμένα, ενώ ο Tsi είναι καλό μοτέρ, ξεκάθαρα ο Ecoboost είναι αρκετά καλύτερος σε όλα εκτός - ίσως - της κατανάλωσης. Τραβάει από χαμηλά χωρίς τον δισταγμό του Tsi, στροφάρει πιο ψηλά και πιο άνετα / γρήγορα και έχει και πιο ωραίο ήχο. Επίσης μου φάνηκε και πιο δυνατός.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            mac last edited by

            Καλησπέρα!

            Οδήγησα προσφατα το fiesta 1,0 λίτρων και 100 ονομαστικων ίππων και μπορω να πω οτι με απογοήτευσε λιγο. Ζήτησα να οδηγήσω με τα 125 άλογα αλλα μου ειπαν πως το συγκεκριμένο μοτερ θα ειναι διαθέσιμο για td μονο στο focus σε μερικές μέρες. Αναρωτιέμαι αν αυτα τα επιπλέον 25 άλογα, κάνουν την διαφορά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • R
              r200 last edited by

              ψηφιζω τον 1.0tsi

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                aikibill last edited by

                Ο ecoboost έχει ωραιότερο ήχο κατά τα λοιπά δεν νομίζω ότι οποίες άλλες διάφορες δεν είναι οι αναμενόμενες βάση των διαφορετικών ιπποδυναμεων στις οποίες βγαίνουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • H
                  harisma23 @mac last edited by

                  Καλησπέρα!

                  Οδήγησα προσφατα το fiesta 1,0 λίτρων και 100 ονομαστικων ίππων και μπορω να πω οτι με απογοήτευσε λιγο. Ζήτησα να οδηγήσω με τα 125 άλογα αλλα μου ειπαν πως το συγκεκριμένο μοτερ θα ειναι διαθέσιμο για td μονο στο focus σε μερικές μέρες. Αναρωτιέμαι αν αυτα τα επιπλέον 25 άλογα, κάνουν την διαφορά.

                  Ε δε νομίζω ότι στέκει αυτή η απορία! Μιλάμε για 25% παραπάνω ιπποδύναμη και αναρωτιέσαι αν θα κάνει τη διαφορά; Αρκεί μια ματιά στα νούμερα των επιδόσεων για να καταλάβεις ότι η διαφορά είναι μεγάλη.

                  Επιπλέον πρόκειται για ακριβώς τον ίδιο κινητήρα όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, με μοναδική διαφορά το software του. Στην πράξη ο 100άρης τελειώνει στις 5.000 στροφές, ενώ ο 125άρης συνεχίζει και δίνει για σχεδόν 1.500 στροφές παραπάνω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • W
                    w202-amg @harisma23 last edited by

                    Μιχαήλ Ας. wrote:

                    Καλησπέρα!

                    Οδήγησα προσφατα το fiesta 1,0 λίτρων και 100 ονομαστικων ίππων και μπορω να πω οτι με απογοήτευσε λιγο. Ζήτησα να οδηγήσω με τα 125 άλογα αλλα μου ειπαν πως το συγκεκριμένο μοτερ θα ειναι διαθέσιμο για td μονο στο focus σε μερικές μέρες. Αναρωτιέμαι αν αυτα τα επιπλέον 25 άλογα, κάνουν την διαφορά.

                    Ε δε νομίζω ότι στέκει αυτή η απορία! Μιλάμε για 25% παραπάνω ιπποδύναμη και αναρωτιέσαι αν θα κάνει τη διαφορά; Αρκεί μια ματιά στα νούμερα των επιδόσεων για να καταλάβεις ότι η διαφορά είναι μεγάλη.

                    Επιπλέον πρόκειται για ακριβώς τον ίδιο κινητήρα όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, με μοναδική διαφορά το software του. Στην πράξη ο 100άρης τελειώνει στις 5.000 στροφές, ενώ ο 125άρης συνεχίζει και δίνει για σχεδόν 1.500 στροφές παραπάνω.

                    Δεν πρεπει να ειναι ακριβως ιδιος,αλλαζουν τα εμβολα κτλ.Νομιζω ειχε ξανασυζητηθει καπου  αν γινεται απλα με προγραμμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • nickthetrib
                      nickthetrib @w202-amg last edited by

                      Δεν πρεπει να ειναι ακριβως ιδιος,αλλαζουν τα εμβολα κτλ.Νομιζω ειχε ξανασυζητηθει καπου  αν γινεται απλα με προγραμμα.

                      Ο 100 με τον 125 είναι ίδιοι, ο 140 έχει άλλα έμβολα κλπ

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • F
                        famas last edited by

                        Εμένα πάντως πάντα με γοήτευε η παραπάνω ροπή του έδινε ο tsi.

                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • jorge_greek
                          jorge_greek last edited by

                          Ο 125 με τον 140 ecoboost είχαν και μεγάλη διαφορά τιμής στον τιμοκατάλογο λιανικής χωρίς να έχουν τόσο μεγάλη διαφορά σε αίσθηση στον δρόμο. Νομίζω ότι ο 125 ήταν η 'καλύτερη' ιπποδύναμη σε λόγο απόδοσης/τιμής καθώς αγόραζες και αναβαθμισμένα περιφερειακά (δισκόφρενα αντί ταμπούρων).

                          Συγκριτικά με τον κινητήρα του vag μπορείς να δεις και εδώ: http://www.zeperfs.com/duel6812-6775.htm ότι η περισσότερη ροπή δίνει καλύτερες τιμές επιτάχυνσης εν κινήσει. Δεν νομίζω ότι το μισό δέκατο του δευτερολέπτου κάνει διαφορά, πρακτικά, σε επιταχύνσεις από στάση. Και από αξιοπιστία ο 1.0 tsi τα πάει καλά μιας και έχει χρησιμοποιηθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια χωρίς προβλήματα. Τιμές κατανάλωσης δεν ξέρω.

                          And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • realzeus
                            realzeus @jorge_greek last edited by

                            Ο 125 με τον 140 ecoboost είχαν και μεγάλη διαφορά τιμής στον τιμοκατάλογο λιανικής χωρίς να έχουν τόσο μεγάλη διαφορά σε αίσθηση στον δρόμο. Νομίζω ότι ο 125 ήταν η 'καλύτερη' ιπποδύναμη σε λόγο απόδοσης/τιμής καθώς αγόραζες και αναβαθμισμένα περιφερειακά (δισκόφρενα αντί ταμπούρων).

                            Συγκριτικά με τον κινητήρα του vag μπορείς να δεις και εδώ: http://www.zeperfs.com/duel6812-6775.htm ότι η περισσότερη ροπή δίνει καλύτερες τιμές επιτάχυνσης εν κινήσει. Δεν νομίζω ότι το μισό δέκατο του δευτερολέπτου κάνει διαφορά, πρακτικά, σε επιταχύνσεις από στάση. Και από αξιοπιστία ο 1.0 tsi τα πάει καλά μιας και έχει χρησιμοποιηθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια χωρίς προβλήματα. Τιμές κατανάλωσης δεν ξέρω.

                            Σε αυτήν την σύγκριση, η σαφής διαφορά υπέρ του Ecoboost φαίνεται στις επιταχύνσεις μεγάλου εύρους, με αλλαγές σχέσεων. Εκεί φαίνεται η πραγματική δύναμη ενός κινητήρα. Φυσικά βάρος, σχέσεις, αεροδυναμική κλπ παίζουν τον ρόλο τους, οπότε για να ακριβολογούμε ας πούμε ότι εκεί φαίνεται ποιο αυτοκίνητο είναι πραγματικά πιο γρήγορο. Ένα 80-120 με 4η/5η δεν λέει και πολλά και επηρεάζεται πολύ από την κλιμάκωση. Το 'ταχύτερο δυνατό' 80-120 (με όποια σχέση ή και αλλαγή σχέσεων το πετυχαίνει το κάθε μοντέλο) είναι πολύ πιο ενδεικτικό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Ξεχασα οτι υπαρχει 140ps. Ναι ετσι ειναι harisma.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • H
                                harisma23 @nickthetrib last edited by

                                W202 AMG wrote:

                                Δεν πρεπει να ειναι ακριβως ιδιος,αλλαζουν τα εμβολα κτλ.Νομιζω ειχε ξανασυζητηθει καπου  αν γινεται απλα με προγραμμα.

                                Ο 100 με τον 125 είναι ίδιοι, ο 140 έχει άλλα έμβολα κλπ

                                Θα μου επιτρέψετε να σας διορθώσω και τους δύο!

                                Ο 100 με τον 125 είναι ακριβώς οι ίδιοι μηχανικά με άλλο πρόγραμμα. Αλλά και ο 140 οι μόνες διαφορές που έχει είναι αναβαθμισμένη φλάντζα κεφαλής και διαφορετικό πρόγραμμα. Όχι έμβολα κλπ, βεβαίως!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr