Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά μεταχειρισμένου δεκαετίας 1600 και πάνω
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά μεταχειρισμένου δεκαετίας 1600 και πάνω
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    23
    127
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      moldovan last edited by

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        moldovan last edited by

        10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          moldovan last edited by

          Καλησπέρα

          Είμαι κάτοχος C4 vtrs 07' . Το αυτοκίνητο έχει 130000 χλμ και πλέον έχει αρχίσει και μου βγάζει ακριβές βλάβες . Σε προηγούμενο service άλλαξα αισθητήρα λ και πολλαπλή . Στο τελευταίο service τις προηγούμενες μέρες, φλάντζα κεφαλής και τελικά προχώρησα σε ανακατασκευή κινητήρα 750 € . Βέβαια ο μάστορας μου με επιβεβαίωσε ότι έχω άλλα τόσα χιλιόμετρα τουλάχιστον .
          Λόγο δουλειάς πλέον θα κάνω καθημερινά 150 χλμ πήγαινε έλα τα οποία θα είναι όλα στην Εγνατία . Από κόμβο θα μπαίνω σε κόμβο θα βγαίνω . Για τον λόγο αυτό ψάχνω ένα μεταχειρισμένο πάνω από 1600 κυβικά έως 12000€ . Και λιγότερα να είναι ακόμα καλύτερα.

          Βασικά κριτήρια η αξιοπιστία και όσο το δυνατόν ποιο ήσυχο-άνετο ταξίδι. Η κατανάλωση δεν με απασχολεί ιδιαίτερα

          Έχω δει ως τώρα
          BMW 320i .Απορρίφθηκε αφού διάβασα για συχνές βλάβες
          Alfa 159 και Alfa GT . Απορρίφθηκαν για τον ίδιο λόγο
          Audi A4 . Εδώ θα ήθελα την άποψη σας
          Mercedes C180, C200 .Επίσης θα ήθελα κάποια σχόλια όσον αφορά την αξιοπιστία .
          Οτιδήποτε άλλο πιστεύεται ότι θα μπορούσα να δω αρκεί να είναι μεγαλύτερη κατηγορία από το C4 που έχω τώρα .

          Η λύση του leasing έχει απορριφθεί επίσης, λόγω του ότι η τιμή με 50000 χιλιόμετρα ετησίως εκτοξεύεται .
          Το budget θα προτιμούσα να μείνει σε αυτά τα πλαίσια μιας και σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο καταλήξω μέσα σε 2 χρόνια θα έχει διανύσει ~100000χλμ συν αυτά που θα έχει ήδη . Περιορισμός στο αν θα είναι κουπέ αν θα είναι σπορ αν θα είναι οικογενειακό δεν υπάρχει είμαι ανοιχτός σε προτάσεις .

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων σε όποιον ασχοληθεί με το θέμα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dstou last edited by

            Βασικά κριτήρια η αξιοπιστία και όσο το δυνατόν ποιο ήσυχο-άνετο ταξίδι. Η κατανάλωση δεν με απασχολεί ιδιαίτερα

            Kοίτα για κανένα Πρίους, μοντέλο 2010-2011. ΤΟΠ σε αυτά που ζητάς, τα έχει για πρωινό τα μοντέλα που κοιτάς. Με πρόσθετο μπόνους την χαμηλή κατανάλωση, θα γλιτώσεις ένα τσουβάλι λεφτά. Σε χαλάει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              moldovan last edited by

              Καλή περίπτωση το prius δεν το είχα σκεφτεί . Αν και με μια γρήγορη ματιά τα διαθέσιμα έχουν αρκετά χιλιόμετρα .
              Η κατανάλωση ξέχασα να αναφέρω πως δεν με απασχολεί ιδιαίτερα επειδή τα καύσιμα θα είναι πληρωμένα από την εταιρεία .

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • L
                lap last edited by

                Το c4 ηταν το 1400 με την χαρτινη φλατζα;

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  moldovan last edited by

                  Ναι αυτό . Αφού το έβγαλε στις 130000 km πάλι καλά .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by

                    Υπαρχει προβλημα λογω του κακου σχεδιασμου του κυκλωματος ψυγειου που περνα κοντα απο τη φλατζα.

                    Υπαρχει αποτομη διαστολη λογω θερμοκρασιας σε ενα σημειο της φλατζας και με τον καιρο λογω υλικου τα παιζει.
                    Στα 1,6 που ηταν μεταλλικη κρατουσε περισσοτερο.

                    Γενικα αν φτιαχτηκε καλα και το ξεκινας πιο χαλαρα μεχρι να ανεβασει θερμοκρασια θα εισαι καλα.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Για να κοιτάς 320, πάει να πει ότι δε σε πειράζουν τα δύο λίτρα.

                      Ως εκ τούτου, σούπερ συνδυασμός αξιοπιστίας, ασφάλειας, άνεσης και δύναμης:

                      https://www.car.gr/20837163-volvo-s60-auto-polestar

                      Ακόμα πιο όμορφο:
                      https://www.car.gr/18870705-volvo-v60-2 ... t-momentum

                      Εναλλακτική:
                      https://www.car.gr/19513901-volkswagen-passat-2-0-210-p

                      Κι άλλη (αν και θεωρώ ότι αμφότερα δεν πιάνουν μία μπροστά στα Volvo):
                      https://www.car.gr/19997908-opel-insignia-2-0-220-p

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser last edited by

                        Μπορείς να δεις και C5 όπως η δική μου δίλιτρη που σε άνεση και ταξίδεμα δεν έχει αντίπαλο , όπως και σε εξοπλισμό και χώρους , ιδιαίτερα στην exclusive έκδοση .

                        Κατανάλωση στην Εγνατία με κρούζ κοντρόλ και λίγο πάνω από τα όρια στα 7-7,5 λίτρα στα 100 .

                        Θα σου μείνουν και λεφτά από τα 12000 που έχεις σαν όριο και είναι μεγαλύτερο αμάξι , από 3άρα , Α4 , C , S60 και 159 .

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dimitrioskosmas last edited by

                          mazda 6...για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser last edited by

                            Είναι ένα αμάξι που μου αρέσει το 6 , αλλά το θέμα της έλλειψης αντιπροσωπείας είναι κάτι που πρέπει να το πάρει υπ΄ όψη του .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Δεν υπάρχει κανένα θέμα με τα ανταλλακτικά και συνεργεία των Mazda.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • nickthetrib
                                nickthetrib last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Δεν υπάρχει κανένα θέμα με τα ανταλλακτικά και συνεργεία των Mazda.

                                Ασε που τα Μάζντα δεν χρειάζονται και κανένα φοβερό ανταλλακτικό, αναλώσιμα κυρίως (για να μην γράψω μόνο)

                                Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Εγώ δεν θα πλησίαζα τα 2.000 κυβικά, είναι χαροκαμμένα.+_

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • V
                                    vasilis-type-r last edited by

                                    Honda Accord cl7 2.0 155 αλογα
                                    Honda Civic fd1 1.8 140 αλογα
                                    Κανενα απο τα δυο δεν ειναι ιδιαιτερα γρηγορα απλα κινουνται αξιοπρεπως κ σιγουρα θα βρεις δεκαετιας +- γερμανικα κ γαλλικα που θα ειναι πιο ανετα στο ταξιδι κ με καλυτερη ηχομονωση απο τα δυο χοντα που σου προτεινω.
                                    Αλλα κ τα δυο φημιζονται για την αξιοπιστια τους σε βαθος χρονου,μιλαμε για μοτερ που με κανονικη συντηρηση θα γραψουν πολλες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις καμμενες φλατζες κτλ.
                                    Μονο βενζινη λαδια κ εφυγες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Δεν υπάρχει κανένα θέμα με τα ανταλλακτικά και συνεργεία των Mazda.

                                      +1
                                      ακόμη καλύτερα αν μπορεί ο φίλος να βρεί κανένα 6 diesel για τα χλμ που κάνει.
                                      γενικότερα νομίζω ενα diesel είναι ταμάμ για την συγκεκριμένη χρήση,ανοιχτός δρόμος και πολλά χλμ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        moldovan last edited by

                                        Από αυτά που μου προτείνατε κρατάω κάποια, πχ volvo s60 ,mazda 6 τα οποία ίσως μπορέσω και να οδηγήσω .

                                        Παρόλα αυτά μετά από έρευνα βλέπω ότι το κόστος κτήσης και συντήρησης ενός μεγάλου 4x4 δεν είναι απαγορευτικό . Είδα και μου άρεσαν VW Touareg ,Mazda cx 7 , Bmw X3 και X5 και ίσως ένα lexus RX 400 από γνωστό .
                                        Ξέρω έφυγα σε τελείως άλλη κατηγορία αλλά και εγώ μπερδεμένος είμαι . Νο1 κριτήριο η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση στο εσωτερικό .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Λες ότι θα διανύεις 50 χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως. Το κόστος τέτοιων οχημάτων θα είναι τραγικό, ακόμα κι αν πληρώνει άλλος τα καύσιμα, που αμφιβάλλω αν θα πληρώνει αδιαμαρτύρητα ό,τι απόδειξη προσκομίσεις. Ένα Χ5 θα θέλει άνετα 30 ευρώ για τα 150 χιλιόμετρα της ημέρας, αυτά είναι ένας δεύτερος μισθός. Θα τα δίνει ο άλλος έτσι χαλαρά;

                                          Το μικρότερο Χ5 είναι τρίλιτρο, τέλη κυκλοφορίας 1.050 ευρώ. Αν πας για το 4.4, μιλάμε για 1.260. Αντίστοιχα το Tuareg, λίγο καλύτερα το Lexus στα 690.

                                          Η συντήρηση είναι αντάξια οχήματος 70-80-90 χιλιάδων ευρώ, που ήταν η αρχική τιμή αγοράς, το οποίο θα έχει και μια δεκαπενταετία (τουλάχιστον) στην καμπούρα του. Φαντάζεσαι πόσο θα κοστίζουν τα λάστιχα, που θα θες αλλαγή κάθε 10 μήνες; Τακάκια και δίσκοι; Η πιο μικρή βλάβη θα είναι διχίλιαρο. Μπαταρίες στο Lexus ή κάνα αυτόματο στα αλλά μουλάρια;

                                          Και για να κάνεις τι; Να έχεις ένα ψηλό γομάρι δύο τόνων στον αυτοκινητόδρομο; Τελείως ακατάλληλο για τέτοιο δρόμο. Αν τύχει το παραμικρό, άντε να φρενάρει και να κάνει ελιγμό.

                                          Μη μεγαλοπιάνεσαι και παρασύρεσαι. Μείνε στο αρχικό πλάνο, αν και θα πρότεινα να κουβεντιάσεις με τους εργοδότες σου ξανά το ενδεχόμενο λίζινγκ. Αν ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν τα καύσιμα της Χ5, θα τους βγει πιο οικονομικά ένα καινούριο πετρέλαιο.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Σωστά του τα λες και λίγα λες . Εχοντας προσωπική εμπειρία από τέτοια αμάξια , η κατανάλωση στον ανοικτό δρόμο θα είναι γύρω στα 14-15 λίτρα /100 . Δηλαδή ακόμα και πάνω από τα 30 € τα 150 χλμ . Οσο για τις βλάβες ήταν συχνές όταν τα είχαμε καινούργια τα πρώτα 1-2 χρόνια , τώρα στα 10-12 είναι απίστευτο πως θα φεύγουν τα χιλιάρικα για αυτές .

                                            Ασε που θα το πληρώσεις γύρω στα 10000 για να το πάρεις , αλλά αν μετανιώσεις και θέλεις να το πουλήσεις , πάνω από 2-3 χιλιάρικα αποκλείεται να στο πάρουν .

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr