Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 144
    • 145
    • 58 / 145
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    2896
    132871
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros75 @kostis20 last edited by

      @kostis20 said in Mazda CX-30:

      Δε θα το επέλεγα....

      τον 150αρη γενικά ή τον συνδυασμό με το αυτόματο; Ξέρω ότι δεν είσαι υπέρ του συγκεκριμένου αυτόματου, αλλά για τον 150αρη έχεις άποψη;

      K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        msamaro last edited by

        ξερει κανείς τι είναι αυτά τα δύο κόκκινα στα δεξιά της οθόνης?

        20220516_183850 (1).jpg

        T G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 @msamaro last edited by

          @msamaro said in Mazda CX-30:

          ξερει κανείς τι είναι αυτά τα δύο κόκκινα στα δεξιά της οθόνης?

          20220516_183850 (1).jpg

          Δεν ξέρω δική σου φωτογραφία είναι; Μένεις εξωτερικό; Σούπερ κατανάλωση. Ποιον κινητήρα έχεις;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 @spiros75 last edited by kostis20

            @spiros75 said in Mazda CX-30:

            @kostis20 said in Mazda CX-30:

            Δε θα το επέλεγα....

            τον 150αρη γενικά ή τον συνδυασμό με το αυτόματο; Ξέρω ότι δεν είσαι υπέρ του συγκεκριμένου αυτόματου, αλλά για τον 150αρη έχεις άποψη;

            Και στα δύο οχι...Για τον κινητηρα τι να πω .Ο δικός μου με 36 αλογα παραπάνω ,ηλεκτρική υποβοήθηση και χειροκίνητο και πάλι θα ήθελα κατι παραπάνω...Αφου θα φορτωθείς τα δύο λίτρα τουλάχιστον να έχεις καποιο αντίκρυσμα.Επίσης να ξέρεις οτι εχω παρατηρήσει πως οι επιδόσεις επηρεάζονται αρκετα με το αυτοκίνητο φορτωμένο,αναλόγικά περισσότερο απο τα turbo...

            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              ss_76 @spiros75 last edited by

              @spiros75 said in Mazda CX-30:

              Να ρωτήσω απόψεις / εντυπώσεις από τον 150αρι κινητήρα; Επιπλέον ο συνδυασμός 150αρι και αυτόματο θεωρείτε ότι κόβει τις όποιες δυνατότητες; Δεν μιλάω τόσο για επιδόσεις όσο για άνεση και ασφάλεια (με όσο fun to drive απομένει).
              Ευχαριστώ

              Είχα οδηγήσει το diesel αυτόματο. Στην καθημερινή χρήση μια χαρά, αλλά είχε αργό kick down. Γενικά επειδή πρόκειται για εξάρι αυτόματο (όταν η peugeot έχει οκτάρι) και το χειροκίνητο της MAZDA είναι απολαυστικό, δεν νομίζω ότι αξίζει. Επιπλέον, επιβαρύνει την κατανάλωση.
              Με τα 3000 ευρώ είτε τα κρατάς στην τσέπη, είτε επιλέγεις τετρακίνηση (εαν σου χρειάζεται) είτε προσθέτεις εξοπλισμό (ματαιοδοξία μάλλον...)

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • alexandros-k
                alexandros-k @kostis20 last edited by alexandros-k

                @kostis20 said in Mazda CX-30:

                Επίσης να ξέρεις οτι εχω παρατηρήσει πως οι επιδόσεις επηρεάζονται αρκετα με το αυτοκίνητο φορτωμένο,αναλόγικά περισσότερο απο τα turbo...

                E ναι , τον ειπες τον λογο . Η τουρμπινα κανει την διαφορά

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tkin73 @ss_76 last edited by tkin73

                  @ss_76 said in Mazda CX-30:

                  @spiros75 said in Mazda CX-30:

                  Να ρωτήσω απόψεις / εντυπώσεις από τον 150αρι κινητήρα; Επιπλέον ο συνδυασμός 150αρι και αυτόματο θεωρείτε ότι κόβει τις όποιες δυνατότητες; Δεν μιλάω τόσο για επιδόσεις όσο για άνεση και ασφάλεια (με όσο fun to drive απομένει).
                  Ευχαριστώ

                  Είχα οδηγήσει το diesel αυτόματο. Στην καθημερινή χρήση μια χαρά, αλλά είχε αργό kick down. Γενικά επειδή πρόκειται για εξάρι αυτόματο (όταν η peugeot έχει οκτάρι) και το χειροκίνητο της MAZDA είναι απολαυστικό, δεν νομίζω ότι αξίζει. Επιπλέον, επιβαρύνει την κατανάλωση.
                  Με τα 3000 ευρώ είτε τα κρατάς στην τσέπη, είτε επιλέγεις τετρακίνηση (εαν σου χρειάζεται) είτε προσθέτεις εξοπλισμό (ματαιοδοξία μάλλον...)

                  αλλο πραγμα ο τουρμπο ντιζελ που τραβα από τις 1500 στροφες αλλο πραγμα η ατμοσφαιρα. εγω που το είχα οδηγησει τον ντιζελ ( που δεν υπάρχει πια) και σε χειροκίνητο και αυτοματο, είχε καλό τραβηγμα από χαμηλα αλλά σαφως δεν ηταν απο τα γρηγορότερα ποτυ εχω οδηγήσει ενω και εδω φορτωνόσουν φορολογικα τα πολλα κυβικά χωρις να τα εισπρατεις στον δρομο. Εννοείται το χειροκινητο ηταν απολαυση , οτι πιο βελουδινο εχω οδηγησει πραγματικα δεν αξιζει να πληρωσεις χιλιαρικα παρπανω για να χασεις αυτην την αισθηση! χιλιες φορες επομενη εκδοση ή τετρακινηση. Ο εραστής του χειροκίνητου εδω πληρώνει για αυτο το κιβώτιο!!

                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    ggab @msamaro last edited by

                    @msamaro said in Mazda CX-30:

                    ξερει κανείς τι είναι αυτά τα δύο κόκκινα στα δεξιά της οθόνης?

                    20220516_183850 (1).jpg

                    Άνοιξε το εγχειρίδιο του κατασκευαστή,διάβασε το και αν θέλεις πες και σε εμάς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      ss_76 @tkin73 last edited by

                      @tkin73 said in Mazda CX-30:

                      Εννοείται το χειροκινητο ηταν απολαυση , οτι πιο βελουδινο εχω οδηγησει πραγματικα δεν αξιζει να πληρωσεις χιλιαρικα παρπανω για να χασεις αυτην την αισθηση! χιλιες φορες επομενη εκδοση ή τετρακινηση. Ο εραστής του χειροκίνητου εδω πληρώνει για αυτο το κιβώτιο!!

                      Ε, ναι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Nα πω εδώ οτι στα 11000km ο κινητήρας έχει ανοίξει πολύ.Ανεβάζει ευκολότερα στροφές και έχει γίνει πολύ πιο ομαλή η λειτουργία του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          andya3 last edited by

                          Απ' ότι κατάλαβα το αυτοκίνητο είναι 2-λιτρο ατμοσφαιρικό. Προτροπή μου, μόλις τελειώσετε με τα στρωσίματα βγείτε εθνική και πατήστε το, 20-30 λεπτά στις 5k rpm. Μια φορά το μήνα είναι ιδανικό.
                          Να πατήσουν καλά τα ελατήρια και ν' ανοίξει το μοτέρ. Δεν τους αρέσει η πόλη, θέλουν να δουλεύουν σε ψηλές στροφές.

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            super-t last edited by

                            20-30 λεπτά στις 5000 rpm θα έχεις ξεκινήσει από Αθήνα και θα έχεις φτάσει Θήβα.

                            A nickthetrib 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Χαχαχαχαχα

                              Καλό.....πολύ καλό....

                              Και να δεν σου αρέσει η Θήβα; Την πάτησες!!!! Θα καιει λάδια!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                andya3 @super-t last edited by andya3

                                @super-t said in Mazda CX-30:

                                20-30 λεπτά στις 5000 rpm θα έχεις ξεκινήσει από Αθήνα και θα έχεις φτάσει Θήβα.

                                Κι όμως... Οι δύσπιστοι ας κάνουν την έρευνά τους ή ας το συζητήσουν με άτομα που θεωρούν ειδικούς.
                                Αν εννοείς ότι πρέπει να τρέχεις πολύ, φυσικά όχι ράλλυ. Πας με 1-2 ταχύτητες κάτω, θα κάψεις παραπάνω, αλλά φροντίζεις το μοτέρ σου.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • nickthetrib
                                  nickthetrib @super-t last edited by

                                  @super-t said in Mazda CX-30:

                                  20-30 λεπτά στις 5000 rpm θα έχεις ξεκινήσει από Αθήνα και θα έχεις φτάσει Θήβα.

                                  Ή Χαλκίδα, που θα είναι καλύτερα!!
                                  Και στο τέλος δεν θα καίει λάδια

                                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • gtsartsal
                                    gtsartsal @andya3 last edited by

                                    @andya3 said in Mazda CX-30:

                                    @super-t said in Mazda CX-30:

                                    20-30 λεπτά στις 5000 rpm θα έχεις ξεκινήσει από Αθήνα και θα έχεις φτάσει Θήβα.

                                    Κι όμως... Οι δύσπιστοι ας κάνουν την έρευνά τους ή ας το συζητήσουν με άτομα που θεωρούν ειδικούς.
                                    Αν εννοείς ότι πρέπει να τρέχεις πολύ, φυσικά όχι ράλλυ. Πας με 1-2 ταχύτητες κάτω, θα κάψεις παραπάνω, αλλά φροντίζεις το μοτέρ σου.

                                    Μπορείς να εξηγήσεις κάτι παραπάνω;

                                    Που στηρίζεται η άποψη σου;

                                    nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Έχει ωραίες καφετέριες στη Θήβα...

                                      Οκ σταματάω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • nickthetrib
                                        nickthetrib @gtsartsal last edited by

                                        @gtsartsal said in Mazda CX-30:

                                        @andya3 said in Mazda CX-30:

                                        @super-t said in Mazda CX-30:

                                        20-30 λεπτά στις 5000 rpm θα έχεις ξεκινήσει από Αθήνα και θα έχεις φτάσει Θήβα.

                                        Κι όμως... Οι δύσπιστοι ας κάνουν την έρευνά τους ή ας το συζητήσουν με άτομα που θεωρούν ειδικούς.
                                        Αν εννοείς ότι πρέπει να τρέχεις πολύ, φυσικά όχι ράλλυ. Πας με 1-2 ταχύτητες κάτω, θα κάψεις παραπάνω, αλλά φροντίζεις το μοτέρ σου.

                                        Μπορείς να εξηγήσεις κάτι παραπάνω;

                                        Που στηρίζεται η άποψη σου;

                                        Το θέμα είναι να πηγαίνεις με 4000-5000στρ/λεπτό.
                                        Το ίδιο είναι να πηγαίνεις με 3η και 100χλμ/ώρα, το ίδιο με 6η και 180χλμ/ώρα.

                                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                        gtsartsal S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • gtsartsal
                                          gtsartsal @nickthetrib last edited by gtsartsal

                                          @nickthetrib said in Mazda CX-30:

                                          @gtsartsal said in Mazda CX-30:

                                          @andya3 said in Mazda CX-30:

                                          @super-t said in Mazda CX-30:

                                          20-30 λεπτά στις 5000 rpm θα έχεις ξεκινήσει από Αθήνα και θα έχεις φτάσει Θήβα.

                                          Κι όμως... Οι δύσπιστοι ας κάνουν την έρευνά τους ή ας το συζητήσουν με άτομα που θεωρούν ειδικούς.
                                          Αν εννοείς ότι πρέπει να τρέχεις πολύ, φυσικά όχι ράλλυ. Πας με 1-2 ταχύτητες κάτω, θα κάψεις παραπάνω, αλλά φροντίζεις το μοτέρ σου.

                                          Μπορείς να εξηγήσεις κάτι παραπάνω;

                                          Που στηρίζεται η άποψη σου;

                                          Το θέμα είναι να πηγαίνεις με 4000-5000στρ/λεπτό.
                                          Το ίδιο είναι να πηγαίνεις με 3η και 100χλμ/ώρα, το ίδιο με 6η και 180χλμ/ώρα.

                                          Εξήγηση και παραπάνω πληροφορίες ήθελα σχετικα με την καλύτερη λειτουργία του κινητήρα, άν κάποιος δουλεύει το μοτέρ μια φορά το μήνα σε υψηλές στροφές για 20 λεπτα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            super-t @nickthetrib last edited by

                                            @nickthetrib said in Mazda CX-30:

                                            @gtsartsal said in Mazda CX-30:

                                            @andya3 said in Mazda CX-30:

                                            @super-t said in Mazda CX-30:

                                            20-30 λεπτά στις 5000 rpm θα έχεις ξεκινήσει από Αθήνα και θα έχεις φτάσει Θήβα.

                                            Κι όμως... Οι δύσπιστοι ας κάνουν την έρευνά τους ή ας το συζητήσουν με άτομα που θεωρούν ειδικούς.
                                            Αν εννοείς ότι πρέπει να τρέχεις πολύ, φυσικά όχι ράλλυ. Πας με 1-2 ταχύτητες κάτω, θα κάψεις παραπάνω, αλλά φροντίζεις το μοτέρ σου.

                                            Μπορείς να εξηγήσεις κάτι παραπάνω;

                                            Που στηρίζεται η άποψη σου;

                                            Το θέμα είναι να πηγαίνεις με 4000-5000στρ/λεπτό.
                                            Το ίδιο είναι να πηγαίνεις με 3η και 100χλμ/ώρα, το ίδιο με 6η και 180χλμ/ώρα.

                                            Αυτό είναι το θέμα. Δεν είναι το ίδιο.

                                            A nickthetrib 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 58 / 145
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr