Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με ωστήριο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με ωστήριο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    3
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      desertman last edited by

      Καλησπέρα στο φορουμ

      Έχω ένα Fiat Punto 1200 16v του 2002. Εχω ένα θέμα με την πρωινή εκκίνηση. Κοπανάει προφανώς κάποιο Ωστηριο. Άλλαξα λάδια Castrol Magnatec 10-40 και φίλτρο Bosch πιστεύοντας πως θα βελτιωθεί. Στην αρχή σταμάτησε για 2 μέρες αλλά μετά πάλι τα ίδια. Ξανά αλλάζω λάδια και φίλτρο αλλά και πάλι τα ίδια. Αυτό το κάνει μόνο στην πρωινή εκκίνηση και για περίπου 4-5 χιλιόμετρα. Τις υπόλοιπες φορές που θα βάλω μπροστα το αμάξι μέσα στην ίδια μέρα δεν το κάνει. Βέβαια βελτιώθηκε ο θόρυβος που προκαλεί το ωστήριο.

      Έχω δοκιμάσει 3 φορές να του ρίξω λίγο λάδι πριν το βάλω μπροστά το πρωί και δεν κάνει κανένα θόρυβο. Σταματάει για 2 μέρες. Μικρή ποσότητα. 30-50 ml πάνω κάτω. Όταν δεν ρίξω λάδι χτυπάει.

      Δεν είναι περίεργο?

      Ο μηχανικός μου είπε ότι ανεβάζει κανονικα λάδια. Του είπα να μετρήσει την αντλία λαδιού για την πίεση αλλά δεν πολύ ασχολήθηκε. Μου είπε να ρίξουμε ένα πρόσθετο της Liqui moly για τον καθαρισμό των ωστηριων.

      Καμία ιδέα μήπως φταίει κάτι άλλο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        desertman last edited by

        Καλησπέρα στο φορουμ

        Έχω ένα Fiat Punto 1200 16v του 2002. Εχω ένα θέμα με την πρωινή εκκίνηση. Κοπανάει προφανώς κάποιο Ωστηριο. Άλλαξα λάδια Castrol Magnatec 10-40 και φίλτρο Bosch πιστεύοντας πως θα βελτιωθεί. Στην αρχή σταμάτησε για 2 μέρες αλλά μετά πάλι τα ίδια. Ξανά αλλάζω λάδια και φίλτρο αλλά και πάλι τα ίδια. Αυτό το κάνει μόνο στην πρωινή εκκίνηση και για περίπου 4-5 χιλιόμετρα. Τις υπόλοιπες φορές που θα βάλω μπροστα το αμάξι μέσα στην ίδια μέρα δεν το κάνει. Βέβαια βελτιώθηκε ο θόρυβος που προκαλεί το ωστήριο.

        Έχω δοκιμάσει 3 φορές να του ρίξω λίγο λάδι πριν το βάλω μπροστά το πρωί και δεν κάνει κανένα θόρυβο. Σταματάει για 2 μέρες. Μικρή ποσότητα. 30-50 ml πάνω κάτω. Όταν δεν ρίξω λάδι χτυπάει.

        Δεν είναι περίεργο?

        Ο μηχανικός μου είπε ότι ανεβάζει κανονικα λάδια. Του είπα να μετρήσει την αντλία λαδιού για την πίεση αλλά δεν πολύ ασχολήθηκε. Μου είπε να ρίξουμε ένα πρόσθετο της Liqui moly για τον καθαρισμό των ωστηριων.

        Καμία ιδέα μήπως φταίει κάτι άλλο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Είχα το ίδιο πρόβλημα σε Renault, βαράγανε και τα 16 για 1-2 λεπτά, έβαλα motorkote από τον Λαμπριανίδη και μετά από λίγες ημέρες σταμάτησαν και δεν τα ξαναάκουσα ποτέ μέχρι που το παρόπλισα μετά από χρόνια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 23
          • D
            desertman last edited by

            Ανέβασα ένα βίντεο στο YouTube για να το ακούσετε. Είναι από πριν τις αλλαγές λάδιων, τώρα δεν κάνει έτσι. Έχει βελτιωθεί. Επίσης όταν ξεκινήσω πορεία ο θόρυβος είναι ελάχιστος και διαρκώς βελτιώνεται έως που σταματάει.

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 16
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr