Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λαμπάκι κινητήρα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λαμπάκι κινητήρα...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    3
    183
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dim_tsile last edited by

      Καλησπέρα... σήμερα άναψε το λαμπάκι του κινητηρα μου στο renault clio 1.2 16v mk2... Έβαλα έναν OBD2 scanner και έβγαλε ότι έχει χαμηλή τάση ο αισθητηρας λαμδα μετά τον καταλύτη... Βλέποντας τα γραφήματα των αισθητήρων, αφήνοντας το γκάζι και οι δυο πέφτουν σχεδόν στο μηδεν... ο πρώτος ολα καλά όλα ωραία έχει την ημιτονοιδη μορφή... ο δεύτερος αν και έχει σχεδόν flat απόκριση παραμένει στα 0.89mV μετά απο ένα λεπτό κίνησης του αυτοκινήτου... στο ρελαντί είναι στα 0.39mV αλλά εν κινήσει και με σταθερό γκάζι μένει flat στα 0.89mV...απο όσο ξέρω η απόκριση το αισθητήρα μετα τον καταλύτη πρπει να ναι φλατ γύρω στα 0.50mv...άρα το μυαλό μου πάει σε εξασθενημένο καταλύτη και για αυτό δείχνει πλούσιο μείγμα ο αισθητήρα ψηλά... τώρα βέβαια θα μου πείτε γιατί ο κωδικός σφάλματος λέει χαμηλή τάση αλλά τι να σας πω... θέλω να σιγουρευτώ αν είναι ο καταλύτης η ο λαμδα για να μην δίνω τσάμπα λεφτά και για τα δύο... καμία ιδέα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dim_tsile last edited by

        Καλησπέρα... σήμερα άναψε το λαμπάκι του κινητηρα μου στο renault clio 1.2 16v mk2... Έβαλα έναν OBD2 scanner και έβγαλε ότι έχει χαμηλή τάση ο αισθητηρας λαμδα μετά τον καταλύτη... Βλέποντας τα γραφήματα των αισθητήρων, αφήνοντας το γκάζι και οι δυο πέφτουν σχεδόν στο μηδεν... ο πρώτος ολα καλά όλα ωραία έχει την ημιτονοιδη μορφή... ο δεύτερος αν και έχει σχεδόν flat απόκριση παραμένει στα 0.89mV μετά απο ένα λεπτό κίνησης του αυτοκινήτου... στο ρελαντί είναι στα 0.39mV αλλά εν κινήσει και με σταθερό γκάζι μένει flat στα 0.89mV...απο όσο ξέρω η απόκριση το αισθητήρα μετα τον καταλύτη πρπει να ναι φλατ γύρω στα 0.50mv...άρα το μυαλό μου πάει σε εξασθενημένο καταλύτη και για αυτό δείχνει πλούσιο μείγμα ο αισθητήρα ψηλά... τώρα βέβαια θα μου πείτε γιατί ο κωδικός σφάλματος λέει χαμηλή τάση αλλά τι να σας πω... θέλω να σιγουρευτώ αν είναι ο καταλύτης η ο λαμδα για να μην δίνω τσάμπα λεφτά και για τα δύο... καμία ιδέα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dim_tsile last edited by

          Καλησπέρα... σήμερα άναψε το λαμπάκι του κινητηρα μου στο renault clio 1.2 16v mk2... Έβαλα έναν OBD2 scanner και έβγαλε ότι έχει χαμηλή τάση ο αισθητηρας λαμδα μετά τον καταλύτη... Βλέποντας τα γραφήματα των αισθητήρων, αφήνοντας το γκάζι και οι δυο πέφτουν σχεδόν στο μηδεν... ο πρώτος ολα καλά όλα ωραία έχει την ημιτονοιδη μορφή... ο δεύτερος αν και έχει σχεδόν flat απόκριση παραμένει στα 0.89mV μετά απο ένα λεπτό κίνησης του αυτοκινήτου... στο ρελαντί είναι στα 0.39mV αλλά εν κινήσει και με σταθερό γκάζι μένει flat στα 0.89mV...απο όσο ξέρω η απόκριση το αισθητήρα μετα τον καταλύτη πρπει να ναι φλατ γύρω στα 0.50mv...άρα το μυαλό μου πάει σε εξασθενημένο καταλύτη και για αυτό δείχνει πλούσιο μείγμα ο αισθητήρα ψηλά... τώρα βέβαια θα μου πείτε γιατί ο κωδικός σφάλματος λέει χαμηλή τάση αλλά τι να σας πω... θέλω να σιγουρευτώ αν είναι ο καταλύτης η ο λαμδα για να μην δίνω τσάμπα λεφτά και για τα δύο... καμία ιδέα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            ο αισθητηρας λ μετα τον καταλυτη ειναι διαγνωστικος, το διαγνωστικο το διαβαζει ως βλαβη επειδη ο εγκεφαλος του αυτοκινητου το εχει καταγραψει ως βλαβη, οποτε μπορεις αντικατεστησε τον

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr