-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
αλησπέρα στην ομάδα.
Ψάχνω το επόμενο μου αμάξι και έχω αποφασίσει οτι θα είναι και ελευθέρου χρόνου .Είμαι ανάμεσα σε 4 αυτοκίνητα και ταβάνι 8000ευρώ.Terios 2,SX4 4x4,Ford fusion,Toyota urban.Και τα 4 αναφέρομαι στην βενζινοκίνητη τους έκδοση.Κατα κύριο λόγο θέλω να είναι έως 1600cc μικρό γιατι θα μπει καβούκι από πάνω.
Σκοπός:Πόλη 60%-ταξίδια 30%-εκτός δρόμου όχι καφρίλες αλλα χώμα-λάσπη 10%
Σαν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα έχω διαβάσει άπειρα.....αλλά θα ήθελα και την γνώμη σας...
Terios-->Καψούρα,ακριβό,Ιάπωνας,υψηλή κατανάλωση,ανταλλακτικά δεν ξέρω αν βρίσκεις εύκολα,λιγα στο car.gr πολλα με γυρισμένα χλμ..
Ford fusion--> Μου αρέσει πολύ η έκδοση urbanite (το απλό ούτε καν),φτηνό,δεν υπάρχει κανένα στο car στα 1600cc,δεν γνωρίζω οδηγική συμπεριφορά,μεγάλο και χαμηλό πορτμπαγκάζ.
SX4--> Ασχημούλη,Μπορεί να είναι η χρυσή τομή με το μπλοκέ,ιάπωνας,το μπλοκέ είναι αξιόπιστο?,πολλές επιλογές
Toyota-->Καλό,Ιάπωνας,δεν βρίσκεις πολλά φτηνά,δεν ξερω κατα πόσο πατάει χώμα.
Αυτά..Παρακαλώ ιδέες......
-
Το 'Ιάπωνας' για το sx4 είναι σχετικό. Το έχει ο πατέρας μου. Το μοτέρ είναι σκυλί του πολέμου. Ηλεκτρολογικά το αμάξι είναι αισχος, κολλάει το κεντρικό κλείδωμα, έχουν χαλάσει κάνα δυο φορές οι ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, και έχει μπει δύο φορές σε safe mode εν κινήσει. Ζήτησε νωρίς δίσκο πλατώ, και καταλύτη. Ποιότητα κύλισης απαράδεκτη.
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Να πω για τα δύο πρώτα που τα δοκίμασα καινούρια και τελικά πήρα το SX4 (που πλέον έχει πουληθεί).
Δε συμφωνώ με την αρνητική εμπειρία του φίλου, εγώ για 6 χρόνια δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα με το Suzuki.Το Terios ήταν πιο όμορφο ως 'τζιπάκι'.
Απ έξω, γιατί από μέσα έδειχνε μια 10ετια παλιότερο. Φτωχός εξοπλισμός καμπίνας. Μεγαλύτεροι χώροι, χειρότερα καθίσματα αλλά εύκολα στην αναδίπλωση.
Αρκετά καλύτερος χώρος αποσκευών, αλλά η τζιποειδής πόρτα που άνοιγε οριζόντια ίσως είναι πρόβλημα στη πόλη, παρκαρισμένο ανάμεσα σε άλλα αυτοκίνητα.
Το Terios έχει μόνιμη τετρακίνηση που σημαίνει αυξημένη μόνιμα κατανάλωση και φθορές. Επίσης αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν λίγο ψηλότερο για κίνηση σε χωματόδρομο. Στην άσφαλτο, μεγάλες κλίσεις στις στροφές και αίσθηση ότι οδηγείς 'αγροτικό'. Φαίνεται πιο στιβαρό για παλιόδρομο.
Το SX4 κατ' επιλογή μπροστά κίνηση, ή αυτόματα 4x4 ή κλείδωμα 50-50%. Πιο σφιχτό αυτοκίνητο με καλύτερο τιμόνι και προσανατολισμό την άσφαλτο, ενώ όπου το ύψος το επιτρέπει, 18 εκατοστά το 4κινητο, επίσης κινείται άνετα.
Στις φουλ εκδόσεις, ήταν 2 με 3 χιλιάδες ακριβότερο το Terios, που είχε 1.5λτ κινητήρα λίγο πιο αδύναμο, αντί για 1.6λτ το Suzuki.
Το Suzuki full λεγόταν GLX.
Υπήρχε μια έκδοση Terios με επιπλέον μπλοκέ διαφορικό, αλλά δεν τα θυμάμαι καλά.Τί από τα παραπάνω μετράει περισσότερο για σένα;
Edit: για Suzuki σε βλέπω με τη χρήση ου θες.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Προς Θεού δε λέω ότι όλα τα sx4 θα έχουν το ίδιο θέμα, έτσι;
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Το 'Ιάπωνας' για το sx4 είναι σχετικό. Το έχει ο πατέρας μου. Το μοτέρ είναι σκυλί του πολέμου. Ηλεκτρολογικά το αμάξι είναι αισχος, κολλάει το κεντρικό κλείδωμα, έχουν χαλάσει κάνα δυο φορές οι ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, και έχει μπει δύο φορές σε safe mode εν κινήσει. Ζήτησε νωρίς δίσκο πλατώ, και καταλύτη. Ποιότητα κύλισης απαράδεκτη.Μηπως ηταν απο τα πρωτα μοντελα παραγωγης ?
-
Ναι, από τα πρώτα πρώτα.
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Καλα το υπεθεσα ...Ισως γι αυτο, τα οποια θεματα που ειχε
-
Πιθανόν. Πάντως το μοτέρ είναι σκυλί. Κ η τετρακίνηση του έχει ξεκολλήσει αγροτικό από τις λάσπες...
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
πάντως στο car έχει πολλά sx4 που μάλλον είναι εισαγωγή από Ιταλία και μάλλον δεν κάνουν. Αν υπάρχει από ιδιώτη, μόνο.
Τα άλλα αυτοκίνητα που γράφεις, είναι άλλη κατηγορία και μάλλον όλα προς επιλογή, πολύ παλιά!Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Αν σε ενδιαφέρει το SX4 ψαξτο και σαν FIAT SEDICI ειναι το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο κατασκευασμένο στο εργαστάσιο της SUZUKI στην Ουγγαρια . Kαι τα δυο ειναι συμπαραγωγη της FIAT με την SUZUKI και κατασκευάζονταν στο ίδιο εργοστάσιο. Τα μεν βενζινοκίνητα φορούσαν τον 1600αρι κινητήρα του Vitara τα δεν πετρελαιοκίνητα τον 1,9 της FIAT.
To ειχα (Sedici) για 11 χρόνια χωρις κανένα πρόβλημα... αψογο σε χιόνι και αμμο πάντα με εβγαζε ασπροπρόσωπο ... και αντικαταστάθηκε τον Νοέμβρη που μας πέρασε με ενα SX4 Scross.
και μια διόρθωση ... οχι οτι παιζει μεγάλο ρόλο... το υψος απο το έδαφος είναι 19cm.
Ποια από τα 4 αυτοκίνητα