-
Μετά από μια βδομάδα θα μπορέσω, αν παίζει η ίδια τιμή θα πάω να το δω. Αν παίρνουν και καλή τιμή ανταλλαγή ένα καλό Φόκους βάγκον που έχουμε, ίσως το προχωρήσω...
Το 6ταχυτο κιβώτιο έχω σε άλλο αυτοκίνητο τώρα και είναι πολύ καλό.
Φαντάζομαι πως το 8τάχυτο θα είναι ακριβότερο, και ίσως όχι 'απαραίτητο' σε ένα ντίζελ αυτοκίνητο.Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Ισα ίσα που το diesel χρειάζεται περισσότερες σχέσεις για να αντισταθμίσει το χαμηλότερο εύρος λειτουργίας , το 8αρι θα είναι ιδανικό .
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Ισα ίσα που το diesel χρειάζεται περισσότερες σχέσεις για να αντισταθμίσει το χαμηλότερο εύρος λειτουργίας , το 8αρι θα είναι ιδανικό .Ούτε περισσότερες ούτε λιγότερες σχέσεις χρειάζεται το diesel. Είναι μακρύτερες όλες οι σχέσεις για αντιστάθμιση του μικρότερου εύρους στροφών, οπότε το αποτέλεσμα είναι ίδιο.
Δηλαδή και σε diesel και σε βενζίνη (turbo και τα δύο εννοείται) η τρίτη π. χ. τραβάει καλά από τα 50 ως τα 130, άσχετο αν στο ένα αντιστοιχεί σε 1500-4000 στροφές και στο άλλο 2200-6000 στροφές.
Υ. Γ. : Τα νούμερα είναι ενδεικτικά αλλά τυχαία, οπότε μην κολλάτε σε αυτά.
-
Οχι θα κολλησουμε.
2200 εως 6000; με τουρμπο;
για ποιο μοτερ λες; -
Δεν σου απαντάω...
-
Αα, καλα τοτε. Γιατι κατι ειχα στο νου...
Suuuuuu zuuuuuuuu kiiiiiiiii
-
Χαχαχα βρε Λαπ.
Παντως Σουζουκι 1.0Τ και 2008 1.2Τ βενζίνη, με ΕΑΤ6 (Αισιν και τα 2, δε ξερω αν ειναι και ακριβως το ίδιο κιβώτιο) που έχω οδηγήσει, στο Πεζω, η ρυθμιση που έχουν κάνει ή ο συνδυασμός κιβωτιο/κινητηρα, μου κάνει πιο ομαλή, ηρεμη και γραμμική την απόδοση σε σχέση με το Σουιφτ. Τουλάχιστον σε αστική, σχετικά ήρεμη οδήγηση. -
Αστείοι οι Ιάπωνες με αυτό το διάγραμμα.
-
Γιατι το λες αυτο;
-
Έχοντας οδηγήσει για 6μησι χρόνια τον 1.4 multiair της Αlfa και 2 χρόνια τον 1.4 boosterjet της Suzuki,μπορώ να πω πως σ'αυτό που μοιάζουν είναι στο σταθερό τράβηγμα που δίνουν από τις 2200-2500 έως κοντά στις 6000 σ.α.λ. και που δεν το έχω συναντήσει σε άλλους σύγχρονους turbo κινητήρες.
Υ.Γ. Για τους 1000άρηδες multiair και boosterjet δεν γνωρίζω,αλλά ο 1000άρης ecoboost της Ford σβήνει κοντά στις 5000/min.Πιστεύω o 1.5 ecoboost θα συνεχίζει να δίνει για περίπου 1000/στροφές παραπάνω.Εν ολίγοις,νομίζω πως τα κυβικά παίζουν έναν ρόλο στο στροφάρισμα και στους τούρμπο εκτός από τους ατμοσφαιρικούς.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Γιατι το λες αυτο;Γιατί στην ισχύ η διαφορά είναι 1,6 % και στην ροπή 0,4 %.
Αμφιβάλω αν έχουν τόσο καλή ακρίβεια τα μηχανήματα τους. -
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Έχοντας οδηγήσει για 6μησι χρόνια τον 1.4 multiair της Αlfa και 2 χρόνια τον 1.4 boosterjet της Suzuki,μπορώ να πω πως σ'αυτό που μοιάζουν είναι στο σταθερό τράβηγμα που δίνουν από τις 2200-2500 έως κοντά στις 6000 σ.α.λ. και που δεν το έχω συναντήσει σε άλλους σύγχρονους turbo κινητήρες.Υ.Γ. Για τους 1000άρηδες multiair και boosterjet δεν γνωρίζω,αλλά ο 1000άρης ecoboost της Ford σβήνει κοντά στις 5000/min.Πιστεύω o 1.5 ecoboost θα συνεχίζει να δίνει για περίπου 1000/στροφές παραπάνω.Εν ολίγοις,νομίζω πως τα κυβικά παίζουν έναν ρόλο στο στροφάρισμα και στους τούρμπο εκτός από τους ατμοσφαιρικούς.
Από ποιον 1000άρη Ecoboost οι εντυπώσεις; 100, 125 ή 140 hp; Ρωτάω γιατί οι 3 εκδοχές δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά στο τράβηγμα χαμηλά αλλά στο στροφάρισμα.
-
Ο 100άρης όντως τελειώνει περίπου στις 5000 στροφές. Οι άλλοι δύο πιο δυνατοί χιλιάρηδες συνεχίζουν και πιο ψηλά.
-
Με τους 100hp
-
Λογική λοιπόν η εντύπωση σου γιατί ο κινητήρας είναι 'κομμένος' από software για να αποδίδει μόνο 100 άλογα.
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Χαχαχα βρε Λαπ.
Παντως Σουζουκι 1.0Τ και 2008 1.2Τ βενζίνη, με ΕΑΤ6 (Αισιν και τα 2, δε ξερω αν ειναι και ακριβως το ίδιο κιβώτιο) που έχω οδηγήσει, στο Πεζω, η ρυθμιση που έχουν κάνει ή ο συνδυασμός κιβωτιο/κινητηρα, μου κάνει πιο ομαλή, ηρεμη και γραμμική την απόδοση σε σχέση με το Σουιφτ. Τουλάχιστον σε αστική, σχετικά ήρεμη οδήγηση.Η μικρή διαφορά παραπάνω κυβισμού και ροπής ταιριάζει λίγο καλύτερα σε αυτόματο κιβώτιο.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Να σας ρωτήσω, τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα ισχύουν μόνο για αγορά-ταξινόμηση μετά το Σεπτέμβρη;
Δηλαδή αν κάποιος αγοράσει το ίδιο αυτοκίνητο τον Αύγουστο, θα πληρώνει λιγότερα;[emoji38]Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Αν δεν γίνει κάποια νομοθετική ρύθμιση, ναι εγώ καταλαβαίνω ότι αυτό θα ισχύει.
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Να σας ρωτήσω, τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα ισχύουν μόνο για αγορά-ταξινόμηση μετά το Σεπτέμβρη;
Δηλαδή αν κάποιος αγοράσει το ίδιο αυτοκίνητο τον Αύγουστο, θα πληρώνει λιγότερα;[emoji38]Μέχρι στιγμής ναι ( ). Αλλά η ΕΕ έχει πεί ότι θα πρέπει όπου υπάρχει φορολογία με βάση τους ρύπους, αυτή να αναθεωρηθεί λόγω της αλλαγής του τρόπου μέτρησης.
Τώρα...στην Ελλάδα ζούμε, όλοι καταλαβαίνουμε πόσες είναι οι πιθανότητες να γίνει κάτι τέτοιο! Είμαι σίγουρος ότι ο αρμόδιος υπουργός δεν γνωρίζει καν τι είναι WLPT και ότι έχει αλλάξει ο τρόπος μέτρησης των ρύπων. Εκτός και εαν ο ΣΕΑΑ πιέσει και καταφέρει να αλλάξει η νομοθεσία.Βασικά το ίδιο αυτοκίνητο θα έχει 3 διαφορετικές τιμές τελών (και δεν μετρά τα πριν 2010): κατά EDC, κατά EDC προσαρμσομένου στο WLPT (από πέρσι τον Σεπτέμβριο μέχρι Σεπτέμβριο 2019) και κατά WLPT. Μπάχαλο ζηλαδή....
-
Ένα Update κύριοι
Σήμερα έφτασε το αμάξι στην αντιπροσωπεία και πήγα και το είδα, απομένουν κάποια τυπικά + πινακίδες για να το πάρω στα χέρια μου. Πολύ ευχάριστη έκπληξη το γεγονός ότι έχει και επιλογή προφίλ οδήγησης (νορμαλ/εκο/σπορτ)!!
Απ' ότι είχα δει το περίμενα να μην έχει αλλά ο πωλητής μου είπε ότι μπαίνει στάνταρ με το 8-ταχύτητο αυτόματο.Στο άλλο θέμα που συζητήθηκε και αφορά την έκδοση του πετρελαίου (active σε αυτόματο), τελικά το κιβώτιο με το οποίο έρχεται το αυτοκίνητο σε αυτήν την περίπτωση είναι το 6-άρι αυτόματο και όχι το 8-άρι. Άρα καλά τα δείχνει ο διαμορφωτής, ο κατάλογος είναι λάθος απ' ότι φαίνεται.
Αγορά νέου αυτοκινήτου