Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    citroen c1 2014 ημιαυτόματο κιβώτιο - ερώτηση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. citroen c1 2014 ημιαυτόματο κιβώτιο - ερώτηση
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    27
    1282
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manolis67 last edited by

      φίλη αγόρασε στα 6.000 ευρω ,το c1 ,μάλλον το χιλιάρι ειναι με τα 68 αλογα ...με 40.000 χλμ απο ιδιώτη (γυναίκα) η ερώτηση τώρα ...σε φανάρι π.χ. πρέπει να βάζει νεκρά N ,η να πατάει απλά φρένο (οπως στα αυτόματα κιβώτια ) ? διάβασα οτι επειδή ειναι ημιαυτόματο θα πρέπει να το βάζει στη νεκρά  Ν αλλιώς θα εχει σύντομα πρόβλημα στο κιβώτιο ...,οι εχοντες εμπειρία τι λένε ? (ασχετο αλλά εγω τής ειπα να μην πάρει citroen ...αυτη βιαζόταν λόγω της εργασίας της μακρυά κ το πήρε κ ηθελε αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manolis67 last edited by

        φίλη αγόρασε στα 6.000 ευρω ,το c1 ,μάλλον το χιλιάρι ειναι με τα 68 αλογα ...με 40.000 χλμ απο ιδιώτη (γυναίκα) η ερώτηση τώρα ...σε φανάρι π.χ. πρέπει να βάζει νεκρά N ,η να πατάει απλά φρένο (οπως στα αυτόματα κιβώτια ) ? διάβασα οτι επειδή ειναι ημιαυτόματο θα πρέπει να το βάζει στη νεκρά  Ν αλλιώς θα εχει σύντομα πρόβλημα στο κιβώτιο ...,οι εχοντες εμπειρία τι λένε ? (ασχετο αλλά εγω τής ειπα να μην πάρει citroen ...αυτη βιαζόταν λόγω της εργασίας της μακρυά κ το πήρε κ ηθελε αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Σε όλα τα αυτόματα καλό είναι να μπαίνει νεκρά όταν είμαστε σταματημένοι για ώρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • W
            w202-amg @realzeus last edited by

            Σε όλα τα αυτόματα καλό είναι να μπαίνει νεκρά όταν είμαστε σταματημένοι για ώρα.

            Εκτος του μετατροπεα ροπης εφοσον μιλαμε για φαναρια κτλ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • I
              iceman7 last edited by

              φίλη αγόρασε στα 6.000 ευρω ,το c1 ,μάλλον το χιλιάρι ειναι με τα 68 αλογα ...με 40.000 χλμ απο ιδιώτη (γυναίκα) η ερώτηση τώρα ...σε φανάρι π.χ. πρέπει να βάζει νεκρά N ,η να πατάει απλά φρένο (οπως στα αυτόματα κιβώτια ) ? διάβασα οτι επειδή ειναι ημιαυτόματο θα πρέπει να το βάζει στη νεκρά  Ν αλλιώς θα εχει σύντομα πρόβλημα στο κιβώτιο ...,οι εχοντες εμπειρία τι λένε ? (ασχετο αλλά εγω τής ειπα να μην πάρει citroen ...αυτη βιαζόταν λόγω της εργασίας της μακρυά κ το πήρε κ ηθελε αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο )

              Το συγκεκριμένο Citroen είναι αδελφάκι με Aygo και Peugeot 108,και κατά 70% Toyota. 
              καλύτερα να βάζει Ν για να μην καταπονείται το σύστημα που ομοιάζει με χειροκίνητο. 
              Γύρω στα 45000 θέλει αλλαγή δίσκο/πλατώ με κόστος άνω των 400 ευρώ αλλά συχνές προσφορες στα οικεία εξουσιοδοτημένα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • N
                nontaskatsaras last edited by

                Γιατί δηλαδή να μην έπαιρνε Σιτροέν; Τι να έπαιρνε; Μια χαρά επιλογή μάρκας έκανε. Δυστυχώς όμως έκανε επιλογή προβληματικού μοντέλου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by

                  Να βαζει νεκρα στο κιβωτιο στα φαναρια και να σηκωνει το ποδι στις αλλαγες.....οταν ανεβαινει ανηφορες με χαμηλη ταχυτητα να κατεβαζει χειροκινητα σχεση μεταδοσης οπως και στα πολυ στενα της πολης στις στροφες στα σταυροδρομια.

                  Με αυτον τον τροπο περνα τα 100.000χλμ ο συμπλεκτης.

                  Δοκιμασμενο στο aygo.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • M
                    manolis67 @nontaskatsaras last edited by

                    Γιατί δηλαδή να μην έπαιρνε Σιτροέν; Τι να έπαιρνε; Μια χαρά επιλογή μάρκας έκανε. Δυστυχώς όμως έκανε επιλογή προβληματικού μοντέλου.

                    οταν λές προβληματικό μοντέλο τι εννοείς  ? ποιές βλάβες βγάζει ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      manolis67 @lap last edited by

                      Να βαζει νεκρα στο κιβωτιο στα φαναρια και να σηκωνει το ποδι στις αλλαγες.....οταν ανεβαινει ανηφορες με χαμηλη ταχυτητα να κατεβαζει χειροκινητα σχεση μεταδοσης οπως και στα πολυ στενα της πολης στις στροφες στα σταυροδρομια.

                      Με αυτον τον τροπο περνα τα 100.000χλμ ο συμπλεκτης.

                      Δοκιμασμενο στο aygo.

                      ευχαριστώ για την απάντηση , αυτή νόμιζε οτι πήρε αυτόματο  ( σαν αυτό που ειχε ο πατέρας της σε παλιό mercedes ,το κλασσικό δηλ. με D - R - N - P  ,αλλά την πάτησε ...κ μάλλον θα επισκέπτεται τακτικα κ θα τα ακουμπάει στην citroen μέχρι να μάθει...πώς λειτουργεί αυτό

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • M
                        manolis67 @realzeus last edited by

                        Σε όλα τα αυτόματα καλό είναι να μπαίνει νεκρά όταν είμαστε σταματημένοι για ώρα.

                        ευχαριστώ για την απάντηση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • M
                          manolis67 @w202-amg last edited by

                          REALZEUS wrote:

                          Σε όλα τα αυτόματα καλό είναι να μπαίνει νεκρά όταν είμαστε σταματημένοι για ώρα.

                          Εκτος του μετατροπεα ροπης εφοσον μιλαμε για φαναρια κτλ.

                          ευχαριστώ για την απάντηση

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • M
                            manolis67 @iceman7 last edited by

                            manolis67 wrote:

                            φίλη αγόρασε στα 6.000 ευρω ,το c1 ,μάλλον το χιλιάρι ειναι με τα 68 αλογα ...με 40.000 χλμ απο ιδιώτη (γυναίκα) η ερώτηση τώρα ...σε φανάρι π.χ. πρέπει να βάζει νεκρά N ,η να πατάει απλά φρένο (οπως στα αυτόματα κιβώτια ) ? διάβασα οτι επειδή ειναι ημιαυτόματο θα πρέπει να το βάζει στη νεκρά  Ν αλλιώς θα εχει σύντομα πρόβλημα στο κιβώτιο ...,οι εχοντες εμπειρία τι λένε ? (ασχετο αλλά εγω τής ειπα να μην πάρει citroen ...αυτη βιαζόταν λόγω της εργασίας της μακρυά κ το πήρε κ ηθελε αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο )

                            Το συγκεκριμένο Citroen είναι αδελφάκι με Aygo και Peugeot 108,και κατά 70% Toyota. 
                            καλύτερα να βάζει Ν για να μην καταπονείται το σύστημα που ομοιάζει με χειροκίνητο. 
                            Γύρω στα 45000 θέλει αλλαγή δίσκο/πλατώ με κόστος άνω των 400 ευρώ αλλά συχνές προσφορες στα οικεία εξουσιοδοτημένα.

                            ευχαριστώ για την απάντηση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • N
                              nontaskatsaras last edited by

                              Το συγκεκριμένο κιβώτιο είναι αρκετά προβληματικό στα c1-aygo

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • L
                                lap last edited by

                                Ολοι το λενε, οντως...μονο εγω το βρηκα μια χαρα.....

                                Απλα ηξερα οτινηταν ημιαυτοματο και οχι αυτοματο....

                                Σηκωνα παντα το ποδι μου λιγο αν οχι τελειως οπως στο μηχανικο σε καθε αλλαγη (ακομα και αυτες που εκανε μονο του, το συνηθιζεις και μαθαινεις ποτε αλλαζει) και αλλαζε σαν βουτηρο και κρατησε ο συμπλεκτης νομιζω 120.000 χλμ σε aygo. Ηθελε δυο τρια ρεγουλαρισματα στα σερβις και αυτο ηταν ολο.

                                Σε ανηφορες, τσακ το γυριζεις σε μανουαλ και σηκωνεις και ποδι στις αλλαγες και παλι σαν βουτηρο αλλαζε.

                                Αλλαγη συμπλεκτη 500 ευρω μαζι και ρεγουλαρισμα και εργατικα σε εξωτερικο...και αντε παλι 100.000 +++εβγαζε

                                Το προ λημα τους ειναι σε πλυμμηρες...εκει μπαινει νερο στα ηλεκτρονικα και η πλακετα τα παιζει.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • M
                                  manolis67 @lap last edited by

                                  Ολοι το λενε, οντως...μονο εγω το βρηκα μια χαρα.....

                                  Απλα ηξερα οτινηταν ημιαυτοματο και οχι αυτοματο....

                                  Σηκωνα παντα το ποδι μου λιγο αν οχι τελειως οπως στο μηχανικο σε καθε αλλαγη (ακομα και αυτες που εκανε μονο του, το συνηθιζεις και μαθαινεις ποτε αλλαζει) και αλλαζε σαν βουτηρο και κρατησε ο συμπλεκτης νομιζω 120.000 χλμ σε aygo. Ηθελε δυο τρια ρεγουλαρισματα στα σερβις και αυτο ηταν ολο.

                                  Σε ανηφορες, τσακ το γυριζεις σε μανουαλ και σηκωνεις και ποδι στις αλλαγες και παλι σαν βουτηρο αλλαζε.

                                  Αλλαγη συμπλεκτη 500 ευρω μαζι και ρεγουλαρισμα και εργατικα σε εξωτερικο...και αντε παλι 100.000 +++εβγαζε

                                  Το προ λημα τους ειναι σε πλυμμηρες...εκει μπαινει νερο στα ηλεκτρονικα και η πλακετα τα παιζει.

                                  ευχαριστώ για την απάντηση ,η κοπελιά αν κ ειναι 30 +ετών δεν το εχει με την οδήγηση ...ηθελε αυτόματο σώνει κ καλά ,τελικά πήρε το c1 με ημιαυτόματο κιβώτιο ,θα κάνει (εχει δίπλωμα κανονικά)  2-3 extra μαθήματα  σε σχολή οδηγών ,αλλά αυτός εχει το i10 σε αυτόματο κ αυτό   ΔΕΝ ειναι το ιδιο ομως με το ημιαυτόματο του c1 ...οπότε τζάμπα λεφτά θα δώσει κ δεν θα μάθει τελικά κ σωστά πως να λειτουργεί το ημιαυτόματο στο c1 ...της ,εγω τής ειπα να ψάξει να βρεί σχολή οδηγών που να εχει c1 - aygo - η το  107 ...δύσκολο να βρεί βέβαια ...αλλά στην αθήνα μένει οπότε κάπου θα βρεί νομίζω ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • M
                                    manolis67 last edited by

                                    αυτό δέν το γνώριζα κ ισως να μην το ξέρετε κ πολλοί απο εσάς ...πήρα τηλ. σε 2 σχολές οδηγών κ  μού ειπαν το εξής (το γράφουν κ στη σελίδα τους αλλωστε - αλλά μού φάνηκε κουφό... κ πήρα τηλ.για επιβεβαίωση) αν εχεις δώσει (οδήγηση) για να πάρεις δίπλωμα με αυτόματο κιβώτιο σε αυτοκίνητο  , ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να οδηγείς αμάξι με χειροκίνητο κιβώτιο ???

                                    αν εχεις δώσει εξετάσεις (οδήγηση) με χειροκίνητο κιβώτιο αυτοκίνητο ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να οδηγείς κ με αυτόματο κιβώτιο αυτοκίνητο ???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • nickthetrib
                                      nickthetrib @manolis67 last edited by

                                      αυτό δέν το γνώριζα κ ισως να μην το ξέρετε κ πολλοί απο εσάς ...πήρα τηλ. σε 2 σχολές οδηγών κ  μού ειπαν το εξής (το γράφουν κ στη σελίδα τους αλλωστε - αλλά μού φάνηκε κουφό... κ πήρα τηλ.για επιβεβαίωση) αν εχεις δώσει (οδήγηση) για να πάρεις δίπλωμα με αυτόματο κιβώτιο σε αυτοκίνητο  , ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να οδηγείς αμάξι με χειροκίνητο κιβώτιο ???

                                      αν εχεις δώσει εξετάσεις (οδήγηση) με χειροκίνητο κιβώτιο αυτοκίνητο ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να οδηγείς κ με αυτόματο κιβώτιο αυτοκίνητο ???

                                      Ισχύει, το γράφει πάνω στο δίπλωμα ότι είναι άδεια για αυτόματο, οπότε το να οδηγήσει χειροκίνητο είναι παράνομο.

                                      Η αλήθεια είναι, ότι για κάποιον που έχει μάθει να οδηγάει με χειροκίνητο κιβώτιο είναι πολύ πιο εύκολο να οδηγήσει με αυτόματο, από ότι ένας που έχει μάθει με αυτόματο να οδηγήσει χειροκίνητο. Ο ένας απλά βάζει το αριστερό πόδι να κάνει διακοπές, ενώ ο άλλος βάζει το πόδι του να κάνει κινήσεις που ανάλογα και τις συνθήκες μπορεί να είναι λεπτές ή κουραστικές.

                                      Φαντάσου έναν που έχει μάθει με αυτόματο να κολλήσει σε ανηφόρα ψηλά σε Γαλάτσι, Ζωγράφου, Πετρούπολη. Ο πίσω του θα παίζει το ρόλο του hill assist.

                                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • I
                                        iceman7 @manolis67 last edited by

                                        Lap wrote:

                                        Ολοι το λενε, οντως...μονο εγω το βρηκα μια χαρα.....

                                        Απλα ηξερα οτινηταν ημιαυτοματο και οχι αυτοματο....

                                        Σηκωνα παντα το ποδι μου λιγο αν οχι τελειως οπως στο μηχανικο σε καθε αλλαγη (ακομα και αυτες που εκανε μονο του, το συνηθιζεις και μαθαινεις ποτε αλλαζει) και αλλαζε σαν βουτηρο και κρατησε ο συμπλεκτης νομιζω 120.000 χλμ σε aygo. Ηθελε δυο τρια ρεγουλαρισματα στα σερβις και αυτο ηταν ολο.

                                        Σε ανηφορες, τσακ το γυριζεις σε μανουαλ και σηκωνεις και ποδι στις αλλαγες και παλι σαν βουτηρο αλλαζε.

                                        Αλλαγη συμπλεκτη 500 ευρω μαζι και ρεγουλαρισμα και εργατικα σε εξωτερικο...και αντε παλι 100.000 +++εβγαζε

                                        Το προ λημα τους ειναι σε πλυμμηρες...εκει μπαινει νερο στα ηλεκτρονικα και η πλακετα τα παιζει.

                                        ευχαριστώ για την απάντηση ,η κοπελιά αν κ ειναι 30 +ετών δεν το εχει με την οδήγηση ...ηθελε αυτόματο σώνει κ καλά ,τελικά πήρε το c1 με ημιαυτόματο κιβώτιο ,θα κάνει (εχει δίπλωμα κανονικά)  2-3 extra μαθήματα  σε σχολή οδηγών ,αλλά αυτός εχει το i10 σε αυτόματο κ αυτό   ΔΕΝ ειναι το ιδιο ομως με το ημιαυτόματο του c1 ...οπότε τζάμπα λεφτά θα δώσει κ δεν θα μάθει τελικά κ σωστά πως να λειτουργεί το ημιαυτόματο στο c1 ...της ,εγω τής ειπα να ψάξει να βρεί σχολή οδηγών που να εχει c1 - aygo - η το  107 ...δύσκολο να βρεί βέβαια ...αλλά στην αθήνα μένει οπότε κάπου θα βρεί νομίζω ...

                                        Υπερβολή !! Ούτε ιδιαίτερα μαθήματα για αυτόματο θες ούτε τυχόν οδήγηση με κανονικό αυτόματο δεν θα σε βοηθήσει δήθεν στο ημιαυτόματο.

                                        Μια χαρά μαθαίνεις να οδηγείς αυτόματο χωρίς πρόβλημα αρκεί να έχεις αρχικά το νου σου στο αριστερό σου ποδι... και εγώ και η γυναίκα μου μάθαμε απευθείας και δεν γυρνάμε σε χειροκίνητο με την καμία πια. 
                                        το δε ημιαυτόματο του aygo κλπ μπορεί να είναι εκνευριστικό λόγω του 'λοξυγγα' στις αλλαγες αλλά δεν παύει να λειτουργεί ως αυτόματο με τις ίδιες βασικες αρχες συν 2-3 τιπς για μετριασμό του φαινομένου 'λοξυγγα' και της φθοράς του συμπλέκτη του. 
                                        Μην τα κάνουμε όλα βουνό. Συμβίωσα 4 σχεδόν χρονια με ένα 108 καθημερινά και ήταν ιδανικό για τη ζούγκλα της πόλης. 
                                        το μόνο έμμεσο κακό από τη συμβίωση μου με αυτό ήταν ότι ήταν τόσο βολικό που τα μεγάλα μου αμάξια σπάνια χρησιμοποιούνταν. Δυο c segment suv πρόλαβε να 'φάει' πριν το γυρίσω πίσω. Το είχα δε και με leasing οποτε οι φθορές στο συμπλέκτη ουδέποτε με απασχόλησαν. 
                                        Αν ήθελα να βρω αντικειμενικά αρνητικά σε τέτοια μικρα 'αυτόματα' αμάξια και πέραν της φθοράς του συμπλέκτη στο συγκεκριμένο κιβώτιο, προσωπικά θα έβαζα την αυξημένη κατανάλωση μιας και ζορίζονται με τους μικρούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες και την αυτόματη λειτουργία ενώ το δικό μου στα 4 χρονια είχε στραβώσει δισκοπλακες μπροστά στα 20000 και έμεινε από μπαταρία στα 3,5 χρονια. 
                                        Φυσικά λόγω μεγέθους η παθητική ασφάλεια πάει περίπατο και αυτό με άγχωνε ενίοτε ειδικά αν αναλογιστεί κανεις τα ζώα και τους εγκληματίες που κυκλοφορούν εκεί έξω όπως είδαμε και πρόσφατα το περιστατικό με την κοπελια στην Κυμης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Επεσες αε νερα και στραβωσαν οι διακοπλακες...

                                          Και εγω ειχα ξεσκισςι το αντιατοιχο τουτοτα και το 108 το οδηγησα για ενα φεγγαρι...

                                          Ολα αυτοματα.

                                          Ο λοξυγκας εξαφανιζοταν κατα 95%  στην περιγραφη που εκανα....σηκωμα λιγουλακι το ποδαρακι και δε  καταλαβαινες τις αλλαγες μονο στο μικρο καντραν αλλαζε το νουμερο. Αν ειχες πατημενο το γκαζι σταθερο οπως στα κλασικα αυτοματα, οντως εκανε λοξυγξα σαν γιογιο που τερματιζε την διαδρομη του και ξανα ανεβαινε.

                                          Εμαθα οτι το aygo υπαρχει ακομα και εχει 300.000 χλμ με το αυτοματο.,..αλλα αλλξε πλακετα....καηκε. οπως φοβομουν...σε νερα.

                                          Κανα 600αρι δηλαδη.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • M
                                            manolis67 last edited by

                                            ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις σας ,η δική μου υποχρέωση  (επειδή μου το ζήτησε η μητέρα της ασχολήθηκα) τελειώνει εδώ ...30 χρόνων ειναι ...αυτό ηθελε αυτό πήρε (επειδή ηταν αμάξι συναδέλφου της κ το ηξερε ) ας πληρώσει για να μάθει ...(εχει καλή δουλειά με καλό μηνιαίο εισόδημα για να το πηγαίνει στη citroen για αλλαγή σασμάν κλπ ....οπότε no problem ) οτι μού ειπατε τα ειπα στη μητέρα της κ τα εγραψε σε ενα χαρτί...για να τα διαβάσει η κοπελιά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr