Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με Σασμάν-Διαφορικό Peugeot 307
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με Σασμάν-Διαφορικό Peugeot 307
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    2
    969
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mrpanozzz last edited by

      Καλησπέρα. Μετά από δύο αποτυχημένες αλλαγές με μεταχειρισμένο σασμάν MA στο 307 1.6 16V, αποφάσισα αυτή τη φορά να κάνω επισκευή και μάλιστα πριν επιδεινωθεί το πρόβλημα του θορύβου από το σασμάν και επεκταθεί.

      Αφού λοιπόν βρήκα άνθρωπο που ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με αυτό, το πήγα και αφού το άκουσε και ο ίδιος μου επιβεβαίωσε αυτό που θεωρούσα κι εγώ ότι πρόκειται απλά για ρουλεμάν του σασμάν. Συμφωνήσαμε να γίνει αλλαγή όλων προληπτικά και όλα αυτά και με την παροχή εγγύησης καλής λειτουργίας.
      Αφού λοιπόν με παίρνει να πάω να το πάρω ότι είναι έτοιμο, με ενημερώνει ότι το ρουλεμάν του πρωτεύοντα άξονα ήταν διαλυμένο και ότι αλλάχτηκαν και όλα τα άλλα προληπτικά. Ωραία λέω κι εγω, ας το πάμε μια βόλτα. Μπαίνουμε στο αμάξι, 1η 2α χαλαρά σαν να ακούω κάτι γνώριμο. Κόβω και ξαναβάζω πρώτη και την ανεβάζω 3-4 χιλιάδες στροφές. Ο γνωστός ήχος από το σασμάν πάλι εδώ ειδικά στο άφημα του γκαζιού. Το κάνουμε δύο τρεις βόλτες, συμφωνεί και ο μάστορας ούτι πράγματι πάλι ακούγεται κάτι. Μου λέει μάλλον είναι διαφορικό.
      Συνεννοούμαστε και παίρνω το αμάξι και λόγω γιορτών κλπ το ξαναπάω μετά από 2-3 βδομάδες. Το αφήνω και σε δύο μέρες είναι έτοιμο και πάω όλο χαρά να το πάρω. Φτάνω στο συνεργείο και μπαίνουμε μέσα. Πρώτη εντύπωση, ο λεβιές σαφώς καλύτερος από την προηγούμενη φορά, πολύ μαλακός και καλά ρυθμισμένος. Ωραία λέω εδώ είμαστε, επιτέλους καινούριο σασμάν.
      Ξεκινάμε πάλι την βόλτα, 1η 2α και κάτι γνώριμο ακούγεται πάλι. Μην τα πολυλογώ. Ο γνωστός ήχος, ειδικά στο άφημα του γκαζιού ίδιος, ιιισως στο πάτημα λιγότερος και γενικά ακούγεται σε λίγο πιο ανεβασμένες στροφές απ' ότι πριν.
      Τέλος πάντων, ο μάστορας να μην μπορεί να το πιστέψει.
      (Να πω εδώ ότι δεν έχω γνωρίσει πιο τίμιο άνθρωπο και επαγγελματία, καθώς μόνος του μου λέει δεν μπορώ να σου πάρω λεφτά γι αυτό το σασμάν, μου το έφερες και στο δίνω με τον ίδιο ήχο.)
      Η αιτιολογία που δίνει αν την κατάλαβα καλά είναι ότι μήπως έχει πάρει όλο το καβούκι εκεί που κουμπώνουν τα ημιαξόνια, κάτι που δεν φαίνεται με το μάτι όπως λέει.
      Ο ίδιος μάλιστα εγγυάται για το συγκεκριμένο σασμάν ότι παρά τον θόρυβο δεν θα έχω κανένα θέμα και ότι είναι πολύ καλύτερο από οποιοδήποτε μεταχειρισμένο. Παρόλο που δεν ζήτησε ούτε λεφτά μου είπε ότι αν θέλω μου δίνει και εγγύηση γραπτά για το σασμάν.

      Η ουσία όμως για μένα είναι ότι παιδεύομαι τόσα χρόνια και δεν έχω καταφέρει να απολαύσω το αμάξι μου με ένα σωστά λειτουργικό σασμάν. Στο συνεργείο που πάω γενικά το αυτοκίνητο που τους είπα τα παραπάνω μου ανέφεραν κάτι για πλανήτες-δορυφόρους. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ή κάποια ιδέα τι μπορεί πραγματικά να φταίει με το ρημαδοσασμαν του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;

      Ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας προκαταβολικά και το 4T FORUM για τη φιλοξενία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • M
        mrpanozzz last edited by

        Καλησπέρα. Μετά από δύο αποτυχημένες αλλαγές με μεταχειρισμένο σασμάν MA στο 307 1.6 16V, αποφάσισα αυτή τη φορά να κάνω επισκευή και μάλιστα πριν επιδεινωθεί το πρόβλημα του θορύβου από το σασμάν και επεκταθεί.

        Αφού λοιπόν βρήκα άνθρωπο που ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με αυτό, το πήγα και αφού το άκουσε και ο ίδιος μου επιβεβαίωσε αυτό που θεωρούσα κι εγώ ότι πρόκειται απλά για ρουλεμάν του σασμάν. Συμφωνήσαμε να γίνει αλλαγή όλων προληπτικά και όλα αυτά και με την παροχή εγγύησης καλής λειτουργίας.
        Αφού λοιπόν με παίρνει να πάω να το πάρω ότι είναι έτοιμο, με ενημερώνει ότι το ρουλεμάν του πρωτεύοντα άξονα ήταν διαλυμένο και ότι αλλάχτηκαν και όλα τα άλλα προληπτικά. Ωραία λέω κι εγω, ας το πάμε μια βόλτα. Μπαίνουμε στο αμάξι, 1η 2α χαλαρά σαν να ακούω κάτι γνώριμο. Κόβω και ξαναβάζω πρώτη και την ανεβάζω 3-4 χιλιάδες στροφές. Ο γνωστός ήχος από το σασμάν πάλι εδώ ειδικά στο άφημα του γκαζιού. Το κάνουμε δύο τρεις βόλτες, συμφωνεί και ο μάστορας ούτι πράγματι πάλι ακούγεται κάτι. Μου λέει μάλλον είναι διαφορικό.
        Συνεννοούμαστε και παίρνω το αμάξι και λόγω γιορτών κλπ το ξαναπάω μετά από 2-3 βδομάδες. Το αφήνω και σε δύο μέρες είναι έτοιμο και πάω όλο χαρά να το πάρω. Φτάνω στο συνεργείο και μπαίνουμε μέσα. Πρώτη εντύπωση, ο λεβιές σαφώς καλύτερος από την προηγούμενη φορά, πολύ μαλακός και καλά ρυθμισμένος. Ωραία λέω εδώ είμαστε, επιτέλους καινούριο σασμάν.
        Ξεκινάμε πάλι την βόλτα, 1η 2α και κάτι γνώριμο ακούγεται πάλι. Μην τα πολυλογώ. Ο γνωστός ήχος, ειδικά στο άφημα του γκαζιού ίδιος, ιιισως στο πάτημα λιγότερος και γενικά ακούγεται σε λίγο πιο ανεβασμένες στροφές απ' ότι πριν.
        Τέλος πάντων, ο μάστορας να μην μπορεί να το πιστέψει.
        (Να πω εδώ ότι δεν έχω γνωρίσει πιο τίμιο άνθρωπο και επαγγελματία, καθώς μόνος του μου λέει δεν μπορώ να σου πάρω λεφτά γι αυτό το σασμάν, μου το έφερες και στο δίνω με τον ίδιο ήχο.)
        Η αιτιολογία που δίνει αν την κατάλαβα καλά είναι ότι μήπως έχει πάρει όλο το καβούκι εκεί που κουμπώνουν τα ημιαξόνια, κάτι που δεν φαίνεται με το μάτι όπως λέει.
        Ο ίδιος μάλιστα εγγυάται για το συγκεκριμένο σασμάν ότι παρά τον θόρυβο δεν θα έχω κανένα θέμα και ότι είναι πολύ καλύτερο από οποιοδήποτε μεταχειρισμένο. Παρόλο που δεν ζήτησε ούτε λεφτά μου είπε ότι αν θέλω μου δίνει και εγγύηση γραπτά για το σασμάν.

        Η ουσία όμως για μένα είναι ότι παιδεύομαι τόσα χρόνια και δεν έχω καταφέρει να απολαύσω το αμάξι μου με ένα σωστά λειτουργικό σασμάν. Στο συνεργείο που πάω γενικά το αυτοκίνητο που τους είπα τα παραπάνω μου ανέφεραν κάτι για πλανήτες-δορυφόρους. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ή κάποια ιδέα τι μπορεί πραγματικά να φταίει με το ρημαδοσασμαν του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;

        Ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας προκαταβολικά και το 4T FORUM για τη φιλοξενία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mrpanozzz last edited by

          Καλησπέρα. Μετά από δύο αποτυχημένες αλλαγές με μεταχειρισμένο σασμάν MA στο 307 1.6 16V, αποφάσισα αυτή τη φορά να κάνω επισκευή και μάλιστα πριν επιδεινωθεί το πρόβλημα του θορύβου από το σασμάν και επεκταθεί.

          Αφού λοιπόν βρήκα άνθρωπο που ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με αυτό, το πήγα και αφού το άκουσε και ο ίδιος μου επιβεβαίωσε αυτό που θεωρούσα κι εγώ ότι πρόκειται απλά για ρουλεμάν του σασμάν. Συμφωνήσαμε να γίνει αλλαγή όλων προληπτικά και όλα αυτά και με την παροχή εγγύησης καλής λειτουργίας.
          Αφού λοιπόν με παίρνει να πάω να το πάρω ότι είναι έτοιμο, με ενημερώνει ότι το ρουλεμάν του πρωτεύοντα άξονα ήταν διαλυμένο και ότι αλλάχτηκαν και όλα τα άλλα προληπτικά. Ωραία λέω κι εγω, ας το πάμε μια βόλτα. Μπαίνουμε στο αμάξι, 1η 2α χαλαρά σαν να ακούω κάτι γνώριμο. Κόβω και ξαναβάζω πρώτη και την ανεβάζω 3-4 χιλιάδες στροφές. Ο γνωστός ήχος από το σασμάν πάλι εδώ ειδικά στο άφημα του γκαζιού. Το κάνουμε δύο τρεις βόλτες, συμφωνεί και ο μάστορας ούτι πράγματι πάλι ακούγεται κάτι. Μου λέει μάλλον είναι διαφορικό.
          Συνεννοούμαστε και παίρνω το αμάξι και λόγω γιορτών κλπ το ξαναπάω μετά από 2-3 βδομάδες. Το αφήνω και σε δύο μέρες είναι έτοιμο και πάω όλο χαρά να το πάρω. Φτάνω στο συνεργείο και μπαίνουμε μέσα. Πρώτη εντύπωση, ο λεβιές σαφώς καλύτερος από την προηγούμενη φορά, πολύ μαλακός και καλά ρυθμισμένος. Ωραία λέω εδώ είμαστε, επιτέλους καινούριο σασμάν.
          Ξεκινάμε πάλι την βόλτα, 1η 2α και κάτι γνώριμο ακούγεται πάλι. Μην τα πολυλογώ. Ο γνωστός ήχος, ειδικά στο άφημα του γκαζιού ίδιος, ιιισως στο πάτημα λιγότερος και γενικά ακούγεται σε λίγο πιο ανεβασμένες στροφές απ' ότι πριν.
          Τέλος πάντων, ο μάστορας να μην μπορεί να το πιστέψει.
          (Να πω εδώ ότι δεν έχω γνωρίσει πιο τίμιο άνθρωπο και επαγγελματία, καθώς μόνος του μου λέει δεν μπορώ να σου πάρω λεφτά γι αυτό το σασμάν, μου το έφερες και στο δίνω με τον ίδιο ήχο.)
          Η αιτιολογία που δίνει αν την κατάλαβα καλά είναι ότι μήπως έχει πάρει όλο το καβούκι εκεί που κουμπώνουν τα ημιαξόνια, κάτι που δεν φαίνεται με το μάτι όπως λέει.
          Ο ίδιος μάλιστα εγγυάται για το συγκεκριμένο σασμάν ότι παρά τον θόρυβο δεν θα έχω κανένα θέμα και ότι είναι πολύ καλύτερο από οποιοδήποτε μεταχειρισμένο. Παρόλο που δεν ζήτησε ούτε λεφτά μου είπε ότι αν θέλω μου δίνει και εγγύηση γραπτά για το σασμάν.

          Η ουσία όμως για μένα είναι ότι παιδεύομαι τόσα χρόνια και δεν έχω καταφέρει να απολαύσω το αμάξι μου με ένα σωστά λειτουργικό σασμάν. Στο συνεργείο που πάω γενικά το αυτοκίνητο που τους είπα τα παραπάνω μου ανέφεραν κάτι για πλανήτες-δορυφόρους. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ή κάποια ιδέα τι μπορεί πραγματικά να φταίει με το ρημαδοσασμαν του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;

          Ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας προκαταβολικά και το 4T FORUM για τη φιλοξενία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr