Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καμμένη πλεξούδα Hyundai i10
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καμμένη πλεξούδα Hyundai i10
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    17
    707
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      telecaster last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        telecaster last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          telecaster last edited by

          Συνφορουμίτες, αντιμετωπιζω πρόβλημα με το immobilizer απο Hyundai i10 (2010 1,2L 78PS) και κοντευω 3 βδομαδες χωρις αυτοκινητο. Αλλαξα 3 συνεργεια (1 ηλεκτρολογος) και ακομα ψαχνουμε το προβλημα.

          Αρχικα ειχαν νεκρωσει τα κοντέρ (οδομετρο και ταχυμετρο) και χαλουσε η υποβοηθηση του τιμονιου (πολυ βαρυ τιμονι).Χαλούσε μόνο οταν υπερεβαινες τα 100χμ/ω (στο περιπου γιατι το ταχυμετρο ηταν νεκρο). Εσβηνα τη μηχανη λιγα λεπτα και επανερχοταν η υποβοηθηση, αλλα τα κοντέρ παρεμεναν νεκρα. Πηγα σε ηλεκτρολογο και μετα σε μηχανικο οι οποιοι βρηκαν στο διαγνωστικο 'προβλημα αισθητηρα ταχυτητας'. Δεν μπορεσαν να το φτιαξουν ή να βρουν ανταλλακτικο (δεν καταλαβα τι εγινε η αληθεια) και το πηρα απο αυτους.

          Κυκλοφορησα το οχημα σε αυτη την κατασταση 1 βδομαδα, ωσπου μια μερα νεκρωσε, δεν ξαναπηρε μπρος. Στην 5η προσπαθεια δεν πηρε, όμως εβγαλε καπνο μεσα απο το τιμονι. Ταυτοχρονα εκαψε 2 ασφαλειες στην ασφαλειοθηκη της μηχανης, την (μπεκ 1/2/3/4 , ISCA, ECU, μοναδα Immobilizer) και την (ECU, αισθητηρας θεσης στροφαλοφορου, αισθητηρας θεσης εκκεντροφορου, αισθητηρας Ο2 πανω και κατω, μοναδα Immobilizer). Σε οσες προσπαθειες εγιναν για να παρει η μηχανη, καιγονταν αμεσως οι 2 αυτες ασφαλειες, αλλά καπνός δεν ξαναβγηκε.

          Πηγα σε 3ο συνεργειο οπου εγινε 3ος ελεγχος και λενε οτι το προβλημα μαλλον ειναι στην κολωνα του τιμονιου και στη μοναδα Immobilizer. Ο μάστορας θελει να στειλει όλη την κολώνα για επισκευη του Immobilizer και επαναπρογραμματισμο των κλειδιων. Δεν ειμαι σιγουρος οτι αυτη η επισκευη θα διορθωσει τα κοντέρ και την υποβοήθηση. *Ακομα δεν εσταλη η κολωνα, περιμενουμε καποια τηλεφωνηματα.

          Εγω θελω να ρωτησω οποιος γνωριζει, αν στο i10 (μοντελο 2010 1,2L 78PS) μπορει να γινει καταργηση του Immobilizer, γιατι βλεπω στο νετ καποιοι διαφημιζουν οτι μπορουν να το καταργησουν (σε συγκεκριμενα μοντελα φανταζομαι) . Φοβαμαι οτι αν το αφησω, θα ξαναπαθω προβλημα με αυτο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • D
            dj-mitsos last edited by

            Καταρχάς καλησπέρα κατά δεύτερον είσαι ο τρίτος μες το μήνα που παρουσιάζει πρόβλημα με hyundai τι γίνεται τέλος πάντων?

            Στο θέμα μας
            Και εγώ πιστεύω ότι αυτό δε θα διορθώσει το πρόβλημα. Καταργώντας το immo όχι μόνο δε θα το λύσεις (νομίζω) αλλά εκθέτεις και το όχημα σε κλοπή χορια το ότι δε ξέρω αν γινεται
            Από την άλλη παρουσιάζεις διαφορά ηλεκτρικά προβλήματα που δικαιολογούντε περισσότερο με διαρροή ρεύματος από κάπου. Ουσιαστικά ένα φθαρμενο καλώδιο στον εγκέφαλο, την μπαταρία η τη γείωση, παίζει να είναι και η αιτία των πάντων.
            Εδώ θες έμπειρο ηλεκτρολόγο και από ότι κατάλαβα δεν έχεις πάει αντιπροσωπεία που καλό θα ήταν να πας για να είσαι και πιο ασφαλείς γιατί από κάτι τέτοιο μπορεί να παθεις μεγαλύτερη ζημιά.

            Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • B
              bsg2050 last edited by

              Καπνός=κάτι κάηκε. Βρήκατε τι; Βραχυκύκλωσε κάτι κι έκαψε τις ασφάλειες;

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • W
                w202-amg last edited by

                Καπνός σημαίνει ότι είτε κατι κάηκε είτε κατι φθαρθηκε, ακουμπησε καπου που δεν έπρεπε και συνεχίζει και τώρα αφού σου καιει ασφάλειες. Βγάλτε τιμόνι και ταμπλό και δείτε τι κοντεψε να πάρει φωτιά. Καλώδια που τριφτηκαν πανω στην κολονα?
                Μετά από αυτό βλέπεις και κάνεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • T
                  telecaster last edited by

                  Άλλαξα τον τίτλο του τοπικ μιας και εχουν εντοπιστει άλλα προβλήματα και ηταν λιγο παραπλανητικος ο τιτλος.
                  Θα συνεχίσω το οδοιπορικό της βλαβης αυτης μιας και μπηκαμε στην 4η βδομαδα που ειναι χαλασμενο.

                  Το 3ο συνεργειο λοιπον, αν και δεν εχουν ηλεκτρολογο, ελυσαν το ταμπλο και βρηκαν καμμενη την πλεξουδα κοντα στο σημειο που κουμπωνει ο εγκεφαλος (πισω από το ντουλαπι συνοδηγου). Η αντιπροσωπεία ζηταει 700Ε για πλεξουδα που θα παραγγειλει απο Κορεα (1 μηνας παραδοση), διαφοροι εμποροι ζητουν για μεταχειρισμενη 250Ε (κομμενες φυσες) και 500Ε για ακοπες. Τελικα επιλεξαμε να καλεσουμε ειδικο τεχνιτη που εξειδικευεται στις πλεξουδες για να το φτιαξει επιτοπου.
                  Αφου επισκευαστει η πλεξουδα θα δουμε αν άρπαξε κανενα άλλο ηλεκτρονικό από τα βραχυκυκλωματα. O εγκεφαλος μετρηθηκε καλος στο διαγνωστικο. Θυμιζω οτι ειχα προβλημα με κοντερ, τιμονι, immobilizer και δεικτη βενζινης.
                  Θα ξαναποσταρω τις επομενες μερες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Εμένα αυτή η πλεξουδα μου φαίνεται τριμμενη και κομμένη πάρα καμμένη. Δείτε τι παίχτηκε!! Φτιάχνεται εύκολα πάντως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Ένας ηλεκτρολόγος την φτιάχνει εύκολα ( αν θέλει και δεν βαριέται ) εγώ που δεν είμαι ηλεκτρολόγος και την έκαψα από βλακεία μου πρίν 2 χρόνια την έφτιαξα μόνος μου, έκοβα το καμμένο κομμάτι και το αντικαθιστούσα με γερό της ίδιας διαμέτρου, κολλητήρι, θερμοσυστελόμενο και με τά στο επόμενο, ένα-ένα άλλαξα όλα τα καμμένα και σε λίγες ώρες την είχα κάνει καινούργια. Όποιος δεν ξέρει τρομάζει, αλλά είναι απλή δουλειά και χωρίς ρίσκο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • C
                        cson last edited by

                        Αν δεν βρεις ηλεκτρολόγο βρες έναν Οτετζη. [emoji12] Κλασική περίπτωση καλωδιακής βλάβης.

                        Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • D
                          dj-mitsos last edited by

                          Εγώ έτσι όπως τη βλέπω δε θα επιχειρούσα μόνος μου. Τα καλώδια είναι φανερά καμένα και κάποια έχουν λιώσει το ένα πάνω στο άλλο τουλάχιστον έτσι δείχνει στη φώτο.
                          Οπότε 1000 φορές ένας έμπειρος ηλεκτρολόγος.

                          Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                          • C
                            cson last edited by

                            Έχουν φανερά χρωματικό κώδικα. Μια χαρά ματιζεται με προσοχή. Για κάποιον που καταπιάνεται με κολλητηρια καλάι και τα συναφή, άσχετα αν ασχολειται με αυτοκίνητα , μπορει να τα ματισει.

                            Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Καλα ας το κανει ηλ.γος μην εχουν κανα σκηνικο παλι.

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Το κοψε-ραψε ειναι ευκολο, το θεμα ειναι να βρεθει η αιτια που προκαλεσε αυτο το βραχυκυκλωμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  Tυχαίνει πολλές φορές να επιδιορθώνω πλεξούδες αλλά πολύ μικρότερου βεληνεκούς (3-4) καλώδια ή να κάνω καμία επέκταση 12αδας που πάλι θέλει κοψε-ραψε. Δεν είναι κάτι δύσκολο για κάποιον που χρησιμοποιεί κολλητίρι απλά τη συγκεκριμένη θέλει υπομονή.

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                  κολλητήρι, θερμοσυστελόμενο και με τά στο επόμενο,

                                  +πολύμετρο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                    Tυχαίνει πολλές φορές να επιδιορθώνω πλεξούδες αλλά πολύ μικρότερου βεληνεκούς (3-4) καλώδια ή να κάνω καμία επέκταση 12αδας που πάλι θέλει κοψε-ραψε. Δεν είναι κάτι δύσκολο για κάποιον που χρησιμοποιεί κολλητίρι απλά τη συγκεκριμένη θέλει υπομονή.

                                    κολλητήρι, θερμοσυστελόμενο και με τά στο επόμενο,

                                    +πολύμετρο

                                    Σωστά, μου διέφυγε, το χρειάζεσαι για να βρείς την βλάβη, γιατί στο κόψε-ράψε ένα-ένα τα καλώδια δεν θα βοηθήσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                    • T
                                      telecaster last edited by

                                      Επισκευαστηκε η πλεξουδα παιδια, αλλα δυστυχως δεν την ειδα , γιατι παρελαβα το οχημα τελειωμενο. Η επιδιορθωση της ελυσε ολα τα προβληματα που ειχα (κοντερ, υποβοηθηση τιμονιου, immobilizer κλπ.) οποτε δεν χρειαστηκαν επιπλεον επισκευες.

                                      Βεβαια μετα την παραλαβη, δεν λειτουργουν σωστα οι υαλοκαθαριστηρες. Δηλ. οταν τους κλεισεις δεν επιστρεφουν στην αρχικη θεση αλλά κοκκαλωνουν σε οποιο σημειο τυχει να βρισκονται μολις κλεισεις το διακοπτη τους. Ισως για το προβλημα φταιει η επιδιορθωση της πλεξουδας ή ισως τα βραχυκυκλωματα που προκαλεσε οταν ηταν χαλασμενη. Θα το παω μαλλον σε ηλεκτρολογο καποια μερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • J
                                        johnekon8315 @telecaster last edited by

                                        Καλησπέρα μπορείς να μου πεις που επισκευασες το αυτοκίνητο γιατί αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα στο ίδιο αυτοκίνητο ακριβώς όπως το περιεγραψες;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr