Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα σε αντλία νερού;; audi A4 B5
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα σε αντλία νερού;; audi A4 B5
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    584
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      ptsiaggas last edited by

      Δεν ζεσταίνει  το καλοριφέρ ( θεώρησα πως είναι βουλωμένο το ψυγείο καλοριφέρ) .

      σήμερα λοιπόν έλυσα τα κολάρα  από το ψυγείο του καλοριφέρ και έβαλα από την μια πλευρά στο ψυγειάκι το λάστιχο με νερό βρύσης να τρέχει ελεύθερα  και να βγαίνει από την άλλη για να καθαρίσει,, οκ μέχρι εδώ,(έβγαλε εύκολα από την άλλη νερό)

      Πριν  ξανά συνδέσω τα κολάρα  έβαλα μπρος την μηχανή να δουλέψει  και παρατήρησα ότι δεν έφερνε νερό κανενα από τα δύο κολάρα . (γεμάτο κανονικά το δοχείο νερού)

      Τα σύνδεσα  έκανα μια βόλτα  και τα ξανά έλυσα   νερό μέσα δεν Πιγε και ούτε έφεραν νερό παλι.

      Να τονίσω πως πριν λυθούν αρχικά τα κολάρα  ζουλωντας τα  φέρναν νερό κίνηση νερού πίσω στο δοχείο  οπότε   θεωριτικα δεν είναι βουλωμένα  προς την μηχανή, σωστά;

      Η θερμοκρασία μου δουλεύει κάποιες φορές  1 γραμμούλα πάνω από το συνηθισμένο 90  .

      Παρακαλώ τις απόψεις σας     πριν μπω σε διαδικασία αλλαγής αντλίας νερού.

      Κινητήρας 1,8 ADR αντλία νερού ανεξάρτητη. Από την κίνηση χρονισμού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        ptsiaggas last edited by

        Δεν ζεσταίνει  το καλοριφέρ ( θεώρησα πως είναι βουλωμένο το ψυγείο καλοριφέρ) .

        σήμερα λοιπόν έλυσα τα κολάρα  από το ψυγείο του καλοριφέρ και έβαλα από την μια πλευρά στο ψυγειάκι το λάστιχο με νερό βρύσης να τρέχει ελεύθερα  και να βγαίνει από την άλλη για να καθαρίσει,, οκ μέχρι εδώ,(έβγαλε εύκολα από την άλλη νερό)

        Πριν  ξανά συνδέσω τα κολάρα  έβαλα μπρος την μηχανή να δουλέψει  και παρατήρησα ότι δεν έφερνε νερό κανενα από τα δύο κολάρα . (γεμάτο κανονικά το δοχείο νερού)

        Τα σύνδεσα  έκανα μια βόλτα  και τα ξανά έλυσα   νερό μέσα δεν Πιγε και ούτε έφεραν νερό παλι.

        Να τονίσω πως πριν λυθούν αρχικά τα κολάρα  ζουλωντας τα  φέρναν νερό κίνηση νερού πίσω στο δοχείο  οπότε   θεωριτικα δεν είναι βουλωμένα  προς την μηχανή, σωστά;

        Η θερμοκρασία μου δουλεύει κάποιες φορές  1 γραμμούλα πάνω από το συνηθισμένο 90  .

        Παρακαλώ τις απόψεις σας     πριν μπω σε διαδικασία αλλαγής αντλίας νερού.

        Κινητήρας 1,8 ADR αντλία νερού ανεξάρτητη. Από την κίνηση χρονισμού.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Έχω την εντύπωση ότι αυτές οι αντλίες του group VAG που παίρνουν κίνηση από τον ιμάντα χρονισμού, έχουν πλαστικό impeller το οποίο συν το χρόνο διαλυόταν και μπλοκάριζε διόδους του νερού, εκτός αυτού με σπασμένο impeller δεν έχει απόδοση η αντλία του νερού με αποτέλεσμα την κακή κυκλοφορία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • P
            ptsiaggas last edited by

            Επέμενα λίγο παραπάνω στην εξαέρωση σήμερα   και δείχνει να  ψιλό ζεσταίνει τώρα το καλοριφέρ..

            Σαν γενική πληροφορία  όμως  για να έχω μια εικόνα και για άλλες φορές στα άλλα αμάξια μου  , όταν δουλεύει σωστά μια αντλία νερού   πρέπει να μας  φέρνει νερό σε ένα ανοιχτό κολάρο σε ψηλό σημείο;;   ναι πάντα;   ή δεν είναι απαραίτητο (δεν δηλώνει κακή λειτουργία αντλίας);

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              r200 last edited by

              κανε την εξης δοκιμη αποσυνδεσε το κολαρο νερου πριν την εισοδο νερου του καλοριφερ, βαλε καποιον να βλαει μπρος και θα δεις μπροστα σου αν θα φερει νερο με πιεση ή οχι

              αν φερει πιθανως να εχει παγιευμενο αερα στο κυκλωμα οταν το συνδεεις, αν δεν φερνει ισως ειναι λογω φραγης κολαρου ή της αντλιας νερου

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • I
                ilias-a last edited by

                υπαρχουν κινητηρες που εχουν 2 θερμοστατες σε αυτους οταν δεν ανοιξουν οι θερμοστατες δεν θα δειτε ροη σε καποιο κολλαρο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  ptsiaggas last edited by

                  Στον κινητήρα ADR 1,8  νομίζω έχει 1 θερμοστάτη  κάτω  πριν το κεντρικό ψυγείο.

                  r200 αυτο έκανα  εχθές απο την πρωτη στηγμη   αποσυνδεμενα και τα 2 κολάρα του καλοριφέρ (το λέω στην αρχή) ...

                  Σήμερα έβαλα φουλ παραφλου στο δοχείο  μέχρι να ξεχειλισει,  έκλεισα το καπάκι χαλαρά   να μπορει να βγάλει αέρα  και έκανα βόλτα     καμία 10 χιλιόμετρα  να δουλέψει, μετά όταν το είδα  κατεβικε  η στάθμη του δοχείου στο νορμάλ  και τα κολάρα του καλοριφέρ καίνε  και τα δύο ,  μέσα στην καμπίνα δείχνει να ψιλό ζεσταίνει,.

                  Το αμάξι δεν υπερθερμενετε  δουλεύει κανονικά όπως πάντα στο 90  βαθμούς Κελσίου  κάποιες φορές στο 91βαθμούς. Θα δω πως θα πάει τις επόμενες ημέρες   και βλέπουμε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    συγνωμη προσπερασα πολυ γρηγορα τα γραφομενα, στα κολλαρα του καλοριφερ παντα θα εχεις ροη, για τα κολλαρα του ψυγειου νομιζα οτι λεγατε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr