-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Στα 20 χιλ. δεν είναι και το Vitara GL+ βενζίνη με το καλό αυτόματο κιβώτιο; ή τα ξεπερνάει λίγο;
Μάλλον θα τον βόλευε τον φίλο μας κάτι τέτοιο...στα CVT το πρόβλημα νομίζω είναι πως τα λιπαντικά τους είναι υψηλών απαιτήσεων και κοστίζουν πολύ παραπάνω από τα συμβατικά λάδια μηχανής, και όταν φτάσουν τα χιλιόμετρα που προβλέπει ο κατασκευαστής, πιθανό να χρειάζεται και ο ιμάντας/καδένα αντικατάσταση και τότε το κόστος ανεβαίνει πολύ για ένα ήδη παλαιωμένο αυτοκίνητο.
-
Πρακτικα κανειςνδεν κανει αλλαγη ιμαντα διοτι δεν γνωριζουν. Ειναι δηνατον αλλα δεν το κα ουν διοτι ανοιγει ολο το κιβωτιο σε χιλια κομματια.
-
Επειδή μου άρεσε η ερώτηση όπως την έθεσε ο φίλος, με μια σύντομη αναζήτηση στο car.gr φαίνεται ότι στο άνω όριο τιμής είναι τα παρακάτω αυτοκίνητα (τα οποία μπορεί να είναι λίγες εκατοντάδες ευρώ πάνω κάτω στα 20 χιλιάρικα):
όλα αυτόματα, από το ακριβότερο στο φθηνότερο
Peugeot 308 ντήζελ 1,5
Opel Crossland X βενζίνη 1,2
Peugeot 2008 βενζίνη 1.2
Suzuki Vitara 1.lt
C3 Aircross 1.2 benzene
Toyota Auris 1.8 hybrid
Renault Clio 1.5 diesel
Hyundai i20 1.0lt benzene
Citroen C3 1.2 benzene
Nissan Micra 1.0 benzeneTo ακριβότερο το δείχνει 20+κάτι στο car.gr
To φθηνότερο είναι το Μίκρα με το CVT κιβώτιο
Πιο μικρά ή πιο ακριβά αυτοκίνητα δεν τα αναγράφω, δε μου έβγαλε Ford στη λίστα, ενώ αν υπάρχει κάποιο λάθος στις τιμές, η μισή ντροπή του car.gr...Από όσα βλέπω στη λίστα, νομίζω τα γαλλικά έχουν τον καλύτερο συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου-τιμής, ενώ τα υβριδικά Toyota (και μοντέλα που δε μου έβγαλε) πρέπει να είναι καλές αγορες (άσχετα αν εγώ δεν θα τα αγόραζα).
Αγορα αυτοκινητου εως 20000e!!!