Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    corsa vs fiesta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. corsa vs fiesta
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    14
    105
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilist last edited by

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilist last edited by

        10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilist last edited by

          Καλησπερα παιδια βρισκομαι αναμεσα στο opel corsa 1.3 diesel 95ps του 2011 και στο ford fiesta 1.4 diesel του 2011 ποιο απο τα 2 μου προτεινετε? Με ενδιαφερει τοσο η καταναλωση, οσο και η αποδοση λογω του οτι το ford ειναι λιγοτερα αλογα, και βεβαια τα συχνα προβληματα αν και εφοσον παρουσιαζουν..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouladi last edited by

            Το Corsa υπερτερεί μόνο στον κινητήρα. Από κατανάλωση περίπου τα ίδια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spi_duster last edited by

              Για εμένα επί της ουσίας δεν υπάρχει σύγκριση. Το fiesta σε κάθε γενιά του ήταν και είναι το όχημα 'αναφοράς' στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς και οδηγικής ευχαρίστησης. Το corsa φέρει πολλά κουσούρια (κυρίως στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς) ενώ το βλέπω καλύτερο σε χώρους. Στο φινίρισμα και ποιότητα εσωτερικού επίσης έχει μια μικρή υπεροχή (το corsa). Τπτ άλλο. Εντέλει το fiesta στην σύγκριση αυτή μοιάζει για εμένα μονόδρομος.

              ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                shumakos last edited by

                Δεν ξέρω πόσο ενδιαφέρον οδηγικά θα μπορούσε να είναι είναι ένα Fiesta diesel 68 ίππων... Σε θέματα χώρων και σε πλαστικά είναι ελάχιστα καλύτερο το Corsa, σε στήσιμο το Fiesta δεν παίζεται, αλλά τελικά θα προτιμούσα τους 95 ίππους και τα 20 kg/m ροπής του ιταλικού μοτέρ του Corsa, αν δεν είναι εφικτή η αγορά του αντίστοιχων δυνατοτήτων Fiesta diesel των 1600 cc.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Μέσες άκρες έτσι θα σκεπτόμουν κι εγώ εάν 1) Δεν είχαν περάσει συνολικά από τα χέρια μου 3 γενιές κόρσα 2) έχω εδώ κι ένα χρόνο από σπόντα ένα βενζινοκίνητο κόρσα 1.2 82hp twinsport 3) Το seicento (2 εκατοντάδες χιλιάδες χλμ) sporting των 54 ίππων που επίσης διαθέτω αν και δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο εντούτοις σε οδική συμπεριφορά και οδηγική ευχαρίστηση είναι άψογο. Το τιμόνι και τα φρένα του ούτε κατ' ελάχιστο δεν τα ακουμπά το κόρσα (35000 χλμ).

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kouladi last edited by

                    Τρεις γενιές Corsa!
                    Προσπαθείς να πεθάνεις από τη βαρεμάρα Σπύρο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      χαχαχαχαχα!!!! Πνίγηκα απο τα γέλια! Να σαι καλά φίλε μου. Παρεμπιπτόντως κατ' εμένα έχεις τον ιδεατό συνδυασμό πρώτου και δευτερου αυτοκίνητου βάσει της υπογραφής σου. Από εκείνους που μπορούν να μας κρατούν νέους!

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Καλο.

                        O Σπυρος φορωντας τη γραβατα του καθε πρωι πριν μπει στο κορσα για να παει στην δουλεια.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Καλέ μου LAP ευχαριστώ που με έκανες να πνιγώ με την πρώτη γουλιά καφέ από τα γέλια. Να ευχηθώ επίσης καλό μήνα! Η συμπτώσεις επαφών μου με τα ΟΠΕΛ είναι κάτι που δεν μπορώ να εξηγήσω. Ενα οπελ πάντα ήταν στα χέρια μου δίχως να το θέλω. Αυτά (τα οπελ...) σε επίπεδο προδιαγραφών κινούνταν πάντα άνω του μέσου όρου του ανταγωνισμού (σε κάθε κατηγορία). Ωστόσο ΟΠΕΛ και οδηγική ευχαρίστηση ή και άριστη οδική συμπεριφορά είναι πράγματα ασύμβατα. Πρώτα πρώτα δεν υπήρξε ούτε ένα από δαυτα (συμπεριλαμβανομένου και του αστρα) που να μην είχα εντοπίσει απαράδεκτη καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού. Σε στροφιλίκια έχεις την αίσθηση πως είσαι στο υψηλότερο κατάστρωμα επιβατικού πλοίου που περνά από το κάβο ντόρο με 6 μποφόρ (όχι 7 ή 8 βέβαια ) .
                          Συγκυριακά χρειάστηκε να οδηγήσω περισσότερα οπελ από τουοτα. Αυτά τα τελευταία τα είχα για μέτρια σε οδική συμπεριφορά εως ότου μπήκα σε οπελ. Όλα αυτά τα αυτοκίνητα εάν έχεις οδηγήσει οποιαδήποτε Α ή ένα πεζώ 304 ή ένα οποιδήποτε φίατ, φορντ κλπ σου φαίνονται τόσο παράταιρα που είναι να αναρωτιέσαι εάν το έκαμαν επίτηδες. Τέσπα για την σύγκριση αυτή έχω πάρει θέση και είναι υπερ του φιέστα. Αν ήταν σύγκριση με την κλιό το πράγμα θα ήταν δυσκολότερο. Καλημέρα!

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jimdenin last edited by

                            Όταν κάποιος ξεκινάει για αυτοκίνητο προσδιορίζει που θα δώσει βαρύτητα. Αν το κοιτάξεις μεμονωμένα στο κομμάτι οδηγική ευχαρίστηση εκεί το φιέστα έχει προβάδισμα, όσο μπορείς να μιλήσεις για κάτι τέτοιο για ντίζελ αυτοκίνητα. Αλλά αν το δεις overall, το Κόρσα μοιάζει να έχει περισσότερα υπέρ, κυρίως στο θέμα του κινητήρα, αλλά και σε ποιότητα και χώρους.

                            Αυτά απο κάποιον πρώην σιτροενάκια και νυν φορντάκια, έχοντας το 1000ecoboost/100ΗΡ της προηγούμενης γενιάς, και με ένα μικρότερο αδερφό που έχει το Κόρσα το ντίζελ των 1300/95ΗΡ.

                            Το Φιέστα μοιάζει να βελτιώθηκε σχετικά στο χωροταξικό στην τρέχουσα γενιά, χωρίς και πάλι να πλησιάζει τις κορυφαίες προτάσεις σε αυτό το κομμάτι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              micz last edited by

                              Αυτά που λέτε για τα Opel είναι καθαρά υποκειμενικά, εγώ πήρα ένα astra k 1.0 κούτα, μου άρεσε τόσο πολύ που πήρα και ένα οικογενειακό Corsa καινούργιο και αυτό και δεν βαριέμαι καθόλου....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vasilist last edited by

                                Σας ευχαριστω για τις συμβουλες σας, προσφατα βρηκα σε παομοια τιμη και ενα Volkswagen Polo του 2011 diesel και αυτο στα 75αλογα, τι γνωμη εχετε? Μηπως υπερτερει και των 2??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kkostask last edited by

                                  Δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο vw είναι από τις καλές στιγμες της εταιρείας....εγώ θα το σκεφτόμουν μόνο για τον εχθρό μου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr