Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το βεντιλατερ δουλευει αρκετα - Audi A3 TDI
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Το βεντιλατερ δουλευει αρκετα - Audi A3 TDI
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    13
    1383
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fonsde last edited by

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fonsde last edited by

        10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fonsde last edited by

          Καλησπερα,

          Αγορασα πριν μια βδομαδα ενα A3 TDI 1.6 (2015) μετα απο ελενχο απο spotmechanic και υπολοιπο εργοστασιακης εγγυησης.

          Παρατηρησα το εξης χθες βραδυ. Μετα απο 10 λεπτα χαλαρης οδηγησης με μικρη ταχυτητα, παρκαρω και το βεντιλατερ δουλευε.

          Σημερα οδηγησα πεντελη βουνο, σταματαω το βεντιλατερ δεν δουλευε (σωστα). Μπλεκω λιγο στην κινηση (κανα 10 λεπτο, οχι πολυ), παρκαρω το βεντιλατερ αρχισε παλι.

          Ειναι λογικο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            adensa last edited by

            Το πρόβλημα ................. ποιο είναι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • K
              king21 last edited by

              Το ίδιο γίνεται και με μένα. Με το παραμικρό δουλευει βεντιλατερ , 2016 tdi 1.6 , το πήγα αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι είναι στη φύση της λειτουργίας του κινητήρα να ανοίγει το βεντιλατερ και μου χαμογέλασε, εγώ όμως εξακολουθω να το φοβάμαι διότι δεν το έχω δουλέψει ακόμη καλοκαίρι το αυτοκίνητο, που σημαίνει ότι θα ανεβάζει σίγουρα παραπάνω θερμοκρασία και τα βεντιλατερ δε θα σταματάνε . Τώρα εσύ adensa αν το βρίσκεις φυσιολογικό οκ , εγώ πάντως όχι

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • W
                w202-amg last edited by

                Το βεντιλατερ σας λογικά έχει δύο σκαλες. Λογικο είναι η πρώτη να ανοίγει εύκολα. Πλέον για αεροδυναμικους λογους αρα και κατανάλωσης το ψυγείο δεν έρχεται σε επαφή μεγάλη επιφάνεια του με φρέσκο αέρα. Άρα τον αέρα αυτό τον αντικαθιστά το βεντιλατερ.
                Δείκτη θερμοκρασίας νερού έχετε? Αν ναι και να αστοχησει η πρώτη σκάλα, θα δείτε να μπαίνει η δεύτερη σκαλα σε υψηλότερη θερμοκρασία.
                Συνθήκες κινησης κτλ. ακουω τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα να είναι με ανοιχτό βεντιλατερ και άνοιξε κλεισε. Δεν είναι κακό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • C
                  cson last edited by

                  Πιθανόν κάνει συνεχώς αναγέννηση φίλτρου dpf. Τσεκαρε στο συνεργείο με τη χρήση διαγνωστικού πόσο ποσοστό βουλωμα εχει το dpf. Το αμάξι θέλει ξεκαπνισμα σε ανοικτό δρόμο. Η πόλη τα σκοτώνει αυτά τα diesel.

                  Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • N
                    nikos-golf last edited by

                    Εγω στις σπανιες περιπτωσεις που δουλευε το βεντιλατερ ειναι γιατι ειχε μπει η αναγεννηση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • xenos
                      xenos last edited by

                      Μπορείτε με ένα obd dongle να ελέγξετε ακριβώς τις θερμοκρασίες και που ανοίγει το βεντιλατέρ ώστε να είστε σίγουροι.
                      Από εκεί κ πέρα αν ανοίγει σωστά, δεν υπάρχει πρόβλημα.

                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • A
                        adensa last edited by

                        έχετε τον κλιματισμό να δουλεύει;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                        • C
                          cson last edited by

                          Μη το ψάχνετε πολύ. 4 ετίας tdi υποφέρει από το dpf εάν δεν κινηται σε ανοικτό δρόμο.

                          Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Σε γενικές γραμμές έχουν δίκιο οι προλαλήσαντες !
                            Απλά να θυμάστε ότι ο δείκτης θερμοκρασίας νερού δεν είναι ακριβής.Τον έχουν κάνει να μένει στη μέση.Στη πραγματικότητα η θερμοκρασία δε μένει σταθερή.
                            Γενικά πάντως αν δε βγάζει σφάλμα στο διαγνωστικό δεν υπάρχει πρόβλημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • K
                              kostas_ms last edited by

                              Η λογικη λεει οτι κανει πολλες αναγεννησεις . Τσεκαρε τα λαδια σου να δεις τη σταθμη. Ποσα χιλιομετρα εχει; Καμια 100,000 ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                cson last edited by

                                Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                Σε γενικές γραμμές έχουν δίκιο οι προλαλήσαντες !
                                Απλά να θυμάστε ότι ο δείκτης θερμοκρασίας νερού δεν είναι ακριβής.Τον έχουν κάνει να μένει στη μέση.Στη πραγματικότητα η θερμοκρασία δε μένει σταθερή.
                                Γενικά πάντως αν δε βγάζει σφάλμα στο διαγνωστικό δεν υπάρχει πρόβλημα.

                                Αυτό με το διαγνωστικό που λες στο λαιμό μου κάθεται γιατί είναι η μέγιστη ατάκα συνεργείων που δεν μπορούν να βρουν βλάβη. Μπορεί να κάποιο αμάξι να έχει καμένη φλατζα, να είναι ένα δόντι αχρονιστο , να μη πηγαίνει βήμα , να εχει αρυθμιστες βαλβιδες και ένα σωρό άλλα μηχανικά προβλήματα που να μην έχει διαβάσει ποτέ κάτι ο εγκεφαλος....και το συνεργείο να σου λέει ,αφού δεν έχω σφάλμα στο διαγνωστικο είναι μια χαρά....ξεφτίλα δηλαδή.
                                Γενική η παρατήρηση για το φαινόμενο αυτό , όχι κάτι επί προσωπικού .

                                Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr