Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υψηλά καυσαερια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υψηλά καυσαερια
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    14
    123
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pankour last edited by

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pankour last edited by

        10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          r200 last edited by

          κανε ενα καθαρισμο τα μπεκ βενζινης, μηπως καποιο κατουραει και ανεβαζει τους χρονους ψεκασμου, επειτα πανε μετρα καυσαερια

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • P
            pankour last edited by

            Ναι θα του κάνω με υπερηχους μπας και άλλωστε καλώ θα κάνει δοκίμασα με καθαριστικό βενζίνης redex και με ένα αμερικανικό που είναι για τα μπεκ όταν βάζω καθαριστικό λοιπόν μου ανάβει λαμπάκι πλούσιο μείγμα κάθε 200 χλμ από κει και πέρα με σκετη βενζίνη κάθε 60-70 χλμ με υγραέριο κάθε 50χλμ πάντως αν κατουραγε κάποιο μπεκ δεν θα ρεταριζε; έβγαλα και τα καλώδια του υγραερίου καλυτερέψει στα χαμηλά αλλά χειροτέρεψε στις 2500 στροφές το μονοξειδιο

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • W
              w202-amg last edited by

              Η κάποια στεκα δεν πατάει καλά ή με το υγραεριο αν έγινε κοψε ραψε @@@@@ το σύμπαν. Δείτε την καλωδιωση του κινητηρα και τις στεκες, όπως και καλωδιωση λαμδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • P
                pankour last edited by

                Η στέκα τι είναι; το σκεφτόμουν για την καλωδίωση αλλά 3 χρόνια ήταν εντάξει στα καυσαερια πάντως άκρη δεν βρίσκω όπως πάει θα δω μπεκ αντλία βενζίνης θα δοκιμάσω και άλλον μεταχειρισμένο εγκέφαλο και καλωδίωση

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Στεκα-φυσα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    pankour last edited by

                    Α οκ ευχαριστώ καλά πατάνε στεγνές από λάδι ειναι δεν φαίνεται κάτι περίεργο το θέμα είναι ποιος τα τσεκάρει αυτά πήγα σε ηλεκτρολόγο mercedes το βάζει μηχάνημα βλέπει την βλαβη p172 λιπαρό μείγμα σε μερικό φορτιο 10-20% μου λέει δεν είναι θέμα ηλεκτρολόγου αλλά μηχανικού μηχανικά έχω αλλάξει όλα τα λαστιχάκια δεν ρουφάει αέρα λαμδα μπροστά μαφ καινούριοι πολλαπλασιαστες καινούριοι καθάρισμα πεταλούδας γκαζιού κάνιστρο κομπρεσσορα ρύθμισμα οπτικό έλεγχο καταλυτων ξιλωσα καλώδια υγραερίου έκλεισα και την φιάλη μην και κατουραει κάνα μπεκ υγραερίου το πρόβλημα παραμένει το αμάξι δουλεύει άψογα τώρα να φταίει κάνα μπεκ θα το κοιτάξω για εγκέφαλο δεν ξέρω η αλήθεια είναι ότι μέναν μεταχειρισμένο που κάναμε δοκιμή τα καυσαερια ήταν καλά στο ρελαντί στις 2500 στροφές χάλια το κάναμε βόλτα μέτρημα στο ρελαντί χάλια μετά από 2-3 λεπτά στρωνανε τώρα τρέχα γύρευε πάντως με το καθαριστικό στα μπεκ άναψε λαμπάκι πλούσιο μείγμα μετά από 200 χλμ και έφαγα αρκετή κίνηση αλλά δεν έχω μετρήσει καυσαερια γιατί μυρίζει σαν να τηγανιζεις πατάτες με σπορέλαιο τα καυσαερια τώρα με το καθαριστικό πάντως πάει αρπάζει λιγάκι καλυτερα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • M
                      manos16 last edited by

                      Εισαι Αθηνα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        pankour last edited by

                        Ναι αθηνα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          manos16 last edited by

                          εχεις pm

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • M
                            margm last edited by

                            Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ ;
                            Μήπως είναι πρόβλημα της βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων egr;
                            Εαν και απο γνωστό που είχε θέμα με τη συγκεκριμένη βαλβίδα είχε κοψίματα το αυτοκίνητο του.
                            Επίσης τι κωδικό σου εμφανίζει και όταν έβαλες το υγραέριο , βγήκε το αμάξι στο δρόμο για να φέρετε όσο πιο κοντά τα Fuel trims στην βενζίνη;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • P
                              pankour last edited by

                              Το μοτέρ έχει 320.000χλμ συμπίεση του χω τσεκάρει είναι οκ το μοτέρ τραβάει κανονικά egr μπορεί να είναι στο διαγνωστικό δεν βγάζει κάτι πάντως έχω κάνει και καθάρισμα με υδρογόνο και απ ότι φαίνεστε η μηχανή είναι καθαρή από καρβουνιλες ρελαντί κρατάει σταθερά 600 στροφές χωρίς το παραμικρό παίξιμο η βλάβη που βγάζει είναι p172 λιπαρό μείγμα σε μερικό φορτιο 10-20% και βγάζει καυσαερια όταν έβαλα υγραέριο στην αρχή δεν έκανε βόλτα μετά είχα προβλήματα έσβηνε στο ρελαντί με το που σταματαγα σε φανάρι μετά από κάνα μήνα το ρύθμισε σωστά το λαμπάκι ξεκίνησε να ανάβει με το που έβαλα υγραέριο πριν 4 χρόνια ανά 59 χλμ στην κίνηση άναβε σε ταξίδια όχι σε βενζίνη ήταν οκ όπως και τα καυσαερια τώρα ξεκίνησε να το κάνει και στην βενζίνη βλέπω πχ όταν είναι κρύο και ξεκινάω μηχανή ή κατανάλωση πάει ποτέ στα 30λιτρα/100χλμ και άλλες φορές στα 20λιτρα/100χλμ εν κίνηση στρώνει αν πάω κάνα ταξιδάκι με πάνω από 100 χλμ εθνική μετά στρώνει αλλά για λίγο με καθαριστικό βενζίνης στρώνει αλλά όταν αδειάσω ντεπόζιτο και βάλω σκέτη βενζίνη ξανά τα ίδια ανά 50χλμ λαμπάκι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • T
                                tedd last edited by

                                Καμμιά τελεία (.) ;;;

                                Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • P
                                  pankour @tedd last edited by

                                  Λοιπόν τα τελευταία νέα γιατί λόγω δουλειάς δεν υπήρχε ελεύθερος χρόνος καθάρισα μπεκ και τώρα στο ρελαντί είναι οκ στις 2500 στροφές οριακά πάνω από το οριο έκανα 600 χλμ μετά τον καθαρισμοκαθαρισμο εν τω μεταξύ έχει ένα μεγάλο κρακ στον προκαταλυτη  στην ραφή πριν τον λαμδα και στις 2500 στροφές βγάζει από το κρακ καυσαέριο αλλά αν έφταιγε αυτό δεν θα χε και στο ρελαντί πρόβλημα; ψάχνω ψαχνω άκρη δεν βγαίνει και το χειρότερο δεν έχω την δυνατότητα να το αφήνω για ψαξιμο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr