-
Καλησπέρα δεν ξέρω αν ανέβασα πριν αυτό που ήθελα. Θα το ξαναγράψω. Έχω ένα Renault megane diesel station wagon 2012 μοντέλο.το πήρα μεταχειρισμένο. Τωρα με τα πολλά κρύα -5 -6 κτλ το πρωί παίρνει κανονικά μπροστά και μετα από ένα λεπτό στο ρελαντί και ενώ πάει μια χαρά αρχίζει να ρεταρει άσχημα λες και θα σπάσει ο κινητήρας και σβήνει.ξερει κανενας τι μπορεί να είναι?
-
Καλησπέρα δεν ξέρω αν ανέβασα πριν αυτό που ήθελα. Θα το ξαναγράψω. Έχω ένα Renault megane diesel station wagon 2012 μοντέλο.το πήρα μεταχειρισμένο. Τωρα με τα πολλά κρύα -5 -6 κτλ το πρωί παίρνει κανονικά μπροστά και μετα από ένα λεπτό στο ρελαντί και ενώ πάει μια χαρά αρχίζει να ρεταρει άσχημα λες και θα σπάσει ο κινητήρας και σβήνει.ξερει κανενας τι μπορεί να είναι?
-
Τον μηχανικό σου τον ρώτησες που γνωρίζει και το όχημα καλύτερα;
-
Τον μηχανικό σου τον ρώτησες που γνωρίζει και το όχημα καλύτερα;
Το πήγα και το άφησα το αμάξι για να το δει το πρωί. Εγώ λέω μήπως κάτι γίνεται με την παροχή καυσίμου. Η τρόμπα στέλνει στην αρχή το πετρέλαιο και μήπως μετά που είναι να τραβήξει πετρέλαιο υπάρχει τίποτα υγρασία η κάτι που έχει παγώσει στις σωληνώσεις και ζοριζεται να το στείλει και γι'αυτό σβήνει. Αν προλάβω το ρεταρισμα και πατήσω γκάζι και ανεβάσω στροφές ρεταρει πάλι αλλά δεν σβήνει μέχρι προφανώς να ξεκολλήσει το καύσιμο .κάτι εκεί πιστεύω παιζει
-
αυτο που θα εκανα πρωτα ειναι μια ηλεκτρονικη διαγνωση, επειτα θα κοιτουσα για αντικατασταση φιλτρου πετρελαιου αν δεν εχει αντικατασταθει προσφατα
την στιγμη που ρεταρει πισω στην εξατμιση βγαζει μαυρο καπνο;
-
Mε τα πιο απλά που ξεκινάς είναι αλλαγή φίλτρου καυσίμου και έπειτα καθαρισμός μπεκ. Τώρα από κει και πέρα πολλά μπορεί να είναι .
-
Δεν βγαζει μαύρο καπνό.το μόνο που πρόσεξα είναι ότι την στιγμή που ρεταρει βγάζει άσπρο καπνό κάπου κοντά στην τουρμπίνα. Τώρα από από κάτω είναι από την τουρμπίνα είναι από υγρασία είναι δεν ξέρω.φιλτρο άλλαξα πριν ένα μήνα όταν κ πήρα το αμάξι. Απλά με είπαν ότι το αυτοκίνητο καθότανε καιρό. Δεν ξέρω αν υπήρχε βρώμα η οποία βούλωσε ξανά το φιλτρο.στον δρόμο δεν κάνει κάτι και γενικά όταν δεν έχει πολλά μείον δεν παρουσιάζει θέμα.
-
Με είπανε ότι ενώ δουλεύει για ένα δύο λεπτά καλά χάνει την πίεση και σβήνει τελικά. Πρέπει να δούνε Μπέκ και αντλία να δούνε από που ξεκινάει τελικά όλο αυτο
-
Αν στο κάνει μόνο όταν έχει κάτω από το 0 παγώνει το πετρέλαιο, ρίξε μέσα κανένα αντιπαγωτικό πετρελαίου μην πληρώσεις τσάμπα αντλία κλπ.
-
Δεν θα είχαν και άλλοι θεμα με το πετρέλαιο εδώ στο χωριό αν ήταν το πετρέλαιο?το ίδιο βάζω που έβαζα και στο προηγούμενο diesel που είχα. Το crystal της ελιν είναι καλό πετρέλαιο με αντιπαγωτικα μέσα και αντιμυκητιακα. Ξέρει κανένας αν είναι θέμα Μπέκ ή μπομπας δεν θα είχα θέματα και κανονικά? Χωρίς δλδ να έχει πολύ παγωνιά? Δεν θα είχε συμπτώματα το αμάξι?να ρίξω καθαριστικό μέσα μήπως έχει κάπου βρωμιά ή θα τα κάνω χειρότερα τα πράματα
-
Δεν θα είχαν και άλλοι θεμα με το πετρέλαιο εδώ στο χωριό αν ήταν το πετρέλαιο?το ίδιο βάζω που έβαζα και στο προηγούμενο diesel που είχα. Το crystal της ελιν είναι καλό πετρέλαιο με αντιπαγωτικα μέσα και αντιμυκητιακα. Ξέρει κανένας αν είναι θέμα Μπέκ ή μπομπας δεν θα είχα θέματα και κανονικά? Χωρίς δλδ να έχει πολύ παγωνιά? Δεν θα είχε συμπτώματα το αμάξι?να ρίξω καθαριστικό μέσα μήπως έχει κάπου βρωμιά ή θα τα κάνω χειρότερα τα πράματα
Όταν αγόρασες το αυτοκίνητο τι καιρό είχε ? Είχε παγωνιά ? Τι πετρέλαιο είχε μέσα προηγούμενα ? Το άδειασες τελείως το ρεζερβουάρ καταναλώνοντας το και μετά έβαλες δικό σου πετρέλαιο ? Όταν το πήρες σου έκανε τα ίδια συμπτώματα αν είχε κρύο ? Πόσο καιρό μετά εμφανίστηκε το πρόβλημα ?
Τα λέω αυτά μήπως είχε παγωμένη παραφίνη από πριν και τώρα παιδεύεσαι εσύ. Ένας έλεγχος σε μπέκ / αντλία είναι ενδεδειγμένος νομίζω.
-
Το αυτοκίνητο όταν το πήρα δεν είχε τόσα κρύα άντε μέχρι -1 η πιο χαμηλή θερμοκρασία.μια χαρά έπαιρνε μπρος . Δεν άδειασα το ρεζερβουάρ και το αυτοκίνητο το έφερε ένα παλικάρι από Ολλανδία. Πριν. Ένα μήνα το πήρα. Τώρα εδώ και 2 βδομάδες που πιάνει κάτι -5 μέχρι και -10 η θερμοκρασία ξεκίνησαν αυτά. Έβαλα καθαριστικό τελικά .μέσα είχα καμία 25 λίτρα και έβαλα όλο το μπουκαλάκι που είναι για 60-70 λίτρα. Ας ελπίσουμε να μην έκανα χαζομάρα.το παιδί που έφερε το αμάξι με έκανε και μεγάλο σέρβις ιμάντα κ φίλτρα κτλ. Απλά φοβάμαι όταν βάζουν χέρι σε Μπέκ κ αντλιες
-
Το αυτοκίνητο όταν το πήρα δεν είχε τόσα κρύα άντε μέχρι -1 η πιο χαμηλή θερμοκρασία.μια χαρά έπαιρνε μπρος . Δεν άδειασα το ρεζερβουάρ και το αυτοκίνητο το έφερε ένα παλικάρι από Ολλανδία. Πριν. Ένα μήνα το πήρα. Τώρα εδώ και 2 βδομάδες που πιάνει κάτι -5 μέχρι και -10 η θερμοκρασία ξεκίνησαν αυτά. Έβαλα καθαριστικό τελικά .μέσα είχα καμία 25 λίτρα και έβαλα όλο το μπουκαλάκι που είναι για 60-70 λίτρα. Ας ελπίσουμε να μην έκανα χαζομάρα.το παιδί που έφερε το αμάξι με έκανε και μεγάλο σέρβις ιμάντα κ φίλτρα κτλ. Απλά φοβάμαι όταν βάζουν χέρι σε Μπέκ κ αντλιες
Καλά κάνεις και φοβάσαι, τα σύγχρονα μπέκ και αντλίες δεν είναι σαν την εποχή των Latz To αμάξι σου έχει φίλτρο DPF ? Aν έχει σε τι κατάσταση είναι ? .
-
mix82g wrote:
Το αυτοκίνητο όταν το πήρα δεν είχε τόσα κρύα άντε μέχρι -1 η πιο χαμηλή θερμοκρασία.μια χαρά έπαιρνε μπρος . Δεν άδειασα το ρεζερβουάρ και το αυτοκίνητο το έφερε ένα παλικάρι από Ολλανδία. Πριν. Ένα μήνα το πήρα. Τώρα εδώ και 2 βδομάδες που πιάνει κάτι -5 μέχρι και -10 η θερμοκρασία ξεκίνησαν αυτά. Έβαλα καθαριστικό τελικά .μέσα είχα καμία 25 λίτρα και έβαλα όλο το μπουκαλάκι που είναι για 60-70 λίτρα. Ας ελπίσουμε να μην έκανα χαζομάρα.το παιδί που έφερε το αμάξι με έκανε και μεγάλο σέρβις ιμάντα κ φίλτρα κτλ. Απλά φοβάμαι όταν βάζουν χέρι σε Μπέκ κ αντλιες
Καλά κάνεις και φοβάσαι, τα σύγχρονα μπέκ και αντλίες δεν είναι σαν την εποχή των Latz To αμάξι σου έχει φίλτρο DPF ? Aν έχει σε τι κατάσταση είναι ? .
έχει το μετρήσαμε τις προάλλες στην αντιπροσωπεία και είναι μια χαρά. 4% και 16% με είπε.Το ένα από τα δύο είναι ο άνθρακας και το άλλο δεν θυμάμαι. Και κάτι ακόμα που έχω προσέξει όσον αναφορά το τούρμπο. Το προηγούμενο μοντέλο που το οδήγησα όταν πατάω το γκάζι έχει άμεση επαφή με την ροπή.δλδ με το που πατάω γκάζι δίνει το αμάξι. Το δικό μου το πατάω και δίνει πιο ομαλά δλδ αισθάνομαι ότι το τούρμπο δίνει μετά τις 2100 στροφές ενώ έπρεπε πιο νωρις να δίνει. Βέβαια δινει έστω κ έτσι δλδ πιάνει τα 100 χιλιόμετρα όπως λέει η εταιρία στα 12 δευτερόλεπτα το μέτρησα . Απλά πατάω το γκάζι και δεν δίνει απότομα νευρικά να το πω αλλά ομαλά .μήπως είναι έτσι η χαρτογράφηση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου? Λόγο χαμηλών ρύπων που βγάζει κτλ? 90 ρύπους βγάζει . Επειδή το άκουσα και αυτό γι'αυτό το λεω
-
Και κάτι ακόμα που έχω προσέξει όσον αναφορά το τούρμπο. Το προηγούμενο μοντέλο που το οδήγησα όταν πατάω το γκάζι έχει άμεση επαφή με την ροπή.δλδ με το που πατάω γκάζι δίνει το αμάξι. Το δικό μου το πατάω και δίνει πιο ομαλά δλδ αισθάνομαι ότι το τούρμπο δίνει μετά τις 2100 στροφές ενώ έπρεπε πιο νωρις να δίνει. Βέβαια δινει έστω κ έτσι δλδ πιάνει τα 100 χιλιόμετρα όπως λέει η εταιρία στα 12 δευτερόλεπτα το μέτρησα . Απλά πατάω το γκάζι και δεν δίνει απότομα νευρικά να το πω αλλά ομαλά .μήπως είναι έτσι η χαρτογράφηση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου? Λόγο χαμηλών ρύπων που βγάζει κτλ? 90 ρύπους βγάζει . Επειδή το άκουσα και αυτό γι'αυτό το λεω
boost threshold?
ΣΟΣ ρεταρισμα και σβήσιμο στα πολλά κρύα