Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα στην αναρροφηση (αλλαγη) λαδιων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα στην αναρροφηση (αλλαγη) λαδιων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    456
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      Kαλημερα 
      Απ οταν πηρα το αμαξι (μεταχειρο) εχω κανει περιπου 12 αλλαγες λαδιων αλλες φορες απο την ταπα κατω και αλλες ρουφωντας απο το σωληνακι του μετρητη λαδιου . τις τελευταιες 3 ομως υπαρχει προβλημα .
      Εξηγουμαι. 
      Πηγα σε πρατηριο φιλου που εχει μηχανημα να τα ρουφηξουμε απο πανω .Δεν καταφεραμε να βγαλουμε πανω απο 2 λιτ.
      Λεω θα ειναι χαλασμενο δεν παει στο διαολο θα τα βγαλω με το δικο μου μηχανακι . Το ιδιο προβλημα .
      Λεω θα το παω στο συνεργειο , οπου εχουμε ξαναλαξει λαδια και ρουφωντας  χωρις προβλημα .
      Το ιδιο , μπορεσαμε να ρουφηξουμε μονο 2.2 λιτ.
      Ο αρχιμαστορας ελειπε διακοπες και το μαστοροπουλο ελεγε βλακειες οτι μαλλον δεν ειχε λαδι και τετοια , αφου τσεκαρισμενο την ιδια μερα ηταν ενα μπακλαβαδακι κατω απο το ανω σημειο , εκει που το γεμιζω παντα.
      Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι , επειδη ειδα οτι το καρτερ εχει ενα βαθουλωματακι , μηπως εχει χτυπήσει το
      σωληνακι και και εχει κλησει ακομη περισσοτερο (μιας και κανει κουρμπα κατω) και δεν περναει ο σωληνας αναρροφησης μεχρι κατω. Αλλα πρεπει να βγαλω το καρτερ για να δω (και τι δεν θαδινα για ενα αναβατοριο στην αυλη)
      βαζω και 2 φωτο για το πως ειναι το σωληνακι 
      Καμμια  ιδεα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otso last edited by

        Kαλημερα 
        Απ οταν πηρα το αμαξι (μεταχειρο) εχω κανει περιπου 12 αλλαγες λαδιων αλλες φορες απο την ταπα κατω και αλλες ρουφωντας απο το σωληνακι του μετρητη λαδιου . τις τελευταιες 3 ομως υπαρχει προβλημα .
        Εξηγουμαι. 
        Πηγα σε πρατηριο φιλου που εχει μηχανημα να τα ρουφηξουμε απο πανω .Δεν καταφεραμε να βγαλουμε πανω απο 2 λιτ.
        Λεω θα ειναι χαλασμενο δεν παει στο διαολο θα τα βγαλω με το δικο μου μηχανακι . Το ιδιο προβλημα .
        Λεω θα το παω στο συνεργειο , οπου εχουμε ξαναλαξει λαδια και ρουφωντας  χωρις προβλημα .
        Το ιδιο , μπορεσαμε να ρουφηξουμε μονο 2.2 λιτ.
        Ο αρχιμαστορας ελειπε διακοπες και το μαστοροπουλο ελεγε βλακειες οτι μαλλον δεν ειχε λαδι και τετοια , αφου τσεκαρισμενο την ιδια μερα ηταν ενα μπακλαβαδακι κατω απο το ανω σημειο , εκει που το γεμιζω παντα.
        Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι , επειδη ειδα οτι το καρτερ εχει ενα βαθουλωματακι , μηπως εχει χτυπήσει το
        σωληνακι και και εχει κλησει ακομη περισσοτερο (μιας και κανει κουρμπα κατω) και δεν περναει ο σωληνας αναρροφησης μεχρι κατω. Αλλα πρεπει να βγαλω το καρτερ για να δω (και τι δεν θαδινα για ενα αναβατοριο στην αυλη)
        βαζω και 2 φωτο για το πως ειναι το σωληνακι 
        Καμμια  ιδεα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Αφού ρουφήξεις τα λάδια και βγάλεις 2 λίτρα, μετά σήκωσε το αμάξι και άνοιξε την βίδα του κάρτερ.

          Μάλλον δεν θα τρέξει άλλο λάδι.  Στην σπάνια περίπτωση που τρέξουν 1-2 λίτρα ακόμα θα ξέρεις ότι ο δείκτης λαδιού έχει κάποιο πρόβλημα (δεν φτάνει μέχρι κάτω) και θα αλλάζεις λάδια αποκλειστικά ξεβιδώνοντας την τάπα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • O
            otso @leonp last edited by

            α) και γιατι συμπληρωνουμε παντα την ποσοτητα που βγαλαμε leonp;

            β) επειδη ειμαι ψυχαναγκαστικος  και με τρελανες με τον δεικτη λαδιου (μηπως μου τον ειχαν αλλαξει κατα λαθος σε κανα συνεργειο) πηγα μολις τωρα στην αποθηκη που εχω ανταλλακτικα και πηρα εναν ολοκαινουργιο μεσα απο την συσκευασια του . και ειναι ολοιδιος και δειχνει το ιδιο ενα μπακλαβαδακι κατω απο το ανω σημειο. Αρα 3.9 λιτ λαδι.

            γ) ολες οι αλλαγες λαδιου εγιναν το τελευταιο εξαμηνο καθως με τρελαινε να μην εχουν αλλαχτει ολα τα λαδια.

            δ) πριν το εξαμηνο οι αλλαγες γινονταν κανονικα  στις αρχες απο την ταπα (και αργοτερα αφου ειδαμε οτι απο την ταπα εμεναν περιπου 500ml στο καρτερ λογω εσωτερικου σπειρωματος) μεσω ανναροφησης και παντα εβγαιναν ολα τα λαδια .

            ε) στην τελευταια αλλαγη επειδη ειχαμε βγαλει την ποδια απο κατω και αφου πηρα να λησω την βιδα ο ευθυνοφοβος μηχανικος (ελεω θεου) εβαλε τις φωνες (κι αμα δεν ξαναβιδωσει τι θα κανω εγω) βεβαια ηταν μονος και ελλειπε ο αλλος μηχανικος ο οποιος ειναι και ο αρχηγος.

            ζ) Παλιοτερα εχω σπασει σε ουνο την σωληνα που ρουφαει η αντλια λαδιου λογω χτηπηματος στο καρτερ ,και λεω μηπως εχει γινει η ιδια βλακεια  και απλως εχει στραβωσει περισσοτερο μια που ειναι στραβη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • 2
              21-quadra last edited by

              Αν δεν αλλάζεις τακτικά λάδια ενδέχεται να έχει πιάσει μούργα η σίτα της αντλίας λαδιού και να μη ρουφάει όλα τα λάδια, γιατί από ότι βλέπω το σωληνάκι ρουφάει μέσα από την σίτα, άλλη περίπτωση είναι να είναι βουλωμένο το σωληνάκι στις καμπύλες του, πάλι από μούργα, εγώ θα έβγαζα το κάρτερ να ελέγξω την σίτα της αντλίας λαδιού γιατί αν δεν είναι καθαρή θα έχεις πρόβλημα στα κουζινέτα του κινητήρα, και όπως θα είναθι έξω το κάρτερ θα έβαζα μια πολύ ψιλή ατσαλίνα να δω και την κατάσταση στο σωληνάκι, αλλά οπωσδήποτε θα έβγαζα το κάρτερ μπας και προλάβω μεγαλύτερη ζημιά.

              Αυτά με το λάδι είναι ανησυχητικά φαινόμενα και πρέπει να ελεγχούν επισταμένα και χωρίς χρονοτριβή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • 2
                21-quadra last edited by

                Thank a lot !

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr