-
Καλησπερα,
Δημιουργώ αυτό το topic γιατί δεν βρήκα κάτι αντιστοιχο στο forum. Θελώ να σας ρωτήσω γιατι κάτι που παρατήρησα στο αυτοκινητο και δεν το εχω ξανακούσει η ξαναπαρατηρήσει. Λοιπον, οδηγώ ένα renault megane του 2010 και σήμερα πήγα να βάλω βενζίνη και στον βενζινά, έμεινε το καπάκι στο χέρι. Κοινως ξεκολλησε η λαμαρίνα με το πλαστικό καπάκι που εχει στην εισοδο της βενζίνης. Από κάτω ήταν σαν να είχε λιώσει η κολλα που τα ενωνε. Το θεωρησα φυσιολογικό με την ζέστη και με τον ήλιο και μετά από τοσα χρόνια να είχε φθαρεί. Συνέχισα λοιπον το ταξίδι μου (3 ωρες, βραδινη οδήγηση, οχι σε ιδιαιτερα υψηλές θερμοκρασίες) Φτανω στον προορισμό μου και εκει που ξεφορτωνω παρατηρώ οτι οι βαλίτσες ήταν ζεστές.Η ζέστη ερχόταν από το πάτωμα του πορτ-μπαγκαζ. Σηκωσα την ποδιά στο πορτ-μπαγκαζ και η ζεστη ηταν από το ντεπόζιτο, το οποίο ακουμπιόταν μεν , αλλά εκαιγε. Το αυτοκίνητο δεν ειχε ανεβάσει θερμοκρασία και γενικά δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Κατά τύχη το ανακάλυψα. Το μόνο διαφορετικό, ότι έβαλα βενζίνη από πρατήρια που δεν ειχα ξαναβάλει (επωνυμα βεβαια). Εχει κάποιος καμία ιδέα; Εγω δεν το εχω ξαναακούσει.
-
Καλησπερα,
Δημιουργώ αυτό το topic γιατί δεν βρήκα κάτι αντιστοιχο στο forum. Θελώ να σας ρωτήσω γιατι κάτι που παρατήρησα στο αυτοκινητο και δεν το εχω ξανακούσει η ξαναπαρατηρήσει. Λοιπον, οδηγώ ένα renault megane του 2010 και σήμερα πήγα να βάλω βενζίνη και στον βενζινά, έμεινε το καπάκι στο χέρι. Κοινως ξεκολλησε η λαμαρίνα με το πλαστικό καπάκι που εχει στην εισοδο της βενζίνης. Από κάτω ήταν σαν να είχε λιώσει η κολλα που τα ενωνε. Το θεωρησα φυσιολογικό με την ζέστη και με τον ήλιο και μετά από τοσα χρόνια να είχε φθαρεί. Συνέχισα λοιπον το ταξίδι μου (3 ωρες, βραδινη οδήγηση, οχι σε ιδιαιτερα υψηλές θερμοκρασίες) Φτανω στον προορισμό μου και εκει που ξεφορτωνω παρατηρώ οτι οι βαλίτσες ήταν ζεστές.Η ζέστη ερχόταν από το πάτωμα του πορτ-μπαγκαζ. Σηκωσα την ποδιά στο πορτ-μπαγκαζ και η ζεστη ηταν από το ντεπόζιτο, το οποίο ακουμπιόταν μεν , αλλά εκαιγε. Το αυτοκίνητο δεν ειχε ανεβάσει θερμοκρασία και γενικά δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Κατά τύχη το ανακάλυψα. Το μόνο διαφορετικό, ότι έβαλα βενζίνη από πρατήρια που δεν ειχα ξαναβάλει (επωνυμα βεβαια). Εχει κάποιος καμία ιδέα; Εγω δεν το εχω ξαναακούσει.
-
Κάνε έλεγχο στην εξαέρωση του ρεζερβουάρ μήπως έχει μπλοκάρει το σωληνάκι που αφήνει τον αέρα να κυκλοφορεί στο ρεζερβουάρ, συνήθως είναι παράλληλα το ποθετημένο επάνω στη σωλήνα της βενζίνης και φτάνει μέχρι σχεδόν το στόμιο από όπου βάζεις βενζίνη, δεν φαίνεται η άκρη του γιατί είναι πίσω από την λαμαρίνα που έχει το σημείο που είναι η τάπα της βενζίνης, πρέπει να σηκώσεις το αμάξι σε ανυψωτικό για να το δείς ή να χωθείς με φακό από κάτω, δεν βλέπω άλλη εξήγηση, εκτός και αν περνάει η εξάτμιση πολύ κοντά και το ζεσταίνει και δεν είχε τύχει να το παρατηρήσεις, αν και τα ρεζερβουάρ της Renault είναι πλαστικά.
Κάπως έτσι είναι το ρεζερβουάρ σου, δες πόσα σωληνάκια έχει, καλύτερα να το αναφέρεις στον μηχανικό σου σύντομα.
-
Ευχαριστώ πολύ 21 Quadra για την άμεση απάντηση! Χωρίς να γνωρίζω μου ακούγεται πολύ λογικό αυτό που μου περιγράφεις. Επίσης δεν θα ήταν λογικό να ελιωσε πρωτα η κολλα που ενώνει την λάμαρινα με το καπάκι του ρεζερβουαρ και να βούλωσε ο εξαερισμός του ρεζερβουαρ; Σε κάθε περίπτωση δεν γνωρίζω, οπότε θα το πάω στο συνεργείο, γιατί δεν ξέρω και πόσο επικίνδυνο ειναι να ανεβάζει θερμοκρασία το ρεζερβουαρ μισογεμάτο βενζίνη. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ πολύ με κατεύθυνες.
-
Για την ιστορια , να ενημερωσω το φορουμ για το τι μου ειπε ο μηχανικός που απευθυνθηκα για το παραπάνω. Το καπάκι της βενζίνης ξεκολλησε γιατί ηταν κολλημένο με βενζινόκολλα. (πριν 8 χρόνια είχα τρακάρει και προφανώς στο φανοποιείο για να μην αλλαξουν όλο το ανταλλακτικό, το κολλήσαν με κόλλα) Οσον αφορά την ζέστη μου εξηγησε ότι το ντεπόζιτο δεν ειναι στο σημείο που είχε ζεσταθεί, αλλα πιο μπροστά. Την ζέστη την απεδωσε στην εξάτμιση και στο οτι ειχε προηγηθεί ταξιδι. Επιβεβαιώθηκε έτσι ο 21 Quadra, και πάλι τον ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Ζεστό ρεζερβουαρ