-
Περίπου εδώ κι ένα μήνα απόκτησα το opel corsa lpg 120 edition με clima. Ενώ γενικά από το αυτοκίνητο είμαι ευχαριστημένος, με το κλιμαστικό του έχω απελπιστεί. Στις ζεστές μέρες και όταν το χτυπάει ο ήλιο τα μεσημέρια είναι πολύ αδύναμο και οριακά μπορείς να κάθεσαι μέσα. Το σύγκρινα με 2 corsa της αντιπροσωπίας και διαπίστωσα πως κι αυτά έχουν το ίδιο θέμα. Μου είπαν πως ευθύνεται το καινούριο φρέον. Γνωρίζει κανείς κάτι?
-
Περίπου εδώ κι ένα μήνα απόκτησα το opel corsa lpg 120 edition με clima. Ενώ γενικά από το αυτοκίνητο είμαι ευχαριστημένος, με το κλιμαστικό του έχω απελπιστεί. Στις ζεστές μέρες και όταν το χτυπάει ο ήλιο τα μεσημέρια είναι πολύ αδύναμο και οριακά μπορείς να κάθεσαι μέσα. Το σύγκρινα με 2 corsa της αντιπροσωπίας και διαπίστωσα πως κι αυτά έχουν το ίδιο θέμα. Μου είπαν πως ευθύνεται το καινούριο φρέον. Γνωρίζει κανείς κάτι?
-
Η απάντηση που σου έδωσαν είναι γελοία. Όλα τα καινούρια αυτοκίνητα ίδιας προδιαγραφής φρέον χρησιμοποιούν. Πιστεύεις ότι όλα έχουν το ίδιο πρόβλημα;
Σε κάθε περίπτωση, αν ο συμπιεστής του A/C είναι αδύναμος, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τον βοηθήσεις με τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών.
-
Τέσταρα 2 κόρσα που είχαν εκεί, στα 5-10 λεπτά δεν έκαναν ικανοποιητική ψύξη. Το παραδέχτηκε κι ο υπάλληλος. Μετά μου είπαν πως το χουν παραπονεθεί κι άλλοι . Έχω ακούσει το ίδιο και για το μίκρα.Γνωρίζει κανείς κάτι?
-
Εμείς έχουμε ένα παλιότερο (D) και το a/c δουλεύει καλά, αλλά πράγματι θέλει μεμβράνες, αλλιώς αν το έχεις αφήσει στον ήλιο, απλά ψήνεται και δεν μπορείς να κάνεις και πολλά.
-
Και εγώ σε Corsa D 1.3 Diesel του 2012 που είχα από καινούριο, το A/C δεν ήταν το δυνατό του σημείο, παρά το ότι είχε ελεγχθεί από διάφορα συνεργεία. 'Ετσι είναι από κατασκευής, δε συγκαταλέγεται στα πλέον αποδοτικά, πρέπει να το έχεις στο μπλε και τον ανεμιστήρα στο 3-4 (αν έχεις απλό A/C). Δε βοηθάει ίσως και το αρκετά επικλινές παρμπρίζ.
Οι μεμβράνες σαφώς και θα έχουν αποτέλεσμα πάντως, έχω δει μεγάλη διαφορά σε 2 οχήματά μου αφότου τις πέρασα, ακόμη και μετά από ώρα σταματημένα στον ήλιο, η καμπίνα ψύχεται (τόσο ώστε να νιώθουν καλά οι επιβάτες) μετά από πολύ λίγο χρόνο, και κρατάει.
-
Εγω φιλε μου θα σε ελεγα να πας σε μηχανικο που ασχολειται με αυτα μηπως εχεις καποια μικρη διαρροη στο φρεον. Απλα να ξερεις οτι θα δωσεις κανα 50αρικο για να στο γεμισει φουλ και να δει αμα εχει διαρροη
-
Γενικά από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο παρατηρούνται τεράστιες διαφορές στην απόδοση του A/C. Στην οικογένεια είχαμε κατά διαστηματα παλιό Yaris 2002 (μέτριοA/C) Ceed 2008 (καλό A/C) Zafira 2004 (σκοτώνει) Daihatsu Cuore 2006 (καλό αλλά είναι και μικρή η καμπίνα) Ηοnda Civic 2009 (πολύ καλό), Audi A3 2001 (καλό)
-
Παιδιά έχω και εγώ ένα corsa d και σε σύγκριση με το almera n16 που έχω επίσης το a/c του corsa είναι τουλάχιστον ένα 30%κάτω. Το φρεον του είναι οκ αλλά εργονομικα έχει τεράστιο παρμπρίζ το οποίο έλκει τις ακτίνες του ήλιου και το κάνει φλεγόμενο θερμοκήπιο..οταν απογευματιασει ή έχεις τον ήλιο από πίσω όλα μια χαρά..
-
ήμουν κάτοχος Corsa C , όντως έχουν αδύναμο A/C . Εφόσον είναι εντάξει απο πλήρωση στο φρέον , τότε δές για μεμβράνες όπως γράφτηκε στο πιο ελάχιστο νούμερο. Πάντως και στο επόμενο Corsa D δεν το εχουν διορθώσει
Αδύναμο κλιματιστικό Corsa