-
Τι θέλουμε να έχει;
-Πολύ χώρο για δυο άτομα αλλά να μπορούν να μπουν και τέσσερα (χωρίς απαιτήσεις για μεγάλο χώρο αποσκευών.
-Μέχρι 1600cc.
-Απαραίτητα cruise control για να κλειδώνω στην εθνική ανεξαρτήτως ταχύτητας.
-Κατά προτίμηση κλιματισμό αντί για ac αλλά δεν καίγομαι κιόλας.
-Καλή μόνωση να μην ακούω τα χαλίκια.
-Όχι station vagon. 23 χρονών εργένης είμαι, όχι 45αρης πολυτεκνος.
Αυτά θέλω απαραίτητα. Τα υπόλοιπα μετράνε απλά σαν επιπλέον προσόντα.
Το δύσκολο κομμάτι τώρα; Το budget 4-4.500€
Τι επιλογές σε αυτό το budget;
-
Τι θέλουμε να έχει;
-Πολύ χώρο για δυο άτομα αλλά να μπορούν να μπουν και τέσσερα (χωρίς απαιτήσεις για μεγάλο χώρο αποσκευών.
-Μέχρι 1600cc.
-Απαραίτητα cruise control για να κλειδώνω στην εθνική ανεξαρτήτως ταχύτητας.
-Κατά προτίμηση κλιματισμό αντί για ac αλλά δεν καίγομαι κιόλας.
-Καλή μόνωση να μην ακούω τα χαλίκια.
-Όχι station vagon. 23 χρονών εργένης είμαι, όχι 45αρης πολυτεκνος.
Αυτά θέλω απαραίτητα. Τα υπόλοιπα μετράνε απλά σαν επιπλέον προσόντα.
Το δύσκολο κομμάτι τώρα; Το budget 4-4.500€
Τι επιλογές σε αυτό το budget;
-
Μέχρι πόσων ετών?
-
Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Με ενδιαφέρει η κατάσταση και να υπάρχουν ανταλλακτικά γενικά.
-
Όλα αυτά που ζητάς τα έχει το 308 και στο λέω γιατί έχω κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με αυτό. Ειδικά αυτό το πολύ χώρο για δύο άτομα το πετυχαίνει στο απόλυτο.
Ωστόσο δεν μπορώ να σου πω τι παίζει με τον βενζινοκινητήρα από βλάβες γιατί εγώ οδηγώ το (αλεξίσφαιρο) diesel.
-
Με 4 χιλιάρικα νομίζω θα βρεις είτε μικρό αμαξάκι πόλης σε ικανοποιητική κατάσταση (που όμως δεν θα πληρεί όλα τα κριτήρια άνεσης που έχεις θέσει), είτε κανένα παλιό δίλιτρο που θα προσπαθεί να το ξεφορτωθεί κάποιος όσο όσο για να γλιτώσει τα τέλη κυκλοφορίας.
Προσωπικά θα μείωνα τις απαιτήσεις μου και θα κοίταζα κάποιο αξιόπιστο super mini δεκαετίας έστω και χωρίς cruise control.
-
Πέρα από κινητήρα πως είναι σαν ποιότητα κατασκευής και άνεσης;
-
Τα μισά χιλιόμετρα θα είναι εθνική, ειδάλλως θα πήγαινα κατευθείαν σε toyota aygo.
-
Πέρα από κινητήρα πως είναι σαν ποιότητα κατασκευής και άνεσης;
Σαν ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλό, γενικά δεν έχει τριγμούς ούτε έχουν χαλάσει, ξεφτίσει διακόπτες ή πλαστικά. Από άνεση είναι εξίσου καλό, η χρήση του είναι εκτός πόλης για μεγάλες αποστάσεις.
-
Ευχαριστώ
-
Όλα αυτά που ζητάς τα έχει το 308 και στο λέω γιατί έχω κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με αυτό. Ειδικά αυτό το πολύ χώρο για δύο άτομα το πετυχαίνει στο απόλυτο.
Ωστόσο δεν μπορώ να σου πω τι παίζει με τον βενζινοκινητήρα από βλάβες γιατί εγώ οδηγώ το (αλεξίσφαιρο) diesel.
Μακριά από 308 βενζίνη! Εφιάλτης αξιοπιστίας, ειδικά το 1.6Τ. Κατά τ' άλλα, όντως έχει καλή μόνωση και ταξιδεύει άνετα και ήσυχα. Η ανάρτηση του όμως είναι κακορυθμισμένη, πράγμα το οποίο δεν φαίνεται στα ταξίδια, αλλά στην πόλη, όπου δεν αποσβαίνει σωστά.
-
Ζαχαρώνω το ατμοσφαιρικό 1.6 με τα 120 άλογα. Το πετρέλαιο δεν μπορώ να το κινήσω Αθήνα λόγω ηλικίας και ούτε θέλω κιόλας diesel είναι η αλήθεια.
Βγάζει θέματα το προαναφερθεν 1.6 ατμόσφαιρα;
-
panos2171 wrote:
Όλα αυτά που ζητάς τα έχει το 308 και στο λέω γιατί έχω κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με αυτό. Ειδικά αυτό το πολύ χώρο για δύο άτομα το πετυχαίνει στο απόλυτο.
Ωστόσο δεν μπορώ να σου πω τι παίζει με τον βενζινοκινητήρα από βλάβες γιατί εγώ οδηγώ το (αλεξίσφαιρο) diesel.
Μακριά από 308 βενζίνη! Εφιάλτης αξιοπιστίας, ειδικά το 1.6Τ. Κατά τ' άλλα, όντως έχει καλή μόνωση και ταξιδεύει άνετα και ήσυχα. Η ανάρτηση του όμως είναι κακορυθμισμένη, πράγμα το οποίο δεν φαίνεται στα ταξίδια, αλλά στην πόλη, όπου δεν αποσβαίνει σωστά.
Για τον βενζινοκινητήρα όπως είπα και πριν δεν έχω άποψη ωστόσο μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για την ανάρτησή του. Πουθενά δε μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι κακορυθμισμένη. Φαντάζομαι οι βασικές και όχι σπορ εκδόσεις την ίδια φοράνε.
-
Κατά την προσωπική μου άποψη κακορυθμισμένη, γιατί κοπανάει αχρείαστα σε ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς ταυτόχρονα να είναι ιδιαίτερα σπορτίφ σε απόδοση. Μετριότατη στην καλύτερη.
-
Ψάξε σε αυτήν την λίστα
-
panos2171 wrote:
Όλα αυτά που ζητάς τα έχει το 308 και στο λέω γιατί έχω κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με αυτό. Ειδικά αυτό το πολύ χώρο για δύο άτομα το πετυχαίνει στο απόλυτο.
Ωστόσο δεν μπορώ να σου πω τι παίζει με τον βενζινοκινητήρα από βλάβες γιατί εγώ οδηγώ το (αλεξίσφαιρο) diesel.
Μακριά από 308 βενζίνη! Εφιάλτης αξιοπιστίας, ειδικά το 1.6Τ. Κατά τ' άλλα, όντως έχει καλή μόνωση και ταξιδεύει άνετα και ήσυχα. Η ανάρτηση του όμως είναι κακορυθμισμένη, πράγμα το οποίο δεν φαίνεται στα ταξίδια, αλλά στην πόλη, όπου δεν αποσβαίνει σωστά.
Από οικογενειακή εμπειρία :Κακή απόσβεση της ανάρτησης σε ταχύτητες πόλεως και αρκετά θέματα με τον 1.4 vti κινητήρα που φορούσε :Τεντωτηρας καδενας δις, καδενα, θερμοστάτης και κατανάλωση λαδιού μεγάλη. Και να φανταστείς πως ανήκε σε άτομο σχετικά μεγάλης ηλικίας που ήταν τυπικοτατος σε service και στην χρήση του. Βέβαια και εγώ με C4 1.4 vti παρόμοια εμπειρία είχα..
Τι κοιτάζουμε τωρα;