-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Επανερχομαι στο θεμα μιας που δεν εχω προχωρησει σε αγορα ακομη .
Ψαχνοντας με κερδισε πολυ στο εμφανησιακό κομματι και τα :
Renault Clio 13' και μετα
Alfa romeo Mito
Fiat Punto Evo
Eπισης αρχιζω να καλοβλεπω και τα πετρελαίου διοτι πλεον ειναι περισσοτερα πετρελαίου διαθέσιμα παρα βενζινης και προφανώς για το θεμα οικονομίας στο καυσιμο.
-
Ο χρήστης nodasgr έγραψε:
Επανερχομαι στο θεμα μιας που δεν εχω προχωρησει σε αγορα ακομη .Ψαχνοντας με κερδισε πολυ στο εμφανησιακό κομματι και τα :
Renault Clio 13' και μετα
Alfa romeo Mito
Fiat Punto Evo
Eπισης αρχιζω να καλοβλεπω και τα πετρελαίου διοτι πλεον ειναι περισσοτερα πετρελαίου διαθέσιμα παρα βενζινης και προφανώς για το θεμα οικονομίας στο καυσιμο.
Εγώ πάντως ειδικά για μεταχειρισμένο θα πρότεινα να αποφύγεις πετρέλαιο,ειδικά αν βρίσκεις 6-7 ετών αυτοκίνητα με 'λίγα' χιλιόμετρα.Το πετρέλαιο θέλει χρήση σε ανοιχτό κυρίως δρόμο,για να αποφύγεις βλάβες του τύπου βουλωμένο dpf,όποτε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν ξέρεις αν θα το είχε μπουκωμενο απλά για να πηγαίνει στο περίπτερο και στο σουπερμάρκετ και να μη 'καιει' πολύ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Κυρίως τα αυτοκινητα που κοιταζω ειναι απο 2011 και μετα διοτι στα πιο παλια τα τελη κυκλοφορίας ξεφευγουν απο 1400cc και πανω . Οποτε σε μια 5ετια θα εχω δωσει πανω κατω 800 ευρω για τελη με παλαιοτερο αυτοκινητο . Μια αναγεννηση του φιλτρου δε θα ελυνε το προβλημα αυτο ? Το κοστος δεν ειναι και υπερβολικο μου φαινεται .
-
Ο χρήστης nodasgr έγραψε:
Κυρίως τα αυτοκινητα που κοιταζω ειναι απο 2011 και μετα διοτι στα πιο παλια τα τελη κυκλοφορίας ξεφευγουν απο 1400cc και πανω . Οποτε σε μια 5ετια θα εχω δωσει πανω κατω 800 ευρω για τελη με παλαιοτερο αυτοκινητο . Μια αναγεννηση του φιλτρου δε θα ελυνε το προβλημα αυτο ? Το κοστος δεν ειναι και υπερβολικο μου φαινεται .Η αναγέννηση δεν λύνει το πρόβλημα.Το πρόβλημα του dpf λύνεται σ ένα σημείο 60-70% με καθαρισμό dpf(κόστος περίπου 300€) ή με αντικατάσταση που εκεί το κόστος ξεφεύγει στο 1000αρικο.Απλα εκ πείρας κι επειδή την πάτησα σε καμία μα καμία περίπτωση δεν θα έπαιρνα από αντιπροσωπεία-μάντρα μεταχειρισμένο diesel εκτός κι αν ήταν ελληνικό με πλήρες και σε λογικές και κοντινές στην ημερομηνία αγοράς ημερομηνίες στο βιβλίο σέρβις.Αν πετύχεις τίποτα καλο από ιδιώτη και ΕΛΛΗΝΙΚΟ!!! Τότε αλλάζει το θέμα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Aν ελεγχθει σε καποιο συνεργειο πιθανο να το μπορει να βρεθει αν το φιλτρο ειναι βουλωμένο ή σε κακη κατασταση . Ερωτηση , βλεπω καμια προιοντα τα οποια βοηθουνε στην αναγεννηση (συμπληρωνεις στη δεξαμενη του πετρελάιου) σε αυτοκινητα που κινουνται εντος πολης με σκοπο να κατευαινει η θερμοκρασια καυσης της σταχτης . Κανουν δουλεια αραγε;
-
Προσθέτω μερικες επιλογες κυρίως λογω εμφανισης - χιλιομέτρων - εκδοσης diesel 95ara του Punto Evo
https://www.car.gr/19517167-fiat-grande-punto-evo-19
https://www.car.gr/21478709-fiat-punto- ... klima-navi
https://www.car.gr/22275150-fiat-punto-evo-1-3-euro-5
https://www.car.gr/22713295-fiat-grande ... evo-euro-5
https://www.car.gr/22473993-fiat-punto- ... a-panorama
https://www.car.gr/20454885-fiat-punto- ... 3-multijet
-
Αν ήταν έστω κι ένα ελληνικό θα σου έλεγα προχωρά..Όλα είναι εισαγωγής και αγνώστου αριθμού πραγματικών χιλιομέτρων.Χιλιες φορές ελληνικό από ιδιώτη κι 500€ παραπάνω παρά εισαγωγής .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλημερα , το 1ο λινκ περιεχει book service απ οτι λεει απο τα σερβις του στη Γερμανια και φαινεται και στις φωτογραφιες οτι εχει κανονικα και σφραγιδες , δειχνει και μια αποδειξη απο ενα προσφατο σερβις σε γερμανικη αντιπροσωπια . Τα υπολοιπα ολα γραφουν book service στην περιγραφη αλλα δεν εχουν καθολου φωτογραφιες .
-
Ο χρήστης nodasgr έγραψε:
Καλημερα , το 1ο λινκ περιεχει book service απ οτι λεει απο τα σερβις του στη Γερμανια και φαινεται και στις φωτογραφιες οτι εχει κανονικα και σφραγιδες , δειχνει και μια αποδειξη απο ενα προσφατο σερβις σε γερμανικη αντιπροσωπια . Τα υπολοιπα ολα γραφουν book service στην περιγραφη αλλα δεν εχουν καθολου φωτογραφιες .Το πρόσφατο σέρβις είναι σχεδόν 2 χρονια πριν.Δεν θέλω να είμαι καχύποπτος σε όλα αλλά εγώ πχ στην Ελλάδα και σε 2 χρονια μέσα κάνω περίπου 100000 χιλιόμετρα.Ισως να είμαι και προκατειλημμένος σε αγορά αυτοκινήτου εισαγωγής λόγω του ότι είμαι παθών.Μπορει οντως να είναι πραγματικά τα χιλιόμετρα και να το πάρεις το αυτοκίνητο και να σου βγάλει 500000 χιλιόμετρα απροβλημάτιστα ,ή αντίστοιχα να πάρεις ένα ελληνικό με πλήρες βιβλίο σέρβις και να σου βγάλει ζημιά.Εγω απλά θέλω να σου επιστήσω την προσοχή όσον αφορά το αυτοκίνητο εισαγωγής κατά κύριο λόγο και πριν προβείς σε αγορά να κανεις έναν εξονυχιστικό έλεγχο!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Βρε ας μου βγαλει αλλα 100-150 και δεν θα χω παραπονο . Σ ευχαριστω παντως θα το χω στο νου μου. Το diesel που ελεγες σου εβγαλε προβλημα ? Eιδα και καποια που αναγραφουν ελληνικης αντιπροσωπιας ωστοσο ειναι βενζινης.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/21296742/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/22778436/
https://www.car.gr/22525834-seat-ibiza-sc
https://www.car.gr/22744099-fiat-punto- ... 35hp-turbo
-
Toyota Yaris 09’ d4d 1.4 90hp 6 ταχυτητες.Το πήρα με 144000 χιλιόμετρα υποτίθεται με βιβλίο service κι εγώ.στα 150000 βούλωσε το dpf(300€ καθαρισμό).αφου το έλυσα αυτό το θέμα στα 167000 βάρεσε μηχανή (1200€).εν τέλη το έδωσα και ζορίστηκα και έβαλα δόσεις και πήρα καινούριο.
Όσο για τα βενζίνης που παρέθεσες εγώ θα το κοιτούσα το punto του ιδιώτη με τα 135 άλογα.φαινεται καλή περίπτωση αν και δεν ξέρω τι λένε μηχανικά αλλά για την χρήση που το θες θα σε καλύψει άνετα!και είναι και ωραίο εμφανισιακά και έχει και γκάζι!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Το βιβλιο service ηταν και απο τα προηγουμενα service που ειχαν γινει εξωτερικο ή μονο οτι περασε εδω ελλάδα απ οταν το εφερε ; H αληθεια ειναι οτι για τα 135 αλογα εχει σχετικα χαμηλη καταναλωση το punto και για την multiair εκδοση ακουω καλα πραγματα.
-
Ο χρήστης nodasgr έγραψε:
Το βιβλιο service ηταν και απο τα προηγουμενα service που ειχαν γινει εξωτερικο ή μονο οτι περασε εδω ελλάδα απ οταν το εφερε ; H αληθεια ειναι οτι για τα 135 αλογα εχει σχετικα χαμηλη καταναλωση το punto και για την multiair εκδοση ακουω καλα πραγματα.Εξωτερικού ήταν το βιβλίο σέρβις.Ιταλιας για την ακρίβεια.Πολυ καλο φαίνεται πάντως το pinto..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Mε κανενα VIN ιστορικο υπαρχει περιπτωση να εβγαζες ακρη?
Αναζήτηση μεταχειρισμένου σε budget