-
Καλησπέρα... σήμερα άναψε το λαμπάκι του κινητηρα μου στο renault clio 1.2 16v mk2... Έβαλα έναν OBD2 scanner και έβγαλε ότι έχει χαμηλή τάση ο αισθητηρας λαμδα μετά τον καταλύτη... Βλέποντας τα γραφήματα των αισθητήρων, αφήνοντας το γκάζι και οι δυο πέφτουν σχεδόν στο μηδεν... ο πρώτος ολα καλά όλα ωραία έχει την ημιτονοιδη μορφή... ο δεύτερος αν και έχει σχεδόν flat απόκριση παραμένει στα 0.89mV μετά απο ένα λεπτό κίνησης του αυτοκινήτου... στο ρελαντί είναι στα 0.39mV αλλά εν κινήσει και με σταθερό γκάζι μένει flat στα 0.89mV...απο όσο ξέρω η απόκριση το αισθητήρα μετα τον καταλύτη πρπει να ναι φλατ γύρω στα 0.50mv...άρα το μυαλό μου πάει σε εξασθενημένο καταλύτη και για αυτό δείχνει πλούσιο μείγμα ο αισθητήρα ψηλά... τώρα βέβαια θα μου πείτε γιατί ο κωδικός σφάλματος λέει χαμηλή τάση αλλά τι να σας πω... θέλω να σιγουρευτώ αν είναι ο καταλύτης η ο λαμδα για να μην δίνω τσάμπα λεφτά και για τα δύο... καμία ιδέα;
-
Καλησπέρα... σήμερα άναψε το λαμπάκι του κινητηρα μου στο renault clio 1.2 16v mk2... Έβαλα έναν OBD2 scanner και έβγαλε ότι έχει χαμηλή τάση ο αισθητηρας λαμδα μετά τον καταλύτη... Βλέποντας τα γραφήματα των αισθητήρων, αφήνοντας το γκάζι και οι δυο πέφτουν σχεδόν στο μηδεν... ο πρώτος ολα καλά όλα ωραία έχει την ημιτονοιδη μορφή... ο δεύτερος αν και έχει σχεδόν flat απόκριση παραμένει στα 0.89mV μετά απο ένα λεπτό κίνησης του αυτοκινήτου... στο ρελαντί είναι στα 0.39mV αλλά εν κινήσει και με σταθερό γκάζι μένει flat στα 0.89mV...απο όσο ξέρω η απόκριση το αισθητήρα μετα τον καταλύτη πρπει να ναι φλατ γύρω στα 0.50mv...άρα το μυαλό μου πάει σε εξασθενημένο καταλύτη και για αυτό δείχνει πλούσιο μείγμα ο αισθητήρα ψηλά... τώρα βέβαια θα μου πείτε γιατί ο κωδικός σφάλματος λέει χαμηλή τάση αλλά τι να σας πω... θέλω να σιγουρευτώ αν είναι ο καταλύτης η ο λαμδα για να μην δίνω τσάμπα λεφτά και για τα δύο... καμία ιδέα;
-
Καλησπέρα... σήμερα άναψε το λαμπάκι του κινητηρα μου στο renault clio 1.2 16v mk2... Έβαλα έναν OBD2 scanner και έβγαλε ότι έχει χαμηλή τάση ο αισθητηρας λαμδα μετά τον καταλύτη... Βλέποντας τα γραφήματα των αισθητήρων, αφήνοντας το γκάζι και οι δυο πέφτουν σχεδόν στο μηδεν... ο πρώτος ολα καλά όλα ωραία έχει την ημιτονοιδη μορφή... ο δεύτερος αν και έχει σχεδόν flat απόκριση παραμένει στα 0.89mV μετά απο ένα λεπτό κίνησης του αυτοκινήτου... στο ρελαντί είναι στα 0.39mV αλλά εν κινήσει και με σταθερό γκάζι μένει flat στα 0.89mV...απο όσο ξέρω η απόκριση το αισθητήρα μετα τον καταλύτη πρπει να ναι φλατ γύρω στα 0.50mv...άρα το μυαλό μου πάει σε εξασθενημένο καταλύτη και για αυτό δείχνει πλούσιο μείγμα ο αισθητήρα ψηλά... τώρα βέβαια θα μου πείτε γιατί ο κωδικός σφάλματος λέει χαμηλή τάση αλλά τι να σας πω... θέλω να σιγουρευτώ αν είναι ο καταλύτης η ο λαμδα για να μην δίνω τσάμπα λεφτά και για τα δύο... καμία ιδέα;
-
ο αισθητηρας λ μετα τον καταλυτη ειναι διαγνωστικος, το διαγνωστικο το διαβαζει ως βλαβη επειδη ο εγκεφαλος του αυτοκινητου το εχει καταγραψει ως βλαβη, οποτε μπορεις αντικατεστησε τον
Λαμπάκι κινητήρα...