Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θόρυβος στο μπροστινό μερος hyundai accent
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θόρυβος στο μπροστινό μερος hyundai accent
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    11
    2493
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nionios_gre last edited by

      Καλησπέρα, τις τελευταίες ημέρες το αυτοκίνητο (ξανα)κάνει ενα σαν χτυπημα στο εμπρός μέρος (τακ τακ τακ) οταν περναω τα 60 χιλιόμετρα παραμενει σταθερος ενω κατω απο τα 55 σταματαει.

      Αρχικα Όταν το πήγα στο μάστορα το κάναμε μια βόλτα και  ως διαμαγειας ο θόρυβος δεν ακουγόταν καθολου.Αφου το έλεγξε μου ειπε πως πιθανον ειναι απο το αντιβαρο του ρουλεμαν του δεξιού εμπρος  τροχού που το βρηκε μετακινημένο. Το λιπανε και ολα καλα. Ειχα μερες να το ακουσω.

      Ύστερα από ένα ταξίδι και περίπου 300χιλιόμετρα άρχισε λοιπόν πάλι τα ιδια.Υπαρχει περιπτωση να ειναι στο ρουλεμαν το προβλημα ή να ειναι κατι αλλο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nionios_gre last edited by

        Καλησπέρα, τις τελευταίες ημέρες το αυτοκίνητο (ξανα)κάνει ενα σαν χτυπημα στο εμπρός μέρος (τακ τακ τακ) οταν περναω τα 60 χιλιόμετρα παραμενει σταθερος ενω κατω απο τα 55 σταματαει.

        Αρχικα Όταν το πήγα στο μάστορα το κάναμε μια βόλτα και  ως διαμαγειας ο θόρυβος δεν ακουγόταν καθολου.Αφου το έλεγξε μου ειπε πως πιθανον ειναι απο το αντιβαρο του ρουλεμαν του δεξιού εμπρος  τροχού που το βρηκε μετακινημένο. Το λιπανε και ολα καλα. Ειχα μερες να το ακουσω.

        Ύστερα από ένα ταξίδι και περίπου 300χιλιόμετρα άρχισε λοιπόν πάλι τα ιδια.Υπαρχει περιπτωση να ειναι στο ρουλεμαν το προβλημα ή να ειναι κατι αλλο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alexandros-s
          alexandros-s last edited by

          Καλησπέρα, τις τελευταίες ημέρες το αυτοκίνητο (ξανα)κάνει ενα σαν χτυπημα στο εμπρός μέρος (τακ τακ τακ) οταν περναω τα 60 χιλιόμετρα παραμενει σταθερος ενω κατω απο τα 55 σταματαει.

          Αρχικα Όταν το πήγα στο μάστορα το κάναμε μια βόλτα και  ως διαμαγειας ο θόρυβος δεν ακουγόταν καθολου.Αφου το έλεγξε μου ειπε πως πιθανον ειναι απο το αντιβαρο του ρουλεμαν του δεξιού εμπρος  τροχού που το βρηκε μετακινημένο. Το λιπανε και ολα καλα. Ειχα μερες να το ακουσω.

          Ύστερα από ένα ταξίδι και περίπου 300χιλιόμετρα άρχισε λοιπόν πάλι τα ιδια.Υπαρχει περιπτωση να ειναι στο ρουλεμαν το προβλημα ή να ειναι κατι αλλο?

          Πάνε να το ξαναδείς, και αν ξαναδείς το ρουλεμάν μετακινημένο, ψάξε και την αιτία για την οποία μετακινήθηκε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            adensa last edited by

            Αντίβαρο ρουλεμάν;Τι είναι αυτό;

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • 2
              21-quadra last edited by

              Δεν είναι αντίβαρο ρουλεμάν, είναι ένα αντίβαρο που μπαίνει στο μακρύτερο ημιαξόνιο των προσθιοκίνητων αυτοκινήτων τα οποία έχουν ημιαξόνια άνισου μήκους λόγω του σαζμάν / διαφορικού, αποσβένοντας τους κραδασμούς που έχει λόγο μήκους το μακρύτερο,, οι κραδασμοί προέρχονται από το άκρο του τροχού και προκαλούνται από τον σύνδεσμο ( μπιλιοφόρο ) τύπου RZEPPA, στα παλαιότερα με μπιλιοφόρο τύπου τρίποδο λόγω των 3 ρουλεμάν δεν υπήρχαν αυτού του είδους οι κραδασμοί που έχουν οι RZEPPA, οι οποίοι έχουν στα δύο ολισθαίνοντα  τμήματα χαραγμένες αύλακες και εκεί κινούνται μπίλιες που συνδέουν αυτά τα τμήματα μεταδίδοντας την κίνηση η οποία δεν είναι προφανώς ευθύγραμμη γιατί οι τροχοί πρέπει και να στρίβουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • P
                ptsiaggas @21-quadra last edited by

                Για να μην ανοίξω άλλο θέμα  μιας και είναι καπως σχετικό  με του φίλου  μας  . Στο δικό  μου αμάξι ford fiesta courier 1,8 di  μετά τα 90-100 έτρεμε το σύμπαν  μόνο όταν πατούσα γκάζι (ρολαροντας όχι)   άλλαξα αρηστερο μπιλιοφορο τροχού   και οκ ...  Μετά από 2000 χλμ   άκουγα βουητό  και αλλάξαμε τα εμπρός ρουλεμάν των τροχών  από τότε ομως  ξανά μετά τα 100 πατοντας γκάζι τρέμουν τα πάντα μπροστά κόσκινο.   Τι να είναι   ;  να είναι ο δεξιός μπιλιοφορο;  να είναι  το αντίβαρο από δεξιά; (μακρύ ιμηαξονιο) το μακρύ ιμηαξονιο στο μέσον του έχει ένα ακόμη ρουλεμάν   δεμενο με κουζινετο για να δένει κατά κάποιο τρόπο το  μακρύ ιμηαξονιο

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kopapa @ptsiaggas last edited by

                  Για να μην ανοίξω άλλο θέμα  μιας και είναι καπως σχετικό  με του φίλου  μας  . Στο δικό  μου αμάξι ford fiesta courier 1,8 di  μετά τα 90-100 έτρεμε το σύμπαν  μόνο όταν πατούσα γκάζι (ρολαροντας όχι)   άλλαξα αρηστερο μπιλιοφορο τροχού   και οκ ...  Μετά από 2000 χλμ   άκουγα βουητό  και αλλάξαμε τα εμπρός ρουλεμάν των τροχών  από τότε ομως  ξανά μετά τα 100 πατοντας γκάζι τρέμουν τα πάντα μπροστά κόσκινο.   Τι να είναι   ;  να είναι ο δεξιός μπιλιοφορο;  να είναι  το αντίβαρο από δεξιά; (μακρύ ιμηαξονιο) το μακρύ ιμηαξονιο στο μέσον του έχει ένα ακόμη ρουλεμάν   δεμενο με κουζινετο για να δένει κατά κάποιο τρόπο το  μακρύ ιμηαξονιο

                  Μπορεί να θέλουν και τα μπροστινά ελαστικά ζυγοστάθμιση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • P
                    ptsiaggas @kopapa last edited by

                    ptsiaggas wrote:

                    Για να μην ανοίξω άλλο θέμα  μιας και είναι καπως σχετικό  με του φίλου  μας  . Στο δικό  μου αμάξι ford fiesta courier 1,8 di  μετά τα 90-100 έτρεμε το σύμπαν  μόνο όταν πατούσα γκάζι (ρολαροντας όχι)   άλλαξα αρηστερο μπιλιοφορο τροχού   και οκ ...  Μετά από 2000 χλμ   άκουγα βουητό  και αλλάξαμε τα εμπρός ρουλεμάν των τροχών  από τότε ομως  ξανά μετά τα 100 πατοντας γκάζι τρέμουν τα πάντα μπροστά κόσκινο.   Τι να είναι   ;  να είναι ο δεξιός μπιλιοφορο;  να είναι  το αντίβαρο από δεξιά; (μακρύ ιμηαξονιο) το μακρύ ιμηαξονιο στο μέσον του έχει ένα ακόμη ρουλεμάν   δεμενο με κουζινετο για να δένει κατά κάποιο τρόπο το  μακρύ ιμηαξονιο

                    Μπορεί να θέλουν και τα μπροστινά ελαστικά ζυγοστάθμιση

                    ξανα θέλουν τα ελαστικά ζυγοσταθμιση  εν καιρό  εκτός από   την αρχηκη τοποθέτηση;  ;

                    Μου το κάνει νομίζω και με τα  χειμερινά που έβαλα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Mάλλον εννοείς αυτό εδώ.

                      https://www.ebay.com/itm/FORD-COURIER-1-8-D-Di-DRIVE-SHAFT-OFF-SIDE-1996-2000/172443508718?_trkparms=aid%3D1110001%26algo%3DSPLICE.SIM%26ao%3D2%26asc%3D20160323102634%26meid%3D003ab33aa2e943478d80470c4f2de6c8%26pid%3D100623%26rk%3D4%26rkt%3D6%26sd%3D323543617302%26itm%3D172443508718%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100623.m-1

                      Όλα τα προσθιοκίνητα έχουν δύο μπιλιοφόρους, τον εξωτερικό του τροχού και τον εσωτερικό που βρίσκεται κοντά στο εξωτερικό μέρος του σαζμάν, το δεξί ημιαξόνιο του αυτοκινήτου σου είναι πολύ μακρύ και ο εσωτερικός μπιλιοφόρος αντί να βρίσκεται στην άκρη του ημιαξονίου βρίσκεται στη μέση του, άρα αυτό που βλέπεις και το λες ρουλεμάν, είναι ο εσωτερικός μπιλιοφόρος που λόγω του μεγέθους τοτυ παίζει και τον ρόλο του αντίβαρου, αν και έχει δική του στήριξη με ρουλεμάν,

                      ϊσως αυτό να θέλει αλλαγή, ή το ρουλεμάν στήριξης ή ο εσωτερικός μπιλιοφόρος, ίσως να έχει πρόβλημα η στήριξη του ρουλεμάν, κλωτσημ΄λενες βίδες κλπ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        ptsiaggas @21-quadra last edited by

                        Mάλλον εννοείς αυτό εδώ.

                        https://www.ebay.com/itm/FORD-COURIER-1-8-D-Di-DRIVE-SHAFT-OFF-SIDE-1996-2000/172443508718?_trkparms=aid%3D1110001%26algo%3DSPLICE.SIM%26ao%3D2%26asc%3D20160323102634%26meid%3D003ab33aa2e943478d80470c4f2de6c8%26pid%3D100623%26rk%3D4%26rkt%3D6%26sd%3D323543617302%26itm%3D172443508718%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100623.m-1

                        Όλα τα προσθιοκίνητα έχουν δύο μπιλιοφόρους, τον εξωτερικό του τροχού και τον εσωτερικό που βρίσκεται κοντά στο εξωτερικό μέρος του σαζμάν, το δεξί ημιαξόνιο του αυτοκινήτου σου είναι πολύ μακρύ και ο εσωτερικός μπιλιοφόρος αντί να βρίσκεται στην άκρη του ημιαξονίου βρίσκεται στη μέση του, άρα αυτό που βλέπεις και το λες ρουλεμάν, είναι ο εσωτερικός μπιλιοφόρος που λόγω του μεγέθους τοτυ παίζει και τον ρόλο του αντίβαρου, αν και έχει δική του στήριξη με ρουλεμάν,

                        ϊσως αυτό να θέλει αλλαγή, ή το ρουλεμάν στήριξης ή ο εσωτερικός μπιλιοφόρος, ίσως να έχει πρόβλημα η στήριξη του ρουλεμάν, κλωτσημ΄λενες βίδες κλπ.

                        Ναι αυτό ακριβός λέω   έχει ένα ρουλεμάν που κρατά το μήκος του άξονα  και μετά είναι ο εσωτερικός μπιλιοφορος.

                        Δεν ξέρω αν είναι αυτό το πρόβλημα  , το ρουλεμάν του ιμηαξονιο αυτού το άλλαξα πριν  από 50Κ χιλιόμετρα  τον μπιλιοφορο του όμως όχι     μόνο τον αριστερό άλλαξα πριν 5000 χιλιόμετρα   γιατί χτύπαγε στην στροφή      και έτρεμε σε μεγάλη ταχύτητα όπως είπα ποιο πάνω , μετά την αλλαγή του σταματισε το πρόβλημα    για αρκετό καιρό   και ξανά άρχισε    μετά την αλλαγή των εμπρός ρουλεμάν των τροχών , ίσως από το λύσε δεσε    να έχει τώρα θέμα ο δεξιός έξω μπιλιοφορο του τροχού μεριά   λόγο του ότι δουλεύουν υπογωνιες ποιο πολύ από ότι οι εσωτερικοί μπιλιοφοριμπιλιοφορι . Παντός πιστεύεις πως το τρέμουλο σε μεγάλη ταχύτητα  είναι από κάποιο  μπιλιοφορο ή το  ρουλεμάν του μακρύ ιμηαξονιο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          To ρουλεμάν παράγει θόρυβο και ο μπιλιοφόρος τρέμουλο και θόρυβο. 50.000 χλμ δεν είναι λίγα αν το ρουλεμάν ήταν κανένα Κινέζικο όχι καλής ποιότητας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • P
                            ptsiaggas @21-quadra last edited by

                            To ρουλεμάν παράγει θόρυβο και ο μπιλιοφόρος τρέμουλο και θόρυβο. 50.000 χλμ δεν είναι λίγα αν το ρουλεμάν ήταν κανένα Κινέζικο όχι καλής ποιότητας.

                            21 Quadra  με βοηθισαν πολύ τα γραφόμενα σου,

                            Θα πετάξω σε πρώτη φάση τον παλιό μπιλιοφορο τροχού  (370Κ χιλμ) και θα βάλω νέο μαζί με νέα φούσκα   και βλεπωβλεπω πως πάει,

                            Πιστεύω πως θα σταματιζουν τα τρεμούλα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr