-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Ακόμη είμαι στήν αναζήτηση .
Πήγα είδα 1 Civic 2004 αλλά είχε φάει στούκα πίσω αριστερή πόρτα
Πάντως για τα Οκταβια που έπιασα κουβέντα με τζξιτζή μου είπε να κοιτάξω το 5αρι 2ης γενιας -
Το Mondeo το προηγούμενο 1.6 με τα 125 άλογα είναι πολύ αξιόπιστο, έχει κινητήρα Yamaha νομίζω. Αργό αλλά με μεγάλους χώρους και ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Μετά βγήκε και με turbo κινητήρες αλλά νομίζω ξεφεύγει από το budget που έχεις ορίσει.
-
Επαρχία και 40.000 χλμ. το χρόνο = πετρέλαιο.
Μην ασχολείσαι με υγραέρια, μην ασχολείσαι με μετατροπές, μην αγγίξεις βενζίνες ή υβρίδια, μην ακούς ότι θα καταργηθούν. Τι κι αν το πετρέλαιο είναι ακριβότερο αρχικά, θα σου τα δώσει πίσω σε βάθος χρόνου, θα είσαι άνετος και με τεράστια αυτονομία και ανεφοδιασμό από παντού, θα έχεις ορίτζιναλ αμάξι χωρίς κόψε-ράψε.
Δες και Οκτάβια 1.6 τδι, ανάμεσα σε άλλα. -
Πάντως ξαναδές και το mazda 6.Η διαφορά στο τεκμήριο του 1.8 από το 1.6 είναι 600€ ετησίως...3200€ το 1.6 ,3800€ το 1.8...Μιλώντας πάντα για αυτοκίνητα που έχουν συμπληρώσει 10ετια ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Επαρχία και 40.000 χλμ. το χρόνο = πετρέλαιο.
Μην ασχολείσαι με υγραέρια, μην ασχολείσαι με μετατροπές, μην αγγίξεις βενζίνες ή υβρίδια, μην ακούς ότι θα καταργηθούν. Τι κι αν το πετρέλαιο είναι ακριβότερο αρχικά, θα σου τα δώσει πίσω σε βάθος χρόνου, θα είσαι άνετος και με τεράστια αυτονομία και ανεφοδιασμό από παντού, θα έχεις ορίτζιναλ αμάξι χωρίς κόψε-ράψε.
Δες και Οκτάβια 1.6 τδι, ανάμεσα σε άλλα.Κυρίως 70 % είναι επαρχία , αλλά θέλω ανα πάσα στιγμή να μπορώ να μπώ Αθήνα .
Με έχουν φοβίσει με τίς βλάβες των πετρελαίων ( αντλία, μπέκ,φίλτρο μικροσωματιδίων, τουρμπίνα )
Για αυτό κατά κύριο λόγο ξανακοιτάζω βενζίνη.
Για Πετρέλαιο με τα χρήματα που έχω καταλήξει είτε θα πάω σε Octavia ή σε Corsa . -
Ο χρήστης emminad έγραψε:
Πάντως ξαναδές και το mazda 6.Η διαφορά στο τεκμήριο του 1.8 από το 1.6 είναι 600€ ετησίως...3200€ το 1.6 ,3800€ το 1.8...Μιλώντας πάντα για αυτοκίνητα που έχουν συμπληρώσει 10ετια ..
Μου αρέσει και εμένα το συγκεκριμένο. Το επόμενο μήνα θα έχει παρθεί απόφαση γιατί δέν μπορώ να καθήσω άλλο χωρίς αμάξι.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης meletis_m έγραψε:
Επαρχία και 40.000 χλμ. το χρόνο = πετρέλαιο.
Μην ασχολείσαι με υγραέρια, μην ασχολείσαι με μετατροπές, μην αγγίξεις βενζίνες ή υβρίδια, μην ακούς ότι θα καταργηθούν. Τι κι αν το πετρέλαιο είναι ακριβότερο αρχικά, θα σου τα δώσει πίσω σε βάθος χρόνου, θα είσαι άνετος και με τεράστια αυτονομία και ανεφοδιασμό από παντού, θα έχεις ορίτζιναλ αμάξι χωρίς κόψε-ράψε.
Δες και Οκτάβια 1.6 τδι, ανάμεσα σε άλλα.Κυρίως 70 % είναι επαρχία , αλλά θέλω ανα πάσα στιγμή να μπορώ να μπώ Αθήνα .
Με έχουν φοβίσει με τίς βλάβες των πετρελαίων ( αντλία, μπέκ,φίλτρο μικροσωματιδίων, τουρμπίνα )
Για αυτό κατά κύριο λόγο ξανακοιτάζω βενζίνη.
Για Πετρέλαιο με τα χρήματα που έχω καταλήξει είτε θα πάω σε Octavia ή σε Corsa .Κορσα; Είσαι σίγουρος ότι θα σε καλύψει από χώρους; Έχε υπόψιν ότι είναι απίστευτα θορυβώδες (είχα ένα τετοιο του 2012, diesel 95PS, από καινούριο, ευτυχώς το ξεφορτώθηκα, πολύ κουραστικό και με πλαδαρή οδική συμπεριφορά εξαρχής).
Sent from my iPhone using Tapatalk.
-
Αφου βλέπω οτι κοιτάζεις και hatchback. Fiat Bravo ; που λένε ότι είναι δεκτικό στο υγραέριο;
-
Αύριο θα πάει για έλεγχο στο συνεργείο και να ανέβει στη ραμπα 1 Mazda 6 1800 του 06.
Εάν είναι καθαρό , θα προχωρήσω στη αγορά του.
Είναι η φουλ έκδοση.
Θέλει ένα καλό ντύσιμο το τιμόνι , και περιποίηση το σαλόνι ( δέρμα).
Θα δούμε τι θα δείξει ο ελεγχος -
Μπράβο ρε παιδί, με το καλό.
-
Ολοκληρώθηκε ο έλεγχος , θέλει μαζεματα ( δίσκους τακάκια , ψαλίδι , και το συρματόσχοινο του γρύλου παραθύρου) .
Από θέμα τρακαρίσματα είναι καθαρό όπως και η μηχανή του πήραμε και συμπίεση.
Θα γίνει γενικό Service , συν τα μαζεματα θα το δουλευτεί ένα μήνα βενζίνη να δω εάν παρουσιάσει οποιοδήποτε προβλήμα και μετά θα μπει υγραεριο.Αύριο θα πάω για τη μεταβίβαση
Της έκοψα 350€ από τη αρχική τιμή. -
Ωραίο αυτοκίνητο και πολύ οδηγοκεντρικό. Με το καλό!
-
Ο χρήστης meletis_m έγραψε:
Ολοκληρώθηκε ο έλεγχος , θέλει μαζεματα ( δίσκους τακάκια , ψαλίδι , και το συρματόσχοινο του γρύλου παραθύρου) .
Από θέμα τρακαρίσματα είναι καθαρό όπως και η μηχανή του πήραμε και συμπίεση.
Θα γίνει γενικό Service , συν τα μαζεματα θα το δουλευτεί ένα μήνα βενζίνη να δω εάν παρουσιάσει οποιοδήποτε προβλήμα και μετά θα μπει υγραεριο.Αύριο θα πάω για τη μεταβίβαση
Της έκοψα 350€ από τη αρχική τιμή.Πολύ οικονομικός κινητήρας αν τον δουλεύεις χαμηλά , πολύ ψυχωμένος αν τον στροφάρεις αλλα μακρυά απο αέριο οσο πιο μακρυα τόσο πιο πολύ θα ζήσει ...
-
Φαίνεται όντως σε καλη κατάσταση όπως τα περιγράφεις. Κάνε του ένα γενικό συμμάζεμα για να το φέρεις στα ίσα του (και στα δικά σου θέλω) και καλα ταξίδια! Ακόμη και η αγορά-συμμάζεμα ενός μεταχειρισμένου έχει τη γλυκα της.
Sent from my iPhone using Tapatalk.
-
Όπως είπα το αμάξι αγοράστηκε.
Έκοψα απο την αρχική τιμή γιατί θέλει κάποια μαζέματα ( δίσκους / τακάκια εμπρός πίσω , ράψιμο το τιμόνι και 1 ψαλίδι)
Φυσιολογικά όλα για 14 χρονών αμάξι.
Το κυριότερο είναι οτι είναι καθαρό απο τρακάρισμα.
Τώρα σε σύκριση με το Honda Accord που είχα σε μήκος πλάτος αμαξώματος είναι αλάχιστα πιο μικρό αλλά χώρο αποσκευών έχει πολύ μεγαλύτερο.
Έχει πολύ κοντές σχέσεις ταχυτήτων και το ιδανικό εύρος στροφών είναι εώς 3500 στροφές.
Ενω στο Honda είχε πιο μακριές σχέσεις.Τώρα απο κατανάλωση με αυγό στο πεντάλ γκαζιού το φέρνει 8.5λτ/100 με κλιματισμό.
Ο άνθρωπος που μου διόρθωσε το υγραέριο στο Honda είναι και επίσημος της mazda και πρίν τη αγορά του τον είχα ρωτήσει εάν είναι συμβατό με το υγραέριο.
Φοράει ίδιο κινητήρα με Ford Mondeo. Έχει μηχανικές βαλβίδες με καπελωτα , όμως με μεγάλο διάκενο βαλβιδών 0,27-0,32.
Προσανατολίζομαι πρός Πολωνικό σύστημα υγραερίου με μπέκ βενζίνης.
Αυτό που εξετάζω είναι εάν αλλάξω και τα μπουζοκαλώδια πρίν τη τοποθέτηση υγραέριου.
Πρός το παρόν θα γίνει γενικό Service και οτι μάζεμα χρειάζεται , να το παρακολουθήσω στην βενζίνη και σε 1 μήνα θα τοποθετήθει υγραέριο. -
Ο χρήστης meletis_m έγραψε:
Έχει πολύ κοντές σχέσεις ταχυτήτων και το ιδανικό εύρος στροφών είναι εώς 3500 στροφές.Τι εννοείς;
Φοράει ίδιο κινητήρα με Ford Mondeo.
Για την ακρίβεια το Mondeo φοράει τον κινητήρα της Mazda.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έχει πολύ κοντές σχέσεις ταχυτήτων και το ιδανικό εύρος στροφών είναι εώς 3500 στροφές.
Τι εννοείς;
Πρώτα οι διαδρομές του λεβιέ ταχυτήτων και είναι πολύ σφιχτός και δεύτερον οτι βγάζει τη ροπή σχετικά χαμηλά το Mazda
Φοράει ίδιο κινητήρα με Ford Mondeo.
Για την ακρίβεια το Mondeo φοράει τον κινητήρα της Mazda.
Πάντως ίδιο καπάκι , έχω παρατηρήσει και στο Ford Maverick 2300 του 2004 (GZ)
Το καλό είναι οτι θα βρίσκω ανταλλακτικά , δέν θα είναι όπως του Honda που είχε κάποιες ιδιαιτερότητες κυρίως στο θέμα ανάφλεξης - τροφοδοσίας . -
Είναι ο MZR της Mazda, που χρησιμοποιεί υπό άδεια και με μερικές αλλαγές και η Ford: https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MZR_engine
Αναζήτηση Sedan 10-12 χρoνών εώς 5000€