-
Τι γνωρίζουμε για τα συγκεκριμένα φίλτρα στα τελευταίας γενιάς βενζινοκίνητα?
Πραγματοποιεί την γνωστή διαδικασία αναγέννησης (όπως και στα diesel) που ουσιαστικά ξεμπουκώνει το φίλτρο από τα μικροσωματίδια (PM) που έχει παρακρατήσει, με μια βασική διαφορά, η καύση των PM γίνεται σε συνθήκες χαμηλού φορτίου και κυρίως σε στιγμές επιβράδυνσης. Η αιθάλη αυτοαναφλέγεται, ανά τακτά χρονικά διαστήματα με αέρα και οξυγόνο, μέσα στο φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων....
-
Τι γνωρίζουμε για τα συγκεκριμένα φίλτρα στα τελευταίας γενιάς βενζινοκίνητα?
Πραγματοποιεί την γνωστή διαδικασία αναγέννησης (όπως και στα diesel) που ουσιαστικά ξεμπουκώνει το φίλτρο από τα μικροσωματίδια (PM) που έχει παρακρατήσει, με μια βασική διαφορά, η καύση των PM γίνεται σε συνθήκες χαμηλού φορτίου και κυρίως σε στιγμές επιβράδυνσης. Η αιθάλη αυτοαναφλέγεται, ανά τακτά χρονικά διαστήματα με αέρα και οξυγόνο, μέσα στο φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων....
-
Η θερμοκρασία στα καυσαέρια στη βενζίνη φτάνει τους 500 °C εύκολα, οπότε δεν θα είναι θεωρητικά μεγάλο θέμα η αναγέννηση.
-
Η θερμοκρασία στα καυσαέρια στη βενζίνη φτάνει τους 500 °C εύκολα, οπότε δεν θα είναι θεωρητικά μεγάλο θέμα η αναγέννηση.
Κι αν το πιεσεις παει πανω απο 800 , εως και 1000 °C
-
Το θέμα είναι αν έχει την ίδια διαδικασία με το DPF και τα ίδια προβλήματα....
GPF (Gasoline Particulate Filters)