-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Καλησπέρα,
Το δοκίμασα σε άμεσου ψεκασμού 207 thp που το πήρα μεταχειρισμένο. Μεγάλη διαφορά πριν και μετά κι αντικειμενικά αισθητή. Καμία σχέση με καθαρισμό με υδρογόνο που δοκίμασα πριν και δεν είδα διαφορά. Φαντάζομαι ότι είναι και θέμα μάστορα η εφαρμογή, να έχει κλειστές βαλβίδες κτλ. Η εφαρμογή του δικού μου έγινε σε συνεργείο στην Αργυρούπολη.Νομίζω πως φοράς τον ίδιο κινητήρα με Mini Cooper S, σωστά;
Αν ναι, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι το walnut blasting από τις βαλβίδες εισαγωγής. Έχει ειδικό μηχάνημα η BMW για αυτό το σκοπό, το οποίο το έχουν και κάποιοι εξειδικευμένοι στην Αθήνα.
Εγώ έκανα αυτό στα 55 χιλ χλμ και είδα και ένιωσα διαφορά.Ναι αυτόν φοράω. Εγώ είδα μεγάλη διαφορά στα 115 χιλιάδες χιλιόμετρα κι αυτή η διαδικασία γίνεται από τις βαλβίδες εισαγωγής. Επίσης σου φωτογραφίζουν το πρίν και το μετά (που γίνεται πεντακάθαρο). Της bmw φαντάζομαι ότι χρεώνεται και κάμποσο ακριβότερα ενώ αυτό που έκανα ήταν σε καλή τιμή. Ίδια διαδικασία απλώς αλλάζει το εγχεόμενο υλικό.
-
H ΒMW για wallnut blasting (τριμμένο καρυδότσουφλο) ζητάει πάνω απο 800 ευρώ για καθάρισμα βαλβίδων εισαγωγής. Στο εξειδικευμένο συνεργείο που πήγα, που έχει μόνο ΜΙΝΙ, μου έδειξαν το μηχάνημα και ήταν το ίδιο ακριβως με της BMW (το είχε αγοράσει) και μου κόστισε 250+ ΦΠΑ.
Εγώ το έκανα στις 60 χιλ χλμ. Οι φωτό έδειχναν λερωμένες βαλβίδες, αλλά όχι τα τραγικά που είδα στο northamericanmotoring, όπου οι βαλβίδες δεν μπορούσαν να κλείσουν από τη μάκα. Κατάλαβα διαφορά κυρίως στο ρελαντί, το οποίο έγινε πολύ πιο σταθερό, στις ψηλές στροφές, όπου το αυτοκίνητο φαινόταν πιο δυνατό και στην κατανάλωση όπου η μέση έπεσε περίπου 8-10% στις ίδιες συνθήκες χρήσης. Τέλος, το OBD έγραψε και αρκετά χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων, αλλά αυτό δεν καταλαβαίνω πως συνδέεται με τις βαλβίδες εισαγωγής.
-
Στο συνεργείο που πήγα εγώ παίρνουν 150+φπα που μοιάζει όντως πολύ συμφέρουσα.
Soda blasting