-
Καλησπέρα σε όλους, σας, θα ήθελα τα φώτα σας.
Στην οικογένεια έχουμε ένα μόνο αυτοκίνητο, μεγάλο και diesel το οποίο θα κρατήσουμε και θέλουμε να αγοράσουμε ένα μικρό πόλης με σύγχρονο εξοπλισμό ασφαλείας. Στην σύζυγο αλλά και σε μένα μας αρέσει το citroen c3 βενζίνη 110hp στην έκδοση origins που έχει όλο τον εξοπλισμό και βγαίνει με την προσφορά της citroen στα 15300€.
https://www.car.gr/23178553-citroen-c3-origins-reverse-black-fridayΑπό την άλλη καλοβλέπουμε ένα μεταχειρισμένο i3 του 2015 (60ah) με όλο σχεδόν τον εξοπλισμό με 70.000km και την κατάσταση της μπαταρίας στο 90%. Η τιμή του είναι στα 23000€
https://www.car.gr/24048521-bmw-i3-2015-ellinikis-antpeiasΟδηγήσαμε το C3 και πήγαμε βόλτα με το i3 και μας αρέσουν και τα δύο. Καταλαβαίνουμε την μεγάλη διαφορά στην ποιότητα τον εξοπλισμό και την τιμή αλλά το σκέφτομαι σε βάθος 6ετίας οτι τα χρήματα θα είναι περίπου τα ίδια.
Τα χιλιόμετρα που θα κάνουμε με το μικρό δεν θα ξεπεράσουν τα 10Κ/έτος
To BMW έχει βάψει ένα φτερό πίσω και έχει γδαρμένο τον προφυλακτήρα μπροστά, αλλά ακόμα δεν το έχω ελέγξει και δεν ξέρω και αν θα θέλει ο έμπορος (δεν με άφησε να το οδηγήσω, μας πήγε βόλτα εκείνος)Πράγματα που με ανησυχούν στο i3 είναι προφανώς το range της μικρής μπαταρίας, η φθορά που έχει ήδη στα 4 χρόνια (90%), η αξία του που λογικά θα εκμηδενιστεί στα επόμενα 2-3 χρόνια με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα με τριπλάσιο range. Τα περιεργα ζαντολάστιχα. Σκέφτομαι αν σε 5 χρόνια θελήσω να το δώσω αν θα το παντρευτώ.
Επίσης αν υπάρχουν γνώμες για τον έμπορο είναι ευπρόσδεκτες.
(Κοιτάμε και fiesta st line και stonic στα 17-18Κ αλλά όλα μου φαίνονται ακριβά για αυτό που προσφέρουν)Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα σε όλους, σας, θα ήθελα τα φώτα σας.
Στην οικογένεια έχουμε ένα μόνο αυτοκίνητο, μεγάλο και diesel το οποίο θα κρατήσουμε και θέλουμε να αγοράσουμε ένα μικρό πόλης με σύγχρονο εξοπλισμό ασφαλείας. Στην σύζυγο αλλά και σε μένα μας αρέσει το citroen c3 βενζίνη 110hp στην έκδοση origins που έχει όλο τον εξοπλισμό και βγαίνει με την προσφορά της citroen στα 15300€.
https://www.car.gr/23178553-citroen-c3-origins-reverse-black-fridayΑπό την άλλη καλοβλέπουμε ένα μεταχειρισμένο i3 του 2015 (60ah) με όλο σχεδόν τον εξοπλισμό με 70.000km και την κατάσταση της μπαταρίας στο 90%. Η τιμή του είναι στα 23000€
https://www.car.gr/24048521-bmw-i3-2015-ellinikis-antpeiasΟδηγήσαμε το C3 και πήγαμε βόλτα με το i3 και μας αρέσουν και τα δύο. Καταλαβαίνουμε την μεγάλη διαφορά στην ποιότητα τον εξοπλισμό και την τιμή αλλά το σκέφτομαι σε βάθος 6ετίας οτι τα χρήματα θα είναι περίπου τα ίδια.
Τα χιλιόμετρα που θα κάνουμε με το μικρό δεν θα ξεπεράσουν τα 10Κ/έτος
To BMW έχει βάψει ένα φτερό πίσω και έχει γδαρμένο τον προφυλακτήρα μπροστά, αλλά ακόμα δεν το έχω ελέγξει και δεν ξέρω και αν θα θέλει ο έμπορος (δεν με άφησε να το οδηγήσω, μας πήγε βόλτα εκείνος)Πράγματα που με ανησυχούν στο i3 είναι προφανώς το range της μικρής μπαταρίας, η φθορά που έχει ήδη στα 4 χρόνια (90%), η αξία του που λογικά θα εκμηδενιστεί στα επόμενα 2-3 χρόνια με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα με τριπλάσιο range. Τα περιεργα ζαντολάστιχα. Σκέφτομαι αν σε 5 χρόνια θελήσω να το δώσω αν θα το παντρευτώ.
Επίσης αν υπάρχουν γνώμες για τον έμπορο είναι ευπρόσδεκτες.
(Κοιτάμε και fiesta st line και stonic στα 17-18Κ αλλά όλα μου φαίνονται ακριβά για αυτό που προσφέρουν)Ευχαριστώ!
-
Παρόλο που τα δύο αυτοκίνητα είναι κοντά σε μέγεθος και είναι και τα δύο αυτοκίνητα πόλης είναι τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας και χρήσης. Το i3 ως ηλεκτρικό και μάλιστα από τα πρώτα, άρα με την μικρή μπαταρία, εχει περιορισμένη αυτονομια κ πιο συγκεκριμένη χρήση. Έχετε δυνατότητα φόρτισης το σπίτι και κυρίως τοποθέτηση wall box; Σας καλύπτει μία αδελφή και αυτονομία των 150 km περίπου μεταξύ των δύο φορτίσεων;
Επίσης να έχεις υπόψη σου ότι αν χρειαστούνε φανατζοδουλειές στο ι3 δεν μπορεί να γίνει στην Ελλάδα, ουσιαστικά έρχονται τα πάνελς έτοιμα από τη Γερμανία με το ανάλογο φυσικά κόστος.
Σίγουρα η οδηγήσεως ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι μοναδική και πολύ ωραία εμπειρία και προσφέρει άλλες χάρες αλλά επχει συγκεκριμένους περιορισμούς και θα πρέπει να το σκεφτείτε καλά εάν είστε έτοιμοι να τους δεχτείτε και φυσικά μπορείτε να το φορτίζεται.
ΥΓ: σαφως το φιεστα ειναι καλυτερο απο το C3, σε ολα εκτος απο τους χώρους. -
Έχουμε το C3 με τους 110 ίππους σε άλλη έκδοση εξοπλισμού. Είναι μια χαρά αυτοκινητάκι για μέσα στην πόλη με δύο εκνευριστικά μειονεκτήματα: έχω ύψος 1,72, είμαι δηλαδή στο μέσο όρο δεν με λες και ντερέκι, αλλά λόγω της έντονης καμπύλης της οροφής, σχεδόν κάθε φορά που μπαίνω μέσα κοπανάω το κεφάλι μου (αναφέρομαι στις εμπρός θέσεις). Επίσης, οι ποτηροθήκες είναι ιδανικές για ψιλά και οτιδήποτε άλλο εκτός από ποτά. Μικρό μπουκαλάκι νερό δεν χωράνε, για παράδειγμα. λόγω περιορισμένου ύψους.
Στο i3, αυτό που πρέπει να προσέξεις πολύ είναι το πάτωμα. Είναι από ανθρακονήματα και αν έχει ραϊσει, την έβαψες. Πρέπει να κάνεις ακτινογραφία για να βεβαιωθείς ότι είναι ΟΚ.
-
Το i3 σε περιορίζει αποκλειστικά εντός της πόλης και περιαστικά. Με το βενζινοκίνητο μπορείς να κάνεις ταξίδι αν χρειαστεί και επίσης θα είναι πάντα έτοιμο σε περίπτωση ανάγκης, σε αντίθεση με το ηλεκτρικό που μπορεί να είναι αφόρτιστο.
-
Έχετε δίκιο, το δίλημμα είναι μεταξύ καινούργιου συμβατικού b-segment ή μεταχειρισμένου ηλεκτρικού και η λογική λέει μάλλον καινούργιο συμβατικό. Απλά είναι τόσο καλύτερο αυτοκίνητο το i3 (εκτός από την περιορισμένη εμβέλεια) από ενα c3,polo,fiesta klp που με βάζει σε σκέψεις.
@Fanis75 Λογικά με μια καλή μικτή ασφάλεια θα είμαι καλυμμένος σε οποιαδήποτε στραβή
@trader Δεν το γνώριζα για το πάτωμα, χρήσιμο!
@realzeus ισχύει οτι ειναι πιο μάχιμο ένα συμβατικό αλλά υπάρχει και 2ο μεγάλο αυτοκίνητο για backup
-
Απλά είναι τόσο καλύτερο αυτοκίνητο το i3 (εκτός από την περιορισμένη εμβέλεια) από ενα c3,polo,fiesta klp που με βάζει σε σκέψεις.
Με 23000€ που κοστίζει το μεταχειρισμένο πρώτης γενιάς i3 ξέρεις τι αμαξάρες αγοράζεις; Καινούργια και ελαφρώς μεταχειρισμένα
-
Kαι για τη δική μου λογική η αγορά ενός καινούργιου C3 ή γενικά η αγορά οποιουδήποτε σε σχέση με ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό με μη ''εμπορική'' κατασκευή (βλ.ανθρακόνημα) είναι πολύ πιο σοφή επιλογή.
-
Για την δική μας χρήση η σύγκριση με το ST βγάζει ξεκάθαρη επιλογή το i3
Θα το χρησιμοποιώ καθημερινά εγώ ή η σύζυγος για την μετακίνηση προς την δουλειά 26 ή 54 χιλιόμετρα συνολικά.
Αστικές μετακινήσεις και όλες οι μετακινήσεις μέσα στην Αττική. Γυμναστήριο, επαγγελματικά ραντεβού, δραστηριότητες του μικρού.Μηδενικά τέλη, ελεύθερη κίνηση στον δακτύλιο, σχεδόν μηδενικά σέρβις, σχεδόν μηδενικό κόστος για καύσιμο.
Αυτόματο (εννοείται) βάζεις μπρος και φεύγεις, adaptive cruise control, αυτόματο παρκάρισμα και λοιπά καλούδια.
Αθόρυβο, απομακρυσμένη θέρμανση και ψύξη κλπ.Η μόνη περίπτωση που η σύγκριση είναι αμφίρροπη και έχει νόημα για μένα είναι με ενα καινούργιο b-segment πλήρες στα 15-16000€ και με το i3 στα 23000€
-
Απλά είναι τόσο καλύτερο αυτοκίνητο το i3 (εκτός από την περιορισμένη εμβέλεια) από ενα c3,polo,fiesta klp που με βάζει σε σκέψεις.
Τι καλύτερο έχει; Με τα λεφτά του παίρνεις Fiesta ST, που ξέρω φυσικά ότι δεν είναι μέσα στις επιθυμίες σας, αλλά πλεονεκτεί στα πάντα, εκτός από την οικολογική συνείδηση.
-
Πως στέκεται το BMW απέναντι σε ένα καινούριο πλήρως υβριδικό αυτόματο με 10+ χρόνια εγγυήσεις Yaris (για να περισσεύουν και χρήματα ) ή corolla ή ακόμη και καινούριο υβριδικό αυτόματο CHR στα ίδια λεφτά; Μιλάμε για 23 χιλιάρικα μεταχειρισμένο...
Κι ενώ σε λίγο καιρό θα υπάρχει και υβριδικό Honda Jazz και άλλα τέτοια αυτοκίνητα προς σύγκριση, ολοκαίνουρια με όλα τα καινούρια μπλιμπλίκια..
-
Για μεταχειρισμένο ηλεκτρικό η καλύτερη λύση για εμένα είναι η εισαγωγή από κάποια χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης. Τα αμιγώς ηλεκτρικά απαλλάσσονται του τέλους ταξινόμησης.Οπότε τα μοναδικά κόστη είναι ο έλεγχος εκεί και η μεταφορά - ταξινόμηση εδώ (γύρω στα 1000 ευρώ). Υπάρχουν αρκετά i3 με λίγα χιλιόμετρα και σε άριστη κατάσταση σε τιμές από 15.000 ευρώ. Με 23.000 ευρώ που ζητάει ο έμπορος βρίσκεις αυτοκίνητα 1-2 ετών με ελάχιστα χιλιόμετρα, σαν καινούρια.
Για ανθρωπομεταφορέα με καθαρά αστικό προσανατολισμό και με βασικό κριτήριο την οικονομία το υβριδικό yaris συμφωνώ ότι είναι από τις πιο κατάλληλες επιλογές. Έρχεται σε λίγο καιρό η επόμενη γενιά οπότε μπορεί να παίξουν εκπτώσεις ξεστοκαρίσματος για το υπάρχον μοντέλο.
-
Για μεταχειρισμένο ηλεκτρικό η καλύτερη λύση για εμένα είναι η εισαγωγή από κάποια χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης. Τα αμιγώς ηλεκτρικά απαλλάσσονται του τέλους ταξινόμησης.Οπότε τα μοναδικά κόστη είναι ο έλεγχος εκεί και η μεταφορά - ταξινόμηση εδώ (γύρω στα 1000 ευρώ). Υπάρχουν αρκετά i3 με λίγα χιλιόμετρα και σε άριστη κατάσταση σε τιμές από 15.000 ευρώ. Με 23.000 ευρώ που ζητάει ο έμπορος βρίσκεις αυτοκίνητα 1-2 ετών με ελάχιστα χιλιόμετρα, σαν καινούρια.
Ευχαριστώ! Θα το κοιτάξω αν αξίζει να εισάγω. Η αλήθεια είναι οτι τα αυτοκίνητα με πλήρη εξοπλισμό χωρίς range extender είναι κάπου στα 19000€ για την 60Ah μπαταρία και στα 24000€ για την 94Ah. Νομιζω τίμιες τιμές για αυτοκίνητα μεχρί 50000km
-
mrclouzo wrote:
Για μεταχειρισμένο ηλεκτρικό η καλύτερη λύση για εμένα είναι η εισαγωγή από κάποια χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης. Τα αμιγώς ηλεκτρικά απαλλάσσονται του τέλους ταξινόμησης.Οπότε τα μοναδικά κόστη είναι ο έλεγχος εκεί και η μεταφορά - ταξινόμηση εδώ (γύρω στα 1000 ευρώ). Υπάρχουν αρκετά i3 με λίγα χιλιόμετρα και σε άριστη κατάσταση σε τιμές από 15.000 ευρώ. Με 23.000 ευρώ που ζητάει ο έμπορος βρίσκεις αυτοκίνητα 1-2 ετών με ελάχιστα χιλιόμετρα, σαν καινούρια.
Ευχαριστώ! Θα το κοιτάξω αν αξίζει να εισάγω. Η αλήθεια είναι οτι τα αυτοκίνητα με πλήρη εξοπλισμό χωρίς range extender είναι κάπου στα 19000€ για την 60Ah μπαταρία και στα 24000€ για την 94Ah. Νομιζω τίμιες τιμές για αυτοκίνητα μεχρί 50000km
Να σε πειράξω λίγο; Νομίζω πως ενώ θέλουμε να σε βοηθήσουμε δεν θέλεις να βοηθήσεις τον εαυτό σου!
'Τίμια' τιμή τα 19-24 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους, που μπορεί να σου εξασφαλίσει μέχρι 100 χλμ μετακίνησης την ημέρα (έχοντας λίγο παλαιωμένες μπαταρίες και σε ελληνικές συνθήκες κίνησης και θερμοκρασιών) !?
Αν το βλέπεις ως fasion item με το λογότυπο της εταιρείας και δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις αυτά τα χιλιάρικα, τότε εντάξει, αλλά εκεί δεν κολλάει το 'τίμια τιμή' με κανένα τρόπο του λέγειν...
-
Εγω βλέπω στο γερμανικό mobile κάτι Renault Zoe με 8-9-10 χιλιάρικα και τα λιγουρεύομαι κάργα.
Με τα I3 θεωρώ ότι μπλέκει κάποιος σε άλλα δύσβατα μονοπάτια ...
-
Εγω βλέπω στο γερμανικό mobile κάτι Renault Zoe με 8-9-10 χιλιάρικα και τα λιγουρεύομαι κάργα.
Είναι με μπαταρία όμως η τιμή? Γιατί όταν τα κοίταζα τα περισσότερα είναι χωρίς την μπαταρία.
-
Να σε πειράξω λίγο; Νομίζω πως ενώ θέλουμε να σε βοηθήσουμε δεν θέλεις να βοηθήσεις τον εαυτό σου!
'Τίμια' τιμή τα 19-24 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους, που μπορεί να σου εξασφαλίσει μέχρι 100 χλμ μετακίνησης την ημέρα (έχοντας λίγο παλαιωμένες μπαταρίες και σε ελληνικές συνθήκες κίνησης και θερμοκρασιών) !?
Αν το βλέπεις ως fasion item με το λογότυπο της εταιρείας και δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις αυτά τα χιλιάρικα, τότε εντάξει, αλλά εκεί δεν κολλάει το 'τίμια τιμή' με κανένα τρόπο του λέγειν...
καταλαβαίνω ακριβώς το point όσων γράφουν και επειδή και για μένα είναι μια ενδιαφέρουσα σύγκριση χωρίς ξεκάθαρο νικητή γι'αυτό έγραψα για να δω γνώμες. (ευχαριστώ ολους για την βοήθεια btw)
Βλέπω γερμανικά i3 του 2016 με 28000χλμ με την μεγαλύτερη μπαταρία 94Ah (200χλμ αυτονομία) στα 18500€ με όλο τον εξοπλισμό και μου φαίνεται μια καταπληκτική ευκαιρία για ενα φοβερό αμάξι πόλης που δεν συγκρίνεται με κανένα συμβατικό/υβριδικό αυτοκίνητο c3, polo, fiesta κλπ. Κατασκευή, υλικά, οδήγηση εξοπλισμός, κόστος χρήσης.
Τα 200χλμ αυτονομία είναι υπεραρκετά για την χρήση μου, ακόμα και με τα 130 του μικρής μπαταρίας βολεύομαι.
Οι μπαταρίες του απο ότι διαβάζω (και απο ότι είδα δεν θα πέσουν ποτέ κάτω απο το 80%) Το ελληνικό μεταχειρισμένο είχε 90%. Και είναι πιο σύγχρονες (με cooling system) σε σχέση πχ με του nissan leaf.Δεν το βλέπω καθόλου ως fashion item ούτε θαμπώνομαι από τα λογότυπα (Μου αρέσει και σκεφτόμουν να αγοράσω το C3) Αν το πάρω θα είναι το 1ο μου bmw που θα αγοράσω και θα οδηγήσω
!
-
Αν συγκρίνουμε τα 18 με 20 χιλιάρικα ενός μεταχειρισμένου και καλοεξοπλισμένου i3 με λίγα χιλιόμετρα σε σχέση με την τιμή του ως καινούριου στην Ελλάδα, έχει δίκιο ο φίλος mikka και το βλέπει ως ευκαιρία. Από 12 χιλιάρικα παίζουν και τα ηλεκτρικά smart forfour με πολύ λίγα χιλιόμετρα. Καμία σχέση βέβαια σε επιδόσεις με το i3 αλλά για πολύ φθηνή αστική μετακίνηση είναι μια εναλλακτική.
-
Βλέπω την αγγελία του BMW στο car.gr και σκέφτομαι ότι και να μου το χάριζαν δεν θα το δεχόμουν.
Παρόλο αυτά αναρωτιέμαι τι το ιδιαίτερο έχει το συγκεκριμένο BMW που θα δικαιολογούσε την αγορά του;
-
Παρόλο αυτά αναρωτιέμαι τι το ιδιαίτερο έχει το συγκεκριμένο BMW που θα δικαιολογούσε την αγορά του;
Εννοείς εκτός του ότι είναι ένα από τα ελάχιστα ηελκτρικά αυτοκίνητα διαθέσιμα στην Ελληνική αγορά με πλήρη υποστήριξη ανταλαλκτικών και σέρβις? Εαν εννοείς αυτό, έχει τα εξής ιδιαίτερα (που φυσικά στον καθένα μετράνε με διαφορετική βαρύτητα):
-
Είναι από τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν εξαρχής ως αμιγώς ηλεκτρικά και άρα είναι σχεδιασμένο για ηλεκτρικό και μόνο.
-
Έχει εξαιρετικές επιδόσεις
-
Είναι τρομέρα ευκολοδήγητο
-
Είναι φτιαγμένο από carbon composite, ουσιαστικά ένα μίγμα πολυετέρα και ανθρακονημάτων για μέγιστη αντοχή και ελάχιστο βάρος.
-
Είναι μικρό, ευέλικτο, αλλά με εξοπλισμό αυτοκινήτου πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας.
-
Λόγω σχεδίασης και μπαταριών έχει εξαιρετικό κράτημα και οδική συμπεριφορά.
-
Είναι ιδιαίτερο (και όμορφο για εμένα) σχέδιο.
-
Αγορά μεταχειρισμένου BMW i3 (60 Ah) vs καινούργιου C3 110hp