Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ήπια βελτίωση Focus 1.6 του 2003
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ήπια βελτίωση Focus 1.6 του 2003
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    14
    30
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Ενδιαφέρομαι για ήπια βελτίωση ενός Focus 1.6 του 2003 με βασικό σκοπό αύξηση της ροπής χαμηλότερα, για να γίνει λίγο πιο χρηστικό το αυτοκίνητο κατά τη μεταφορά φορτίου σε δύσκολο τσιμεντόδρομο στο χωριό/εξοχικό μας, που τώρα 'βγαίνει' μετά βίας...

      Προσπάθησα να δω πληροφορίες και σε παλαιότερο άρθρο που είναι ημιτελές:

      https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=2004&month=1&issue=331&cat=0-100-0&number=9474

      δεκτές συμβουλές αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία.

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Ενδιαφέρομαι για ήπια βελτίωση ενός Focus 1.6 του 2003 με βασικό σκοπό αύξηση της ροπής χαμηλότερα, για να γίνει λίγο πιο χρηστικό το αυτοκίνητο κατά τη μεταφορά φορτίου σε δύσκολο τσιμεντόδρομο στο χωριό/εξοχικό μας, που τώρα 'βγαίνει' μετά βίας...

        Προσπάθησα να δω πληροφορίες και σε παλαιότερο άρθρο που είναι ημιτελές:

        https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=2004&month=1&issue=331&cat=0-100-0&number=9474

        δεκτές συμβουλές αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία.

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Oι ατμοσφαιρικοί κινητήρες κοστίζουν πολύ για να βελτιωθούν σε μικρό βαθμό με σημαντικό κόστος, σε μεγαλύτερο βαθμό βελτίωσης γίνονται μη λειτουργικοί για καθημερινή χρήση + την αύξηση της κατανάλωσης και με αρκετά μεγάλο κόστος.

          Η καλύτερη λύση είναι η αντικατάσταση του κινητήρα με τον αμέσως μεγαλύτερο από το ίδιο μοντέλο μαζί βέβαια με την ECU, μπορείς να βρείς ένα τροπέτο στα μεταχειρισμένα να πάρεις όλο το σετ, κινητήρα, ECU, σαζμάν / διαφορικό, ημιαξόνια, άκρα, φρένα κλπ, δεδομένου ότι δεν είναι μοντέλα που τα κυνηγάνε για βελτιώσεις αν βρείς ένα τροπέτο μπορείς να το διαπραγματευτείς σε καλή τιμή και να επιστρέψεις τα κομμάτια λαμαρίνας που δεν θα χρειαστείς για να έχεις καλύτερη τιμή.

          Τροπέτο λέμε ένα κομμένο αμάξι από το εμπρός παρμπρίζ μέχρι εμπρός τον προφυλακτήρα, δηλαδή ολόκληρο το μηχανοστάσιο με όλα τα περιφερειακά του + τα άκρα του. Αυτά υπάρχουν από αυτοκίνητα που είναι χτυπημένα στο πίσω μέρος και οι ασφάλειες τα έχουν βγάλει ολική καταστροφή.

          Με αυτή την μετατροπή θα έχεις ένα πλήρες ασφαλές, δυνατγό, οικονομικό και σωστό 1.8 αυτοκίνητο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Πάλι το κόστος θα είναι μεγάλο καθώς εκτός των εργατικών θα πρέπει να γίνει πλήρες σέρβις στο άλλο μοτέρ και πάντα με το ρίσκο μιας και δεν ξέρεις σε τι κατάσταση μπορεί να είναι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • 2
              21-quadra last edited by

              Αν είναι τροπέτο από τρακαρισμένο τα χλμ θα είναι όσα γράφει το κοντέρ, οι παλιατζήδες δεν ασχολούνται να κατεβάσουν τα χλμ, επίσης αν είναι από τρακαρισμένο σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δούλευε μέχρι την ημέρα του ατυχήματος, λάδια, μπουζί και είναι ΟΚ.

              Το κόστος σίγουρα υπάρχει αλλά με τα ίδια λεφτά της μετατροπής 1ου σταδίου που σίγουρα δεν θα είναι όπως το 1.8, θα είναι ένα άλλο αυτοκίνητο με το μεγαλύτερο μοτέρ / σαζμάν / διαφορικό / φρένα, τουλάχιστον εγώ αν ήμουνα στη θέση του αυτή τη λύση θα ακολουθούσα, και δεν θα έμπλεκα με μεταροπή σε ατμοσφαιρικό 1.6 όταν το ζητούμενο είναι η δύναμη και η ροπή με χαμηλές στροφές σε άσχημους δρόμους με φορτίο.

              Είναι μια μετατροπή plug-in λύσε - δέσε χωρίς προβλήματα και άλλου είδους μετατροπές

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                cson last edited by

                Ti πρόβλημα έχεις ακριβώς στο τσιμεντεοδρομο με φορτίο ? Δεν τραβάει να φανταστώ σε καμία ανηφόρα με 1η? Εγώ θα έβγαζα το σασμάν και τα το έστελνα για κοντεμα της 1ης και ίσως της 2ας σε ένα εξιδικευμενο εργαστήριο που επισκευαζει σασμάν. Ρώτησα εκεί που πήγα και επικσευασα το σασμάν μου γιατί έχω και γω παρόμοιο πρόβλημα λόγο μακρυων σχέσεων που έχει το suv μου και μου είπε γίνεται πανευκολα να το κοντυνω όλο ή κάποια σχέση μεμονωμένα.

                Οποιαδήποτε βελτίωση σε ατμοσφαιρικό μοτέρ θα σου επιφέρει κάποια αποτελέσματα στις ψηλές στροφές μόνο, κάτι που δεν σε βοηθάει καθόλου για το πρόβλημα που έχεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Γι' αυτό έγραψα εδώ, να δω ιδέες.

                  Το μεγαλύτερο μοτέρ από τροπέτο καλό σαν ιδέα, συνολική λύση,  αλλά το βλέπω να θέλει πολύ τρέξιμο και ίσως μεγάλα έξοδα. Αν το κόστος φτάνει ή ξεπερνάει την αξία του αυτοκινήτου, και με αμφίβολη αξιοπιστία, δυσκολεύει η απόφαση... Και δεν ξέρω αν το focus MK1 έβγαινε με τον 1.8 του Mondeo ή πρέπει να πάρει το δίλιτρο, που αλλάζει πολύ και το κόστος χρήσης. (Σε σύντομη αναζήτηση, είδα σε ξένα φόρουμ να αναφέρονται στον 1.7 του Puma ή στο δίλιτρο του ST)

                  Η ιδέα με το κιβώτιο, ίσως να ήταν πιο εφικτή σε περίπτωση αλλαγής σετ δίσκου, που όμως έχει γίνει σχετικά πρόσφατα...

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • C
                    cson last edited by

                    Το βγάλε βάλε του σασμάν δεν είναι κάτι τρομερο. Περί 100 ευρώ κόστος εργατικα , τις  σχετικά καινούριες βαλβολινες τις μαζεύεις σε δοχείο καθαρό. Στέλνεις το σασμάν για εχγειριση και είσαι έτοιμος. Μόνο έτσι λύνεται το πρόβλημα κάθε ατμοσφαιρικου μοτέρ που δεν έχει ροπή να σύρει αμάξωμα σε χαμηλές στροφές με φορτία. Ειδάλλως καις συμπλεκτη από το πατιναρισμα ή περνάς με φόρα το κακοτραχαλο δρόμο με ότι αρνητικό συνεπάγεται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                    • piliourits
                      piliourits @cson last edited by

                      Έτσι είναι, κι αυτά τα προβλήματα αντιμετωπίζουμε .

                      Είναι βασικός λόγος που κοιτάω να αντικαταστήσω το αυτοκίνητο. Διαφορετικά θα μείνει στην οικογένεια σαν δεύτερο/ χαμάλης, και θα αγοραστεί κάτι πιο βολικό για πόλη και εκδρομές, πχ. μικρομεσαίο SUV.

                      Γνωρίζετε κάποιο συνεργείο που θα κάνει εγγυημένη δουλειά στο κιβώτιο; Στείλτε στοιχεία επικοινωνίας. Το αυτοκίνητο βρίσκεται στην Θεσσαλία, και θα πρέπει να οργανωθεί η μεταφορά κλπ.

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Το Focus Mk1 έβγαινε με τον 1800άρι Zetec-E, με 115 άλογα, ο οποίος όμως δεν είναι ίδιος με τον 1800 Duratec του Mondeo (ο οποίος είναι σχεδίασης Mazda), που σημαίνει επίσης αλλαγή σε εγκέφαλο, πολλαπλές κλπ. Μπορείς να κοντύνεις τα γρανάζια των σχέσεων, αλλά ευκολότερη λύση είναι ένα κωρονοπήνιο από 1400, που είναι λίγο κοντύτερο (πρόσεχε μόνο να μην είναι εισαγωγής γιατί μερικα εκεί φορούσαν ίδιο με το 1600). Μην περιμένεις θαύματα βέβαια και εννοείται ότι ένα μικρομεσαίο hatchback δεν είναι φτιαγμένο για μεταφορά φορτίων σε δύσκολους δρόμους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 14
                        • A
                          axenias @piliourits last edited by

                          Έτσι είναι, κι αυτά τα προβλήματα αντιμετωπίζουμε .

                          Είναι βασικός λόγος που κοιτάω να αντικαταστήσω το αυτοκίνητο. Διαφορετικά θα μείνει στην οικογένεια σαν δεύτερο/ χαμάλης, και θα αγοραστεί κάτι πιο βολικό για πόλη και εκδρομές, πχ. μικρομεσαίο SUV.

                          Γνωρίζετε κάποιο συνεργείο που θα κάνει εγγυημένη δουλειά στο κιβώτιο; Στείλτε στοιχεία επικοινωνίας. Το αυτοκίνητο βρίσκεται στην Θεσσαλία, και θα πρέπει να οργανωθεί η μεταφορά κλπ.

                          Φίλε μου έχουμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με ίδιο αυτοκίντηο ίδια χρονολογία. Τελικά τι λύση βρήκες;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            axenias @cson last edited by

                            Ti πρόβλημα έχεις ακριβώς στο τσιμεντεοδρομο με φορτίο ? Δεν τραβάει να φανταστώ σε καμία ανηφόρα με 1η? Εγώ θα έβγαζα το σασμάν και τα το έστελνα για κοντεμα της 1ης και ίσως της 2ας σε ένα εξιδικευμενο εργαστήριο που επισκευαζει σασμάν. Ρώτησα εκεί που πήγα και επικσευασα το σασμάν μου γιατί έχω και γω παρόμοιο πρόβλημα λόγο μακρυων σχέσεων που έχει το suv μου και μου είπε γίνεται πανευκολα να το κοντυνω όλο ή κάποια σχέση μεμονωμένα.

                            Οποιαδήποτε βελτίωση σε ατμοσφαιρικό μοτέρ θα σου επιφέρει κάποια αποτελέσματα στις ψηλές στροφές μόνο, κάτι που δεν σε βοηθάει καθόλου για το πρόβλημα που έχεις.

                            Μπορείς να μου στείλεις στοιχεία του συνεργείου να τους ρωτήσω κόστος; Θέλω να μου χαμηλώσουν την πρώτη τουλάχιστον...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • piliourits
                              piliourits @axenias last edited by

                              piliourits wrote:

                              Έτσι είναι, κι αυτά τα προβλήματα αντιμετωπίζουμε .

                              Είναι βασικός λόγος που κοιτάω να αντικαταστήσω το αυτοκίνητο. Διαφορετικά θα μείνει στην οικογένεια σαν δεύτερο/ χαμάλης, και θα αγοραστεί κάτι πιο βολικό για πόλη και εκδρομές, πχ. μικρομεσαίο SUV.

                              Γνωρίζετε κάποιο συνεργείο που θα κάνει εγγυημένη δουλειά στο κιβώτιο; Στείλτε στοιχεία επικοινωνίας. Το αυτοκίνητο βρίσκεται στην Θεσσαλία, και θα πρέπει να οργανωθεί η μεταφορά κλπ.

                              Φίλε μου έχουμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με ίδιο αυτοκίντηο ίδια χρονολογία. Τελικά τι λύση βρήκες;;

                              Δυστυχώς δεν έκανα κάτι με το αμάξι, αλλιώς θα το είχα γράψει εδώ. Ή μάλλον, καθώς το αμάξι το έχουμε πολλά χρόνια και θα χρειαζόμασταν και δεύτερο (όλα αυτά ήταν σχεδιασμοί προ πανδημίας) ακολούθησα τη πρώτη περίπτωση και αγοράστηκε το καλοκαίρι ένα μικρομεσαίο SUV  ντίζελ που δεν θα αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα σε αυτές τις μετακινήσεις.

                              Μάλλον η λύση που συζητήθηκε εδώ για επέμβαση στο κιβώτιο να είναι η πιο σωστή, αλλά έκρινα πως δεν θα άξιζε τα χρήματα και το όποιο ρίσκο σε ένα αμάξι που έχει βγάλει τα λεφτά του ήδη και μπορεί ως έχει να εξυπηρετεί ιδιαίτερα καλά σε όλα τα υπόλοιπα.

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • piliourits
                                piliourits @axenias last edited by

                                cson wrote:

                                Ti πρόβλημα έχεις ακριβώς στο τσιμεντεοδρομο με φορτίο ? Δεν τραβάει να φανταστώ σε καμία ανηφόρα με 1η? Εγώ θα έβγαζα το σασμάν και τα το έστελνα για κοντεμα της 1ης και ίσως της 2ας σε ένα εξιδικευμενο εργαστήριο που επισκευαζει σασμάν. Ρώτησα εκεί που πήγα και επικσευασα το σασμάν μου γιατί έχω και γω παρόμοιο πρόβλημα λόγο μακρυων σχέσεων που έχει το suv μου και μου είπε γίνεται πανευκολα να το κοντυνω όλο ή κάποια σχέση μεμονωμένα.

                                Οποιαδήποτε βελτίωση σε ατμοσφαιρικό μοτέρ θα σου επιφέρει κάποια αποτελέσματα στις ψηλές στροφές μόνο, κάτι που δεν σε βοηθάει καθόλου για το πρόβλημα που έχεις.

                                Μπορείς να μου στείλεις στοιχεία του συνεργείου να τους ρωτήσω κόστος; Θέλω να μου χαμηλώσουν την πρώτη τουλάχιστον...

                                axenias στείλε και στον cson προσωπικό μήνυμα να σε πληροφορήσει για συνεργείο, γιατί εγώ δεν την έχω κάνει την επέμβαση.

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  cson @axenias last edited by

                                  cson wrote:

                                  Ti πρόβλημα έχεις ακριβώς στο τσιμεντεοδρομο με φορτίο ? Δεν τραβάει να φανταστώ σε καμία ανηφόρα με 1η? Εγώ θα έβγαζα το σασμάν και τα το έστελνα για κοντεμα της 1ης και ίσως της 2ας σε ένα εξιδικευμενο εργαστήριο που επισκευαζει σασμάν. Ρώτησα εκεί που πήγα και επικσευασα το σασμάν μου γιατί έχω και γω παρόμοιο πρόβλημα λόγο μακρυων σχέσεων που έχει το suv μου και μου είπε γίνεται πανευκολα να το κοντυνω όλο ή κάποια σχέση μεμονωμένα.

                                  Οποιαδήποτε βελτίωση σε ατμοσφαιρικό μοτέρ θα σου επιφέρει κάποια αποτελέσματα στις ψηλές στροφές μόνο, κάτι που δεν σε βοηθάει καθόλου για το πρόβλημα που έχεις.

                                  Μπορείς να μου στείλεις στοιχεία του συνεργείου να τους ρωτήσω κόστος; Θέλω να μου χαμηλώσουν την πρώτη τουλάχιστον...

                                  https://www.gearbox.gr/el/company/

                                  Aυτο ειναι το εργαστηριο. Δεν αναλαμβανουν βγαλε -βαλε σασμαν. Δεν ξερω αν αλλαξε κατι , οτι ειπα ηταν πριν 2.5 χρονια που ειχα επισκευασει το δικο μου. Αμα τηλεφωνησεις πες μας . Τον Βασίλη ζήτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr