Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 151
    • 152
    • 53 / 152
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    3032
    141341
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros75 last edited by

      Τι σημαίνει premium?
      Αν σημαίνει ποιοτικά υλικά, άνεση στην οδήγηση, ηχομόνωση και παροχές, γιατί να μην θεωρείται premium το madza? επειδή δεν λέγεται audi, lexus κτλ;
      Ας μην γενικεύουμε γιατί πραγματικά η A-class τι παραπάνω προσφέρει απο ενα CX-30 gt plus?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        ggab last edited by

        Σε τί ακριβώς μπορεί να συγκριθεί η βάρκα C5 με το 6αρι;;;;
        Ποιότητα;;;Αξιοπιστία;;;Οδηγική συμπεριφορά;;;Σχεδίαση;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          criuser last edited by

          Έλα ντε αυτό λέω και εγώ.
          Το γιαπωνέζικο μοντεο ήταν γερασμένο από την αρχή απέναντι σε ένα σχέδιο που και σήμερα 14 χρόνια μετά την παρουσίαση του στέκεται άνετα.
          Η ποιότητα του ήταν σαν την πρώτη μέρα μετά από 11 χρόνια και 160000 χλμ που την έδωσα.
          Η άνεση της υδροπνευματικης απίστευτη.
          Κινητήρες βενζίνης τότε είχαν αρχαίους και τα δύο.
          Ντίζελ είχαν κοινούς και τα δύο.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023

          gatoz realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • gatoz
            gatoz @criuser last edited by gatoz

            @criuser said in Mazda CX-30:

            Έλα ντε αυτό λέω και εγώ.
            Το γιαπωνέζικο μοντεο ήταν γερασμένο από την αρχή απέναντι σε ένα σχέδιο που και σήμερα 14 χρόνια μετά την παρουσίαση του στέκεται άνετα.
            Η ποιότητα του ήταν σαν την πρώτη μέρα μετά από 11 χρόνια και 160000 χλμ που την έδωσα.
            Η άνεση της υδροπνευματικης απίστευτη.
            Κινητήρες βενζίνης τότε είχαν αρχαίους και τα δύο.
            Ντίζελ είχαν κοινούς και τα δύο.

            οκ, ειναι η γαλλιδα και ολιγον και απο χρεπι
            οπως ολες αλλωστε.
            μπορει να αγαπαμε γαλλιδαι αλλα μπροστα στα ματσουνται ωσαν φακλαναι εσονται
            και ημεις εχομεν πλεον γαλλικον
            αλλα εμπροστα εις ματσουντα ειναι ενα τσουβαλι τριγμοειδες

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              criuser last edited by

              Το συγκεκριμένο γαλλικό ήταν ασπαστο. Καμία σχέση με τα νεώτερα

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023

              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • gatoz
                gatoz @criuser last edited by

                @criuser said in Mazda CX-30:

                Το συγκεκριμένο γαλλικό ήταν ασπαστο. Καμία σχέση με τα νεώτερα

                ναι, ξερω. ΑΥΤΟ ειδικα δεν χαλαγε..... σαν το καταπληκτικο μουλτιμιντια που εχει ΑΥΤΟ το σε τριο που μαλιστα ΑΥΤΟ το σε τριο καιει ενα κομμα εφτα μικρολιτρα οταν πηγαινει με εκατον ενενηντα εννια.
                χαχαχαχ
                το 508 που ειχα ομως δεν ειχε τιποτε καταπληκτικο, εκαιγε οταν δουλευε 15 λιτρα και η οθονη του μουλτιμιντια χαλαγε πιο γρηγορα απο τον πρινς. ή και οχι. χαλαγε ο πρινς πιο πολλες φορες απο το μουλτιμιντια.
                ξερω δεν ηταν ΑΥΤΟ
                χαχαχαχ

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Δεν είχα Πρινς. Είχα τους αθάνατους tu και xu.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus @criuser last edited by realzeus

                    @criuser said in Mazda CX-30:

                    Έλα ντε αυτό λέω και εγώ.
                    Το γιαπωνέζικο μοντεο ήταν γερασμένο από την αρχή απέναντι σε ένα σχέδιο που και σήμερα 14 χρόνια μετά την παρουσίαση του στέκεται άνετα.
                    Η ποιότητα του ήταν σαν την πρώτη μέρα μετά από 11 χρόνια και 160000 χλμ που την έδωσα.
                    Η άνεση της υδροπνευματικης απίστευτη.
                    Κινητήρες βενζίνης τότε είχαν αρχαίους και τα δύο.
                    Ντίζελ είχαν κοινούς και τα δύο.

                    Καμία σχέση με την πραγματικότητα.

                    1. Το 6 δεν έχει σχέση με το Mondeo. Το 6 έχει άλλο πλαίσιο, με διπλά ψαλίδια μπροστά, αντί για McPherson.
                    2. Εκεί με το ότι ήταν γερασμένο το 6 και φρέσκια η C5, πνίγηκα.
                    3. Που να δεις ποιότητα Mazda μετά από 20 χρόνια.
                    4. Σε άνεση σαφώς ανώτερη η Citroen, για αυτό έγερνε σαν πλοίο, σε αντίθεση με το σπορτίβικο Mazda.
                    5. Ο MZR αρχαίος; Καλό κι αυτό το αστείο...
                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser last edited by

                      Μιλάω για το 2008.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Κι εγώ. Για αυτό δηλαδή:

                        alt text

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser last edited by

                          Το είχα κοιτάξει τότε ήταν ωραίο και μια από τις επιλογές μου.
                          Αλλά τελικά κατέληξα αλλού και δεν το μετάνιωσα.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Βρε καλά έκανες, η C5 ήταν πιο κοντά στα θέλω σου. Απλά διόρθωσα τα γεγονότα. Το 6άρι δεν είχε ποτέ σχέση με το Mondeo, για παράδειγμα. Μάλιστα η Ford είχε πάρει τους κινητήρες MZR της Mazda, και τους έφτιαχνε σε δικά της εργοστάσια. Το αντίγραφο της Ford όμως δεν ήταν ποτέ τόσο ποιοτικό όσο οι original Mazda "Made in Japan".

                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              ggab @realzeus last edited by

                              @realzeus said in Mazda CX-30:

                              Βρε καλά έκανες, η C5 ήταν πιο κοντά στα θέλω σου. Απλά διόρθωσα τα γεγονότα. Το 6άρι δεν είχε ποτέ σχέση με το Mondeo, για παράδειγμα. Μάλιστα η Ford είχε πάρει τους κινητήρες MZR της Mazda, και τους έφτιαχνε σε δικά της εργοστάσια. Το αντίγραφο της Ford όμως δεν ήταν ποτέ τόσο ποιοτικό όσο οι original Mazda "Made in Japan".

                              Γράψε εσύ γιατί εγώ επειδή έχω το 6αρι θα πούνε ότι ευλογω τα γένια μου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Δεν θυμάμαι τώρα τους κινητήρες , μόνο ότι ήταν 1.6, 1.8 και 2.0 λίτρα και τα ίδια είχε και το μοντέο και ο ειδικός τύπος έλεγε ότι ήταν τα ίδια αμάξια, όπως ακριβώς το μάβερικ με το τρίμπιουτ.

                                Ιπποδυνάμεις οι συνήθεις της εποχής των ατμοσφαιρικών κινητήρων.

                                Το 6 ήταν πολύ πιο όμορφο από το μοντέο.

                                Οπότε για να μην στενοχωρηθούμε οι κάτοχοι, νυν και πρώην, στην κόντρα με την C5, νομίζω ότι αισθητικά και σαν άνεση υπερτερούσε η 5, ενώ σαν στήσιμο το 6.

                                Κινητήρες οι βενζίνης της 5 ήταν άσπαστοι μεν, αρχαίοι δε με μικρή απόδοση και ο μπεμβε τούρμπο που ήρθε μετά ήταν χάλια.

                                Ποιοτικά όμως η 5 μου ήταν άριστη. 11 χρόνια μετά την αγορά της , δεν ακουγόταν τίποτα από τριγμούς και τα ποιοτικά πλαστικά της παρέμεναν σαν την πρώτη μέρα. Τόσο που οι αντισιτροέν φίλοι μου , είχαν στενοχωρηθεί που δεν έβρισκαν τίποτα να της προσάψουν.

                                Οπότε τελειώνουμε εδώ το οφ τόπικ , να μην χαλάμε το θέμα του 30.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023

                                G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab @criuser last edited by

                                  @criuser said in Mazda CX-30:

                                  Δεν θυμάμαι τώρα τους κινητήρες , μόνο ότι ήταν 1.6, 1.8 και 2.0 λίτρα και τα ίδια είχε και το μοντέο και ο ειδικός τύπος έλεγε ότι ήταν τα ίδια αμάξια, όπως ακριβώς το μάβερικ με το τρίμπιουτ.

                                  Το 6 δεν βγήκε ποτέ με 1.6 κινητήρα. Ο βασικός ήταν ανέκαθεν ο MZR 1.8
                                  Απορώ πως βγήκε ο μύθος ότι το 6 ήταν mondeo. Οι δύο εταιρείες συνεργάστηκαν δίνοντας η μαζντα την σχεδίαση των μοτέρ της στην Φορντ. Το ίδιο συνέβη με τον 1.6 του 3.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Δεν είχα χρόνο και αφού το θέλετε το φορντομαζντα μοντεο 6

                                    https://www.auto-data.net/gr/ford-mondeo-iii-sedan-2.0-i-16v-145hp-7653
                                    https://www.auto-data.net/gr/mazda-6-ii-sedan-gh-2.0-147hp-44555#

                                    Τώρα πως είναι άλλος κινητήρας με τα ίδια χαρακτηριστικά και φωτό που μόνο τα φώτα και το σήμα αλλάζουν.

                                    https://fordauthority.com/fmc/ford-motor-company-engines/ford-duratec-engine-family/ford-2-0l-duratec-engine/

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Μάλλον δεν διαβάζεις τις απαντήσεις. Η μαζντα έδινε μοτέρ στην Φορντ. Στο αμάξωμα καμία σχέση. 1270 κιλά το 6 και 1400 το mondeo!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by realzeus

                                        Criuzer άκουσέ με λίγο. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΜΟΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟ 6. Ξεκόλλα. Η Mazda έδινε μοτέρ στην Ford απλά και δεν ήταν ούτε καν σωστές αντιγραφές.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Νταξ, δε θα κολλησουμε τωρα στις λεπτομερειες. Αλλο αμαξι το μοντεο και αλλο το 6. Το ενα μαουνα και το αλλο στεϊτ οφ δ αρτ στην οδικη συμπεριφορα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Ιδιοκτησία της φόρντ λέει ήταν ο κινητήρας.
                                            Δηλαδή υπεργολάβος η μάζντα...🙄
                                            Κάτι σαν σοβατζής...😊

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023

                                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 53 / 152
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr