Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    GPF (Gasoline Particulate Filters)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. GPF (Gasoline Particulate Filters)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    23
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lemouz75 last edited by

      Τι γνωρίζουμε για τα συγκεκριμένα φίλτρα στα τελευταίας γενιάς βενζινοκίνητα?

      Πραγματοποιεί την γνωστή διαδικασία αναγέννησης (όπως και στα diesel) που ουσιαστικά ξεμπουκώνει το φίλτρο από τα μικροσωματίδια (PM) που έχει παρακρατήσει, με μια βασική διαφορά, η καύση  των PM γίνεται σε συνθήκες χαμηλού φορτίου και κυρίως σε στιγμές επιβράδυνσης. Η αιθάλη αυτοαναφλέγεται, ανά τακτά χρονικά διαστήματα με αέρα και οξυγόνο, μέσα στο φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lemouz75 last edited by

        Τι γνωρίζουμε για τα συγκεκριμένα φίλτρα στα τελευταίας γενιάς βενζινοκίνητα?

        Πραγματοποιεί την γνωστή διαδικασία αναγέννησης (όπως και στα diesel) που ουσιαστικά ξεμπουκώνει το φίλτρο από τα μικροσωματίδια (PM) που έχει παρακρατήσει, με μια βασική διαφορά, η καύση  των PM γίνεται σε συνθήκες χαμηλού φορτίου και κυρίως σε στιγμές επιβράδυνσης. Η αιθάλη αυτοαναφλέγεται, ανά τακτά χρονικά διαστήματα με αέρα και οξυγόνο, μέσα στο φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          super-t last edited by

          Η θερμοκρασία στα καυσαέρια στη βενζίνη φτάνει τους 500 °C εύκολα, οπότε δεν θα είναι θεωρητικά μεγάλο θέμα η αναγέννηση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • alexandros-k
            alexandros-k @super-t last edited by

            Η θερμοκρασία στα καυσαέρια στη βενζίνη φτάνει τους 500 °C εύκολα, οπότε δεν θα είναι θεωρητικά μεγάλο θέμα η αναγέννηση.

            Κι αν το πιεσεις παει πανω απο 800 , εως και 1000 °C 

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lemouz75 @alexandros-k last edited by

              Το θέμα είναι αν έχει την ίδια διαδικασία με το DPF και τα ίδια προβλήματα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr