Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγ. Βαρβάρα - Μεσαρά καινούργια οδός
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αγ. Βαρβάρα - Μεσαρά καινούργια οδός
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    11
    98
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Λίγο καιρό αφού δόθηκε όπως όπως το έργο στη κυκλοφορία, πέρασα σήμερα για βόλτα. Καταρχήν, και μόνο που έχει γίνει καινούργιος δρόμος να αποφεύγει ο κοσμάκις να τραβάει τα πάνδινα, να γλυτώνει 20-30 λεπτά στο δρόμο, είναι από μόνο του θετικό.
          Είμαστε γενικά λαός που δεν τον ικανοποιεί τίποτα, είναι αλήθεια. Πολλές φορές δίκαια, άλλες πάλι άδικα. Έτσι λοιπόν και σε αυτή τη περίπτωση έχουμε μια οδική αρτηρία η οποία παραδόθηκε όπως όπως για χρήση. Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για ένα έργο που προσπαθούμε να το τελειώσουμε πολλά χρόνια. 10 ή παραπάνω. Φέτος λοιπόν έληγε η προθεσμία να τελειώσει το έργο και αν δεν τελείωνε έπρεπε η χώρα μας να επιστρέψει πολλά... μύρια στην ευρωπαική ένωση.
          Άνοιξε λοιπόν ο δρόμος εδώ και 2-3 μήνες για να μην φάμε το 'παλούκι' εκεί που ξέρετε. Τι είδα λοιπόν? Είδα γενικά ένα δρόμο που σου επιτρέπει να κινηθείς σχετικά γρήγορα. Έχασα το μέτρημα με τα τούνελ. Ήταν 3 ή 4? Στα 2 από αυτά δαγκώθηκα γιατί είχαν 'μέσα τους' στροφή.
          Ανοίγω παρένθεση να πω ότι πριν 1-2 χρόνια όταν ήταν σε πολύ πρόχειρη κατάσταση το έργο υπήρξε ένας νεκρός ο οποίος πήγαινε με το τρακτέρ του αν θυμάμαι καλά, και τον χτύπησε ένα διερχόμενο αυτοκίνητο μέσα στο τούνελ στη στροφή μέσα. Εντάξει τότε δεν υπήρχε ούτε φωτισμός ούτε τίποτα.
          Συνεχίζω λοιπόν. Είδα ένα δρόμο ο οποίος χρειάζεται ακόμα αρκετή δουλειά για να είναι ολοκληρωμένος.. Φωτισμός ελάχιστος. Μπάρες χρειάζονται ακόμα να μπουν τουλάχιστον οι τριπλάσιες δεξιά και αριστερά. 2-3 στροφές θα τις ήθελα λιγότερο 'κλειστές'. Μια στροφή είδα που θα έχει από τώρα σας το λέω νεκρούς η οποία είναι και με κλήση ανάποδη έχει και κλήση ανηφόρα/ κατηφόρα.
          Είδα ένα δρόμο στον οποίο έχουν πέσει πολλά λεφτά για τη στήριξη των χωμάτων δεξιά κι αριστερά, σημάδι ότι τα χώματα, γενικά η χάραξη του δρόμου έχει περάσει πάνω από σαθρά εδάφη. Το χειρότερο που είδα όμως είναι ότι ήδη σε αρκετά σημεία έχουν γίνει καθιζήσεις. Φανταστείτε τί έχει να γίνει το χειμώνα.
          Όλοι αυτοί οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν όταν μιλόντας με ένα επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στην Αγ, Γαλήνη, μου είπε ότι ο δρόμος όντως άνοιξε όπως όπως για να μη φάμε το πρόστιμο αλλά θα ξανακλείσει σύντομα για να προσπαθήσουν να φτιάξουν τα κακώς κείμενα.
          Ο Θεός να βάλει το χέρι του!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • M
            megane98hp last edited by

            Youtube Video

            Είναι αρκετά παλιό αυτό το βίντ

            Youtube Video

            Εδώ είνια μηχανή και πάει 'κάπως'

            Έβαλα στη τύχη 2 βίντεο, έχει κι άλλα όποιος θέλει να δει!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              meco last edited by

              Μανόλη ανοιχτός είναι ο δρόμος; Ήταν να κλείσει για να γίνουν κάποιες παρεμβάσεις, διότι το έργο παραδόθηκε όπως όπως προκειμένου να μην επιστραφεί η χρηματοδότηση. Για να μην πιστωθεί αρνητικά στην απερχόμενη κυβέρνηση, το κλείσιμο μετατέθηκε μετά τις εκλογές. Διάβασα κάπου ότι έκλεισε. Δεν ισχύει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • M
                megane98hp last edited by

                Ανοιχτός είναι φίλε. Θα κλείσει όμως στο προσεχές διάστημα για να φτιαχτεί. Πότε ακριβώς θα τον ξανακλείσουν δεν ξέρω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • elvet
                  elvet last edited by

                  Κάθε τέτοιο έργο καλό είναι, θα γλιτώνουμε το μόνιμο μποτιλιάρισμα στην Αγ. Βαρβάρα και τις στροφές φουρκέτες μέχρι τους Αγ. Δέκα. Παρακάμπτει και τις Μοίρες;
                  Αλλά το πρόβλημα θα είναι πάλι οι κρητικοί οδηγοί, που μπορούν να κάνουν τα πιο απίστευτα, ειδικά όσοι δεν έχουν ξαναδεί τούνελ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    Δεν παρακάμπτει τις Μοίρες αλλά παρακάμπτει την Αγ. Βαρβάρα κι επίσης παρακάμπτει το ατελείωτο στροφιλίκι μετά την Αγ. Βαρβάρα μέχρι να φτάσει στη πεδιάδα. Δεν ξέρω τί από τα 2 είναι χειρότερο. Η Αγ Βαρβάρα που το καλοκαίρι ήταν απλά απροσπέλαστη ή οι στροφές μετά?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                      Δεν παρακάμπτει τις Μοίρες αλλά παρακάμπτει την Αγ. Βαρβάρα κι επίσης παρακάμπτει το ατελείωτο στροφιλίκι μετά την Αγ. Βαρβάρα μέχρι να φτάσει στη πεδιάδα. Δεν ξέρω τί από τα 2 είναι χειρότερο. Η Αγ Βαρβάρα που το καλοκαίρι ήταν απλά απροσπέλαστη ή οι στροφές μετά?

                      Οι στροφές είναι ωραίες. Τώρα χωρίς κίνηση θα είναι ωραιότερες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        Ο χρήστης meco έγραψε:

                        Δεν παρακάμπτει τις Μοίρες αλλά παρακάμπτει την Αγ. Βαρβάρα κι επίσης παρακάμπτει το ατελείωτο στροφιλίκι μετά την Αγ. Βαρβάρα μέχρι να φτάσει στη πεδιάδα. Δεν ξέρω τί από τα 2 είναι χειρότερο. Η Αγ Βαρβάρα που το καλοκαίρι ήταν απλά απροσπέλαστη ή οι στροφές μετά?

                        Οι στροφές είναι ωραίες. Τώρα χωρίς κίνηση θα είναι ωραιότερες.

                        Σου αρέσουν οι στροφές ε?
                        Στροφές που τις στρίβεις δηλαδή. Στρίψιμο δηλαδή ε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • M
                          meco last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • M
                            meco last edited by

                            Οδήγησα την Κυριακή 04-08-2019 στον καινούργιο δρόμο της Μεσαράς. Ο δρόμος είναι μια χαρά. Κυκλοφορείς άνετα, προσπερνάς εύκολα και για Κυριακή του Αυγούστου δεν ήταν πηγμένος, άρα διαχειρίζεται με επιτυχία τον κυκλοφοριακό φόρτο. Η χάραξη ίσως δεν είναι η ιδανική διότι έχει μεγάλες κλίσεις ειδικά σε ένα κομμάτι (κατηφόρα στο πήγαινε, ανηφόρα στην επιστροφή προς Ηράκλειο). Όταν φτιαχτεί και ο κόμβος στην είσοδο της Αγίας Βαρβάρας η κατάσταση θα είναι ακόμα καλύτερη. Μόνο ένα σημείο είναι πολύ προβληματικό και θα πρέπει να δοθεί κάποια λύση έστω με έντονη σήμανση. Εκεί όπου η νέα οδός τελειώνει και συναντά την παλιά μετά την αρχαία Γόρτυνα. Η συγκεκριμένη διασταύρωση έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί σε καρμανιόλα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr