Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρελαιοκίνητο για μέσα στη πόλη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πετρελαιοκίνητο για μέσα στη πόλη
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    66
    1164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimvelkoss last edited by

      Γεια σας παίδες,

      θέλω να ρωτήσω σχετικά με τους κινητήρες πετρελαίου μέσα στην πόλη. Ξέρω σχετικά με τους euro 5 και euro 6 και το γεγονός ότι μπορεί να απαγορευτούν αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτό.

      Έχω βρει ένα πολύ καλό μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο του 2016, bmw με euro6 κινητήρα και σκέφτομαι σοβαρότατα να το πάρω αλλά χθες που ήμουν στο συνεργείο και μιλούσα με τον μηχανικό είπα να τον ρωτήσω αν με παροτρύνει να το πάρω ή όχι. Ο άνθρωπος μου είπε ότι δεν θα το σύστηνε για αυτοκίνητο πόλης επειδή τα πετρελαιοκίνητα είναι λέει αμάξια για μεγάλες αποστάσεις και αν το χρησιμοποιείς απλά μέσα στην πόλη δεν θα προλάβει λέει να έρχεται σε πλήρη λειτουργία ο εγκέφαλος και η εσωτερική κάψη δεν θα γίνεται πλήρως οπότε θα επιβαρύνεται η μηχανή και κάτι τέτοια που δεν τα θυμάμαι όλα. Ισχύει κάτι τέτοιο;

      Έχω πολλούς γνωστούς που έχουν πετρελαιοκίνητα και τα χρησιμοποιούν για πόλη, κανείς δεν μου έχει αναφέρει ότι είχε θέμα λόγω αυτού.

      Εσείς τι λέτε; Ισχύουν αυτά; Έχει κάποιος πετρελαιοκίνητο και μπορεί να μου πει την γνώμη του;

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimvelkoss last edited by

        Γεια σας παίδες,

        θέλω να ρωτήσω σχετικά με τους κινητήρες πετρελαίου μέσα στην πόλη. Ξέρω σχετικά με τους euro 5 και euro 6 και το γεγονός ότι μπορεί να απαγορευτούν αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτό.

        Έχω βρει ένα πολύ καλό μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο του 2016, bmw με euro6 κινητήρα και σκέφτομαι σοβαρότατα να το πάρω αλλά χθες που ήμουν στο συνεργείο και μιλούσα με τον μηχανικό είπα να τον ρωτήσω αν με παροτρύνει να το πάρω ή όχι. Ο άνθρωπος μου είπε ότι δεν θα το σύστηνε για αυτοκίνητο πόλης επειδή τα πετρελαιοκίνητα είναι λέει αμάξια για μεγάλες αποστάσεις και αν το χρησιμοποιείς απλά μέσα στην πόλη δεν θα προλάβει λέει να έρχεται σε πλήρη λειτουργία ο εγκέφαλος και η εσωτερική κάψη δεν θα γίνεται πλήρως οπότε θα επιβαρύνεται η μηχανή και κάτι τέτοια που δεν τα θυμάμαι όλα. Ισχύει κάτι τέτοιο;

        Έχω πολλούς γνωστούς που έχουν πετρελαιοκίνητα και τα χρησιμοποιούν για πόλη, κανείς δεν μου έχει αναφέρει ότι είχε θέμα λόγω αυτού.

        Εσείς τι λέτε; Ισχύουν αυτά; Έχει κάποιος πετρελαιοκίνητο και μπορεί να μου πει την γνώμη του;

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsardas last edited by

          Μαλλον  εχει δικιο ο μηχανικος. Το πετρελαιο θελει χιλιομετρα σε ανοιχτους δρομους και μεσαιες - μεγαλες αποστασεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 22
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 23
            • C
              cson @realzeus last edited by

              Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.

              Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.

              1 Reply Last reply Reply Quote 26
              • monman2
                monman2 @cson last edited by

                Πάντως αν κρίνω απο τις πραγματικές καταναλώσεις των βενζινοκίνητων στον αστικό κύκλο ακόμα και η BMW ,πετρελαιοκίνητη, κάνει για πόλη  και τι αν χρειάζεται μια βόλτα στον περιφεριακό με τέρμα γκάζια μια φορά την εβδομάδα το 5,8 μέση θα γίνει 6 , μόνο υβριδικά εχουν τέτοιες καταναλώσεις και με 20% ακριβότερο καύσιμο .

                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                1 Reply Last reply Reply Quote 20
                • M
                  meco last edited by

                  Ο μηχανικός έχει εν μέρη δίκιο. Το σύστημα εξαγωγής δεν προφταίνει να έρθει σε σωστή θερμοκρασία και όχι ο εγκέφαλος σε πλήρη λειτουργία (άλλο πάλι και τούτο). Αν το χρησιμοποιείς και για εκτός πόλης διαδρομές τουλάχιστον 50 συνεχόμενων χιλιομέτρων 3-4 φορές το μήνα τότε είναι ok διαφορετικά γύρευε τη δουλειά σου. Εγώ πάντως μεταχειρισμένο diesel δεν θα έπαιρνα εκτός και αν μου το χαρίζανε οπότε και στην πιθανή πολυδάπανη βλάβη θα το πετούσα.
                  Ένα μπουκωμένο φίλτρο DPF θα σπαταλήσει όλο το κέρδος από την μειωμένη κατανάλωση και πιθανόν θα χρειαστεί και επιπλέον χρήματα. Για αντικατάσταση δεν το συζητώ. Επίσης ευαισθησία έχουν και οι αντλίες πετρελαίου υψηλής πίεσης οι οποίες είναι εξωφρενικά ακριβές.  Για το κέρδος από την κατανάλωση έχω να κάνω δύο επισημάνσεις. Έχω παρατηρήσει ότι η κατανάλωση στην πόλη για το diesel αυτοκίνητο που έχω σχεδόν  διπλασιάζεται (+90%) συγκριτικά με την εκτός πόλης ενώ στο βενζινοκίνητο που έχω η αντίστοιχη αύξηση είναι περίπου 40%. Θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι καλό είναι να βάζεις μόνο από το 'καλό' πετρέλαιο και όχι το απλό. Έγώ για παράδειγμα βάζω μόνο diesel Avio και μόνο από συγκεκριμένο πρατήριο.
                  Προσωπικά για μέσα στην πόλη υβριδικό ή ηλεκτρικό. Ακόμα καλύτερα και φθηνότερα (στην αγορά) ένα σύγχρονο χαμηλού κυβισμού μικρό αυτοκίνητο. Δεν καίνε τίποτα και στην ουσία είναι πάμφθηνα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 19
                  • xenos
                    xenos @meco last edited by

                    Ο μηχανικός έχει εν μέρη δίκιο. Το σύστημα εξαγωγής δεν προφταίνει να έρθει σε σωστή θερμοκρασία και όχι ο εγκέφαλος σε πλήρη λειτουργία (άλλο πάλι και τούτο).

                    Θεωρώ πολύ δύσκολο (όχι απίθανο) να είπε τέτοιο πράγμα, ακόμα και ο πιο άσχετος μηχανικός. Ίσως δεν έγινε σωστά η μεταφορά του σχολίου.

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 22
                    • S
                      super-t last edited by

                      Πόσος χρόνος πιστεύετε ότι πρέπει να περάσει για να έρθει το «... σύστημα εξαγωγής ...» ...καταλύτες μάλλον, σε θερμοκρασία λειτουργίας;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 21
                      • 2
                        21-quadra @cson last edited by

                        REALZEUS wrote:

                        Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.

                        Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.

                        Ας είναι και euro 100, μετά από 2-3 χρόνια θα είναι euro 0.5, από κακή συντήρηση, από βγαλμένο dpf, από μάστορες που δουλεύουν τη ματσόλα, από οδηγούς που δεν γνωρίζουν ότι τα καινούργια ντηζελάκια θέλουν διαφορετική οδήγηση από τα βενζίνης, από πετρέλαιο σκουπίδια κλπ, κλπ. Καλή η τεχνολογία αλλά για Ελβετούς οδηγούς και Ελβετικά συνεργεία με Ελβετικά καύσιμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 23
                        • realzeus
                          realzeus @cson last edited by

                          REALZEUS wrote:

                          Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.

                          Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.

                          Ότι και να έχουν, τα μικροσωματίδια και το ΝΟx που παράγουν είναι σε υψηλά επίπεδα σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 26
                          • C
                            cson @realzeus last edited by

                            cson wrote:

                            REALZEUS wrote:

                            Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.

                            Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.

                            Ότι και να έχουν, τα μικροσωματίδια και το ΝΟx που παράγουν είναι σε υψηλά επίπεδα σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.

                            Υπαρχει καπου συγκριτικο ρυπων παρομοιας ισχυος κινητηρων ντιζελ vs βενζινης με την αναλυση ρυπων να δω το ποσοστο? Euro 5 ή 6 και οι δυο . Ψαχνω καιρο κατι τετοιο και δεν εχω βρει, τωρα με αυτη τη κουβεντα το θυμηθηκα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 21
                            • C
                              cson @21-quadra last edited by

                              cson wrote:

                              REALZEUS wrote:

                              Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.

                              Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.

                              Ας είναι και euro 100, μετά από 2-3 χρόνια θα είναι euro 0.5, από κακή συντήρηση, από βγαλμένο dpf, από μάστορες που δουλεύουν τη ματσόλα, από οδηγούς που δεν γνωρίζουν ότι τα καινούργια ντηζελάκια θέλουν διαφορετική οδήγηση από τα βενζίνης, από πετρέλαιο σκουπίδια κλπ, κλπ. Καλή η τεχνολογία αλλά για Ελβετούς οδηγούς και Ελβετικά συνεργεία με Ελβετικά καύσιμα.

                              Αυτο ισχυει παντου σε ολα τα καυσιμα και η σωστη χρηση και συντηρηση εξαρταται απο το επιπεδο του λαου. Μη μπερδευομαστε με τη μαυριλα των ντιζελ και ξεχναμε τα αοσμα εξισου επικυνδινα καυσερια των βενζινων σε ασυντηρητα μοτερ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 18
                              • M
                                meco @super-t last edited by

                                Ανάλογα. Έγραψα και πιο πάνω ότι μία διαδρομή συνεχόμενη τουλάχιστον 50χλμ 3-4 φορές το μήνα είναι μάλλον αρκετή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                • 2
                                  21-quadra @cson last edited by

                                  21 Quadra wrote:

                                  cson wrote:

                                  REALZEUS wrote:

                                  Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.

                                  Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.

                                  Ας είναι και euro 100, μετά από 2-3 χρόνια θα είναι euro 0.5, από κακή συντήρηση, από βγαλμένο dpf, από μάστορες που δουλεύουν τη ματσόλα, από οδηγούς που δεν γνωρίζουν ότι τα καινούργια ντηζελάκια θέλουν διαφορετική οδήγηση από τα βενζίνης, από πετρέλαιο σκουπίδια κλπ, κλπ. Καλή η τεχνολογία αλλά για Ελβετούς οδηγούς και Ελβετικά συνεργεία με Ελβετικά καύσιμα.

                                  Αυτο ισχυει παντου σε ολα τα καυσιμα και η σωστη χρηση και συντηρηση εξαρταται απο το επιπεδο του λαου. Μη μπερδευομαστε με τη μαυριλα των ντιζελ και ξεχναμε τα αοσμα εξισου επικυνδινα καυσερια των βενζινων σε ασυντηρητα μοτερ.

                                  Δεν τα ξεχνάμε αλλά μην αθωώνουμε τα μικροσωματίδια των ντήζδελ ακόμα και αν είναι αόρατα γιατί λειτουργούν προσθετικά στους πνεύμονες, η ιατρική κοινότητα των πνευμονολόγων στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες κρούουν καθημερινά τον κώδωνα του κινδύνου, αυτός είναι και ο λόγος που γίνονται συζητήσεις για την απαγόρευση των ντήζελ, δεν μπορείς να αγνοοείς αυτούς που ξέρουν καλύτερα για τις επιπτώσεις στον άνθρωπο και να μένεις στις ανακοινώσεις και στις προδιαγραφές των αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι διαφορετικά τα κατάλοιπα στην ατμόσφαιρα ( τα δηλητήρια ) των βενζινοκινητήρων και διαφορετικά τα σωματίδια των ντήζελ, μην μπερδεύουμε τα πορτοκάλια με τις βίδες, είναι τόσο ανόμοια, κανείς δεν ζήτησε ποτέ την απαγόρευση των βενζινοκινητήρων σε αντίθεση με τους ντήζελ, αυτό από μόνο του κάτι λέει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 18
                                  • S
                                    super-t @21-quadra last edited by

                                    ...

                                    Δεν τα ξεχνάμε αλλά μην αθωώνουμε τα μικροσωματίδια των ντήζδελ ακόμα και αν είναι αόρατα γιατί λειτουργούν προσθετικά στους πνεύμονες, η ιατρική κοινότητα των πνευμονολόγων στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες κρούουν καθημερινά τον κώδωνα του κινδύνου, αυτός είναι και ο λόγος που γίνονται συζητήσεις για την απαγόρευση των ντήζελ, δεν μπορείς να αγνοοείς αυτούς που ξέρουν καλύτερα για τις επιπτώσεις στον άνθρωπο και να μένεις στις ανακοινώσεις και στις προδιαγραφές των αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι διαφορετικά τα κατάλοιπα στην ατμόσφαιρα ( τα δηλητήρια ) των βενζινοκινητήρων και διαφορετικά τα σωματίδια των ντήζελ, μην μπερδεύουμε τα πορτοκάλια με τις βίδες, είναι τόσο ανόμοια, κανείς δεν ζήτησε ποτέ την απαγόρευση των βενζινοκινητήρων σε αντίθεση με τους ντήζελ, αυτό από μόνο του κάτι λέει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 24
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Το ότι θέλουν να απαγορεύσουν τα ντίζελ, μόνο για ανθρωπιστικό λόγο δεν πιστεύω ότι γίνεται. Μάλλον ότι τα χαμηλά όρια που θέλουν να θεσπίσουν για να επιτευχθούν στα ντίζελ θέλει τεράστιο κόστος γιατί οι ντίζελ στη καύση τους είναι βρώμικοι και απαιτούν πανάκριβα συστήματα καθαρισμού καυσαεριων. Δεν πιστεύω όμως ότι ένα diesel euro 6 σημερα με ένα αντίστοιχο βενζίνης είναι πιο ρυπογόνο. Αν υπάρχουν κάποιες μετρήσεις θα ήθελα να τις αναρτήσετε .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 17
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Είναι διαφορετικοί οι ρύποι, της βενζίνης είναι αέρια δηλητήρια και των ντήζελ αέρια δηλητήρια + μικροσωματίδια που συσσωεύονται στους πνεύμονες

                                        πχ

                                        https://www.telegraph.co.uk/science/2017/04/26/toxic-diesel-particles-penetrate-right-heart-scientists-warn/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 28
                                        • S
                                          super-t last edited by

                                          Το καλό με τους βενζινοκινητήρες είναι ότι δεν βγάζουν σωματίδια, για αυτό δεν έχουν βγει και φίλτρα σωματιδίων βενζίνης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                          • D
                                            dgrgtc @super-t last edited by

                                            Το καλό με τους βενζινοκινητήρες είναι ότι δεν βγάζουν σωματίδια, για αυτό δεν έχουν βγει και φίλτρα σωματιδίων βενζίνης.

                                            Και όμως έχουν βγεί...το Peugeot 308 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που φόρεσε και τα Hyundai 1.0t φοράν φίλτρο σωματιδίων...και κάποια άλλα που δεν θυμάμαι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr