-
φίλη αγόρασε στα 6.000 ευρω ,το c1 ,μάλλον το χιλιάρι ειναι με τα 68 αλογα ...με 40.000 χλμ απο ιδιώτη (γυναίκα) η ερώτηση τώρα ...σε φανάρι π.χ. πρέπει να βάζει νεκρά N ,η να πατάει απλά φρένο (οπως στα αυτόματα κιβώτια ) ? διάβασα οτι επειδή ειναι ημιαυτόματο θα πρέπει να το βάζει στη νεκρά Ν αλλιώς θα εχει σύντομα πρόβλημα στο κιβώτιο ...,οι εχοντες εμπειρία τι λένε ? (ασχετο αλλά εγω τής ειπα να μην πάρει citroen ...αυτη βιαζόταν λόγω της εργασίας της μακρυά κ το πήρε κ ηθελε αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο )
-
φίλη αγόρασε στα 6.000 ευρω ,το c1 ,μάλλον το χιλιάρι ειναι με τα 68 αλογα ...με 40.000 χλμ απο ιδιώτη (γυναίκα) η ερώτηση τώρα ...σε φανάρι π.χ. πρέπει να βάζει νεκρά N ,η να πατάει απλά φρένο (οπως στα αυτόματα κιβώτια ) ? διάβασα οτι επειδή ειναι ημιαυτόματο θα πρέπει να το βάζει στη νεκρά Ν αλλιώς θα εχει σύντομα πρόβλημα στο κιβώτιο ...,οι εχοντες εμπειρία τι λένε ? (ασχετο αλλά εγω τής ειπα να μην πάρει citroen ...αυτη βιαζόταν λόγω της εργασίας της μακρυά κ το πήρε κ ηθελε αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο )
-
Σε όλα τα αυτόματα καλό είναι να μπαίνει νεκρά όταν είμαστε σταματημένοι για ώρα.
-
Σε όλα τα αυτόματα καλό είναι να μπαίνει νεκρά όταν είμαστε σταματημένοι για ώρα.
Εκτος του μετατροπεα ροπης εφοσον μιλαμε για φαναρια κτλ.
-
φίλη αγόρασε στα 6.000 ευρω ,το c1 ,μάλλον το χιλιάρι ειναι με τα 68 αλογα ...με 40.000 χλμ απο ιδιώτη (γυναίκα) η ερώτηση τώρα ...σε φανάρι π.χ. πρέπει να βάζει νεκρά N ,η να πατάει απλά φρένο (οπως στα αυτόματα κιβώτια ) ? διάβασα οτι επειδή ειναι ημιαυτόματο θα πρέπει να το βάζει στη νεκρά Ν αλλιώς θα εχει σύντομα πρόβλημα στο κιβώτιο ...,οι εχοντες εμπειρία τι λένε ? (ασχετο αλλά εγω τής ειπα να μην πάρει citroen ...αυτη βιαζόταν λόγω της εργασίας της μακρυά κ το πήρε κ ηθελε αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο )
Το συγκεκριμένο Citroen είναι αδελφάκι με Aygo και Peugeot 108,και κατά 70% Toyota.
καλύτερα να βάζει Ν για να μην καταπονείται το σύστημα που ομοιάζει με χειροκίνητο.
Γύρω στα 45000 θέλει αλλαγή δίσκο/πλατώ με κόστος άνω των 400 ευρώ αλλά συχνές προσφορες στα οικεία εξουσιοδοτημένα. -
Γιατί δηλαδή να μην έπαιρνε Σιτροέν; Τι να έπαιρνε; Μια χαρά επιλογή μάρκας έκανε. Δυστυχώς όμως έκανε επιλογή προβληματικού μοντέλου.
-
Να βαζει νεκρα στο κιβωτιο στα φαναρια και να σηκωνει το ποδι στις αλλαγες.....οταν ανεβαινει ανηφορες με χαμηλη ταχυτητα να κατεβαζει χειροκινητα σχεση μεταδοσης οπως και στα πολυ στενα της πολης στις στροφες στα σταυροδρομια.
Με αυτον τον τροπο περνα τα 100.000χλμ ο συμπλεκτης.
Δοκιμασμενο στο aygo.
-
Γιατί δηλαδή να μην έπαιρνε Σιτροέν; Τι να έπαιρνε; Μια χαρά επιλογή μάρκας έκανε. Δυστυχώς όμως έκανε επιλογή προβληματικού μοντέλου.
οταν λές προβληματικό μοντέλο τι εννοείς ? ποιές βλάβες βγάζει ?
-
Να βαζει νεκρα στο κιβωτιο στα φαναρια και να σηκωνει το ποδι στις αλλαγες.....οταν ανεβαινει ανηφορες με χαμηλη ταχυτητα να κατεβαζει χειροκινητα σχεση μεταδοσης οπως και στα πολυ στενα της πολης στις στροφες στα σταυροδρομια.
Με αυτον τον τροπο περνα τα 100.000χλμ ο συμπλεκτης.
Δοκιμασμενο στο aygo.
ευχαριστώ για την απάντηση , αυτή νόμιζε οτι πήρε αυτόματο ( σαν αυτό που ειχε ο πατέρας της σε παλιό mercedes ,το κλασσικό δηλ. με D - R - N - P ,αλλά την πάτησε ...κ μάλλον θα επισκέπτεται τακτικα κ θα τα ακουμπάει στην citroen μέχρι να μάθει...πώς λειτουργεί αυτό
-
Σε όλα τα αυτόματα καλό είναι να μπαίνει νεκρά όταν είμαστε σταματημένοι για ώρα.
ευχαριστώ για την απάντηση
-
REALZEUS wrote:
Σε όλα τα αυτόματα καλό είναι να μπαίνει νεκρά όταν είμαστε σταματημένοι για ώρα.
Εκτος του μετατροπεα ροπης εφοσον μιλαμε για φαναρια κτλ.
ευχαριστώ για την απάντηση
-
manolis67 wrote:
φίλη αγόρασε στα 6.000 ευρω ,το c1 ,μάλλον το χιλιάρι ειναι με τα 68 αλογα ...με 40.000 χλμ απο ιδιώτη (γυναίκα) η ερώτηση τώρα ...σε φανάρι π.χ. πρέπει να βάζει νεκρά N ,η να πατάει απλά φρένο (οπως στα αυτόματα κιβώτια ) ? διάβασα οτι επειδή ειναι ημιαυτόματο θα πρέπει να το βάζει στη νεκρά Ν αλλιώς θα εχει σύντομα πρόβλημα στο κιβώτιο ...,οι εχοντες εμπειρία τι λένε ? (ασχετο αλλά εγω τής ειπα να μην πάρει citroen ...αυτη βιαζόταν λόγω της εργασίας της μακρυά κ το πήρε κ ηθελε αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο )
Το συγκεκριμένο Citroen είναι αδελφάκι με Aygo και Peugeot 108,και κατά 70% Toyota.
καλύτερα να βάζει Ν για να μην καταπονείται το σύστημα που ομοιάζει με χειροκίνητο.
Γύρω στα 45000 θέλει αλλαγή δίσκο/πλατώ με κόστος άνω των 400 ευρώ αλλά συχνές προσφορες στα οικεία εξουσιοδοτημένα.ευχαριστώ για την απάντηση
-
Το συγκεκριμένο κιβώτιο είναι αρκετά προβληματικό στα c1-aygo
-
Ολοι το λενε, οντως...μονο εγω το βρηκα μια χαρα.....
Απλα ηξερα οτινηταν ημιαυτοματο και οχι αυτοματο....
Σηκωνα παντα το ποδι μου λιγο αν οχι τελειως οπως στο μηχανικο σε καθε αλλαγη (ακομα και αυτες που εκανε μονο του, το συνηθιζεις και μαθαινεις ποτε αλλαζει) και αλλαζε σαν βουτηρο και κρατησε ο συμπλεκτης νομιζω 120.000 χλμ σε aygo. Ηθελε δυο τρια ρεγουλαρισματα στα σερβις και αυτο ηταν ολο.
Σε ανηφορες, τσακ το γυριζεις σε μανουαλ και σηκωνεις και ποδι στις αλλαγες και παλι σαν βουτηρο αλλαζε.
Αλλαγη συμπλεκτη 500 ευρω μαζι και ρεγουλαρισμα και εργατικα σε εξωτερικο...και αντε παλι 100.000 +++εβγαζε
Το προ λημα τους ειναι σε πλυμμηρες...εκει μπαινει νερο στα ηλεκτρονικα και η πλακετα τα παιζει.
-
Ολοι το λενε, οντως...μονο εγω το βρηκα μια χαρα.....
Απλα ηξερα οτινηταν ημιαυτοματο και οχι αυτοματο....
Σηκωνα παντα το ποδι μου λιγο αν οχι τελειως οπως στο μηχανικο σε καθε αλλαγη (ακομα και αυτες που εκανε μονο του, το συνηθιζεις και μαθαινεις ποτε αλλαζει) και αλλαζε σαν βουτηρο και κρατησε ο συμπλεκτης νομιζω 120.000 χλμ σε aygo. Ηθελε δυο τρια ρεγουλαρισματα στα σερβις και αυτο ηταν ολο.
Σε ανηφορες, τσακ το γυριζεις σε μανουαλ και σηκωνεις και ποδι στις αλλαγες και παλι σαν βουτηρο αλλαζε.
Αλλαγη συμπλεκτη 500 ευρω μαζι και ρεγουλαρισμα και εργατικα σε εξωτερικο...και αντε παλι 100.000 +++εβγαζε
Το προ λημα τους ειναι σε πλυμμηρες...εκει μπαινει νερο στα ηλεκτρονικα και η πλακετα τα παιζει.
ευχαριστώ για την απάντηση ,η κοπελιά αν κ ειναι 30 +ετών δεν το εχει με την οδήγηση ...ηθελε αυτόματο σώνει κ καλά ,τελικά πήρε το c1 με ημιαυτόματο κιβώτιο ,θα κάνει (εχει δίπλωμα κανονικά) 2-3 extra μαθήματα σε σχολή οδηγών ,αλλά αυτός εχει το i10 σε αυτόματο κ αυτό ΔΕΝ ειναι το ιδιο ομως με το ημιαυτόματο του c1 ...οπότε τζάμπα λεφτά θα δώσει κ δεν θα μάθει τελικά κ σωστά πως να λειτουργεί το ημιαυτόματο στο c1 ...της ,εγω τής ειπα να ψάξει να βρεί σχολή οδηγών που να εχει c1 - aygo - η το 107 ...δύσκολο να βρεί βέβαια ...αλλά στην αθήνα μένει οπότε κάπου θα βρεί νομίζω ...
-
αυτό δέν το γνώριζα κ ισως να μην το ξέρετε κ πολλοί απο εσάς ...πήρα τηλ. σε 2 σχολές οδηγών κ μού ειπαν το εξής (το γράφουν κ στη σελίδα τους αλλωστε - αλλά μού φάνηκε κουφό... κ πήρα τηλ.για επιβεβαίωση) αν εχεις δώσει (οδήγηση) για να πάρεις δίπλωμα με αυτόματο κιβώτιο σε αυτοκίνητο , ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να οδηγείς αμάξι με χειροκίνητο κιβώτιο ???
αν εχεις δώσει εξετάσεις (οδήγηση) με χειροκίνητο κιβώτιο αυτοκίνητο ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να οδηγείς κ με αυτόματο κιβώτιο αυτοκίνητο ???
-
αυτό δέν το γνώριζα κ ισως να μην το ξέρετε κ πολλοί απο εσάς ...πήρα τηλ. σε 2 σχολές οδηγών κ μού ειπαν το εξής (το γράφουν κ στη σελίδα τους αλλωστε - αλλά μού φάνηκε κουφό... κ πήρα τηλ.για επιβεβαίωση) αν εχεις δώσει (οδήγηση) για να πάρεις δίπλωμα με αυτόματο κιβώτιο σε αυτοκίνητο , ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να οδηγείς αμάξι με χειροκίνητο κιβώτιο ???
αν εχεις δώσει εξετάσεις (οδήγηση) με χειροκίνητο κιβώτιο αυτοκίνητο ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να οδηγείς κ με αυτόματο κιβώτιο αυτοκίνητο ???
Ισχύει, το γράφει πάνω στο δίπλωμα ότι είναι άδεια για αυτόματο, οπότε το να οδηγήσει χειροκίνητο είναι παράνομο.
Η αλήθεια είναι, ότι για κάποιον που έχει μάθει να οδηγάει με χειροκίνητο κιβώτιο είναι πολύ πιο εύκολο να οδηγήσει με αυτόματο, από ότι ένας που έχει μάθει με αυτόματο να οδηγήσει χειροκίνητο. Ο ένας απλά βάζει το αριστερό πόδι να κάνει διακοπές, ενώ ο άλλος βάζει το πόδι του να κάνει κινήσεις που ανάλογα και τις συνθήκες μπορεί να είναι λεπτές ή κουραστικές.
Φαντάσου έναν που έχει μάθει με αυτόματο να κολλήσει σε ανηφόρα ψηλά σε Γαλάτσι, Ζωγράφου, Πετρούπολη. Ο πίσω του θα παίζει το ρόλο του hill assist.
-
Lap wrote:
Ολοι το λενε, οντως...μονο εγω το βρηκα μια χαρα.....
Απλα ηξερα οτινηταν ημιαυτοματο και οχι αυτοματο....
Σηκωνα παντα το ποδι μου λιγο αν οχι τελειως οπως στο μηχανικο σε καθε αλλαγη (ακομα και αυτες που εκανε μονο του, το συνηθιζεις και μαθαινεις ποτε αλλαζει) και αλλαζε σαν βουτηρο και κρατησε ο συμπλεκτης νομιζω 120.000 χλμ σε aygo. Ηθελε δυο τρια ρεγουλαρισματα στα σερβις και αυτο ηταν ολο.
Σε ανηφορες, τσακ το γυριζεις σε μανουαλ και σηκωνεις και ποδι στις αλλαγες και παλι σαν βουτηρο αλλαζε.
Αλλαγη συμπλεκτη 500 ευρω μαζι και ρεγουλαρισμα και εργατικα σε εξωτερικο...και αντε παλι 100.000 +++εβγαζε
Το προ λημα τους ειναι σε πλυμμηρες...εκει μπαινει νερο στα ηλεκτρονικα και η πλακετα τα παιζει.
ευχαριστώ για την απάντηση ,η κοπελιά αν κ ειναι 30 +ετών δεν το εχει με την οδήγηση ...ηθελε αυτόματο σώνει κ καλά ,τελικά πήρε το c1 με ημιαυτόματο κιβώτιο ,θα κάνει (εχει δίπλωμα κανονικά) 2-3 extra μαθήματα σε σχολή οδηγών ,αλλά αυτός εχει το i10 σε αυτόματο κ αυτό ΔΕΝ ειναι το ιδιο ομως με το ημιαυτόματο του c1 ...οπότε τζάμπα λεφτά θα δώσει κ δεν θα μάθει τελικά κ σωστά πως να λειτουργεί το ημιαυτόματο στο c1 ...της ,εγω τής ειπα να ψάξει να βρεί σχολή οδηγών που να εχει c1 - aygo - η το 107 ...δύσκολο να βρεί βέβαια ...αλλά στην αθήνα μένει οπότε κάπου θα βρεί νομίζω ...
Υπερβολή !! Ούτε ιδιαίτερα μαθήματα για αυτόματο θες ούτε τυχόν οδήγηση με κανονικό αυτόματο δεν θα σε βοηθήσει δήθεν στο ημιαυτόματο.
Μια χαρά μαθαίνεις να οδηγείς αυτόματο χωρίς πρόβλημα αρκεί να έχεις αρχικά το νου σου στο αριστερό σου ποδι... και εγώ και η γυναίκα μου μάθαμε απευθείας και δεν γυρνάμε σε χειροκίνητο με την καμία πια.
το δε ημιαυτόματο του aygo κλπ μπορεί να είναι εκνευριστικό λόγω του 'λοξυγγα' στις αλλαγες αλλά δεν παύει να λειτουργεί ως αυτόματο με τις ίδιες βασικες αρχες συν 2-3 τιπς για μετριασμό του φαινομένου 'λοξυγγα' και της φθοράς του συμπλέκτη του.
Μην τα κάνουμε όλα βουνό. Συμβίωσα 4 σχεδόν χρονια με ένα 108 καθημερινά και ήταν ιδανικό για τη ζούγκλα της πόλης.
το μόνο έμμεσο κακό από τη συμβίωση μου με αυτό ήταν ότι ήταν τόσο βολικό που τα μεγάλα μου αμάξια σπάνια χρησιμοποιούνταν. Δυο c segment suv πρόλαβε να 'φάει' πριν το γυρίσω πίσω. Το είχα δε και με leasing οποτε οι φθορές στο συμπλέκτη ουδέποτε με απασχόλησαν.
Αν ήθελα να βρω αντικειμενικά αρνητικά σε τέτοια μικρα 'αυτόματα' αμάξια και πέραν της φθοράς του συμπλέκτη στο συγκεκριμένο κιβώτιο, προσωπικά θα έβαζα την αυξημένη κατανάλωση μιας και ζορίζονται με τους μικρούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες και την αυτόματη λειτουργία ενώ το δικό μου στα 4 χρονια είχε στραβώσει δισκοπλακες μπροστά στα 20000 και έμεινε από μπαταρία στα 3,5 χρονια.
Φυσικά λόγω μεγέθους η παθητική ασφάλεια πάει περίπατο και αυτό με άγχωνε ενίοτε ειδικά αν αναλογιστεί κανεις τα ζώα και τους εγκληματίες που κυκλοφορούν εκεί έξω όπως είδαμε και πρόσφατα το περιστατικό με την κοπελια στην Κυμης. -
Επεσες αε νερα και στραβωσαν οι διακοπλακες...
Και εγω ειχα ξεσκισςι το αντιατοιχο τουτοτα και το 108 το οδηγησα για ενα φεγγαρι...
Ολα αυτοματα.
Ο λοξυγκας εξαφανιζοταν κατα 95% στην περιγραφη που εκανα....σηκωμα λιγουλακι το ποδαρακι και δε καταλαβαινες τις αλλαγες μονο στο μικρο καντραν αλλαζε το νουμερο. Αν ειχες πατημενο το γκαζι σταθερο οπως στα κλασικα αυτοματα, οντως εκανε λοξυγξα σαν γιογιο που τερματιζε την διαδρομη του και ξανα ανεβαινε.
Εμαθα οτι το aygo υπαρχει ακομα και εχει 300.000 χλμ με το αυτοματο.,..αλλα αλλξε πλακετα....καηκε. οπως φοβομουν...σε νερα.
Κανα 600αρι δηλαδη.
-
ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις σας ,η δική μου υποχρέωση (επειδή μου το ζήτησε η μητέρα της ασχολήθηκα) τελειώνει εδώ ...30 χρόνων ειναι ...αυτό ηθελε αυτό πήρε (επειδή ηταν αμάξι συναδέλφου της κ το ηξερε ) ας πληρώσει για να μάθει ...(εχει καλή δουλειά με καλό μηνιαίο εισόδημα για να το πηγαίνει στη citroen για αλλαγή σασμάν κλπ ....οπότε no problem ) οτι μού ειπατε τα ειπα στη μητέρα της κ τα εγραψε σε ενα χαρτί...για να τα διαβάσει η κοπελιά...
citroen c1 2014 ημιαυτόματο κιβώτιο - ερώτηση