Αποσυρση 2019
-
Γεια σας παιδια γνωριζει κανεις τι εννοουν οταν λενε θα δοθουν κινητρα για νεας τεχνολογιας αυτοκινητα, δηλαδη μονο σε ηλεκτρικα και υβριδικα? Και κατι για εισαγωμενα euro5 euro6?και ρωτω εγω τωρα, αν δοθει για μεταχειρισμενα 5 και 6 euro δεν πρεπει να δοθει και για καινουργιους diesel κινητηρες?
-
This post is deleted!