-
Φίλοι μου καλημέρα,
Μετά από παρότρυνση κάποιων μελών , βάζω το θέμα μου εδώ ανακαλώντας τα αντίστοιχα από τα άλλα μέρη του φόρουμ.
Ενδιαφέρομαι για τo
-
νέο Focus ST-Line ή το Focus Active 1.5 με 150 HP
-
νέα Corolla hatchback Active Plus 1.2
-
νέο Vitara 1.4 βενζίνη (Outsider)
Είμαστε οικογένεια 5 ατόμων, από χώρους, οκ μας ικανοποιούν... άλλωστε το μπάτζετ μας δεν επιτρέπει κάτι άλλο ανάμεσα σε όσα είδαμε και είτε μας άρεσαν είτε όχι.
Δεν θα ήθελα να μπούμε στη διαδικασία των προτάσεων για άλλα αυτοκίνητα.
Θα ήθελα απόψεις περί αξιοπιστίας, τραβήγματος κινητήρα, εσωτερικών τριγμών, σκουριάς, τέτοια θέματα.
Αν το έχετε το όχημα, ακόμη καλύτερα!
Σας ευχαριστώ.
Υ.Γ. Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο με τρομάζει κάπως..... είναι αξιόπιστο;
-
-
Φίλοι μου καλημέρα,
Μετά από παρότρυνση κάποιων μελών , βάζω το θέμα μου εδώ ανακαλώντας τα αντίστοιχα από τα άλλα μέρη του φόρουμ.
Ενδιαφέρομαι για τo
-
νέο Focus ST-Line ή το Focus Active 1.5 με 150 HP
-
νέα Corolla hatchback Active Plus 1.2
-
νέο Vitara 1.4 βενζίνη (Outsider)
Είμαστε οικογένεια 5 ατόμων, από χώρους, οκ μας ικανοποιούν... άλλωστε το μπάτζετ μας δεν επιτρέπει κάτι άλλο ανάμεσα σε όσα είδαμε και είτε μας άρεσαν είτε όχι.
Δεν θα ήθελα να μπούμε στη διαδικασία των προτάσεων για άλλα αυτοκίνητα.
Θα ήθελα απόψεις περί αξιοπιστίας, τραβήγματος κινητήρα, εσωτερικών τριγμών, σκουριάς, τέτοια θέματα.
Αν το έχετε το όχημα, ακόμη καλύτερα!
Σας ευχαριστώ.
Υ.Γ. Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο με τρομάζει κάπως..... είναι αξιόπιστο;
-
-
Ωραίος!
Ας ξεκινήσω εγώ:
-πόσο ακριβώς είναι το διαθέσιμο μπατζετ;
-έχεις 3 υποψήφια αυτοκίνητα με διαφορετικούς κινητήρες (τα ford & suzuki είναι πολύ γρήγορα ενώ το toyota αξιοπρεπές) και διαφορετικά αμαξώματα (χατς και SUV). Γιατί αυτό; είναι θέμα εμφάνισης; Αυτά σου αρέσουν μόνο;
-το ηλεκτρονικό χειρόφρενο να μην το φοβάσαι καθόλου. Είναι απλά η εξέλιξη των πραγμάτων και όπως σου είπαν και αλλού, βοηθάει κιόλας παρέχοντας κάποια κομφορ όπως το 'auto hold'.
-Σκουριές επίσης στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν παίζουν (εκτός αν ζεις δίπλα στη θάλασσα και το χτυπάνε τα κύματα καθημερινά!).
-
Ωραίος!
Ας ξεκινήσω εγώ:
-πόσο ακριβώς είναι το διαθέσιμο μπατζετ;
-έχεις 3 υποψήφια αυτοκίνητα με διαφορετικούς κινητήρες (τα ford & suzuki είναι πολύ γρήγορα ενώ το toyota αξιοπρεπές) και διαφορετικά αμαξώματα (χατς και SUV). Γιατί αυτό; είναι θέμα εμφάνισης; Αυτά σου αρέσουν μόνο;
-το ηλεκτρονικό χειρόφρενο να μην το φοβάσαι καθόλου. Είναι απλά η εξέλιξη των πραγμάτων και όπως σου είπαν και αλλού, βοηθάει κιόλας παρέχοντας κάποια κομφορ όπως το 'auto hold'.
-Σκουριές επίσης στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν παίζουν (εκτός αν ζεις δίπλα στη θάλασσα και το χτυπάνε τα κύματα καθημερινά!).
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Είναι σύνθετο ζήτημα, χώροι, αξιοπιστία, εξωτερικό μέγεθος (λόγω στενότητας δρόμου) μπάτζετ, έχουμε δει πολλά από όλες τις γνωστές μάρκες, έχω κάνει και την ερευνά μου διαβάζοντας αλλά οι απόψεις από πρώτο χέρι είναι άλλο!
Οκ, τα Suv μου γυαλίζουν αλλά αυτό το ξεπεράσαμε!
Το μπάτζετ είναι στα 22 κάτι max!
Δυστυχώς σκουριά σε δύο ετών όχημα με φωτό και πολλά άλλα θέματα και μάρκα που πήγα με κλειστά τα μάτια λόγω πρότερου εντίμου βίου. Ήμουν ενθουσιασμένος και θα το έκλεινα αλλά μια μικρή έρευνα από νέους ιδιοκτήτες και το έβαλα στα πόδια, κρίμα!
Όσο για το ηλεκτρονικό αναρωτιέμαι εφόσον είναι η εξέλιξη γιατί τα νέα Puma,T-Cross και Yaris έχουν χειροκίνητο... και πάλι !
-
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Είναι σύνθετο ζήτημα, χώροι, αξιοπιστία, εξωτερικό μέγεθος (λόγω στενότητας δρόμου) μπάτζετ, έχουμε δει πολλά από όλες τις γνωστές μάρκες, έχω κάνει και την ερευνά μου διαβάζοντας αλλά οι απόψεις από πρώτο χέρι είναι άλλο!
Οκ, τα Suv μου γυαλίζουν αλλά αυτό το ξεπεράσαμε!
Το μπάτζετ είναι στα 22 κάτι max!
Δυστυχώς σκουριά σε δύο ετών όχημα με φωτό και πολλά άλλα θέματα και μάρκα που πήγα με κλειστά τα μάτια λόγω πρότερου εντίμου βίου. Ήμουν ενθουσιασμένος και θα το έκλεινα αλλά μια μικρή έρευνα από νέους ιδιοκτήτες και το έβαλα στα πόδια, κρίμα!
Όσο για το ηλεκτρονικό αναρωτιέμαι εφόσον είναι η εξέλιξη γιατί τα νέα Puma,T-Cross και Yaris έχουν χειροκίνητο... και πάλι !
Αφού σου γυαλίζουν τα SUV, χωράνε και κάμποσα άλλα στο μπατζετ σου. Θα σου πουν άλλοι περισσότερα γιατί εγώ δεν τα ξέρω καλά με τις τιμές, αλλά σίγουρα παίρνεις το VW T-roc και το citroen C3 aircross (και σου μένουν και αρκετά λεφτά στην άκρη στο τελευταίο!) τα οποία έχουν περίπου τους εσωτερικούς χώρους των αυτοκινήτων που κοιτάς (μεγαλύτερους από την κορόλα βέβαια) και είναι και μικρότερα σε εξωτερικές διαστάσεις!
Όσο για το χειρόφρενο, σκέψου τα αυτοκίνητα που έφερες ως παράδειγμα. Τα μικρά-φτηνά των εταιριών αυτών. Αυτός είναι και ο λόγος καθώς θεωρείται ακόμα έξτρα εξοπλισμός σε πολλές εταιρίες που όμως αν ανέβεις σε ακριβότερα μοντέλα το διαθέτουν και αυτές στάνταρ!
-
Το μπάτζετ είναι στα 22 κάτι max!
Όσο για το ηλεκτρονικό αναρωτιέμαι εφόσον είναι η εξέλιξη γιατί τα νέα Puma,T-Cross και Yaris έχουν χειροκίνητο... και πάλι !
Με €22.000+ έχει πολλές επιλογές....πάρα πολλές! Αυστηρά από τα 3 που αναφέρεις, προσωπικά θ απήγαινα στο Φόκους....όταν το οδήγησα με ενθουσίασε. Και το Βιτάρα είναι πολύ καλό επίσης.
Σου απάντησε ο σαργός για το ηλεκτρικό χειρόφρενο....κοστίζει περισσσότερο, όποτε τα μικρα / φτηνά αυτοκίνητα δεν το έχουν (ή το έχουν ώς έξτρα).
-
cyclon wrote:
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Είναι σύνθετο ζήτημα, χώροι, αξιοπιστία, εξωτερικό μέγεθος (λόγω στενότητας δρόμου) μπάτζετ, έχουμε δει πολλά από όλες τις γνωστές μάρκες, έχω κάνει και την ερευνά μου διαβάζοντας αλλά οι απόψεις από πρώτο χέρι είναι άλλο!
Οκ, τα Suv μου γυαλίζουν αλλά αυτό το ξεπεράσαμε!
Το μπάτζετ είναι στα 22 κάτι max!
Δυστυχώς σκουριά σε δύο ετών όχημα με φωτό και πολλά άλλα θέματα και μάρκα που πήγα με κλειστά τα μάτια λόγω πρότερου εντίμου βίου. Ήμουν ενθουσιασμένος και θα το έκλεινα αλλά μια μικρή έρευνα από νέους ιδιοκτήτες και το έβαλα στα πόδια, κρίμα!
Όσο για το ηλεκτρονικό αναρωτιέμαι εφόσον είναι η εξέλιξη γιατί τα νέα Puma,T-Cross και Yaris έχουν χειροκίνητο... και πάλι !
Αφού σου γυαλίζουν τα SUV, χωράνε και κάμποσα άλλα στο μπατζετ σου. Θα σου πουν άλλοι περισσότερα γιατί εγώ δεν τα ξέρω καλά με τις τιμές, αλλά σίγουρα παίρνεις το VW T-roc και το citroen C3 aircross (και σου μένουν και αρκετά λεφτά στην άκρη στο τελευταίο!) τα οποία έχουν περίπου τους εσωτερικούς χώρους των αυτοκινήτων που κοιτάς (μεγαλύτερους από την κορόλα βέβαια) και είναι και μικρότερα σε εξωτερικές διαστάσεις!
Όσο για το χειρόφρενο, σκέψου τα αυτοκίνητα που έφερες ως παράδειγμα. Τα μικρά-φτηνά των εταιριών αυτών. Αυτός είναι και ο λόγος καθώς θεωρείται ακόμα έξτρα εξοπλισμός σε πολλές εταιρίες που όμως αν ανέβεις σε ακριβότερα μοντέλα το διαθέτουν και αυτές στάνταρ!
Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση.
Ο όμιλος VAG και τα Γαλλικά δεν αποτελούν επιλογή. Τα μεν δεν έχουν την αξιοπιστία που επιθυμώ (νομίζω ότι και στο φόρουμ αλλά και σε σχετικά site με την αυτοκίνηση έχει γίνει ο σχετικός ντόρος για την Ελλάδα τουλάχιστον), από τα δε είμαι καμμένος!
Οπότε επανερχόμαστε στις 3 επιλογές, δεν θα ήθελα το θέμα να γίνει αντιπαράθεση μοντέλων και εταιριών, απλά κάποιες απόψεις για τα μοντέλα που αναφέρω.
Ευχαριστώ!
-
OK δεκτό!
Focus και από εμένα λοιπόν ανάμεσα στα 3!
-
OK δεκτό!
Focus και από εμένα λοιπόν ανάμεσα στα 3!
Ευχαριστώ πολύ για την άποψη!
Αν επιτρέπεις τι όχημα κατέχεις;
-
cyclon wrote:
Το μπάτζετ είναι στα 22 κάτι max!
Όσο για το ηλεκτρονικό αναρωτιέμαι εφόσον είναι η εξέλιξη γιατί τα νέα Puma,T-Cross και Yaris έχουν χειροκίνητο... και πάλι !
Με €22.000+ έχει πολλές επιλογές....πάρα πολλές! Αυστηρά από τα 3 που αναφέρεις, προσωπικά θ απήγαινα στο Φόκους....όταν το οδήγησα με ενθουσίασε. Και το Βιτάρα είναι πολύ καλό επίσης.
Σου απάντησε ο σαργός για το ηλεκτρικό χειρόφρενο....κοστίζει περισσσότερο, όποτε τα μικρα / φτηνά αυτοκίνητα δεν το έχουν (ή το έχουν ώς έξτρα).
Ευχαριστώ,
από εσένα φίλε κρατώ την άποψη για το Focus!
Αν επιτρέπεις τι όχημα κατέχεις;
Σχετικά με το χειρόφρενο παύω την ερώτηση, οι απαντήσεις ήταν λογικές και δεν έχει περισσότερο νόημα!
-
Honda civic 1.5 sport.
Δε σου προτείνω όμως το Honda civic hatchback 1.0 ή το Honda civic sedan 1.5 που είναι μες το μπατζετ σου -και κατά την υποκειμενική μου γνώμη είναι καλύτερα αυτοκίνητα από αυτά που κοιτάς (με εξαίρεση ίσως το focus)- γιατί ζήτησες να μη σου προτείνουμε άλλα.
-
Honda civic 1.5 sport.
Δε σου προτείνω όμως το Honda civic hatchback 1.0 ή το Honda civic sedan 1.5 που είναι μες το μπατζετ σου -και κατά την υποκειμενική μου γνώμη είναι καλύτερα αυτοκίνητα από αυτά που κοιτάς (με εξαίρεση ίσως το focus)- γιατί ζήτησες να μη σου προτείνουμε άλλα.
Αδελφέ το είδα, μόνο μέσω internet αυτό και γενικά μου άρεσε.
Πάσχει σε δύο θέματα, τουλάχιστον οι τιμές που είδα με ανάλογα 'τσιτσιμπλίκια' ήταν αρκετά ακριβότερες και δεν βλέπω αρκετά εξαπλωμένο δίκτυο συνεργατών αλλα θα το ξανατσεκάρω για καλό και για κακό.
-
Ναι, είναι πιο ακριβά τα Honda από τα υπόλοιπα που κοιτάς.
Στα λεφτά που διαθέτεις παίρνεις το focus με πολλά εξτρά ή ακόμη και το 1.5 με πολλά εξτρά (αν δεν απατώμαι παίρνεις το 1.5 st-line που είναι 'γεμάτο').
-
Ναι, είναι πιο ακριβά τα Honda από τα υπόλοιπα που κοιτάς.
Στα λεφτά που διαθέτεις παίρνεις το focus με πολλά εξτρά ή ακόμη και το 1.5 με πολλά εξτρά (αν δεν απατώμαι παίρνεις το 1.5 st-line που είναι 'γεμάτο').
Ευχαριστώ και πάλι!
-
Οπότε απλά συνοψίζω και για φίλους που θα δουν πιο μετά:
Με βάση τα κριτήρια του θέματος που έχω θέσει, είμαστε
-
νέο Focus ST ή το Focus Active 1.5 με 150 HP -- 2 Υπέρ
-
νέα Corolla hatchback Active Plus 1.2 -- 0 Υπέρ
-
νέο Vitara 1.4 βενζίνη (Outsider) -- 0 Υπέρ
Περιμένω και άλλες απόψεις, όσο περισσότερες το πιο σίγουρη η απόφασή μου.
Φυσικά έχω και εγώ λόγο σε αυτή !
-
-
Για μένα το corolla είναι εκτός συναγωνισμού... Και μικρότεροι χώροι και χειρότερες επιδόσεις... Δε μου κάνει καμία αίσθηση.
Για μένα η καλύτερη επιλογή είναι το Focus (το έχω αγοράσει μετά από πολύ ψάξιμο και πολλές δοκιμές). Η έκδοση δε παίζει ρόλο. Ότι προτιμάς, είτε ST Line (Έμφαση στο Line. Το ST που γράφεις είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα) για πιο σπορ εμφάνιση είτε Active για μεγαλύτερη απόσταση απ' το έδαφος. Να ξέρεις απλά ότι αν κάνεις παραγγελία από το εργοστάσιο, το ST Line θα σου έρθει κατά 99% με ημιάκαμπτο πίσω ενώ το Active θα έχει πολλαπλούς συνδέσμους. Έχουν κάνει αυτή την ηλίθια αλλαγή από το καλοκαίρι... Εγώ στη θέση σου, αν δεν κοιτούσα για station wagon (νομίζω δε σε ενδιαφέρει), θα έπαιρνα το Active. Τώρα αν βρεις κανένα ετοιμοπαράδοτο ST Line λογικά θα έχει πολλαπλούς. Ψάξε το αν και η διαφορά δεν θα είναι αβυσσαλέα.
Μιλάμε για τον βασιλιά της κατηγορίας του σε αίσθηση οδήγησης. Οι χώροι του καταπληκτικοί ακόμα και για ψηλά άτομα πίσω. Εγώ είμαι 1.86 και κάθομαι άνετα πίσω από τη θέση μου. Ο χώρος αποσκευών δεν είναι ο καλύτερος αλλά ούτε και ο χειρότερος. Αν δεν έχεις θέμα με το τεκμήριο είναι αμαρτία να πάρεις το 1000άρι.
Παρ όλα αυτά και το Vitara δεν είναι άσχημο και ενδεχομένως φθηνότερο. Αν δε σε ενοχλεί το πιο τετράγωνο σχήμα και η κάπως μειωμένη οδηγική απόλαυση σε ταξίδια και στροφές, είναι και αυτό καλή επιλογή.
Να πας να τα οδηγήσεις και τα 2 και να δεις αν μπορείς να καταφέρεις να σου δώσουν LED φώτα εμπρός. Όχι φώτα ημέρας, αλλά πορείας LED. Αν το καταφέρεις δε θα σου λείπει τίποτα.
-
Αν επιτρέπεις τι όχημα κατέχεις;
Εδώ και 2.5 χρόνια ένα Ford Kuga 1.5 βενζίνη (και ένα Fiat Panda για την πόλη), αλλά έχουν περάσει αρκετά αυτοκίνητα από την κατοχή μου (κυρίως BMW & Mini).
ΥΓ: Οικογένεια 5 ατόμων = 3 παιδιά σωστά? Εαν είναι έτσι και δεν έχει πάρει την απαλλαγή στο παρελθόν, δικαιούσαι έκπτωση στον φόρο οπότε η τιμή μειώνεται αρκετά.
-
-
Focus Active 1.5
-
Vitara 1.4
To Corolla για 5 άτομα ειναι στενάχωρο.
Το Vitara έχει τους ίδιους χώρους φόρτωσης με το Focus και έχει μόνο 3 εκ. περισσότερο ύψος από το έδαφος (18 έναντι 15 το active), το focus ειναι πιο άνετο/αναπαυτικό και με πιο ζωντανό κινητήρα.
Αυτά από test drive, δεν έχω κανένα στην κατοχή μου..
-
-
Για μένα το corolla είναι εκτός συναγωνισμού... Και μικρότεροι χώροι και χειρότερες επιδόσεις... Δε μου κάνει καμία αίσθηση.
Για μένα η καλύτερη επιλογή είναι το Focus (το έχω αγοράσει μετά από πολύ ψάξιμο και πολλές δοκιμές). Η έκδοση δε παίζει ρόλο. Ότι προτιμάς, είτε ST Line (Έμφαση στο Line. Το ST που γράφεις είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα) για πιο σπορ εμφάνιση είτε Active για μεγαλύτερη απόσταση απ' το έδαφος. Να ξέρεις απλά ότι αν κάνεις παραγγελία από το εργοστάσιο, το ST Line θα σου έρθει κατά 99% με ημιάκαμπτο πίσω ενώ το Active θα έχει πολλαπλούς συνδέσμους. Έχουν κάνει αυτή την ηλίθια αλλαγή από το καλοκαίρι... Εγώ στη θέση σου, αν δεν κοιτούσα για station wagon (νομίζω δε σε ενδιαφέρει), θα έπαιρνα το Active. Τώρα αν βρεις κανένα ετοιμοπαράδοτο ST Line λογικά θα έχει πολλαπλούς. Ψάξε το αν και η διαφορά δεν θα είναι αβυσσαλέα.
Μιλάμε για τον βασιλιά της κατηγορίας του σε αίσθηση οδήγησης. Οι χώροι του καταπληκτικοί ακόμα και για ψηλά άτομα πίσω. Εγώ είμαι 1.86 και κάθομαι άνετα πίσω από τη θέση μου. Ο χώρος αποσκευών δεν είναι ο καλύτερος αλλά ούτε και ο χειρότερος. Αν δεν έχεις θέμα με το τεκμήριο είναι αμαρτία να πάρεις το 1000άρι.
Παρ όλα αυτά και το Vitara δεν είναι άσχημο και ενδεχομένως φθηνότερο. Αν δε σε ενοχλεί το πιο τετράγωνο σχήμα και η κάπως μειωμένη οδηγική απόλαυση σε ταξίδια και στροφές, είναι και αυτό καλή επιλογή.
Να πας να τα οδηγήσεις και τα 2 και να δεις αν μπορείς να καταφέρεις να σου δώσουν LED φώτα εμπρός. Όχι φώτα ημέρας, αλλά πορείας LED. Αν το καταφέρεις δε θα σου λείπει τίποτα.
Ευχαριστώ φίλε μου,
όντως το ST-Line είναι το σωστό (θα το διορθώσω!) τι εντυπώσεις έχεις από τον κινητήρα;
Δεν κρύβω ότι με απασχολούν κάπως οι 3 κύλινδροι και κάποια θερμά θέματα στο παρελθόν στα Focus...
To Vitara το έχω outsider γιατί διάβασα ότι έχει θέματα με τριγμούς στο ταμπλο και για αυτό θέλω απόψεις από κατόχους γενικά. Καλό το test drive αλλά δεν δείχνει κάτι τέτοια, εκτός από μια άλλη μάρκα εκτός των τριών που έχω καταλήξει που το έδειξε με το καλημέρα από το πλαστικό που δεν ήταν το κακό του το σκληρό (δεν έχω τέτοιο θέμα), το κακό είναι πως έδειχνε στις συναρμογές αλλά και ακουγόταν ήδη άσχημα!
-
cyclon wrote:
Αν επιτρέπεις τι όχημα κατέχεις;
Εδώ και 2.5 χρόνια ένα Ford Kuga 1.5 βενζίνη (και ένα Fiat Panda για την πόλη), αλλά έχουν περάσει αρκετά αυτοκίνητα από την κατοχή μου (κυρίως BMW & Mini).
ΥΓ: Οικογένεια 5 ατόμων = 3 παιδιά σωστά? Εαν είναι έτσι και δεν έχει πάρει την απαλλαγή στο παρελθόν, δικαιούσαι έκπτωση στον φόρο οπότε η τιμή μειώνεται αρκετά.
Ευχαριστημένος από τον κινητήρα;
Απόψεις κατόχων για την επιλογή αυτοκινήτου