Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζεστό ρεζερβουαρ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζεστό ρεζερβουαρ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pvnrt last edited by

      Καλησπερα,

      Δημιουργώ αυτό το topic γιατί δεν βρήκα κάτι αντιστοιχο στο forum. Θελώ να σας ρωτήσω γιατι κάτι που παρατήρησα στο αυτοκινητο και δεν το εχω ξανακούσει η ξαναπαρατηρήσει. Λοιπον, οδηγώ ένα renault megane του 2010 και σήμερα πήγα να βάλω βενζίνη και στον βενζινά, έμεινε το καπάκι στο χέρι. Κοινως ξεκολλησε η λαμαρίνα με το πλαστικό καπάκι που εχει στην εισοδο της βενζίνης. Από κάτω ήταν σαν να είχε λιώσει η κολλα που τα ενωνε. Το θεωρησα φυσιολογικό με την ζέστη και με τον ήλιο και μετά από τοσα χρόνια να είχε φθαρεί. Συνέχισα λοιπον το ταξίδι μου (3 ωρες, βραδινη οδήγηση, οχι σε ιδιαιτερα υψηλές θερμοκρασίες) Φτανω στον προορισμό μου και εκει που ξεφορτωνω παρατηρώ οτι οι βαλίτσες ήταν ζεστές.Η ζέστη ερχόταν από το πάτωμα του πορτ-μπαγκαζ. Σηκωσα την ποδιά στο πορτ-μπαγκαζ και η ζεστη ηταν από το ντεπόζιτο, το οποίο ακουμπιόταν μεν , αλλά εκαιγε. Το αυτοκίνητο δεν ειχε ανεβάσει θερμοκρασία και γενικά δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Κατά τύχη το ανακάλυψα. Το μόνο διαφορετικό, ότι έβαλα βενζίνη από πρατήρια που δεν ειχα ξαναβάλει (επωνυμα βεβαια). Εχει κάποιος καμία ιδέα; Εγω δεν το εχω ξαναακούσει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pvnrt last edited by

        Καλησπερα,

        Δημιουργώ αυτό το topic γιατί δεν βρήκα κάτι αντιστοιχο στο forum. Θελώ να σας ρωτήσω γιατι κάτι που παρατήρησα στο αυτοκινητο και δεν το εχω ξανακούσει η ξαναπαρατηρήσει. Λοιπον, οδηγώ ένα renault megane του 2010 και σήμερα πήγα να βάλω βενζίνη και στον βενζινά, έμεινε το καπάκι στο χέρι. Κοινως ξεκολλησε η λαμαρίνα με το πλαστικό καπάκι που εχει στην εισοδο της βενζίνης. Από κάτω ήταν σαν να είχε λιώσει η κολλα που τα ενωνε. Το θεωρησα φυσιολογικό με την ζέστη και με τον ήλιο και μετά από τοσα χρόνια να είχε φθαρεί. Συνέχισα λοιπον το ταξίδι μου (3 ωρες, βραδινη οδήγηση, οχι σε ιδιαιτερα υψηλές θερμοκρασίες) Φτανω στον προορισμό μου και εκει που ξεφορτωνω παρατηρώ οτι οι βαλίτσες ήταν ζεστές.Η ζέστη ερχόταν από το πάτωμα του πορτ-μπαγκαζ. Σηκωσα την ποδιά στο πορτ-μπαγκαζ και η ζεστη ηταν από το ντεπόζιτο, το οποίο ακουμπιόταν μεν , αλλά εκαιγε. Το αυτοκίνητο δεν ειχε ανεβάσει θερμοκρασία και γενικά δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Κατά τύχη το ανακάλυψα. Το μόνο διαφορετικό, ότι έβαλα βενζίνη από πρατήρια που δεν ειχα ξαναβάλει (επωνυμα βεβαια). Εχει κάποιος καμία ιδέα; Εγω δεν το εχω ξαναακούσει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Κάνε έλεγχο στην εξαέρωση του ρεζερβουάρ μήπως έχει μπλοκάρει το σωληνάκι που αφήνει τον αέρα να κυκλοφορεί στο ρεζερβουάρ, συνήθως είναι παράλληλα το ποθετημένο επάνω στη σωλήνα της βενζίνης και φτάνει μέχρι σχεδόν το στόμιο από όπου βάζεις βενζίνη, δεν φαίνεται η άκρη του γιατί είναι πίσω από την λαμαρίνα που έχει το σημείο που είναι η τάπα της βενζίνης, πρέπει να σηκώσεις το αμάξι σε ανυψωτικό για να το δείς ή να χωθείς με φακό από κάτω, δεν βλέπω άλλη εξήγηση, εκτός και αν περνάει η εξάτμιση πολύ κοντά και το ζεσταίνει και δεν είχε τύχει να το παρατηρήσεις, αν και τα ρεζερβουάρ της Renault είναι πλαστικά.

          Κάπως έτσι είναι το ρεζερβουάρ σου, δες πόσα σωληνάκια έχει, καλύτερα να το αναφέρεις στον μηχανικό σου σύντομα.

          https://www.ebay.com.au/itm/RENAULT-MEGANE-FUEL-TANK-CONVERTIBLE-2-0LTR-PETROL-X32-X95-K95-09-10-16-/273501517003

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • P
            pvnrt last edited by

            Ευχαριστώ πολύ 21 Quadra για την άμεση απάντηση! Χωρίς να γνωρίζω μου ακούγεται πολύ λογικό αυτό που μου περιγράφεις. Επίσης δεν θα ήταν λογικό να ελιωσε πρωτα η κολλα που ενώνει την λάμαρινα με το καπάκι του ρεζερβουαρ και να βούλωσε ο εξαερισμός του ρεζερβουαρ; Σε κάθε περίπτωση δεν γνωρίζω, οπότε θα το πάω στο συνεργείο, γιατί δεν ξέρω και πόσο επικίνδυνο ειναι να ανεβάζει θερμοκρασία το ρεζερβουαρ μισογεμάτο βενζίνη. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ πολύ με κατεύθυνες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • P
              pvnrt @pvnrt last edited by

              Για την ιστορια , να ενημερωσω το φορουμ για το τι μου ειπε ο μηχανικός που απευθυνθηκα για το παραπάνω. Το καπάκι της βενζίνης ξεκολλησε γιατί ηταν κολλημένο με βενζινόκολλα. (πριν 8 χρόνια είχα τρακάρει και προφανώς στο φανοποιείο για να μην αλλαξουν όλο το ανταλλακτικό, το κολλήσαν με κόλλα) Οσον αφορά την ζέστη μου εξηγησε ότι το ντεπόζιτο δεν ειναι στο σημείο που είχε ζεσταθεί, αλλα πιο μπροστά. Την ζέστη την απεδωσε στην εξάτμιση και στο οτι ειχε προηγηθεί ταξιδι. Επιβεβαιώθηκε έτσι ο 21 Quadra, και πάλι τον  ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr