-
-
-
Συνφορουμίτες, αντιμετωπιζω πρόβλημα με το immobilizer απο Hyundai i10 (2010 1,2L 78PS) και κοντευω 3 βδομαδες χωρις αυτοκινητο. Αλλαξα 3 συνεργεια (1 ηλεκτρολογος) και ακομα ψαχνουμε το προβλημα.
Αρχικα ειχαν νεκρωσει τα κοντέρ (οδομετρο και ταχυμετρο) και χαλουσε η υποβοηθηση του τιμονιου (πολυ βαρυ τιμονι).Χαλούσε μόνο οταν υπερεβαινες τα 100χμ/ω (στο περιπου γιατι το ταχυμετρο ηταν νεκρο). Εσβηνα τη μηχανη λιγα λεπτα και επανερχοταν η υποβοηθηση, αλλα τα κοντέρ παρεμεναν νεκρα. Πηγα σε ηλεκτρολογο και μετα σε μηχανικο οι οποιοι βρηκαν στο διαγνωστικο 'προβλημα αισθητηρα ταχυτητας'. Δεν μπορεσαν να το φτιαξουν ή να βρουν ανταλλακτικο (δεν καταλαβα τι εγινε η αληθεια) και το πηρα απο αυτους.
Κυκλοφορησα το οχημα σε αυτη την κατασταση 1 βδομαδα, ωσπου μια μερα νεκρωσε, δεν ξαναπηρε μπρος. Στην 5η προσπαθεια δεν πηρε, όμως εβγαλε καπνο μεσα απο το τιμονι. Ταυτοχρονα εκαψε 2 ασφαλειες στην ασφαλειοθηκη της μηχανης, την (μπεκ 1/2/3/4 , ISCA, ECU, μοναδα Immobilizer) και την (ECU, αισθητηρας θεσης στροφαλοφορου, αισθητηρας θεσης εκκεντροφορου, αισθητηρας Ο2 πανω και κατω, μοναδα Immobilizer). Σε οσες προσπαθειες εγιναν για να παρει η μηχανη, καιγονταν αμεσως οι 2 αυτες ασφαλειες, αλλά καπνός δεν ξαναβγηκε.
Πηγα σε 3ο συνεργειο οπου εγινε 3ος ελεγχος και λενε οτι το προβλημα μαλλον ειναι στην κολωνα του τιμονιου και στη μοναδα Immobilizer. Ο μάστορας θελει να στειλει όλη την κολώνα για επισκευη του Immobilizer και επαναπρογραμματισμο των κλειδιων. Δεν ειμαι σιγουρος οτι αυτη η επισκευη θα διορθωσει τα κοντέρ και την υποβοήθηση. *Ακομα δεν εσταλη η κολωνα, περιμενουμε καποια τηλεφωνηματα.
Εγω θελω να ρωτησω οποιος γνωριζει, αν στο i10 (μοντελο 2010 1,2L 78PS) μπορει να γινει καταργηση του Immobilizer, γιατι βλεπω στο νετ καποιοι διαφημιζουν οτι μπορουν να το καταργησουν (σε συγκεκριμενα μοντελα φανταζομαι) . Φοβαμαι οτι αν το αφησω, θα ξαναπαθω προβλημα με αυτο.
-
Καταρχάς καλησπέρα κατά δεύτερον είσαι ο τρίτος μες το μήνα που παρουσιάζει πρόβλημα με hyundai τι γίνεται τέλος πάντων?
Στο θέμα μας
Και εγώ πιστεύω ότι αυτό δε θα διορθώσει το πρόβλημα. Καταργώντας το immo όχι μόνο δε θα το λύσεις (νομίζω) αλλά εκθέτεις και το όχημα σε κλοπή χορια το ότι δε ξέρω αν γινεται
Από την άλλη παρουσιάζεις διαφορά ηλεκτρικά προβλήματα που δικαιολογούντε περισσότερο με διαρροή ρεύματος από κάπου. Ουσιαστικά ένα φθαρμενο καλώδιο στον εγκέφαλο, την μπαταρία η τη γείωση, παίζει να είναι και η αιτία των πάντων.
Εδώ θες έμπειρο ηλεκτρολόγο και από ότι κατάλαβα δεν έχεις πάει αντιπροσωπεία που καλό θα ήταν να πας για να είσαι και πιο ασφαλείς γιατί από κάτι τέτοιο μπορεί να παθεις μεγαλύτερη ζημιά.Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καπνός=κάτι κάηκε. Βρήκατε τι; Βραχυκύκλωσε κάτι κι έκαψε τις ασφάλειες;
-
Καπνός σημαίνει ότι είτε κατι κάηκε είτε κατι φθαρθηκε, ακουμπησε καπου που δεν έπρεπε και συνεχίζει και τώρα αφού σου καιει ασφάλειες. Βγάλτε τιμόνι και ταμπλό και δείτε τι κοντεψε να πάρει φωτιά. Καλώδια που τριφτηκαν πανω στην κολονα?
Μετά από αυτό βλέπεις και κάνεις. -
Άλλαξα τον τίτλο του τοπικ μιας και εχουν εντοπιστει άλλα προβλήματα και ηταν λιγο παραπλανητικος ο τιτλος.
Θα συνεχίσω το οδοιπορικό της βλαβης αυτης μιας και μπηκαμε στην 4η βδομαδα που ειναι χαλασμενο.Το 3ο συνεργειο λοιπον, αν και δεν εχουν ηλεκτρολογο, ελυσαν το ταμπλο και βρηκαν καμμενη την πλεξουδα κοντα στο σημειο που κουμπωνει ο εγκεφαλος (πισω από το ντουλαπι συνοδηγου). Η αντιπροσωπεία ζηταει 700Ε για πλεξουδα που θα παραγγειλει απο Κορεα (1 μηνας παραδοση), διαφοροι εμποροι ζητουν για μεταχειρισμενη 250Ε (κομμενες φυσες) και 500Ε για ακοπες. Τελικα επιλεξαμε να καλεσουμε ειδικο τεχνιτη που εξειδικευεται στις πλεξουδες για να το φτιαξει επιτοπου.
Αφου επισκευαστει η πλεξουδα θα δουμε αν άρπαξε κανενα άλλο ηλεκτρονικό από τα βραχυκυκλωματα. O εγκεφαλος μετρηθηκε καλος στο διαγνωστικο. Θυμιζω οτι ειχα προβλημα με κοντερ, τιμονι, immobilizer και δεικτη βενζινης.
Θα ξαναποσταρω τις επομενες μερες. -
Εμένα αυτή η πλεξουδα μου φαίνεται τριμμενη και κομμένη πάρα καμμένη. Δείτε τι παίχτηκε!! Φτιάχνεται εύκολα πάντως.
-
Ένας ηλεκτρολόγος την φτιάχνει εύκολα ( αν θέλει και δεν βαριέται ) εγώ που δεν είμαι ηλεκτρολόγος και την έκαψα από βλακεία μου πρίν 2 χρόνια την έφτιαξα μόνος μου, έκοβα το καμμένο κομμάτι και το αντικαθιστούσα με γερό της ίδιας διαμέτρου, κολλητήρι, θερμοσυστελόμενο και με τά στο επόμενο, ένα-ένα άλλαξα όλα τα καμμένα και σε λίγες ώρες την είχα κάνει καινούργια. Όποιος δεν ξέρει τρομάζει, αλλά είναι απλή δουλειά και χωρίς ρίσκο.
-
Αν δεν βρεις ηλεκτρολόγο βρες έναν Οτετζη. [emoji12] Κλασική περίπτωση καλωδιακής βλάβης.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ έτσι όπως τη βλέπω δε θα επιχειρούσα μόνος μου. Τα καλώδια είναι φανερά καμένα και κάποια έχουν λιώσει το ένα πάνω στο άλλο τουλάχιστον έτσι δείχνει στη φώτο.
Οπότε 1000 φορές ένας έμπειρος ηλεκτρολόγος.Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχουν φανερά χρωματικό κώδικα. Μια χαρά ματιζεται με προσοχή. Για κάποιον που καταπιάνεται με κολλητηρια καλάι και τα συναφή, άσχετα αν ασχολειται με αυτοκίνητα , μπορει να τα ματισει.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλα ας το κανει ηλ.γος μην εχουν κανα σκηνικο παλι.
-
Το κοψε-ραψε ειναι ευκολο, το θεμα ειναι να βρεθει η αιτια που προκαλεσε αυτο το βραχυκυκλωμα.
-
Tυχαίνει πολλές φορές να επιδιορθώνω πλεξούδες αλλά πολύ μικρότερου βεληνεκούς (3-4) καλώδια ή να κάνω καμία επέκταση 12αδας που πάλι θέλει κοψε-ραψε. Δεν είναι κάτι δύσκολο για κάποιον που χρησιμοποιεί κολλητίρι απλά τη συγκεκριμένη θέλει υπομονή.
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
κολλητήρι, θερμοσυστελόμενο και με τά στο επόμενο,+πολύμετρο
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Tυχαίνει πολλές φορές να επιδιορθώνω πλεξούδες αλλά πολύ μικρότερου βεληνεκούς (3-4) καλώδια ή να κάνω καμία επέκταση 12αδας που πάλι θέλει κοψε-ραψε. Δεν είναι κάτι δύσκολο για κάποιον που χρησιμοποιεί κολλητίρι απλά τη συγκεκριμένη θέλει υπομονή.κολλητήρι, θερμοσυστελόμενο και με τά στο επόμενο,
+πολύμετρο
Σωστά, μου διέφυγε, το χρειάζεσαι για να βρείς την βλάβη, γιατί στο κόψε-ράψε ένα-ένα τα καλώδια δεν θα βοηθήσει.
-
Επισκευαστηκε η πλεξουδα παιδια, αλλα δυστυχως δεν την ειδα , γιατι παρελαβα το οχημα τελειωμενο. Η επιδιορθωση της ελυσε ολα τα προβληματα που ειχα (κοντερ, υποβοηθηση τιμονιου, immobilizer κλπ.) οποτε δεν χρειαστηκαν επιπλεον επισκευες.
Βεβαια μετα την παραλαβη, δεν λειτουργουν σωστα οι υαλοκαθαριστηρες. Δηλ. οταν τους κλεισεις δεν επιστρεφουν στην αρχικη θεση αλλά κοκκαλωνουν σε οποιο σημειο τυχει να βρισκονται μολις κλεισεις το διακοπτη τους. Ισως για το προβλημα φταιει η επιδιορθωση της πλεξουδας ή ισως τα βραχυκυκλωματα που προκαλεσε οταν ηταν χαλασμενη. Θα το παω μαλλον σε ηλεκτρολογο καποια μερα.
-
Καλησπέρα μπορείς να μου πεις που επισκευασες το αυτοκίνητο γιατί αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα στο ίδιο αυτοκίνητο ακριβώς όπως το περιεγραψες;
Καμμένη πλεξούδα Hyundai i10