Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Soda blasting
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Soda blasting
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    1072
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      costasda last edited by

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        costasda last edited by

        10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cuore-sportivo-19 last edited by

          Ο χρήστης citastak έγραψε:

          Καλησπέρα,
          Το δοκίμασα σε άμεσου ψεκασμού 207 thp που το πήρα μεταχειρισμένο. Μεγάλη διαφορά πριν και μετά κι αντικειμενικά αισθητή. Καμία σχέση με καθαρισμό με υδρογόνο που δοκίμασα πριν και δεν είδα διαφορά. Φαντάζομαι ότι είναι και θέμα μάστορα η εφαρμογή, να έχει κλειστές βαλβίδες κτλ. Η εφαρμογή του δικού μου έγινε σε συνεργείο στην Αργυρούπολη.

          Νομίζω πως φοράς τον ίδιο κινητήρα με Mini Cooper S, σωστά;
          Αν ναι, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι το walnut blasting από τις βαλβίδες εισαγωγής. Έχει ειδικό μηχάνημα η BMW για αυτό το σκοπό, το οποίο το έχουν και κάποιοι εξειδικευμένοι στην Αθήνα.
          Εγώ έκανα αυτό στα 55 χιλ χλμ και είδα και ένιωσα διαφορά.

          Ναι αυτόν φοράω. Εγώ είδα μεγάλη διαφορά στα 115 χιλιάδες χιλιόμετρα κι αυτή η διαδικασία γίνεται από τις βαλβίδες εισαγωγής. Επίσης σου φωτογραφίζουν το πρίν και το μετά (που γίνεται πεντακάθαρο). Της bmw φαντάζομαι ότι χρεώνεται και κάμποσο ακριβότερα ενώ αυτό που έκανα ήταν σε καλή τιμή. Ίδια διαδικασία απλώς αλλάζει το εγχεόμενο υλικό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            citastak last edited by

            H ΒMW για wallnut blasting (τριμμένο καρυδότσουφλο) ζητάει πάνω απο 800 ευρώ για καθάρισμα βαλβίδων εισαγωγής. Στο εξειδικευμένο συνεργείο που πήγα, που έχει μόνο ΜΙΝΙ, μου έδειξαν το μηχάνημα και ήταν το ίδιο ακριβως με της BMW (το είχε αγοράσει) και μου κόστισε 250+ ΦΠΑ.

            Εγώ το έκανα στις 60 χιλ χλμ. Οι φωτό έδειχναν λερωμένες βαλβίδες, αλλά όχι τα τραγικά που είδα στο northamericanmotoring, όπου οι βαλβίδες δεν μπορούσαν να κλείσουν από τη μάκα. Κατάλαβα διαφορά κυρίως στο ρελαντί, το οποίο έγινε πολύ πιο σταθερό, στις ψηλές στροφές, όπου το αυτοκίνητο φαινόταν πιο δυνατό και στην κατανάλωση όπου η μέση έπεσε περίπου 8-10% στις ίδιες συνθήκες χρήσης. Τέλος, το OBD έγραψε και αρκετά χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων, αλλά αυτό δεν καταλαβαίνω πως συνδέεται με τις βαλβίδες εισαγωγής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cuore-sportivo-19 last edited by

              Στο συνεργείο που πήγα εγώ παίρνουν 150+φπα που μοιάζει όντως πολύ συμφέρουσα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr